Strus Opublikowano 27 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2021 Nie mam żadnego doświadczenia z preparatami typu AIO a czeka mnie niebawem operacja przygotowania jak najmniejszym kosztem auta do sprzedaży. I dlatego też proszę Was o pomoc. Raczej tani, niekoniecznie duża pojemność. Wymagane dobre maskowanie/odżywianie. Lakier do operacji to czarna barwa z palety BMW
alexander.p Opublikowano 27 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2021 Dlaczego aio.... Onestep lub dobry finish.
Strus Opublikowano 27 Września 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Września 2021 6 minut temu, alexander.p napisał: Dlaczego aio.... 14 minut temu, Strus napisał: jak najmniejszym kosztem Dotyczy też nakładu pracy. Dlatego AIO.
smerf91 Opublikowano 27 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2021 Z tanio i dobrze to 3d one. Tutaj robiłem Citroena, Flex VRG na żółtym NAT i mega sobie poradził Ewentualnie trochę drożej Koch P6.01 z dedykowaną gąbką
xadamx Opublikowano 27 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2021 AW Enigma AIO lub CP Essence. Z tych dwóch: - Enigma lepszy look (na moje oko), - Essence bardziej śliski i dłużej leży
AudiBlask Opublikowano 27 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2021 @Strus Rupes Uno Protect. Mega styrane czarne uni w mniej niż godzinę udało się doprowadzić do stanu akceptowalnego w cieniu jak długo się to utrzyma - nie wiem. Po miesiącu jest nadal dobrze Jak na tak mały nakład pracy i łatwość użycia to jestem zadowolony. 1
Strus Opublikowano 28 Września 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Września 2021 8 godzin temu, xadamx napisał: AW Enigma AIO lub CP Essence. Z tych dwóch: - Enigma lepszy look (na moje oko), - Essence bardziej śliski i dłużej leży 11 godzin temu, Strus napisał: Raczej tani