Skocz do zawartości

MaxProtect UNC'r 1.5 test długodystansowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć , 

Z racji że na Van'a położyłem UNC'ra w wersji 1,5 postanowiłem że tak jak w przypadku Mondeo i zwykłej wersji UNC'ra zacznę test długodystansowy . 

Auto zostało odpowiednio przygotowane czyli mycie z dekontaminacją wg standardów forum . Dodatkowo finisz całego auta i ciecie w kilku miejscach które tego wymagały . 

Powierzchnia pod powłokę przygotowania za pomocą ABDL Wipe Out , czystej ipy i zmywacza do silikonu .

Stan licznika - oczywiście razy 1,6 bo to mile co nam daje 138131 km .

licznik.jpg.07b4270ef60d95700ac762e7ba2307e4.jpg

Samo auto prezentuje się następująco 

1.jpg.7bce26fbbde50f36ff64dba5696f203c.jpg

2.jpg.29d948ef7b9fcca8aa058d2fbd1b3c4a.jpg

3.jpg.d1f03874fbdf0e1f8d03115cfd2faf32.jpg

4.jpg.51ecf362a43eb34bd1bb49455c2976d6.jpg

5.jpg.f7096ca8466f8ee0a58fb9233578ab6b.jpg

6.jpg.af61fae6b5517c24840c2dc3a7bffec5.jpg

7.jpg.a28786aec02dba01222a1229922cceaf.jpg

8.jpg.7ba93d8d6d3a665382ea2f27502f1343.jpg

9.jpg.59f200f6c542359e53546b581e74e75b.jpg

10.jpg.e50c3e6177b721468d42e129defbd551.jpg

Zdjęcia z iPhone'a więc są po prawne . 

 

  • Lubię to 1
  • Moderator
Opublikowano

to to śledzę temacik :)

 

tym bardziej ze uncr 1.5 jest mniej trwały od zwykłego. wiec az sam jestem ciekaw  :P

Opublikowano

Jakieś potwierdzone info o tej mniejszej trwałości ? Bo kurczę pierwsze słysze / czytam , a mam w garażu jeszcze „zwyklaka” i zastanawiam się czy nie zrobiłem źle nakładając 1.5 

Opublikowano

Na swoim prywatnym mam 1.5 to płaskie powierzchnie musiałem po 10 miesiącach (10tys.) nałożyć wosk bo nic nie było. Na pionowych typu drzwi jeszcze się trzyma.  

Opublikowano

Pytanie nasuwa się jedno - jak ktoś dbał/dba o powłokę ? .

Bo wiele osób myśli że jak jest położona powłoka to nic nie trzeba robić :)

Czyli w sumie dobrze że zrealizuję ten test . Bo w wersji zwykłej jest mega trwałą powłoką - na Mondeo po roku naprawdę ładnie siedziała , na Skodzie mam od roku i 12k km i leży jak położona tydzień temu . 

 

Opublikowano

Dodam coś od siebie na temat UNC-R'a 1.5

Kładłem w zeszłym roku w maju na A4 B6, po przejechaniu około 25k kilometrów na masce i dachu robi się nieprzyjemna dla oczu tafla.

Myty około co 2 tygodnie według sztuki.

Boki póki co dalej trzymają, ale chyba się przerzucę na coś bardziej trwałego.

Obserwuję wątek, jestem ciekaw co z tego wyjdzie. Powodzenia!:)

  • Moderator
Opublikowano

@Pajko mogę zamieszczać tu też swoje relacje UNCr czy to test tylko na Twoim aucie ? 🙂

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wersja UNC-R 1,5 jest dużo mniej trwałym produktem od klasycznego UNC-Ra, ale za to przyjemniejsza w aplikacji. 

@Crasher Wyglądem, łatwością aplikacji i przede wszystkim trwałością.

Opublikowano

@szakal a co daje nam v1 plus uncr w porownaniu do uncr? 

Zeby nie robić offa. Bacznie przyglądam sie testowaniu półtorówki czekajac na aktualizacje 😀

  • Moderator
Opublikowano

@Crasher w skrócie odemnie v1 daje mega szklo i look jaki nie daje sam uncr  w połączeniu, v1 daje to co powinno byc a uncr mega zabezpiecza

 

Jako gratis jest to ze na v1 ktory jest latwy w aplikacji, idzie mniej uncr oraz latwiej sie go rowniez aplikuje i dociera 

 

Jednym slowem same plusy 

Opublikowano

Uncr według mnie to i tak baaardzo wydajna powloka. Nie mam porownania do innych ale, z jednej buteleczki zrobiłem mercedes benz s sec, vw tiguan i,  seat leon ii i jesscze zostalo z 1/8.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Co do trwałości zestawu V1 + UNC-R, na moim aucie przejachał 44kkm w ostatnie 12 miesięcy. Na płaskich panelach mocno tafluje, hydrofobości brak. Na pionowych powierzchniach (i o dziwo na drzwiach za kołami) trzyma się nader dobrze jak na taki przebieg. Look nadal potrafi mnie zaskoczyć (mimo białego koloru). Jeśli macie propozycje które będą trwalsze, chętnie poczytam 😉

PS.Sorry za mały offtop, ale to chyba dobre miejsce na powyższy wpis 🙂

Opublikowano
7 godzin temu, BiałyGTi napisał:

@Cyber_GD tafluje bo może się zapchala ?? Robiłes jej jakiś serwis?? 

Tak.

1. Aktywna piana kwaśna od 4Detailer + ich kwaśny szampon / Dekontaminacja za pomocą Trix'a od CarPro + ponowne mycie.

2. APC od Adbl + szampon Adbl Pro + delikatna glinka (miejscowo)

Żadne z powyższych nie przyniosło rezultatu.

Dodam, że podczas osuszania lakieru, widać na jego powierzchni coś co przypomina łuszczącą się skórę (w małych "plackach"), ale absolutnie nie wyczuwalną pod palcem i widoczną tylko na lekko mokrym lakierze. 

 

Screenshot_20180704-083014.jpg

IMG_20180703_234953.jpg

IMG_20180704_083057.jpg

Opublikowano
W dniu 5.07.2018 o 13:56, Cyber_GD napisał:

Dodam, że podczas osuszania lakieru, widać na jego powierzchni coś co przypomina łuszczącą się skórę (w małych "plackach"), ale absolutnie nie wyczuwalną pod palcem i widoczną tylko na lekko mokrym lakierze. 

A to nie po prostu waterspoty?

Opublikowano

Operacja się udała, powłoka żyje i ma się całkiem dobrze, jak na 45 000 km przebiegu 🙂

Dopiero cleaner na miękkim padzie usunął to co było na zdjęciach. Cholera wie, czy były to water spoty, czy połączenie ich z syfem z nieba i drogi, z którym nie dała sobie rady wspomniana wyżej chemia. 

W każdym bądź razie, kropelkowanie wróciło 🙂 

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Auto nie hibernuje ale czeka na nowego właściciela . 

Obecnie auto ma 149,249 km ( wczoraj sprzątałem i myłem ) i powłoka leży jak wściekła . Myte w 99% na bezdotykach z mocną chemią . Nie widzę ubytków w powłoce 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.