Skocz do zawartości

HECKMANN 1200 KRAUSS P7 vs. NTools RP 180E


Lukas_10000

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

chciałem Was prosić o pomoc w doborze rotacji. Dodam, że jestem amatorem, przygodę z polerką dopiero zaczynam. 

Na pierwszy ogień poszedł K2 Masner, ale nie radzi on sobie z utrzymaniem najniższych obrotów zupełnie. Musi pracować minimum na 2. biegu, by to jakoś wyglądało. Na 1. cały czas startuje i traci na prędkości. Nie wiem czy to tylko ten mój egzemplarz tak ma, czy ogólnie - napisałem do K2, zobaczymy co odpowiedzą. Tak czy inaczej, zacząłem się rozglądać za czymś lepszym i finalnie zastanawiam się nad dwoma modelami:

HECKMANN 1200 KRAUSS P7 (ma podwójne przełożenie, co powinno się przekładać na większy moment)  Cena: ~450zł

NTools RP 180E - (ma dość dobre opinie na forum, kilka wpisów o stabilności obrotów też się przewinęło) - jest o stówkę tańsza: ~350zł

Zależy mi też na niskich wibracjach, choć mam za mało doświadczenia, by stwierdzić w jakim stopniu zależy to od samej maszyny, a w jakim od umiejętności, niemniej mam wrażenie, że przy Masnerze drgania są bardzo duże, proporcjonalnie do zwiększających się obrotów, do tego stopnia, że już przy 4. biegu nie jestem w stanie pewnie prowadzić maszyny polerując szybę.

Początkowo zastanawiałem się jeszcze nad tańszymi modelami Hackmana (np. HECKMANN 920 KRAUSS P7), ale ze względu na wspomniane wyżej podwójne przełożenie, myślę, że warto dorzucić tę stówkę, by mieć dobry sprzęt.

Doradźcie ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych 175 stronach HECKMANN 1200 jest wspomniany raz, a NTools może ze dwa, więc postanowiłem założyć ten temat, by poznać opinie o tych dwóch konkretnych modelach. Powinno to też pomóc innym osobom, szukającym konkretnych informacji na temat tych dwóch modeli.

Niemniej, dzięki za linka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Lukas_10000 napisał: