paki112 Opublikowano 20 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2019 Siemanko Planuję zakup felg i chcę je czymś zabezpieczyć przed sezonem. Iść w wosk czy powłokę? Finansowo bardziej wosk, najlepiej taki, który może pójść później na całe auto (czytałem sporo o fusso, colli 476s i FINISH KARE 1000P. Ważne, żeby był dobry do miękkiego lakieru – subaru). Z drugiej strony chcę, żeby to zabezpieczenie trochę wytrzymało (dłużej niż miesiąc/dwa), dlatego może lepsza będzie powłoka? Jeśli tak to jaka? FX PROTECT Wheel Armour? Jeśli miałby być wosk, to może Meguiar's Hybrid Ceramic Wax ? Szukam też glinki, iść w zwykłą czy coś w stylu clay sponge od ADBL? Czy przed nałożeniem wosku/powłoki muszę po umyciu felg oprócz ipy użyć cleanera? Czy wpłynie to na żywotność nałożonego później zabezpieczenia? A więc, żeby to uporządkować: Zabezpieczenie felg - FX PROTECT Wheel Armour lub wosk FINISH KARE 1000P/SOFT99 Fusso Coat 12 Months Lakier: FINISH KARE 1000P/SOFT99 Fusso Coat 12 Months lub Meguiar's Hybrid Ceramic Wax ze względu na łatwiejszą aplikację Glinka: Claysponge ADBL Cleaner: MEGUIAR'S ULTIMATE POLISH PREWAX CLEANER/ DODO JUICE LIME PRIME Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję
Strus Opublikowano 21 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2019 8 godzin temu, paki112 napisał: Zabezpieczenie felg - FX PROTECT Wheel Armour Będziesz zadowolony Megs jest nowym produktem, z którym obecnie nie wiadomo nawet co zawiera. Poza tym on akurat nie ma łatwiejszej aplikacji niż FK. Tzn może mieć ale raczej mów się o jakby podwójnej aplikacji. Glinkę weź normalną - Vallet Pro / Brazer's - wybierz sobie miękką jakąś Dodo bierz - dobry klasyk 2
lukeu Opublikowano 22 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2019 @paki112 glinkę polecam osobiście Work Stuff Spot. Osobiście z ciągle polecaną ValetPro miałem problemy (zwłaszcza podczas pierwszego w życiu glinkowania), bo była bardzo twarda i zostawiła trochę syfu na lakierze. WS jest dla mnie bez porównania lepszy. Nic nie wspomniałeś o deironizerze i preparacie na smołę. To podstawa na pierwszy raz. Kup PrickBort, na to po kilku minutach napsikaj ADBL Vampire Liquid i glinka będzie miała duuuużo mniej do roboty. Super rozwiązaniem jest ręcznik glinkujący (np ten od ADBL). Na Mercedesie znajomego, który stał 5 lat pod chmurką po chemicznej dekontaminacji i przejechaniu ręcznikiem na szybko lakier był jedwabiście gładki (przedtem przypominał papier ścierny). Kup na początek sampler FK 1000p, łatwo go dotrzesz (na miękkim lakierze ma to znaczenie), a daje bardzo fajny efekt-idealny na początek. Dodatkowo na felgi też da radę. Nie oszczędzaj na mikrofibrach i ręczniku do osuszania 1
analyzator Opublikowano 24 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2019 To jeszcze napomnę, że przyda się ipa do przelecenia lakieru przed smalcowaniem. FK na początek jest bardzo przyjemny. Żadnych wad poza zapachem a tester za dwie dychy jest na lata. 1
paki112 Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2019 Dzięki wszystkim za odpowiedzi Dorzuciłem kilka rzeczy więc lista wygląda tak: Iron: ADBL Vampire Liquid T&G: Prickbort Glinka: WS Point Claybar Cleaner: DODO Lime Prime Ipa ( sam nie wiem czy stosować, co komentarz to inna odpowiedz ) Ręcznik Gyeon Q2M Soft/ ew. Silk Wosk: Finish Kare hi temp 1000p ( ewentualnie dorzucę też 2685 pink wax lub purple haze od DODO) Aplikatory do wosku na forum znalazłem Liquid elements black, Wo-Wo, shiny itd Aplikator do wosku Royal Pads Powłoka do felg FX Protect Wheel Armour ew. GS Gecko Clay Lube pod glinkę, chociaż wiem , że może też być woda z szamponem. Po prostu boję się o lakier
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się