Kr3t Opublikowano 4 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2013 Panowie, może woski nad którymi się zastanawiam nie są tymi z górnej półki, ale nie wiedziałem gdzie wrzucić to zapytanie i tak : Stoje przed ważną decyzją jaką jest zakup wosku Chciałbym coś lepszego, zawsze mi się marzyło mieć coś spod znaku Z, a teraz dzięki obniżonym cenom są one mi bardziej dostępne Zastanawiam się w zasadzie nad dwoma pozycjami : - Zymöl Carbon - Zymöl Titanium Wiadomo, do tego zestawu nieodłącznie HDC i teraz pytanie - czy warto mi jako amatorowi dopłacać tą przeszło stówke do wosku ? Titanium po odpowiedniej aplikacji ponoć jest bardzo wytrzymały i na tym mi najbardziej zależy. Długość kropelkowania jest dla mnie najważniejszym wyznacznikiem (amator). Do postu dorzucam zdjęcie koloru mojego auta, może Panowie zaproponują coś jeszcze innego co ładnie skomponuje się z tą barwą? Z góry dziękuję za pomoc !
escimo Opublikowano 4 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2013 Kr3t, oba woski na HDC będą bardzo dobrze wyglądały, a skoro zależy Ci bardziej na trwałości to Titanium poleży ten tydzień-dwa dłużej (oczywiście zakładając normalne użytkowanie auta)
Moderator krd Opublikowano 4 Lipca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2013 escimo, piszesz tak bo miales je jednoczesnie na aucie czy powtarzasz obiegowa opinie? Wg moich obserwacji jakos specjalnie super trwaly to on nie jest...
escimo Opublikowano 4 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2013 krd, oba mam w swojej kolekcji i oba kładłem na to samo auto. Aplikacja HDC ręczna, warunki troszeczkę trudniejsze. Z kalendarzem może nie biegałem, ale Titanium mimo trudniejszych warunków (październik/listopad) poleżał ten tydzień, może dwa dłużej. Nie był to test, ale moja opinia "na oko". titanium mimo nazwy, mistrzem trwałości nie jest, bo wiem, że detail albo autobahn by poleżał dłużej, ale jako wosk jesienno-zimowy spełnia swoją rolę. Tylko, żeby zimy były u nas krótsze
Moderator krd Opublikowano 4 Lipca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2013 Okej. musze sie w koncu carbona dorobic ;d i samemu zerknac.
kupusso Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 Bierz Carbona, lepiej mi się z nim współpracowało, aplikacja i praca z samym woskiem. Z Titaniuma nie jestem zadowolony, leży na końcu półki z LSP i jakos nie mogę sie do niego przekonać. Trwałości nie porównywałem.
Griffe Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 Carbona jeszcze nie mialem ale titanium calkiem ok, chociaz ten jego kolor nie podoba mi sie. Nie ma to jak Glasur
KeepeR Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 Titanium całkiem fajny tylko zapach średni, wali orzechami
arni19 Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 testował już może ktoś Angelwaxa drift,halo.
escimo Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 Titanium całkiem fajny tylko zapach średni, wali orzechami Akurat w przypadku titanium/carbona i ich zapachów to kwestia indywidualna. Jednym carbon nie podchodzi a titanium podoba się, innym na odwrót. Ja raczej należę do tej drugiej grupy
julian Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 kupusso, bo titanium nigdy na początku nie urywa głowy. jego największą siłą jest to, że początkowy, bardzo przyzwoity (ale nie wyróżniający się) poziom utrzymuje dłużej niż większość wosków naturalnych. Wizualnie, powiedzmy, jest kompromisowy.
Sucre Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 Weź oklepanego Glasura. Obecnie robię porównanie na autolawecie, carbon vs glasur. Strona z glasurem dużo lepszy odprowadzanie wody i kropelki. Jak będę miał chwilę to zrobię jakiś filmik/zdjęcia, choć na białym ciężko uchwycić.
Griffe Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 Glasur to swietny wosk, bez dwoch zdan. Nawet "prawie" sie nie poci - jak na zymola
tukolarz Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 Nawet "prawie" sie nie poci - jak na zymola A z tym to bywa różnie. Czasami się poci mocno, czasem- tyle co nic. Bardziej zależy to od warunków aplikacji . Jak się ma "szczęście"- można kilka razy go nakładać i nie będzie niespodzianek, a jak ma się "pecha"- ... no cóż... .
Kr3t Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2013 Panowie, a niech śmierdzi jak tylko chce, jeśli tylko będzie wart dołożenia to się skusze, ale chyba widze, że nie warto co? Uściślając - trwałość jednego i drugiego +/- tydzień róznicy? Jeśli tak to chyba nie warto przepłacać Auto nie jest garażowane, żyje z chmurką za pan brat więc dlatego chciałbym tą ekstremalną wytrzymałośc w budżetowych pieniądzach. PS. Testował ktoś trwałość 476s z którymś z tych Zymoli ? Zupełnie inna półka dlatego pytam czy Colli ma w ogóle podejście...
ma_ko Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2013 Położyłem dziś na czarnę S2K Shielda Swiswaxa, i przyznam że Carbona Zymola ten wosk miażdży... Pod Shielda użyłem CFM wcześniej pod Zymola oczywiście HD. Shield po kilku godzianch na słońcu " dostała pięknej szklistośc"... Zymol był OK ale SW mnie powaliło... Używałem wcześniej Shielda ale nigdy nie na CFM zawsze jako warstwę na CQ i było tak sobie dziś na czysty lakier odpadłem...
Griffe Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2013 Shielda mi ostatnio sprzatneli sprzed nosa. Trzeba bedzie polozyc na auto Autobahna i sprawdzic jak sie ma
tukolarz Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2013 Używałem wcześniej Shielda ale nigdy nie na CFM zawsze jako warstwę na CQ i było tak sobie dziś na czysty lakier odpadłem A widzisz, bo Shield to nie jest po prostu taki zwykły wosk naturalny, którym możesz topować kwarce- moim zdaniem to hybryda, która wymusza nakładanie produktu na jak najczystszą powierzchnię (a CF właśnie ją zapewnia) . SV w instrukcji Shielda zwraca też uwagę na obowiązkowe glinkowanie, więc coś musi być na rzeczy .
pushkarev90 Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2013 Griffe, na giełdzie yukon shielda sprzedaje, z tego co widze nadal aktualny
g.pajak Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2013 Shielda mi ostatnio sprzatneli sprzed nosa. To chyba moja sprawka
Griffe Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2013 moze tak byc. Pogratulowac. Nic polozy sie Autobahna, podobno mocniejszy od Shielda - nie wiem jak wizualnie.
g.pajak Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2013 Szybkie pytanie: jaki powinien być minimalny czas pomiędzy pierwszą a drugą warstwą dla SV Shield? (właśnie kończę kłaść pierwszą)
Moderator Eryczek Opublikowano 16 Lipca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2013 g.pajak, a po co druga warstwa? - chcesz załatwić sprawę woskowania do końca roku?
g.pajak Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2013 g.pajak, a po co druga warstwa? - chcesz załatwić sprawę woskowania do końca roku? Ale mówisz poważnie, że nie ma sensu czy sobie jajca ze starszego kolegi robisz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się