Jump to content

CleanTech - Tech Coat


Cleantle

Recommended Posts

  • Dystrybutor

Tech Coat - czyli nasza pierwsza powłoka 🙂

Tech Coat to zaawansowana, jednokomponentowa powłoka ceramiczna na lakier oraz felgi. Jej właściwości pozwalają na wydobycie blasku oraz zabezpieczenie lakieru aby dłużej pozostał jak fabrycznie nowy. Twardość 9H ogranicza powstawanie mikro zarysowań, a filtr UV chroni przed blaknięciem lakieru. Wysoka odporność na agresywną chemię pozwala na łatwiejsze usunięcie ciężkich zabrudzeń oraz redukuje powstawanie plam z zakamienionej wody. Szklistość, śliskość oraz rewelacyjne właściwości hydrofobowe zadowolą każdego pasjonata motoryzacji. Trwałość powłoki wynosi do 36 miesięcy.

Powłoka bardzo łatwa w aplikacji – sprawdź tutorial (zeskanuj kod QR).

https://cleantechco.pl/produkt/tech-coat-ceramic-coat/

Ceny: 

 

BOX 15ml wraz zakcesoriami - 279 zł

BOX 30ml wraz z akcesoriami - 399 zł

 50ml wraz z akcesoriami - 549 zł

 


A_18_1000.jpg.f62c413c9b9c750738ac2bfe8af2579d.jpg

 

 

 

Sposób użycia

1.    Przygotuj lakier/felgi samochodu - usuń wszystkie zabrudzenia typu smoła i opiłki metaliczne. W razie konieczności spoleruj lakier w celu usunięcia wszelkich niedoskonałości.

2.    Przygotowany lakier odtłuść preparatem IPA 50%+. Nie zalecamy używania innych produktów odtłuszczających.

3.    Produkt nakładaj małymi sekcjami (ok. 40x40cm) ruchami krzyżowymi za pomocą dołączonego aplikatora (na aplikator nałóż suede). Od razu po nałożeniu dotrzyj produkt mikrofibrą.  Wypoleruj smugi pozostałe z pierwszego roztarcia.

4.    Jeśli zbyt długo odczekasz po nałożeniu produktu do rozcierania, zaaplikuj trochę produktu ponownie w to samo miejsce i dotrzyj.

 

Dodatkowe zalecenia

·         Aplikacje zawsze przeprowadzaj w dobrze wentylowanym zamkniętym pomieszczeniu.

·         W przypadku wysokiej temperatury i bardzo wysokiej wilgotności powietrza (65%+) mogą pojawić się problemy z dotarciem produktu. 

·         Pozwól powłoce związać się z lakierem przez co najmniej 12 godzin, unikając wody, deszczu i innych opadów.

·         Jeśli w ciągu pierwszych 12 godzin lakier zamoknie, osusz auto delikatną mikrofibrą, nie dopuść do samoistnego wyschnięcia wody.

·         Zalecamy nie myć auta przez pierwsze 7 dni chemią samochodową.

·         Często wymieniaj aplikator.

·         Trzymaj produkt daleko od ognia.

·         Do aplikacji używaj rękawiczek i maseczki.

·         Nie nakładaj kolejne warstwy – to nie poprawi właściwości/trwałości

 

 

 

Trwałość powłoki zależy od tego jak dobrze przygotujemy powierzchnię lakieru, a także od jej pielęgnacji. Aby osiągnąć maksymalną trwałość zalecamy przed położeniem powłoki odpowiednio oczyścić i przygotować lakier. Po aplikacji powłoki należy o nią odpowiednio dbać: regularne mycie ręczne dedykowanymi produktami oraz co jakiś czas usunięcie osadów metalicznych za pomocą deironizera oraz odsmolenie za pomocą produktów do usuwania smoły/żywicy.

 

Wydajność produktu to 15-20ml produktu na średniej wielkości auto osobowe.

Strona produktu: https://cleantechco.pl/produkt/tech-coat-ceramic-coat/

 

  • Lubię to 2
Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor

Zrobimy na pewno jakąś akcję w niedalekiej przyszłości z możliwością wygrania powłoki ale chcielibyśmy raczej w tym temacie trzymać się pytań i odpowiedzi 🙂 Tak to zaraz się zaspamuje temat, a nie będzie miał żadnej wartości 😉 

Link to comment
Share on other sites

Oglądałem MX i właśnie pytanie brzmi. Czy usunęliście z maski testowej ta zaschnięta na maksa część? Jak już przyschnie tak mocno to już tylko maszyna w dłoń czy jeszcze jakaś chemia można to podratować? 😉

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor
7 minut temu, Tomas-sg napisał:

Oglądałem MX i właśnie pytanie brzmi. Czy usunęliście z maski testowej ta zaschnięta na maksa część? Jak już przyschnie tak mocno to już tylko maszyna w dłoń czy jeszcze jakaś chemia można to podratować? 😉

Ten mały ślad który został to już niestety tylko maszyna. Na obronę powiemy że to ekstremalny przykład bo było bardzo gorąco, maska była już wielokrotnie polerowana i mocno wyeksploatowana 😄
 

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor
4 minuty temu, Tomas-sg napisał:

@cleantechco właśnie a jaki to był czas mniej więcej może ktoś z was pamięta? 

Nie fajnie byłoby dorzucać jakieś maseczki do zestawu? Wiecie PR dbania o bezpieczeństwo 😉

Czekaliśmy około 2min + chwila zeszła na reaplikację i dotarcie pierwszego fragmentu więc pewnie około 2,5-3min 😉 

  • Dziękuję 1
Link to comment
Share on other sites

To jeszcze może tylko historia powstania. 

Kiedy narodził się pomysł? Kiedy była pierwsza aplikacja pierwszej powłoki? Jak przebiegła pierwsza aplikacja? 😁 Ile wersji testowych było tych powłok? 

Jaram się wasza powłoka i tyle 😁

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Cytat

2.    Przygotowany lakier odtłuść preparatem IPA 50%+. Nie zalecamy używania innych produktów odtłuszczających.

Czy rzeczywiście tylko to wystarczy? Zazwyczaj używam kilku prepów/eraserów/IPA przed sama aplikacja powłoki by jak najlepiej związała się z lakierem.

Nie rozumiem też troszkę pisania że powłoka bardzo łatwa w aplikacji jednak zalecamy aplikacje kwadracikami 40x40? Jeżeli powłoka jest łatwiejsza to smaruje odrazu cały element ewentualnie dziele na pół lub 4 częsci (maska/dach). UNCR ktory jest trudny w aplikacji (dla mnie już nie) aplikuje smarując całe drzwi albo pół maski..

Co w przypadku właśnie dzielenia elementów i najechania ponownie aplikatorem na już wcześniej zaaplikowaną i dotartą część elementu?

Czy będzie przewidziany jakiś booster/qd do powłoki?

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor

Jeśli tak piszemy to znaczy że wystarczy 😉 polecam zaglądnac do kart char eraserow bo tam zazwyczaj jest ipa około 30-40%, woda I sls w śladowych ilościach. My zalecamy do naszej powłoki tak jak napisaliśmy w instrukcji.

Na łatwość składa się wiele czynników, fragmentowanie jest ponieważ trzeba ja po krótkiej chwili już docierać więc jak położysz na cały duży element to możesz mieć problem na końcu z dotarciem.  Za to nie ma problemu z najezdzaniem na siebie powłoka, nie tworzą się żadne cienie + czuć pod fibra gdzie już jest, a gdzie jej nie ma. Kolejna cecha którą powoduje że jest łatwa to właśnie fakt że jak popełnisz błąd to w większości przypadków go z łatwością naprawisz poprzez reaplikacje na ten sam fragment. Cała aplikacja jest bardzo szybka i nie ma potrzeby warstwowania.

Co do boosterow,  powłoka ma działać bez boosterow  😉 wiem że większość jest przyzwyczajona do smarowania powłok różnego rodzaju boosterami ale nie o to chodzi w powlokach, one mają mieć zakładana żywotność bez uzywania boosterow. Planujemy w tym roku jeszcze parę premier i będzie w tym parę premier związanych z tematami powlokowymi. 

  • Lubię to 1
  • Okay 1
Link to comment
Share on other sites

Ok dzieki za wyjaśnienie.Z tym boosterem to chodziło mi to żeby zapewnić powłoce odporność zaraz po wyjeżdzie ze studia bo rownież jestem zdania że jak podaje się żywotność powłoki w 2-3-5-7-10 WOW lat to ma działać tyle bez podbijania hydrofoby co mycie 😉

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor
8 godzin temu, Speedy69 napisał:

@cleantechco a planujecie wypuścić lekką powłokę? Coś jak cancoat/moonlight? 

Może tak, a moze nie  😛 nie chce chwilowo zdradzać bo szykujemy parę fajnych rzeczy w tym roku, wypatrujcie wieści  🙂

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

@cleantechco ogladałem filmik u MX Nowicki i troche mnie zmartwiło ze przy 25*C aplikowaliscie powłoke na błotnik w aucie i zrobiliscie to na 4 rece, gdzie po skonczonej aplikacji została dotara natychmiastowo powłoka i juz było słychac że fibra szura. Czy w takiej temperaturze albo i wyższej jest mozliwość zaplikowanie tej powłoki przez jedną osobe? 

 

Osobiscie jaram sie tą powłoką i na pewno ją wypróbuje 😎 

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor
13 godzin temu, Streat napisał:

@cleantechco ogladałem filmik u MX Nowicki i troche mnie zmartwiło ze przy 25*C aplikowaliscie powłoke na błotnik w aucie i zrobiliscie to na 4 rece, gdzie po skonczonej aplikacji została dotara natychmiastowo powłoka i juz było słychac że fibra szura. Czy w takiej temperaturze albo i wyższej jest mozliwość zaplikowanie tej powłoki przez jedną osobe? 

 

Osobiscie jaram sie tą powłoką i na pewno ją wypróbuje 😎 

Tak jak najbardziej jest możliwe, z tym ze im wyzsza temperatura tym niestety łatwość aplikacji zaczyna spadać. Na 4 ręce było ale to w sumie przez przypadek  😄 ważne po prostu przy dużych temperaturach to małe fragmenty I szybkie dotarcie. Na filmie widać że na błotniku to dotarcie było bardzo łatwe i przyjemne  (na masce było trudniej o wiele). Niestety w tej cenie nie udało się nam zrobić powłoki która w kazdej temperaturze będzie mogła leżeć długo przed dotarciem I by była tak trwała jak ta. 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

@cleantechco jasna sprawa 🙂 po porstu byłem ciekawy czy własnie da rade to położyc samemu, bo ten fragment filmu mocno mnie zmartwił.

Patrząc na to wszystko to aplikacja tej powłoki jest podobna do Aqua 9h która jest dość łatwa. Jednak tak jak i w waszej powłoce kluczowe znaczenie ma temperatura która mocno utrudnia nam prace. 

Bardzo zaciekawiła mnie ta powłoka i na pewno ją kupie 😄 Jeszcze tylko zróbcie opakowania 15ml, bo 30 to w mojej ocenie troche za duzo na jedna warstawe w średniej wielkosci aucie a sami mowicie za wystarczy jedna warstwa 😄  

 

Link to comment
Share on other sites

No właśnie co z warstwowaniem? Wszędzie mowa jest o tym że wystarcza jedna - ale ile druga wnosi do trwałości, wyglądu? Czy w ogóle jest możliwa do nanoszenia widząc tępość przy docieraniu? Jeśli tak po jakim czasie powinna być kładziona? Pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor
2 godziny temu, Streat napisał:

@cleantechco jasna sprawa 🙂 po porstu byłem ciekawy czy własnie da rade to położyc samemu, bo ten fragment filmu mocno mnie zmartwił.

Patrząc na to wszystko to aplikacja tej powłoki jest podobna do Aqua 9h która jest dość łatwa. Jednak tak jak i w waszej powłoce kluczowe znaczenie ma temperatura która mocno utrudnia nam prace. 

Bardzo zaciekawiła mnie ta powłoka i na pewno ją kupie 😄 Jeszcze tylko zróbcie opakowania 15ml, bo 30 to w mojej ocenie troche za duzo na jedna warstawe w średniej wielkosci aucie a sami mowicie za wystarczy jedna warstwa 😄  

 

Tak, planujemy 15ml  🙂

Godzinę temu, GrzechuKR napisał:

No właśnie co z warstwowaniem? Wszędzie mowa jest o tym że wystarcza jedna - ale ile druga wnosi do trwałości, wyglądu? Czy w ogóle jest możliwa do nanoszenia widząc tępość przy docieraniu? Jeśli tak po jakim czasie powinna być kładziona? Pozdrawiam 

Nie warstwujemy bo to nic nie wnosi  🙂 jest to napisane w instrukcji i na video tutorialu 

Link to comment
Share on other sites

  • Partner forum

Nie dostałem odpowiedzi na FB to jeszcze tutaj spróbuję, kilka pytań zanim zdecydujemy sie na dodanie do oferty :

"

Powłoka jest 9H, ale
- z tych samo utwardzających się
- czy z tych które same się nie utwardzają tylko ewentualnie mogą w pewnym stopniu podnieść twardość na tym co leżą i finalna twardość zależy od twardości tego na czym leżą

?

"

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor
21 godzin temu, CAR CRAZY napisał:

Nie dostałem odpowiedzi na FB to jeszcze tutaj spróbuję, kilka pytań zanim zdecydujemy sie na dodanie do oferty :

"

Powłoka jest 9H, ale
- z tych samo utwardzających się
- czy z tych które same się nie utwardzają tylko ewentualnie mogą w pewnym stopniu podnieść twardość na tym co leżą i finalna twardość zależy od twardości tego na czym leżą

?

"

To pytanie padło w prywatnej wiadomości na nasz profil czy w komentarzu? Niestety nigdzie go nie widzę.

Odpowiedź jest prosta 🙂 powłoka jest samoutwardzajaca. Powłoki które są zależne od powierzchni raczej nie cieszą długa żywotnościa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Dystrybutor
58 minut temu, CAR CRAZY napisał:

Jeżeli powłoka jest samoutwardzalna, to skąd stwierdzenie "Nie warstwujemy bo to nic nie wnosi"

Tak działa ta powłoka. Jej skład o tym decyduje. Pełne możliwości powłoka osiąga już przy 1 warstwie. Warstwowanie w przypadku tej powłoki jest marnotrawieniem produktu i możemy to rozpatrzyć na 2 przypadki. W przypadku kiedy powłoka osiągnęła swoją twardość to już nie przyczepi się ponownie do lakieru (ta druga warstwa). W przypadku kiedy jeszcze się nie utwardzi (np. będziemy chcieli aplikować powłokę po godzinie czy dwóch od pierwszej warstwy) to rozpuszczalnik zacznie rozpuszczać to co już jest położone (i się utwardza) więc suma sumarum wyjdzie na jedno albo nawet gorzej 🙂  Ja rozumiem, że na rynku jest wiele powłok podobnie działających i o podobnym składzie ale my poszliśmy w troszkę inną stronę i mamy coś innego niż reszta.  Specyfika tej powłoki jest taka i żeby móc efektywnie pracować z powłoką trzeba ją dobrze poznać. Znajomość i zrozumienie produktu jest tutaj kluczem, jeśli będziemy działać niezgodnie z instrukcją tylko będziemy lecieć na pamięć bo przy "innych powłokach działało" to efekt może być średni 🙂
Mam nadzieję że wyczerpałem temat. Oczywiście zachęcam do dalszych pytań.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.