Fryzjer86 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Wczoraj się przyjrzałem tej paście i zrobiłem dwa filmiki może teraz więcej będziecie mogli mi powiedzieć.
aro_77 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Moim zdaniem nie jest ok - mam SSR 1, 2i 3 i wszystkie sa raczej w gestszej postaci.
_Shadow Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2010 moze stała w jakims mocno nagrzanym miejscu ? ;/
Fryzjer86 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2010 _Shadow, w domu ok 22 stopnie jeszcze do tego w szafce wiec nie powinno tym bardziej, że z SSR 1 była w tym samym miejscu i jest OK
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Fryzjer86, Niestety chyba coś się z nią stało, jest raczej za rzadka, powinna być rzadsza niż SSR 1 ale nie do tego stopnia. Spotkałem się już z czymś takim u siebie przy paście do własnego użytku że po zimie SSR 2,5 zrobiło się mocno rzadkie. Może one powinny mieć jakiś termin ważności po otwarciu
Fryzjer86 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2010 CAR CRAZY, ta pasta została zakupiona w maju nie otwierana bo czekała na zakup kolejnych kosmetyków żeby przeprowadzić cały proces z tego wynika że taką już kupiłem będę musiał skontaktować się ze sklepem
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Fryzjer86, No to pewnie jakaś wada "fabryczna", podobny problem miał mój klient z pastą smartpolish po zimie tez zrobiła się woda
Tomasz KRK Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Jeżeli po wstrząśnięciu/wymieszaniu tak wygląda jak na filmikach to rzeczywiście odbiega od normy. Możesz śmiało wymienić na inną u sprzedawcy, choć nie jest wykluczone, że ta którą posiadasz zachowała swoje właściwości...swoją drogą ciekawe czy wciąż działa. Odkryłem ostatnio nowe zastosowanie SSR-ów w którym zdecydowanie dają radę. Tym razem posłużyły do korekcji plastikowej pokrywy zegarów, które zliczyły już ponad 200 tyś km. Stan przed na zdjęciach poniżej. Nie łatwo było zrobić dobre zdjęcie z odbiciem światła na elemencie o takim wklęsłym kształcie: Zacząłem od ręcznej korekcji przy użyciu SSR2 na zielonym padzie 3M o średnicy 75mm Wykończyłem ręcznie SSR1 na żółtym padzie 3M - 75mm Poniżej zdjęcia 50/50 efektu jaki udało się uzyskać.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Tomasz KRK Carnauba, Taka moja mała uwaga: jeżeli wyciągasz zegary w audi (ze zdjęć to chyba audi ) to ostrożnie bo ja niby wszystko robiłem delikatnie, a jednak coś we wtyczce się ruszyło i imobilizer do naprawy (no i odpowiedni koszt) więc jeżeli wyciągasz to radzę ostrożnie Poza tym fajny teścik ja u siebie jechałem PLastX z Megs-a maszyną
maly_marcin Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2010 CAR CRAZY, jak na moje oko to zegary z Golfa mk4 lub Bory A Tomasz chyba zegarów nie wyciągał bo na zdjęciu 50/50 widać kawałek deski rozdzielczej od góry
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2010 maly_marcin, Być może, po prostu miałem na myśli to że jak immobiliser jest w zegarach to warto najpierw się zastanowić czy naprawdę musimy wyciągać te zegary
Tomasz KRK Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Masz słuszność maly_marcinie na całej linii - golf IV bez demontażu. , Kilka minut ręcznej korekcji z SSR to wszystko co było potrzebne. CAR CRAZY dziękuję za przestrogę.
Administrator Evo Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Tomasz KRK Carnauba, i nie miałeś takiego problemu że przejazd nawet czystą MF zostawiał rysy ? Ja u siebie już kilka razy podchodziłem do polerowania obudowy licznika, i rysy jak były tak są.
Tomasz KRK Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Ano nic takiego nie zaobserwowałem. Fantastyczny masz avatar z tym bling-iem.
Administrator Evo Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Dzięki Na dniach będe wyciągał licznik jeszcze raz żeby zamontować nowe ustrojstwo, więc spróbuje go potraktować Ultimate Compoundem i SSR1.
Fryzjer86 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Tomasz KRK Carnauba, jak mi nie przyjmą reklamacji tej pasty bo była kupowana w maju to mogę Ci to wysłać to po testujesz czy to działa, moje umiejętności na to nie pozwalają robiłem ostatnio korektę dobrymi pastami i nie jestem zadowolony wynikiem to tym bardziej nie zaobserwuje działania "tej" pasty ale się nie poddaje i będę działał dalej może kiedyś dojdę do perfekcji
Tomasz KRK Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Fryzjer86, Myślę, że możesz spróbować zareklamować produkt u sprzedawcy, chociaż faktycznie trochę długi czas minął od zakupu. Past SSR nie powinno się przechowywać w wysokiej temperaturze ( a upały tego lata były niemałe ), ani dopuszczać do przemarznięcia. Być może sposób przechowywania wpłynął na konsystencję produktu. Jeżeli sklep nie wymieni Ci jej na inną, to podeślij do mnie jeśli chcesz to sprawdzę czy wciąż zachowała swoje właściwości mimo zmiany konsystencji.
jac56 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2013 Mam problem z korektą twardego lakieru (Jeep Cherokee 2008 wersja europejska) pastami Poorboy's. Używałem past SSR1;2 i 2,5 na padach Lake Country czarnym (finishing) białym (polishing) oraz padami ABW czarnym (miękkim) i różowym (polishing). Korekta z pomocą rotacji Silverline. Lakier na aucie był w bardzo dobrym stanie-niewielkie swirle (nie kuliste-raczej liniowe) były dość trudne do zauważenia nawet pod słońce czy halogenem. One jednak były celem mojej korekty. Pasty SSR1 i 2 wydobywały błysk z lakieru jednak na wspomnianych ryskach nie robiły wrażenia. Dopiero atak SSR2,5 na białym padzie LC spowodował nieznaczną poprawę. Prace wykonywałem-myślę, zgodnie ze sztuką:rozprowadzenie pasty na niskich prędkościach (ok 3 przejazdów) po czym zwiększenie nacisku i obrotów do 1500-1800 (poz2 na regulatorze)- 10-12 przejazdów. Pasty rozpadały się pięknie pozostawiając błyszczący, oleisty film. Po zakończeniu przetarłem powierzchnię IPA nie widząc różnicy w wypełnieniu pozostałych rysek. Nad maską pracowałem -myślę ok.3-4 godzin uzyskując efekt nie zadowalający mnie w 100%. Teraz pytanie: -powinienem pracować jeszcze 1-2 godz dłużej nad tą maską -powinienem zwiększyć nacisk (choć na poziomej powierzchni ciężar maszyny i rąk chyba starczy?) -powinienem użyć twardszy pad (nie mam) -trzymając się Poorboy's- stosować SSR3 (choć to podobno już „papier ścierny w płynie”) -wywalić Poorboy's i kupić np. Mazernę czy Urbana? Może ktoś stosował pasty tej firmy na twardych lakierach i mógłby podzielić się doświadczeniami? (na na niby twardym lakierze BMW syna używałem bez problemów SSR2 na padzie finishing-szybko i sprawnie) Przy okazji:na linii SSR pracuje się komfortowo-nie pylą, ładnie się rozpadają, nie mają oleistych wypełniaczy-nie trzeba stosować IPA do inspekcji lub przed położeniem wosków czy selantów)
DS_Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2013 Podpowiem tylko że w ofercie Poorboy's World gama past polerskich to: SSR 1 SSR 2 SSR 2,5 SSR 3 Master Cut Do usuwania swirli (czyli kolistych zarysowań, szczególnie wyraźnie widocznych w ostrym oświetleniu) biały Lake Country i SSR 2 - SSR 2,5 byłyby OK. W przypadku czarnego Jeepa z podłużnymi rysami (zwykle najtrudniejszymi do usunięcia, to nie są swirle !) zdecydowanie sięgnąłbym po SSR3, o ile nie Master Cut Biały pad Lake Country to średniak w skali twardości, przydałby się jeszcze typowy pad cutting - na przykład biały Flexipads. Oszczędność czasu powinna być bardzo duża.
ShiningCar Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2013 jeszcze typowy pad cutting Albo żółty LC
DS_Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2013 jeszcze typowy pad cutting Albo żółty LC Jak najbardziej
jac56 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2013 Panowie z DS i SC-dziękuję! Jak będę polerował dalsze elementy kupię któryś z zaproponowanych padów. Auto jest w kolorze Jeep Green... Przy okazji:po polerowaniu poszedł BH+EX-P+Liquid Nattys Blue+BH+LNB(2 warstwy) Pojazd nigdy się tak nie świecił i nie był tak jedwabiście śliski Pozdrawiam.
DS_Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2013 Panowie z DS i SC-dziękuję!Jak będę polerował dalsze elementy kupię któryś z zaproponowanych padów. Auto jest w kolorze Jeep Green... Przy okazji:po polerowaniu poszedł BH+EX-P+Liquid Nattys Blue+BH+LNB(2 warstwy) Pojazd nigdy się tak nie świecił i nie był tak jedwabiście śliski Pozdrawiam. Szalona kanapka Fajnie że jest efekt, bo pracy trochę musiało być !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się