cinek1 Posted September 11, 2018 Report Posted September 11, 2018 Witam mam pacjenta Toyota Prius czarna do tematu podchodzę z 2 maszynami Rotacja heckmam r7 i Krause DA 5800 oraz pady różnej twardości i wielkości 135 mm i 80mm. Pasty mam Koch 8.02 menzerme 400 menzerme 2500 Koch antychologram i menzerme 3500. Na początek oczyszczenie lakieru prickbot mycie glinka mycie. Do odtluszczania mam IPE. Zacząłem od oklejanie elementów i rotacja na białym pędzie Royal i pasta Koch 8.02 potem wszedłem na żółty pad i pasta menzerme 2500 na koniec Koch i miękka. I z efektu nie jestem zadowolony.tak wyglądał lakier przed i tak po tym zestawie. Potem zmieniłem na rotacja żółty pad i Koch 8.02 i DA na miękkim i antychologram ciut lepiej ale jeszcze jest daleko do ideału. Gdzie błędy i jakie podpowiedzi. Obroty na rotacji max 3-3.5. Wcześniej robiłem inna toyotę i efekt był lepszy.poprosze o pomoc ;))
zibi-M Posted September 11, 2018 Report Posted September 11, 2018 Toyoty z reguły mają miękki lakier więc trzeba uważać przy wykończeniu. Jak na moje oko to zbyt mocno wypracowujesz pastę, bo widać, że wszystko zapylone. Przy finischu musisz skończyć polerowanie zanim pasta zacznie się wypracowywać. I czystość, czystość pracy przy wymagających lakierach jest bardzo ważna. Weź świeżego pada, zrób 3-4 przejazdy z antyholo na DA i zobaczysz czy wtedy jest lepszy efekt.
ghost Posted September 11, 2018 Report Posted September 11, 2018 Coś sporo pyłu na zdjęciach. Czysty pad, śednio-miękki na DA, Antiholo i powinno być bez hologramów. Inspekcję jak robisz to dobra jakościwo fibra, bez docisku, i ściągać w jednym kierunku, nie ruchami kolistymi.
cinek1 Posted September 12, 2018 Author Report Posted September 12, 2018 Tzn lakier ma jak patrzyłem pełno taki wrzerkow nie wiem od czego może gdzieś auto stalo i leciało coś na niego. Zrobię jak mówicie zauważyłem jedna rzecz mianowicie wymywania ipa jak robiłem niebieski kolor to miałem inna butelkę nie wiem czy nie czerwoną z good stuf i nie było kłopotu z mlecznym nalotem teraz mam inna butelkę i mleko powstaje wydaje mi się że IPA wchodzi w reakcję z butelką zmienię na na drugą zobaczę czy to się zmieni.
alexander.p Posted September 12, 2018 Report Posted September 12, 2018 dużo holo się pojawiło. wrzerki od IPA? auto świeżo malowane czy orginał ? miałem kiedyś przypadek taki, że auto było świeżo malowane, widocznie kiepskiej jakości komponenty. dwa dni późnej przetarłem IPA 1:1 i pojawiły się małe kraterki
cinek1 Posted September 12, 2018 Author Report Posted September 12, 2018 Auto nie było malowane A te wrzerki już ma nie wiem od czego.
Moderator BiałyGTi Posted September 12, 2018 Moderator Report Posted September 12, 2018 Kup sobie zmywacz silikonowy np Bolla Zjedz troche z obrotów H8 nie lubi szybkich obrotów daj zolty nat i h8 i sprawdz co wyjdzie. Jesli sa wżery to pasta moze nie wystarczyc trzeba wjechac papierem ale czy jest sens walczyc o to ?? to juz decyzja nalezy do ciebie
cinek1 Posted September 12, 2018 Author Report Posted September 12, 2018 Nie papierem nie będę robił zobaczę tym żółtym i silniejsze obroty na koniec zrobię czarny net i antyhologram
Moderator BiałyGTi Posted September 12, 2018 Moderator Report Posted September 12, 2018 Jie dawaj dużych obrotow tylko max 1200 i sredni docisk
cinek1 Posted September 12, 2018 Author Report Posted September 12, 2018 Dziś zmieniłem koncepcję DA i pro Wolf potem czarna nat i zupełnie inaczej nie ma takiego bałaganu . Sobie antyhologrammem podpowiedzcie jak jeszcze zadziałać aby ta poswiata zniknela
alexander.p Posted September 12, 2018 Report Posted September 12, 2018 znów coś nie zagrało. finish ponownie? po bożemu ;)
cinek1 Posted September 12, 2018 Author Report Posted September 12, 2018 No zrobiłem finish na czarnym nat DA i Koch antycholo hmmm co źle co poprawić? Za wolne obroty max 3.5 za mało wypracowane?
Dante05 Posted September 12, 2018 Report Posted September 12, 2018 Jak robisz pro wool od flexi to zrób krok z średnią pastą i finisz. To jest czarny uni więc dużo cierpliwości w docieraniu i wymywaniu bo wystarczy jedno złe przetarcie fibrą i robisz smugi rys. Zmywacz silikonowy do wymywania.
cinek1 Posted September 13, 2018 Author Report Posted September 13, 2018 Tak mniej woecej po zmianie kombinacji padow i maszyn
RafalB Posted September 13, 2018 Report Posted September 13, 2018 Czego użyłeś, jakiej konfiguracji?Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
cinek1 Posted September 13, 2018 Author Report Posted September 13, 2018 DA prowolf flexipads i DA czarny NAT oraz czarny wafel z NATa pasty koch 8.02 i KOCH antyhologram
cinek1 Posted September 15, 2018 Author Report Posted September 15, 2018 Dzis na DA pad z futrem pod DA i zolty na koniec czarny wafel
zawisza Posted September 15, 2018 Report Posted September 15, 2018 to niedotarta pasta czy hologram?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
PiterG Posted September 15, 2018 Report Posted September 15, 2018 Chyba nie dotarles pasty...Edit: [mention=17911]zawisza[/mention] byłeś szybszy Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka 1
cinek1 Posted September 15, 2018 Author Report Posted September 15, 2018 Byc moze mam tylko ipe zmywacz bylby lepszy a jak efekt?
cinek1 Posted September 16, 2018 Author Report Posted September 16, 2018 Ok auto skonczone no tak uni problematyczny wszystko widac ale po zmianie i kombinacji past padow i maszyn wyszlo nawet fajnie jak na 2 korekte w zyciu jestem zadowolony ;)) 2
paperson Posted September 16, 2018 Report Posted September 16, 2018 @cinek1 finalnie jaką kombinację past i padów dobrałeś?
cinek1 Posted September 16, 2018 Author Report Posted September 16, 2018 Rotacja zolty pad i koch 8.02 potem DA zolty pad i menzerma 2500 i na koniec DA czarny NAT i antychologram mocno zniszczony byl 1 1
alexander.p Posted September 16, 2018 Report Posted September 16, 2018 ładnie wyprowadziłeś! Czarne uni zrobione level UP
cinek1 Posted September 16, 2018 Author Report Posted September 16, 2018 Dzieki tym bardziej ze 2 auto dopiero ;)) czasowo zeszlo bo niemoglem sie dopasowac a byl zmasakrowany
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now