Beny.rac Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam, Dziękuję za odpowiedzi - dzisiaj nałożyłem tylko jedną warstwę i powiem szczerze ze nie wiem czy tylko ja tak mam ale 1 aplikator bawełniany to mało ( auto umyte szamponem następnie glinkowanie , ponowne mycie szmponem , osuszenie jakieś 60 min odpoczynku i 1 wartswa SRP ) po przejechaniu połowy auta biały aplikator był strasznie brudny (raczej nie mozliwe ze auto było już zakurzone ) Moje pytanie jest takie jutro chciałbym nałozyć 2 warstwę (bo ten srebny kolor to jakaś porażka żadnej różnicy nie widać ) i z tego co czytałem moge zrobić to aplikatorem żółtym piankowym ale czy można go potem wyprać i za jakiś czas nakładać nim wosk FK 1000 ? Czy ktoś stosował SRP na srebnym i czy u Was też przy 1 warstwie wcale nie maskował rysek ???
firmek Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Czy ktoś stosował SRP na srebnym i czy u Was też przy 1 warstwie wcale nie maskował rysek ??? Mysle, ze to nie zalezy od koloru . Jadna warstwa moze byc za malo, szczegolnie jesli uzyles srodka na aplikatorze bawelnianym gdzie zadzialal glownie jako cleaner. Z reszta wszystko zalezy o jakich rysach mowimy, wieksze bedzie ciezko przykryc ktorymkolwiek z srodkow z fillerami. No i sam srebrny niestety nie jest najwdzieczniejszym kolorem. Z drugiej strony: po przejechaniu połowy auta biały aplikator był strasznie brudny (raczej nie mozliwe ze auto było już zakurzone ) Tez nie mysle by bylo zakurzone, jak widac SRP calkiem dobrze doczyszcza Skoro aplikator zebral tyle brudu to jakas roznica jednak jest Przynajmniej lakier powinien nabrac troche klarownosci. Moje pytanie jest takie jutro chciałbym nałozyć 2 warstwę (bo ten srebny kolor to jakaś porażka żadnej różnicy nie widać ) i z tego co czytałem moge zrobić to aplikatorem żółtym piankowym ale czy można go potem wyprać i za jakiś czas nakładać nim wosk FK 1000 ? Tak nastepna warstwe mozesz spokojnie nalozyc juz piankowym aplikatorem. Tylko oczywiscie musisz rano znow umyc samochod tak by nie szorowac kurzu. Po SRP przed woskiem i tak musisz zrobic przerwe. W tym czasie aplikator spokojnie wyschnie a nawet jesli bedzie lekko wilgotny nic zlego sie nie stanie.
Beny.rac Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2011 adna warstwa moze byc za malo, szczegolnie jesli uzyles srodka na aplikatorze bawelnianym gdzie zadzialal glownie jako cleaner. Z reszta wszystko zalezy o jakich rysach mowimy, wieksze bedzie ciezko przykryc ktorymkolwiek z srodkow z fillerami. Powiem szczerze że nie wiem skad sie ten brud bierze auto wcześniej wyczyszczone ze smoły za pomoca Decabitu , tydz pózniej dokładnie umyte , nastepnie wyglinkowanie ( nie śmiać sie mi glinkowanie zajeło chyba z 3 godz - każdy element czysciłem tak długo aż glinka nie miała żadnego oporu i sie ślizgała ) potem znowu umyte wysuszone i 1 wartswa SRP ) W nocy spadł deszcz i mam nadzieję ze SRP już sie "utwardził " na lakierze - widać ładne kropelki , nie wszystkie idealnej wielkości bo są też i takie większe ale jak na 1 warstwę jestem pod wrażeniem że coś widać po deszczu ... Tak nastepna warstwe mozesz spokojnie nalozyc juz piankowym aplikatorem. Tylko oczywiscie musisz rano znow umyc samochod tak by nie szorowac kurzu. Jesli mam znowu myć furę to chyba 2 ,3 wartwę nałoże za tydz bo już mi ręce odpają ... Z reszta wszystko zalezy o jakich rysach mowimy, wieksze bedzie ciezko przykryc ktorymkolwiek z srodkow z fillerami. Wiem że tych poważniejszych nie zamaskuje ale takie minimalne powino myślę - zobaczymy przy 2,3 warstwie Psss Na tym filmie ten Pan nakłada SRP bardzo szybko tzn wykonuje mało ruchów na 1 elemencie (ile Tobie zeszło na auto - mam na myśli samo nałożenie SRP 1 warstwy ) [ Dodano: 3 Kwiecień 2011, 19:57 ] Czy to normalne że po 1 warstwie SRP woda po deszczu stoi i stoi na aucie a inne auta obok już dawno suche ???
Marek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Wiem że tych poważniejszych nie zamaskuje ale takie minimalne powino myślę - zobaczymy przy 2,3 warstwie Zdecydowanie na przyszlość przed SRP Paint Renovator. Zlikwiduje jednym krokiem nawet te większe rysy. Wtedy wystarczy 1 góra dwie warstwy SRP i na to sealant lub wosk. Jeśli idzie o mokry samochód. To normalne. Krople są baaardzo grube. Wystarczy, że ruszysz , dwa trzy hamowania i wody nie będzie
pLaYmAn Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Bardzo proszę o możliwie szybką odpowiedź. Mam zamiar nałożyć dzisiaj dwie warstwy SRP, auto jest umyte po glinkowaniu. Czy mogę pierwszą warstwę nałożyć żółtą stroną aplikatora Tri Color, a drugą warstwę stroną czarną ? Czy lepiej zrobić to piankowymi aplikatorami Meg'sa/bawełnianymi ?
Administrator Evo Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2011 pLaYmAn, możesz, drugą warstwe nakładaj z minimalnym naciskiem.
pLaYmAn Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Wielkie dzięki, po cichu liczyłem właśnie na Twoją pomoc
Marek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Mam zamiar nałożyć dzisiaj dwie warstwy SRP, Właśnie dowiedziałem się "u źródła" W przypadku SRP kładzenie kolejnych warstw nie ma zasadniczego wpływu na wygląd. Może ewentualnie wypełnić głebsze rysy ale w takim przypadku lepiej je zlikwidować choćby Paint Renovatorem wzglednie UDS, który jest szczególnie przydatny do "uzupełniania" rys. Ponieważ SRP jest w częsci cleanserem kładziony w 2-giej warstwie wymusza delikatną aplikację. Proszę zauważyć, że za 1-szym razem wypracowujemy produkt zgodnie z jego przeznaczeniem . Dajac kolejne warstwy bez nacisku substancje ścierne pozostaja niewyrobione. Trzy post wyżej pisałem o możliwości dwóch warstw ale teraz wycofuje sie z tego.Jeden raz SRP i albo Extra Gloss Protection albo HD Wax. Zapraszam do dyskusji na temat aplikacji produktów AUTOGLYM
pLaYmAn Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Marek: dzięki serdeczne, czyli wystarczy jedna warstwa dość mocno wpracowana w lakier za pomocą twardszej strony Germana ? (koliste ruchy, pod koniec ruchy proste) Pytam, bo właśnie miałem iść do garażu nakładać druga warstwę, jeśli nie trzeba to od razu nakładam Finish Kare
Marek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dokładnie tak. I koliste do wypracowania wzdłuzne do polerki. Cały efekt koncowy i tak zależy do ostatniej warstwy (zakładam ze lakier masz w dobrym stanie). Tak sie bowiem składa, ze samo SRP nie daje takiej trwałości warstwy jak ostateczny sealant lub wosk.
pLaYmAn Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Niestety, lakier miałem w bardzo dobrym stanie, do momentu oddania auta do lakiernika Teraz jest trochę gorzej, ale SRP zakryło mniej więcej niedoskonałości. Będę nakładał 2 warstwy sealantu i w tym momencie mam ostatnie pytanie - rozumiem, że SRP zniknie razem z sealantem - nie wcześniej ?
Marek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Nie znam sprawy . Jakież to cierpienia ma auto po lakierniku? Jeśli idzie trwałośc SRP i sealnta to w zasadzie masz rację tzn z uwagi na większa trwałość wosku syntetycznego jak on zejdzie to za chwilę nie będzie SRP. To tak teoretycznie W praktyce nie dzieje sie to nagle i bez przyczyny. Poza tym najpierw znika warstwa w miejscach najbardziej narażonych czyli błotniki, dolne części drzwi(pod listwami). W każdym razie lepiej jest dać dwie warstwy sealanta na jedna SRP niż jeden syntetyk na dwa SRP.
Beny.rac Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Witam, A ja nałożę jednak 2 warstwę SRP tym razem delikatnie aplikatorem gąbkowym (mam nadzieje ze przerwa ok 2 tyg miedzy warstwami nie ma dużego znaczenia ) A potem na to FK 1000 tylko nie wiem czy 1 czy 2 warstwy ... Jakbym wiedział wcześniej to bym zakupił i użył tego Paint Renovator bo rysy mam na lakierze drobne i kilka poważniejszych niestety ... Pozdrawiam
DJ Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Jakbym wiedział wcześniej to bym zakupił i użył tego Paint Renovator bo rysy mam na lakierze drobne i kilka poważniejszych niestety ... Pozdrawiam wszyscy tutaj sie uczymy, nie sposob odrazu wszystko kupic
m1chal Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 to w koncu nakladac SRP aplikatorem z bawełny czy trikolor czarna strona? bo juz zgłupialem ... po Megs UC ma byc aplikowany SRP
pLaYmAn Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Beny.rac: nałóż dwie warstwy FK w odstępie doby. Marek: pomimo próśb aby lakier nie był myty, wycierany itd. mam podejrzenie, że był odśnieżany szczotą podłużne rysy na lakierze, masce. Na razie starczy srp i sealant, ale za jakieś 3 miesiące będę robił ponowną korektę.
Marek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 to w koncu nakladac SRP aplikatorem z bawełny czy trikolor czarna strona? bo juz zgłupialem ... po Megs UC ma byc aplikowany SRP przykład zastosowania padu gąbkowego : Super Resin Polish, Ultra Deep Shine, Extra Gloss Protection, Car Glass Polish, Bumper Care czy Leather Care Creme przykład zastosowania padu zmikkrofibry:Fast Gless (szyby), Instant Tyre, Vinyl@Rubber pomimo próśb aby lakier nie był myty, wycierany itd. mam podejrzenie, że był odśnieżany szczotą podłużne rysy na lakierze, masce. Podobne uszkodzenia powstają,gdy źle spłukane auto osusza się silikonowymi ściągaczkami. Może tak było. Lakierniku
lakikwap Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 maszynowo powinno sie aplikować na miękkim padzie 600-900-600 obrotów?
m1chal Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 przykład zastosowania padu gąbkowego taki zwykly piankowy żółty okragły tez moze byc? bo raz czytam , że musi byc bawełniany... teraz czytam ze najlepiej czarna strona trikolor ... a na filmie jakas mikrofibra to nakladaja?
jorgus Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 to nie mokrofibra tylko taka specjalna pielucha- lub coś podobnego, AG ma to w swojej ofercie i nakłada się lepiej niż jakimś aplikatorem gąbkowym, sam widzę różnicę w nakładani tym specyfikiem a aplikatorem gabkowym
Marek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Taki żółty jest ok W tych sprawach nie bierz dosłownie, że "musisz" Na filmie rzeczywiście gość używa bawełniana ściereczkę-tampon. To raczej dla celów filmu demonstruje jak nakładać ijakie ruchu wykonywać. Nie widać ,żeby pracował jako cliner. Wszelkie roboty związane z clinowaniem lakieru czy usuwaniem rys lepiej wychodzą gabka. MF do finalnej polerki wosku.
m1chal Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 czyli bawełnianego aplikatora się nie używa w ogole przy srp?
Marek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Pisze wprost Ja nie uzywam. Ale wyobrażam sobie sytuaję, że sa ludzie którzy maja SRP, maja pad bawełniany i nie mają gąbkowego. I musza zrobic swoje auto.. I lecą tym co mają
bubolak Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ja ostatnio nakładałem srp maszyną pomarańczowym padem Bolla (polishing). Łatwo szybko i przyjemnie. Jako, że o swój lakier dbam, to srp wyciągnęło tylko trochę głębi, ale na eksperymentalnej pandzie był kosmos Dodam, że to moje pierwsze doświadczenia z maszyną. (tylko jedna warstwa)
Marek Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 maszynowo powinno sie aplikować na miękkim padzie 600-900-600 obrotów? Tak też można . Sprawa omawiana jest TUTAJ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się