Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Partner forum
Opublikowano

Fryzjer86, Niestety chyba coś się z nią stało, jest raczej za rzadka, powinna być rzadsza niż SSR 1 ale nie do tego stopnia. Spotkałem się już z czymś takim u siebie przy paście do własnego użytku że po zimie SSR 2,5 zrobiło się mocno rzadkie. Może one powinny mieć jakiś termin ważności po otwarciu :o

Opublikowano

CAR CRAZY, ta pasta została zakupiona w maju nie otwierana bo czekała na zakup kolejnych kosmetyków żeby przeprowadzić cały proces z tego wynika że taką już kupiłem będę musiał skontaktować się ze sklepem

  • Partner forum
Opublikowano

Fryzjer86, No to pewnie jakaś wada "fabryczna", podobny problem miał mój klient z pastą smartpolish po zimie tez zrobiła się woda :/

Opublikowano

Jeżeli po wstrząśnięciu/wymieszaniu tak wygląda jak na filmikach to rzeczywiście odbiega od normy. Możesz śmiało wymienić na inną u sprzedawcy, choć nie jest wykluczone, że ta którą posiadasz zachowała swoje właściwości...swoją drogą ciekawe czy wciąż działa.

 

Odkryłem ostatnio nowe zastosowanie SSR-ów w którym zdecydowanie dają radę. Tym razem posłużyły do korekcji plastikowej pokrywy zegarów, które zliczyły już ponad 200 tyś km.

 

Stan przed na zdjęciach poniżej. Nie łatwo było zrobić dobre zdjęcie z odbiciem światła na elemencie o takim wklęsłym kształcie:

 

1.JPG

 

2.JPG

 

Zacząłem od ręcznej korekcji przy użyciu SSR2 na zielonym padzie 3M o średnicy 75mm

 

4.JPG

 

Wykończyłem ręcznie SSR1 na żółtym padzie 3M - 75mm

 

3.JPG

 

Poniżej zdjęcia 50/50 efektu jaki udało się uzyskać.

 

5.JPG

 

6.JPG

  • Partner forum
Opublikowano

Tomasz KRK Carnauba, Taka moja mała uwaga: jeżeli wyciągasz zegary w audi (ze zdjęć to chyba audi :o ) to ostrożnie bo ja niby wszystko robiłem delikatnie, a jednak coś we wtyczce się ruszyło i imobilizer do naprawy (no i odpowiedni koszt) więc jeżeli wyciągasz to radzę ostrożnie :song:

 

Poza tym fajny teścik :good: ja u siebie jechałem PLastX z Megs-a maszyną :ad:;)

  • Partner forum
Opublikowano

maly_marcin, Być może, po prostu miałem na myśli to że jak immobiliser jest w zegarach to warto najpierw się zastanowić czy naprawdę musimy wyciągać te zegary :P

Opublikowano

Masz słuszność maly_marcinie na całej linii - golf IV bez demontażu. , Kilka minut ręcznej korekcji z SSR to wszystko co było potrzebne.

CAR CRAZY dziękuję za przestrogę.

  • Administrator
Opublikowano

Tomasz KRK Carnauba, i nie miałeś takiego problemu że przejazd nawet czystą MF zostawiał rysy ? Ja u siebie już kilka razy podchodziłem do polerowania obudowy licznika, i rysy jak były tak są.

  • Administrator
Opublikowano

Dzięki ;) Na dniach będe wyciągał licznik jeszcze raz żeby zamontować nowe ustrojstwo, więc spróbuje go potraktować Ultimate Compoundem i SSR1.

Opublikowano

Tomasz KRK Carnauba, jak mi nie przyjmą reklamacji tej pasty bo była kupowana w maju to mogę Ci to wysłać to po testujesz czy to działa, moje umiejętności na to nie pozwalają robiłem ostatnio korektę dobrymi pastami i nie jestem zadowolony wynikiem to tym bardziej nie zaobserwuje działania "tej" pasty ale się nie poddaje i będę działał dalej :ad: może kiedyś dojdę do perfekcji :)

Opublikowano

Fryzjer86, Myślę, że możesz spróbować zareklamować produkt u sprzedawcy, chociaż faktycznie trochę długi czas minął od zakupu. Past SSR nie powinno się przechowywać w wysokiej temperaturze ( a upały tego lata były niemałe ), ani dopuszczać do przemarznięcia. Być może sposób przechowywania wpłynął na konsystencję produktu. Jeżeli sklep nie wymieni Ci jej na inną, to podeślij do mnie jeśli chcesz to sprawdzę czy wciąż zachowała swoje właściwości mimo zmiany konsystencji.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Mam problem z korektą twardego lakieru (Jeep Cherokee 2008 wersja europejska) pastami Poorboy's.

Używałem past SSR1;2 i 2,5 na padach Lake Country czarnym (finishing) białym (polishing) oraz padami ABW czarnym (miękkim) i różowym (polishing).

Korekta z pomocą rotacji Silverline.

Lakier na aucie był w bardzo dobrym stanie-niewielkie swirle (nie kuliste-raczej liniowe) były dość trudne do zauważenia nawet pod słońce czy halogenem.

One jednak były celem mojej korekty.

Pasty SSR1 i 2 wydobywały błysk z lakieru jednak na wspomnianych ryskach nie robiły wrażenia.

Dopiero atak SSR2,5 na białym padzie LC spowodował nieznaczną poprawę.

Prace wykonywałem-myślę, zgodnie ze sztuką:rozprowadzenie pasty na niskich prędkościach (ok 3 przejazdów) po czym zwiększenie nacisku i obrotów do 1500-1800 (poz2 na regulatorze)- 10-12 przejazdów. Pasty rozpadały się pięknie pozostawiając błyszczący, oleisty film.

Po zakończeniu przetarłem powierzchnię IPA nie widząc różnicy w wypełnieniu pozostałych rysek.

Nad maską pracowałem -myślę ok.3-4 godzin uzyskując efekt nie zadowalający mnie w 100%.

Teraz pytanie:

-powinienem pracować jeszcze 1-2 godz dłużej nad tą maską

-powinienem zwiększyć nacisk (choć na poziomej powierzchni ciężar maszyny i rąk chyba starczy?)

-powinienem użyć twardszy pad (nie mam)

-trzymając się Poorboy's- stosować SSR3 (choć to podobno już „papier ścierny w płynie”)

-wywalić Poorboy's i kupić np. Mazernę czy Urbana?

Może ktoś stosował pasty tej firmy na twardych lakierach i mógłby podzielić się doświadczeniami?

(na na niby twardym lakierze BMW syna używałem bez problemów SSR2 na padzie finishing-szybko i sprawnie)

Przy okazji:na linii SSR pracuje się komfortowo-nie pylą, ładnie się rozpadają, nie mają oleistych wypełniaczy-nie trzeba stosować IPA do inspekcji lub przed położeniem wosków czy selantów)

Opublikowano

Podpowiem tylko że w ofercie Poorboy's World gama past polerskich to:

 

SSR 1

SSR 2

SSR 2,5

SSR 3

Master Cut

 

 

Do usuwania swirli (czyli kolistych zarysowań, szczególnie wyraźnie widocznych w ostrym oświetleniu) biały Lake Country i SSR 2 - SSR 2,5 byłyby OK.

 

W przypadku czarnego Jeepa z podłużnymi rysami (zwykle najtrudniejszymi do usunięcia, to nie są swirle !) zdecydowanie sięgnąłbym po SSR3, o ile nie Master Cut :)

 

Biały pad Lake Country to średniak w skali twardości, przydałby się jeszcze typowy pad cutting - na przykład biały Flexipads.

 

Oszczędność czasu powinna być bardzo duża.

Opublikowano

Panowie z DS i SC-dziękuję!

Jak będę polerował dalsze elementy kupię któryś z zaproponowanych padów.

Auto jest w kolorze Jeep Green...

Przy okazji:po polerowaniu poszedł BH+EX-P+Liquid Nattys Blue+BH+LNB(2 warstwy)

Pojazd nigdy się tak nie świecił i nie był tak jedwabiście śliski :)

Pozdrawiam.

Opublikowano
Panowie z DS i SC-dziękuję!

Jak będę polerował dalsze elementy kupię któryś z zaproponowanych padów.

Auto jest w kolorze Jeep Green...

Przy okazji:po polerowaniu poszedł BH+EX-P+Liquid Nattys Blue+BH+LNB(2 warstwy)

Pojazd nigdy się tak nie świecił i nie był tak jedwabiście śliski :)

Pozdrawiam.

 

 

Szalona kanapka :shock:

 

Fajnie że jest efekt, bo pracy trochę musiało być !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.