Skocz do zawartości

Klar czy ceramika?


Lorion

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka i witam na Waszym forum 🙂 W wolnych chwilach zajmuje się detailingiem, a po odkryciu Waszego forum postanowiłem się zarejestrować i przy okazji poprosić o małą poradę.

Na wstępie zaznaczę, że w kwestii skór jestem zielony, od lat miałem zawsze raczej tapicerki w autach. Mam taki problem otóż w jednym z miejsc na siedzisku fotela niektóre te łatki/lice skóry robią się takie świecące, nie wiem czy to schodzący klar czy może powłoka ceramicza niezbyt się trzyma i się odrywa od skóry. Bo taka powłoka była tutaj na początku roku nakładana. Mam nadzieje, że to nie klar i sobiście nie wiem dlaczego miałby schodzić szczególnie z fotela pasażera gdzie auto ma raptem 40 tyś kilometrów. Możliwe, że mogło się coś naruszyć pracując zbyt długo szczoteczką i pracując jedynie Softami, czy to raczej średnio możliwe? Wstawie w dzień zdjęcie to może pozwoli lepiej zdiagnozować problem.

 

A druga sprawa z moim siedziskiem to taka, że w jednym miejscu jest ona bardzo gładka w dotyku, praktycznie nie czuć tych łatek/lic jak się jedzie palcem. I również pytanie czy to jest przetarcie i co można z tym zrobić? Postaram się wstawić w dzień fotki. 

Te sprawy traktujcie bardziej oddzielnie bo to takie dwa zagadnienia, które chciałem przedyskutować, bo zauważyłem że wiele osób tutaj wie sporo o skórach, jak również wiele marek tutaj ma konta na forum. Dzięki i mam nadzieje że mnie wesprzecie 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem tak w bmkach jest, slabo ulozone ktos pociagnal odkurzaczem i jest. BMW ma teraz troche problemow wlasnie z takimi pierdolami, czesto gesto pojawiaja sie na lakierze tez takie plamy jak by benzyna w wodzie, po roku na tym sladzie schodzi klar płatami, takze patrzec obserowca.
A i to ze jest napisane leather dakota w konfiguracji nie znaczy ze to jest skora, tyly i boki to pewnie eko skóra, miejsce dupci to pewnie prawdziwa skora to pod nogami nie mam pojecia.