Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

 

Witajcie,

chciałbym Wam zaprezentować produkt o którym nie było jeszcze mowy na naszym forum.
Produkt który od niedawna jest dostępny na naszym, rodzimym rynku.

Solution Finish Black Trim Restorer

27750767_167580933883045_8882125797713735848_n.jpg.9f79e1fc619f399f5dcd837aebe6265d.jpg

 

solution-finish-group-shot-1200_2-1200x800.jpg.be699f5a4ebd1b1f296ee4a7832f760e.jpg

 

Produkt mający na celu przywrócenie fabrycznej czerni na zużytych, zdegradowanych tworzywach sztucznych. 
Przywędrował do nas ze słonecznej Californi, gdzie promienie UV mają bardzo negatywny wpływ na plastiki oraz gumę użyta między innymi w motoryzacji.  Dystrybutor na Polskę, opisuje go tak :
Produkt przywracający fabryczny stan samochodowym plastikom zewnętrznym. Wyprodukowano w Stanach Zjednoczonych.

Opis dość enigmatyczny ale co więcej napisać?

Więcej szczegółów znalazłem na zagranicznych forach.
Dowiedziałem się tam ,że w składzie nie ma silikonów, wykorzystana jest zaawansowana technologia polimerowa, zawiera naturalne olejki oraz lotne związki organiczne. Dzięki ich zastosowaniu, produkt szybko przechodzi w postać pary lub gazu (szybko odparowuje), posiadają cechę która nie pozwala na ich wypłukanie przez wodę.

Postanowiłem sprawdzić czy faktycznie czerń powróci, czy szare i wypłowiałe stanie się czarne.

Na początek należy Wam się wyjaśnienie dotyczące dwóch kwestii. 
Po pierwsze dział a po drugie sposób w jaki Wam pokażę SF.

Pomimo działu poświęconego dressingom nie traktujmy produktu jako dressing. Służy on do renowacji, przywracania.
Po drugie nie jest to test. W dobie zalewu naszego forum przez pseudo testy, informuję Was, że jest to prezentacja niemająca 
cech testu. Opis mój ma Wam pokazać możliwości produktu. 
(do tematu "testowania" wrócę przy najbliższej okazji)

Solution Finish postanowiłem użyć podczas prac przy starym Audi S3. Zastosowałem go na elementach które na 100%
nigdy nie widziały dressingu czy innych produktów renowacyjnych. 
Po zdjęciu zderzaka i przeprowadzania detailingu poszczególnych elementów nadwozia, podjąłem decyzje o 
przywróceniu czerni wszystkim elementom konstrukcyjnym takim jak pas przedni, wszelkim uchwytom i innym elementom z tworzyw.
Renowacji poddałem również grill oraz kratki zderzaka.
Najpierw umyłem wszystkie elementy znajdujące się pod zderzakiem, zderzak oraz komorę silnika.

DSC08450.jpg.1c6ec3e86b6361ebd7fe64ed54b5f06d.jpg

DSC08452.jpg.4f6819e7a5492b075b347984ddc555ca.jpg

DSC08456.jpg.e78a146584d1c156696740ad3ab075d4.jpg

DSC08457.jpg.6fe6a42e46e478fc44bfe7611a504d79.jpg

DSC08458.jpg.20945ea22be4bf89f6c2383746130086.jpg

DSC08513.jpg.eeeed8a3985ae928622d7b7a614f38d0.jpg

DSC08530.jpg.280a0ecff6040bcc5e76809244f07e23.jpg

DSC08531.jpg.8d06f994702cd6c114b966e8691d6e92.jpg

DSC08538.jpg.b4cf4b44957138fab9274c7e967a5bcd.jpg

DSC08540.jpg.a9bd3c018be6c12de653d834ee7072e2.jpg

DSC08542.jpg.251f18e7b2452308fd78030111d33dce.jpg

DSC08545.jpg.b14edfd0caadddf1395a7f813063f1d3.jpg

DSC08547.jpg.65979dd78d643615282a434e499c7d83.jpg

DSC08549.jpg.476d4a275ad11f0f8068688350ff158e.jpg


Wszystko co możliwe zostało umyte. Każdy zakamarek dopieszczony z należytą dokładnością.
Następnie osuszyłem wszystkie elementy.

Gdy wszystko przygotowałem, użyłem Solution Finish.
Produkt jest dość rzadki, zapach lekko chemiczny ale nie drażniący, nieprzeszkadzający. 
Kolor czarny, wygląda jak rozrzedzona farba ale nie wodnista.
Pigment jest bardzo intensywny.
Aplikacja jest banalna. Po konsultacji z dystrybutorem wiedziałem jak poprawnie użyć produkt.
Wystarczą dwie, trzy krople na gąbkowy aplikator. Rozprowadzamy preparat na jak największej powierzchni.
Powinien on leżeć na elemencie ok 3-4 minuty. W tym czasie, produkt ma związać się z tworzywem, wnika też w jego strukturę.
Następnie ścieramy nadmiar produktu za pomocą mikrofibry.
Ja aplikowałem go za pomocą miękkiej gąbki oraz pędzelka.

DSC08557.jpg.ac83eaccebd7d7a5a0c60274b406daf4.jpg

DSC08558.jpg.a80ebacc160266fbaea58947ecbee861.jpg

DSC08559.jpg.6ba8a110f81721568bd060bc10a44b6c.jpg

DSC08561.jpg.7817518375634f8e88acee59b49ab097.jpg

DSC08562.jpg.447335dfc7315887571d16e091ff1618.jpg

DSC08563.jpg.5a51a17f9be175215251b670adf9c528.jpg

DSC08574.jpg.47ed26a036031cd0fb14af73825e0a01.jpg

DSC08576.jpg.81976583cdbc4510c99f8eecca644211.jpg

DSC08577.jpg.82575607994df9f2b47de55341a3441d.jpg

DSC08462.jpg.48a7544c965e91a98a15cdfd78ed4c0e.jpg

DSC08463.jpg.d1b8952138ecaddbeb95e8eb5dbf1a4f.jpg

DSC08464.jpg.461bce668858c13c2b87c517dfe0bb90.jpg

DSC08470.jpg.24aeae2c863c13e9a6e0959afc0459be.jpg

DSC08474.jpg.c719c6800579038b117c0ba0bb6af4ea.jpg

DSC08465.jpg.a89d86b43a98f0577d8387b4fdfd8e81.jpg

DSC08553.jpg.679c83b3701e48e50e4bd8c5dbb39976.jpg

DSC08554.jpg.826783b81048b7c62b8b873660d1ccd6.jpg

DSC08555.jpg.74f0074fe755769a828864ed2483425e.jpg

DSC08557.jpg.c89d5ac51e1d589267181ad46296334c.jpg


Na koniec zobaczcie jaki jest efekt po użyciu Solution Finish.


DSC08466.jpg.bf430121344f2433c546acd482849eb8.jpg

DSC08481.jpg.00866185f214cb10a529bd5064f5c6c9.jpg

DSC08484.jpg.6966f6d1e1686d85496dbd636d8499b6.jpg

DSC08485.jpg.3c1e13bb3fff73f5a14f507ceed04c52.jpg

DSC08486.jpg.f9d32148245916befcae7bf8874e471f.jpg

DSC08487.jpg.b4b57e58394804993b076b6ef986f00f.jpg

DSC08566.jpg.11581418f5e1ac2a657834f92f8c389b.jpg

DSC08567.jpg.cfdcb8867c09b83e56c49554858f5c7b.jpg

DSC08568.jpg.b8cacd98ca99844f0a147b7ec70e9d9a.jpg

DSC08572.jpg.72339cb7cbe350a4c7bb92605e5b3554.jpg



Wszystkie elementy na które zaaplikowałem produkt, wyglądają świetnie. Przywróciłem im piękną, czerń. Elementy które mają kilkanaście lat, wyglądają jak fabrycznie nowe. Solution działa zgodnie z zapewnieniami producenta. Są po prostu czarne.
Produkt jest bardzo wydajny dzięki czemu butelka wystarczy na dziesiątki jak nie setki aplikacji.
Odnośnie trwałości wypowiem się po upływie czasu. 
Co najważniejsze nie pozostawia on tłustego, mokrego wykończenia. Wszystkie elementy stały sie naturalnie czarne i matowe.
SF mile zaskoczył mnie na gumowych wężach silnika oraz przewodach.
Zapewne super sprawdzi się na autach klasycznych, ich klamkach i innych elementach z tworzyw. Na pewno sprawdzę to 
wielokrotnie. Oczywiście poinformuję Was o efektach aplikacji podczas prac przy innych autach.
Kolejny w kolejce czeka Fiat 126p na którym Solution Finish zapewne zrobi świetną robotę.

 

DSC08558.jpg

 

DSC08576.jpg

DSC08578.jpg

DSC08579.jpg

  • Lubię to 2
  • Super 2
  • Administrator
Opublikowano

Myłem już samochód dwa razy i nie zauważyłem problemów o które pytasz

Opublikowano

Bardzo fajna relacja oraz reklama produktu lecz czym Arku różni się ten produkt od Owatrol Polytrol w założeniu są to produkty odnawiające, a nie dressingi, więc pytam czy jest to nowy zwycięzca walki o "stare plastiki jak nowe". Oba produkty wytrzymują na spokojnie ponad pół/rok zależy od używania i dbania o cztery kółka

  • Administrator
Opublikowano

@Gozdziu23 Już Ci tłumaczę. Mam również OP. zaaplikowałem go na zderzaki w maluszku, bramę garażową oraz drzwi stalowe pomalowane farbą matową. Niewątpliwą przewagą Owatrola jest jego przezroczystość. Możemy aplikować go na element w każdym kolorze. Na bramie której lakier był utleniony, zadziałał dość fajnie. Na czarnych zderzakach uzyskałem efekt wwtedy satysfakcjonujący ale nie do końca. Pojawił się delikatny, jakby połyskliwy film. Tak jakbym nałożył cienką folię. Plastik odżył ale nie było to to czego oczekiwałem. 
Po użyciu Solution Finish uzyskujemy głęboką, matowa czerń a efekt wizualny nie pozwolił mi na stwierdzenie, że leży tam jakiś produkt. Jest po prostu naturalnie, czarno i matowo.
Mam nadzieję ,że udało mi się opisać różnice.
Dodam, że Owatrol działa świetnie na "żelkocie" czyli łodziach, szybowcach i innych nie tylko białych tworzywach. SF nie ma tu zastosowania.

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Opublikowano

A jak ogólnie z brudzeniem ? Widziałem na zdjęciu brudne paluchy :) ciężko było domyc ? Fibry jak barwiły to ciężko było doprać ?

(Wiem że trzeba używać rękawiczek zawsze ale chodzi o to że przy aplikacji pędzlem zawsze można się ubrudzić. )

I taka mała uwaga Arku. W recenzjach produktu fajnie by było wspomnieć o cenach :) ( nawet jeśli nie pochodzi od  partnera. )

  • Administrator
Opublikowano

Z tym brudzeniem to sam się przyłapałem. Używałem rękawiczek ale przy kilku zdjęciach ich nie ma.Mam tak czasami, że jak sie zapędzę w pracy to zapominam.
Dłonie domyły się bez najmniejszego problemu i tu się zdziwiłem. MF jeszcze nie prałem więc nie wiem. 
Co do ceny to faktycznie zapomniałem.

Solution Finish 30ml - 85,01zł
Solution Finish 354ml - 209zł
Ceny detaliczne sprawdzone w ShowCarShine.pl

Opublikowano

Dosyć duży rozstrzał cenowy :)

Za ~ 3 krotność ceny produktu 30 ml dostajemy 12 krotność produktu :)

 

Wiem jak to jest czasami jak już sprzątam po sobie to czasami złapie pędzelek za wlosie... :)

To czekam na info jak się dopraly fibry ( chodzi mi też o to że można sobie ubrudzić ciuchy, fartuch co kto używa )

  • Administrator
Opublikowano
1 minutę temu, Tomas22 napisał:

Dosyć duży rozstrzał cenowy :)

Za ~ 3 krotność ceny produktu 30 ml dostajemy 12 krotność produktu :)

Przedstawiam dane i nie mam na to wpływu. Wychodzi, że najkorzystniej kupić duże opakowanie.

Jak będę w domu to wysmaruję mf, zostawię na powiedzmy dwa dni i wrzucę aktualizację co się dzieje po praniu.

@Tomas22 tak będzie ok?

Opublikowano

@AreK  Fajny produkt :) kiedyś trzeba będzie spróbować;) Tym bardziej ze mam problem u siebie w aucie z listwami dachowymi nawet ValetPro Dionizos Trim gel nie pomaga. Teraz spróbuje Koch Pss .@AreK A tak z innej beczki to twoja S3 bo z tego co kojarzę to szukałeś nie bitej to ta wymarzona??:D :mrgreen:

  • Moderator
Opublikowano
35 minut temu, Qlimaxss napisał:

A tak z innej beczki to twoja S3 bo z tego co kojarzę to szukałeś nie bitej to ta wymarzona??:D :mrgreen:

To ja moze odpowiem za Arka :P tak to jego s3. I zdradze troche ze bije s3 dzien w dzien:D sam Arek mowi ze jak wpierdziel dostanie to boi sie zepsuć :mrgreen:

  • Administrator
Opublikowano

:DS3 ABT moje i jest to ulep, była poobijana, ma niemodny przebieg i posiada malowane elementy, nie stała pod kocem i nikt po niej nie płacze. Czyli najgorsza z wszystkich ogłoszeń w Pl o Szwajcarii nie wspomnę skąd pochodzi. Mimo wszystko jeszcze żaden samochód nie dawał mi tyle frajdy z jazdy co ta poczciwa staruszka. I nie oddam jej nikomu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 4.04.2018 o 23:28, AreK napisał:

Przedstawiam dane i nie mam na to wpływu. Wychodzi, że najkorzystniej kupić duże opakowanie.

Jak będę w domu to wysmaruję mf, zostawię na powiedzmy dwa dni i wrzucę aktualizację co się dzieje po praniu.

@Tomas22 tak będzie ok?

Coś się działo może już w tym temacie ? :)

  • 5 tygodni później...
  • Moderator
Opublikowano

Nałożyłem to cudo dziś na próbę. Ponoć trzyma się kilka miesięcy. Zostawiłem sobie małe paseczki. Będę sprawdzał jak żywotność.

Bez rękawiczek nie podchodź. Nakładanie w słońcu odpada - ciężko schnie i zostawia przebicia.

Jakoś pokrycia zależy od przygotowania powierzchni, oraz możliwości chłonnych elementów plastikowych. Te same uszczelki ale po przeciwnych stronach auta a jedna pięknie wchłonęła, druga zostawiła przebicia.

Będę obserwował.

 

2018-05-19_18.05.52.jpg
2018-05-19_18.06.12.jpg
2018-05-19_18.06.18.jpg
DSC09210.jpg
DSC09211.jpg
DSC09227.jpg
DSC09234.jpg

Brudzi przy aplikacji, trzeba mieć wyczucie albo MF pod ręką ;)


DSC09242.jpg

 

Ogólnie przyjemnie poczernia, oko to lubi - aparat mniej ;)


DSC09271.jpg

 

 

  • Lubię to 3
  • 3 miesiące temu...
  • Moderator
Opublikowano
4 minuty temu, Crasher napisał:

@Domel

Jak sie ma produkt?

Sprawdzę przy najbliższym myciu jak leży ale tydzień temu ta linia

DSC09227.jpg&key=81267ffc7cf38118807c4f6

była jeszcze widoczna - także coś jeszcze siedzi.

 

 

A w miedzy czasie zrobiłem nim Opla i na prawdę produkt daje czadu w odżywianiu starych wyblakłych plastików:

DSC09855.jpg
DSC09876.jpg
DSC09898.jpg
DSC09899.jpg
DSC09901.jpg

 

 

Opublikowano

@Domel fajnie i efektownie to wyglada. Srodek z goła mocno podobny do owatrola. Jednakze sporo drozszy. Jestes w stanie jakkolwiek je porownac?  Zainteresowalem sie tymi srodkami bo plastikowe listwy i inne elementy w domowych wole roboczym (w 168) mocno wyblakły oraz nie ukrywam ze zastosowanie tych preparatow widze rowniez podczas aplikacji powloki na auta. Mianowicie, np sa miejsce nefralgiczne jak np malutkie kratki dyfuzorow itp w których aplikacja powlok to koszmar, tam widziałbym wlasnie akcje owatrolem lub powyższym srodkiem. 

Pozdrawiam 

 

  • Okay 1
Opublikowano

Owatrol hmmm... Tu moje 50/50 z 23 maja:

 

 

Powiem tak: ta klamka na dziś wygląda tak samo jak przed aplikacją Owatrola i wyglądała tak już na początku sierpnia na pewno (nie oglądam klamek codziennie), auto stoi pod chmurką i było myte 1x, czyli trwałość wg mnie maxxxxx 2 miesiące, a w testach i filmikach zapowiadało się tak wspaniale... Do jachtów, cegły itp... Na dzień dzisiejszy jakbym miał wybierać chyba bym odżałował na Solution Finish :D

  • 3 lata później...
Opublikowano

Cześć Wam,

jak wygląda hydrofobowość elementów, na których jest SF? 
czy można na nie aplikować dressing lub powłokę?

Opublikowano
Godzinę temu, Shoober napisał:

Cześć Wam,

jak wygląda hydrofobowość elementów, na których jest SF? 
czy można na nie aplikować dressing lub powłokę?

Na zagranicznych grupach daja powloki na SF,tu pytalem kiedys i nikt nie potwierdza i nie zaprzecza 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.