grabek246 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2019 Witam, Dwa lata temu zmieniłem poczciwego Seata Leona na Lagunę III phI, ogólnie byłem bardzo zadowolony. Któregoś pięknego czerwcowego dnia wracając z pracy spotkała mnie nie miła historia... Kilka tygodni później stoję przed wyborem kolejnego auta. Jako że poprzedniczkę wspominam miło to zakupiłem znowu lagunę, teraz phII Następnego dnia na rozbitka trafił się kupiec więc można się było żegnać Pod domem zrobiło się luźniej, można się wziąć za ogarnięcie nowej lalki wjazd do blaszaka i suszymy Tak prezentuje się po pierwszym myciu i QD CDN... 1
Moderator Streat Opublikowano 27 Grudnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2019 zapowiada sie bardzo ciekawie
grabek246 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2019 Mam nadzieję że jeszcze q starym roku pogoda pozwoli i uda się coś wrzucić
grabek246 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2019 @Malwin41 Zwykłe 2.0 dci 150 koni. 4control. Skóry, nawigacja, bixenon skrętny itd Dzięki za dobre słowo. Autem jeździ się rewelacyjnie i do tego jest bezproblemowe.
grabek246 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2019 @Malwin41 jakiegoś małego one stepa już zrobiłem ale na wiosnę/lato jak skończę garaż to wezmę ją na full detailing. @piotrek305 2012, 235 000
lukasz_byd Opublikowano 30 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2019 2 godziny temu, Malwin41 napisał: @grabek246 Te 2 rury wyglądają na 200+ planujesz korekte? Dwie rury bywały nawet w 1.5dCi 110KM Cytat @Malwin41 Zwykłe 2.0 dci 150 koni. 4control. Skóry, nawigacja, bixenon skrętny itd Black Edition były tylko 130KM. Bose Edition wyglądały ciut inaczej
grabek246 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2019 @lukasz_byd skąd masz takie info?
lukasz_byd Opublikowano 30 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2019 Było się kiedyś w klubie Renault Laguna Klub Polska, a oprócz tego dość głęboko w Renault siedziało. Poza tym popatrz w necie w oficjalnych katalogach Renault - Black Edition byly 1.5dCi i 2.0dCi 130KM
grabek246 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2019 @lukasz_byd może i masz rację. Choć po vinie mi w serwisie twierdzili ze to Bose Black Edition. No ale czy to aż tak ważne
lukasz_byd Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 Nie, nie jest to w ogóle ważne. Ale z racji jakiegoś ruchu i dziwnego hobby denerwuje się jak ktoś sprzedaje coś czego nie ma
grabek246 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 @lukasz_byd rozumiem, zmienię nazwę tematu jeżeli Cie drażni A tak poważnie, długo laguną śmigałeś?
lukasz_byd Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 Nie, nazwa tematu mnie nie drażni, ani nic z tych rzeczy. Boli tylko jak się przegląda portale a tam full opcja, initiale paris albo bose, a w środku bieda i znaczki bose z alix za centa w maskownicach drzwi. Podobnie w BMW - wszystko opisane jako Invidual, pełna opcja a tam golasy same. To miałem na myśli. Później się to pogłębia bo ktoś coś takiego kupuje i na prawdę myśli że ma Initiale czy full opcje. Gdzie Initiale tez miało opcje doposażenia. Tak czy inaczej, moja historia z Lagunami zaczęła się tak: 2007 rok - Laguna I ph II 2.2dT RXT+ - liftback 2008 rok - jako druga Laguna I ph II 1.8 RXT z navi w kombi Sprzedaż obu i zakup w 2009 - Laguna IIphI 2002 rok 2.0IDE Initiale Jeszcze w 2009 roku sprzedaż 2.0IDE i zakup 2.2dCi 2003 rok Privilege 2011 rok sprzedałem 2.2dCi i kupiłem v6 Initiale 2003 rok (na miesiąc kupiłem tanią L1 z 94 roku (szyby 93r) 1.8 z LPG - musiałem wywieźć gruz itp. z działki) 2012 rok sprzedałem v6 i kupiłem L2PH2 2.0dCi Initiale 2.0DCI 173KM 2007r - ta jeździłem dwa lata i sprzedałem 2014 rok kupiłem 2.0 16V aut 2004 rok Privilege - po miesiącu sprzedałem i kupiłem 2.0T Privilege 2004r (tutaj jako drugie auto żona miała L2Ph1 2003r 1.9dCi). Po sprzedaży 2.0T był krótki epizod z L2Ph1 2002r 1.9dCi Privilege - bez problemowy. Kilka lat później widziałem auto w Sopocie. W tym samym 2014 roku kupiłem L3 2.0DCi Dynamique 2008r 150KM W 2015 roku sprzedałem i kupiłem L3 2.0DCI Dynamique 2008 130KM i po 3 msc sprzedałem. Później był dwa razy Citroen C5 (2011 rok 2.0 HDI 163KM oczywiście automat) póxniej 3.0HDI Exclusive 2010 rok. Citroen był pomyłką więc krótki powrót do L3 Privilege 2009 rok 2.0dCi 150KM Już gdy kupowałem pierwszego Citroena chciałem i rozglądałem się za BMW. I w końcu kupiłem E91 z 2006 roku. 9 msc i E61 LCI z M47 9 msc i F11 pierwsze + w międzyczasie F30 dla żony 328i 9 msc i F11 drugie i miesiąc temu kupiłem F02. I tak jakoś historia się toczy. Dwa lata temu miałem jeszcze L3 2014r którą kupiłem na handel oraz dwa i pół roku temu miałem L3 1.5dCi 2010r na handel. Oprócz tego dość dużo osób wpadało na diagnostykę lub doposażanie Lagunami. Naprawiałem kiedyś karty itp. Teraz raczej w BMW siedze, ale Clip i Lexia po poprzedniczkach został. Do 20-22 tyś zł uważam że najlepsze auto to L3 Od 22 do 25 tyś zł BMW E90 25-30 - BMW E60 lift 30+ - Peugeot 508 No ale to już chyba daleko od tematu
grabek246 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 @lukasz_byd no nieźle
tazman Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zresztą 2.0 dci 130ps to ten sam silnik co 150ps, kwestia softu tylko.Oba lekko łapią po 180ps po programie.Też mam w domu l3 2.0dci i to kompletnie bezawaryjne auto. Jeżdżąc nim przeszkadza mi tylko jego mułowatość na 1 i 2 biegu, gdzie już elastyczność i przyśpieszenie na wyższych przełożeniach jest już całkiem w porządku. Ale to typowe "ten typ tak ma” po przeanalizowaniu rlkp czy grup na fb.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukasz_byd Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 1 godzinę temu, tazman napisał: Zresztą 2.0 dci 130ps to ten sam silnik co 150ps, kwestia softu tylko. Oba lekko łapią po 180ps po programie. Też mam w domu l3 2.0dci i to kompletnie bezawaryjne auto. Jeżdżąc nim przeszkadza mi tylko jego mułowatość na 1 i 2 biegu, gdzie już elastyczność i przyśpieszenie na wyższych przełożeniach jest już całkiem w porządku. Ale to typowe "ten typ tak ma” po przeanalizowaniu rlkp czy grup na fb. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wersji 2.0dCi było bardzo dużo (mowa o silniku). Róźnice w osprzęcie też były różne. Można by tak ująć że 130=150, jednak jeśli jakiś z niego będzie miało dpf, to będzie miał np. turbosprężąrke chłodzoną cieczą. Tak czy inaczej nawet więcej niż 180km jest praktycznie zawsze osiągalne. 190-195km jest średnią. W jednym z moich byłych egzemplarzy udało się bodajże 207km uzyskać, ale zdjąłem tłumik szmerów w dolocie, wyłączyliśmy egr i program był zdrowo napisany a nawet udało się uzyskać to bezdymnie. W sterowniku silnika są limietry momentu obrotowego na 1,2 i 3 biegu. Z jednej strony zapobiega to zużyciu koła dwumasowego, a z drugiej strony łatwiej ruszyć osobie która nie potrafi włączyć się do ruchu - nie zerwie tak szybko przyczepności. Można oczywiście uw. limietery zmienić i uzyskać pełną moc i moment na pierwszych biegach. 1
xadamx Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 W dniu 30.12.2019 o 13:07, grabek246 napisał: Autem jeździ się rewelacyjnie No z tym rewelacyjnie bym nie przesadzał. Fakt jeździ się całkiem przyjemnie ale do rewelacji jej daleko. Nie wiem czym wcześniej jeździłeś ale po przesiadce z A6C5 do L3 doszedłem do wniosku, że kolejnym autem będzie nowsze A6. 1
grabek246 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 L3 tylko ph1. Każdy ma inne odczucia
lukasz_byd Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 Tylko że ph1 wygląda jak żaba A dopiero ph3 ma sensowniejsze multimedia
Tomas-sg Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 Przecież w cenie tej laguny miałbyś 30 letnie audi Panowie patrzmy na auta trochę przez pryzmat budżetu. @xadamx bez przesady. Jeździłem kolegi A6 i uważam że służbowym Suburbanem jeździło się lepiej i gdybym miał kupić kupiłbym suburbana i tak będziemy mogli się licytować
lukasz_byd Opublikowano 1 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2020 Laguna 3 to bardzo fajne auto. Ma parę wad jak każde auto, trzeba tylko się dobrać tak żeby te wady nam nie przeszkadzały lub nie były dla nas istotne. Słabe wyciszenie, - nawet jak się samemu z matami podejdzie do auta to rewelacji nie będzie. Rezonans w środku na niskich obrotach co skutkuje też buczeniem deski rozdzielczej (w ph2 już to trochę poprawili) a użytkownikom ten problem rozwiązuje sznur z mikrogumy. Słabe przełożenia skrzyni biegów w mocniejszych silnikach. 2.0dci potrzebuje duuuuzo oleju, w wybranych wersjach nawet ponad 8l. 2.0dci bardzo dużo pali (mocniejsza konkurencja pali mniej). 2.0t GT tylko do 2009r włącznie a zwykle 2.0t tylko w automacie. Słabe multimedia do 2009 roku, brak aktualizacji. A tak to na prawdę niezawodne i wdzięczne auto. Porównanie A6 z wielowahaczem do lagi z belka .... Bez sensu. To oczywiste. Podobnie jak koszty naprawy uw zawieszenia. 1 1
darecki78 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2020 17 godzin temu, lukasz_byd napisał: A dopiero ph3 ma sensowniejsze multimedia Potwierdzam mam Ph1 z 2010 i u mnie już siedzi Arkamys, nie w porównaniu do tych wszystkich Cabase ale jeśli chodzi ogólnie o multimedia to R-link wymiata niestety coraz bardziej niedostępny na rynku wtórnym.
lukasz_byd Opublikowano 1 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2020 W ogóle części i blacharki do Laguny 3 bardzo mało jest i jest droga. Zderzaki 5x drodzsze niż do BMW itp.
grabek246 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2020 @lukasz_byd niestety ceny części blacharskich to porażka. Ale co do części mechanicznych to często oem jest w podobnej cenie lub tańszy niż zamiennik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się