Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W tej cenie 560zł wyczaiłem niedawno ostatnią sztukę Evoxa HDR400. Z podwójnym przełożeniem, 2.2 kg, stabilizacja obrotów. Obudowa trochę plastik fantastik ale ponoć nadrabia wnętrzem, zobaczymy. 5m kabel bardzo fajny miękki.

 

Co do Heckmanna sam jestem ciekaw.

https://shiningcar.pl/maszyny-polerskie/heckmann-1200-maszyna-polerska-rotacyjna

@ShiningCar macie w ofercie. Możecie coś wiecej powiedzieć? Jak działa stabilizacja, jaki zakres obrotów, jaki kabel i ogólnie wrażenia

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jeśli nigdy nie małem do czynienia z polerkami, a kusi mnie spróbować (na własne potrzeby), to warto brać pod uwagę np. taką Heckmann 1200, czy raczej coś typu Hamron DA 15 ze sklepu Jula?

  • Moderator
Opublikowano

@slav Jeżeli nigdy nie polerowałeś to wybierz DA Hamrona. Rotacja to niebezpieczny sprzęt i szybko mozna spalić lakier jeżeli nei ma sie doświadczenia w tym 

  • Dziękuję 1
Opublikowano
Godzinę temu, slav napisał:

czy raczej coś typu Hamron DA 15 ze sklepu Jula?

Jak się pospieszysz to jest weekendowe promo w Jula -40zł.

 

19 minut temu, Streat napisał:

@slav Jeżeli nigdy nie polerowałeś to wybierz DA Hamrona. Rotacja to niebezpieczny sprzęt i szybko mozna spalić lakier jeżeli nei ma sie doświadczenia w tym 

Wybacza dużo mniej błędów ale czy niebezpieczna.... 🙂

Zależy od operatora i lakieru. Na Audi A6 to można piłować ile wlezie. A na cienkich i miękkich lakierach japończyków oraz wybranych francuzów to na rantach idzie do bazy jak w masło. 

 

Ale żeby spalić lakier to trzeba na prawdę położyć się na sprzęcie i w jednym miejscu piłować. Plastik pewnie łatwiej.

 

Przyglądałem się próbom niszczenia lakieru, łatwiej było zjechać ranty, niż przypalić płaską powierzchnię

  • Dziękuję 1
  • Moderator
Opublikowano
3 minuty temu, ghost napisał:

Wybacza dużo mniej błędów ale czy niebezpieczna.... 🙂

Zależy od operatora i lakieru. Na Audi A6 to można piłować ile wlezie. A na cienkich i miękkich lakierach japończyków oraz wybranych francuzów to na rantach idzie do bazy jak w masło. 

Ale żeby spalić lakier to trzeba na prawdę położyć się na sprzęcie i w jednym miejscu piłować. Plastik pewnie łatwiej.

Przyglądałem się próbom niszczenia lakieru, łatwiej było zjechać ranty, niż przypalić płaską powierzchnię

Zgadzam sie w 100%, jednak jak ktos nie ma doswiadczenia i zacznie polerować to mozna zrobic sporo szkód, mówie tutaj o miekkich lakierach no i duzo latwiej bedzie wykonczyć taki lakier za pomoca da niz rotacji a przeciez wykonczenie jest najważniejsze bo to taka wiśeńka na torcie 🙂 Dlatego też na początek najlepiej zaopatrzyć sie w DA 

Opublikowano

@ghost No właśnie myślę o maszynie polerskiej w ewentualnym kontekście pracy nią na Lancerze VIII (irytują mnie strasznie ślady na drzwiach po uderzeniach/otarciach przez drzwi innych użytkowników).

Dzięki za odpowiedź.

Opublikowano
4 godziny temu, Streat napisał:

spalić lakier

Z tym to też nie tak szybko 😛

jak zaczynałem zabawę z detailingiem to na testowej masce sam sprawdziłem czy da się skopcić lakier. Pasta się wypracowała i narobiłem drobnych rys a lakieru nie spaliłem mimo bardzo wysokich obrotów i stania w miejscu. Ale wiadomo każdy lakier i uważać trzeba 😉

Co innego plastiki - tam lakier przy nie dużym przegrzaniu schodzi jak folia 😛 nie pytajcie skąd wiem hehe 😛😆

Opublikowano
10 godzin temu, ShiningCar napisał:

Stabilizacja ok, obroty 700-2500, wolny start, wykonanie, jak to w przypadku maszyn tego typu.

W tej cenie myślę, że maszyna warta uwagi.

no i podwojne przełozenie! , zeby tak jeszcze ktos testa w pracy zrobil 😉  bo kusi mie ta maszyna, ciekawe jak evoxa (porownywalna) moze kosztowac 560? jak producent u siebie sprzedaje ja za 736!,  no i jeszce lare jest (tez podobna) za 999,  TEST?? 😉

Opublikowano
8 godzin temu, yas napisał:

ciekawe jak evoxa (porownywalna) moze kosztowac 560?

pewnie jakaś promocja była i tyle

 

8 godzin temu, yas napisał:

no i jeszce lare jest (tez podobna) za 999

o której konkretnie piszesz?

Opublikowano

o której konkretnie piszesz? @davor ta      http://sklep.lare.pl/product.php?id_product=289

 

Opublikowano

Evoxa lubi sie zgrzac przy ostrym cutingu, to samo dotyczy się wszystkich maszyn o takiej samej budowie o podwójnym przełożeniu, gdzie obudowa zwyczajnie nie pozwala na użycie np większych łożysk. Gorsze maszyny od lepszych wyróżni czas zużycia materiałów mechanicznych, które w tanich sypią sie na momencie. Jedyne rozwiązanie tego problemu ma rupes gdzie ciepło jest odporawdzone, ale za to przekładnia już wygląda inaczej, jest wysunięta względem tych tańszych. O flexi nie wspomnę, bo tutaj już jest na patencie tak jak w przypadku festolla który to korzysta z patentu flexa, ale tutaj już doczynienia mamy z całkiem innym rozwiązaniem, i te polecam już jako profi maszyna 😉

Opublikowano
22 godziny temu, boT napisał:

Evoxa lubi sie zgrzac przy ostrym cutingu, to samo dotyczy się wszystkich maszyn o takiej samej budowie o podwójnym przełożeniu, gdzie obudowa zwyczajnie nie pozwala na użycie np większych łożysk. Gorsze maszyny od lepszych wyróżni czas zużycia materiałów mechanicznych, które w tanich sypią sie na momencie. Jedyne rozwiązanie tego problemu ma rupes gdzie ciepło jest odporawdzone, ale za to przekładnia już wygląda inaczej, jest wysunięta względem tych tańszych. O flexi nie wspomnę, bo tutaj już jest na patencie tak jak w przypadku festolla który to korzysta z patentu flexa, ale tutaj już doczynienia mamy z całkiem innym rozwiązaniem, i te polecam już jako profi maszyna 😉

ok Marcin, a co polecisz jako nie profi ??

Opublikowano

@yas jeżeli chodzi o rotacje to każda o takiej budowie jak ' hdr 'ma tendencję do z grzania się  czyli tj. kraus, lare, adbl. Ale to nie jest jakimś wielkim problemem, taka po prostu budowa i tyle 😉 

Tak więc która nie weźmiesz zrobisz robote, ja osobiście stoję za evoxa bo jest mi to bardzo dobrze znany produkt 👍

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dzisiaj dotarła do mnie owa polerka. Jak na razie nie miałem okazji na niej pracować, na dniach wypróbuje. Z uwagi ze jestem zadowolony z mojego heckmanna r7 który przez 1,5 roku już przerobił ze mną spoooro aut(trzecie szczotki) to będę porównywać ją do niego

-Kabel wydaje się być bardziej elastyczny od r7

-bardzo fajny patent z ruchomym mocowaniem kabla przy końcówce.

-przycisk duży i ergonomiczny

- głośniejsza od r7 ale cichsza od Maccalistera i tym podobnych z marketów.

- waga 2,7 kg, czyli 0,6 kg cięższa od r7 aczkolwiek w ręce nie czuje tego jakoś bardzo.

Maszynę kupiłem w clinic4car za około 540 zł lecz teraz zauważyłem, ze można zaoszczędzić zamawiając bezpośrednio od Lak auto za 450 zł.W kartonie znajduje się:

-Bp 125

-Czerwony pad, porównując do żółtego NAT’a to ten jest bardziej miękki

-uchwyt i chyba szczotki

 

https://i.imgur.com/AavDKcC.jpg

 

https://i.imgur.com/BfWt49b.jpg

 

https://i.imgur.com/yWGhIWW.jpg

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lubię to 2
Opublikowano

@Waffel opisz jak sie nia robi, niecierpliwie czekamy 😉

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

@Waffel tego Heckmanna R7 to masz którą wersje? Obczajałem tego lak-auto/heckmana na jego stronie, stronie jego sklepu, jego allegro i na stronie @ShiningCar i są różnice w opisach:
allegro: 900W, obroty 900-3000, BP 115mm, waga 2,5kg, pomarańczowy
www: 800(1200W), 750-3500, BP i waga brak info, czarny
Niby pomarańczowy to nowsza wersja, a zaczyna od 900 obr./min. gdzie w rotacji lepiej żeby mniej zaczynał, czyli jak w starej wersji czarnej 750 obr./min. No i jeszcze inne parametry u shiningcar:
800W podwójne przełożenie, 750-3500, BP 125mm, waga 2,1kg, pomarańczowy

 

Opublikowano
@Waffel tego Heckmanna R7 to masz którą wersje? Obczajałem tego lak-auto/heckmana na jego stronie, stronie jego sklepu, jego allegro i na stronie @ShiningCar i są różnice w opisach: allegro: 900W, obroty 900-3000, BP 115mm, waga 2,5kg, pomarańczowy www: 800(1200W), 750-3500, BP i waga brak info, czarny Niby pomarańczowy to nowsza wersja, a zaczyna od 900 obr./min. gdzie w rotacji lepiej żeby mniej zaczynał, czyli jak w starej wersji czarnej 750 obr./min. No i jeszcze inne parametry u shiningcar: 800W podwójne przełożenie, 750-3500, BP 125mm, waga 2,1kg, pomarańczowy

 

 

 

 

   Na nalepce mam napisane:

heckmann R7+, 900W, obroty 900-3000 i waga 2,5. To mnie teraz zaskoczyłeś bo byłem pewien, że ma 2,1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.