Jump to content

VW Golf R 2016


analyzator

Recommended Posts

Hej

Krótkie wash n wax auta, które rzuciło się oczy przy poprzedniej relacji.

Auto w fajnej specyfikacji, świetnym lakierze i niezłym stanie. Podobno kiedyś była na nim jakaś ceramika i było kiedyś w jakimś studio. Jak na większe kilkadziesiąt tys. kilometrów przebiegu to serio spoko. Rysy są, swirle są. Lakier jednak wciąż całkiem żywy.

Cel to ogarnięcie po zakupie i podszykowanie na zimę. Bez obróbki lakieru.

Prewash:

- Shiny Garage Dtox

- na górę Prickbort

- Bilthamber autofoam z dolanym koch chemie greenstar

- koła Dtox i potem Koch Chemie Greenstar z małą dolewką szamponu dla podbicia pianki

Mycie właściwe:

- szampon FX protect odtłuszczający

- Koch Greenstar pod pędzelek z domieszanym szamponem

- koła APC z szamponem i szczotka K2 M350

- opony exceede

Lakier:

- Bilthamber Cleanser Polish

- Bilthamber Double Speed Wax

- Turtlewax Ice Syntetyczny Wosk Hydrofobowy na osłonięte elementy lakierowane

Koła

- na koła również Turtle

- na oponki Carpro Perl 1-1

Formalności zrobione to jedziemy dalej.

 

Graty spakowane

IMG_20201121_195116.jpg

 

Dużo mocnego prewasha. Temperatura spada właśnie do zera i obok myjni przymarza. Na aucie szczęśliwie luz.

IMG_20201121_201655.jpg

 

 

IMG_20201121_202433.jpg

 

 

IMG_20201121_202443.jpg

 

IMG_20201121_203042.jpg

IMG_20201121_203048.jpg

IMG_20201121_202526.jpg

 

Późnym wieczorem udało nam się ogarnąć maskę błotniki i zderzak Cleanser Polishem i DSW. CP zrobił świetną robotę i chociaż nie udało się tego złapać na foto i nie mam dla was 50tki to zaufajcie że miszcz. Rys to nie schowa ale cała drobnica przestaje istnieć. Pod ledem. Bez leda auto wygląda świetnie.

IMG_20201121_224429.jpg

 

Błotnik zrobiony. Drzwi jutro.

IMG_20201121_233947.jpg

 

I już mam pewność że mój się od niego nie zabrudzi 😉

IMG_20201122_002112.jpg

Jeszcze fotka z pozdrowieniami z Japoni.

IMG_20201122_002249.jpg

 

Dzień drugi. BH cleanser Polish sobie podsycha. Pracowaliśmy zwykłymi aplikatoriami typu słoneczko w mikrofibrze.

IMG_20201122_125206.jpg

 

Fotki pod światłem po dotarciu BH - tak, żeby pokazać co faktycznie może a co nie może ukryć ten cleaner.

IMG_20201122_130228.jpg

IMG_20201122_130236.jpg

IMG_20201122_130341.jpg

 

A tu mała odskocznia na @tenzi RLS i kolejne miejsce gdzie wskoczył. Poła szyberka w tenzi. Połowa goła. Szkło odtłuszczone. Niestety są waterposty i nie było na nie czasu.

Aplikacja na ręcznik. Super poślizg przy aplikacji. Po ledem złapałem to co zostaje do dotarcia po obfitej aplikacji. Ściea się luzik dwa machnięcia rączką. Elegancko. Podbicie połysku jest świetne. Jałowej powierzchni dodał fajną śliskość. Będziemy sobie obserwować jak się będzie utrzymywało vs druga część szyberka i ile poleży.

Tenzi wpadł też przypadkiem na rower ale to długa historia.

IMG_20201122_132438.jpg

IMG_20201122_132453.jpg

są i rurki 🙂 po lewej goło, po prawej Tenzi RLS

IMG_20201122_133805.jpg

DSW. Aplikacja sąsiad to wybaczcie tą fantazję. Uczy się szybko 🙂

IMG_20201122_133824.jpg

I już. Po drodze ogarnięte koła i jakieś detale. Można jechać brudzić.

IMG_20201122_140057.jpg

 

IMG_20201122_140119.jpg

 

IMG_20201122_140218.jpg

 

IMG_20201122_140558.jpg

 

IMG_20201122_140623.jpg

Nie no bez leda jest petarda.

IMG_20201122_140631.jpg

 

IMG_20201122_140654.jpg

A tu istotny powód wstrzymania prac wieczorem. Wieczór był już późny i było pępkowe do obskoczenia 🙂

IMG_20201122_153540.jpg

 

Przemyślenia:

BH CP maskuje jak głupi. Do tej pory robiłem nim pojedyncze elementy. Przy teście zimowym nie był w stanie wpłynąć na trwałość wosków. Mały przebieg miał test. Producent otwarcie mówi, że trwałość zmniejsza. Kupiłem go na taką okcję jak ta, której do tej pory nie było 🙂 No to jest na całym aucie. Efekt maskowania rewelka.

Próbowałem go obok goodstuff show detailera, który ma dużą zdolność maskowania. CP to inny produkt ale i zupełnie inna liga w tej kategorii.

Śliskość w duecie z DSW - aplikator z maski zjeżdżał o własnych siłach. Nie top ale bardzo fajnie.

Docieranie CP to bajka. Schodzi jednym ruchem ręcznika.

Wypacanie CP i DSW. Wypociło się to po 15 minutach od dotarcia wosku. Potem po kolejnych 15. Trzeci raz docieraliśmy kolejnego dnia. CP i DSW docierane raczej na sucho.

Praca na cztery ręce idzie szybciej 🙂

Czas pracy: 1,5 mycie wycieranie. 3,5h reszta. Z przerwami na pogaduchy i takie tam.

Dobra, tyle. Pozdrowionka.

IMG_20201121_224421.jpg

IMG_20201121_224446.jpg

  • Lubię to 8
  • Super 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 23.11.2020 o 04:46, wobbjack napisał:

Widzę że nie tylko ja jeżdżę w nocy na tą myjke, nawet na to samo stanowisko emoji16.png

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Brzmi jak okazja na spota

 

W dniu 23.11.2020 o 12:16, Streat napisał:

Fajnie auto odżyło no i bardzo dobry lakier do takich zabiegów 😄 Kawał dobrej roboty 😎

 

Dzięki. Szybka akcja więc rządzi się swoimi prawami. Ale lakier jest piękny i odżył. Widząc ten to skłaniam się do metalika na kolejne auto 🙂

 

W dniu 23.11.2020 o 12:45, Sodol napisał:

Kurde ten cleaner robi robotę a na złość nigdzie nie dostępny. Na wiosnę muszę go wyczaić gdzieś 😉 

Świetna, kolejna już relacja!

Fajny i dobrze się nim pracuje. Docieranie jak mu się da utwardzić jest banalne. Pocenie na innych elementach też się pokazało. Do wiosny będziemy więcej wiedzieć ile to combo posiedzi. Niestety będzie obrywało prosziem, Sąsiad się dopiero uczy.

Nie tylko wypełnianie. Funcja cleaner działa. Ręcznie waterpoty schodziły, pod średnim dociskiem szybko.

 

Jakieś backup fotki po.

IMG_20201122_203510.jpg

IMG_20201122_203524.jpg

IMG_20201122_140136.jpg

 

Tyle towaru poszło 😆          

IMG_20201122_190718.jpg

 

  • Lubię to 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.