Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wszystko fajnie, ale ja mam chyba pecha...

@Good Stuff, jak jest z tą kontrolą MF

tu już ręcznik po wyczesaniu i w tym pasku ewidentnie brakuje futra 😞

P1080239.jpg

P1080240.jpg

P1080241.jpg

P1080242.jpg

P1080243.jpg

P1080244.jpg

P1080245.jpg

P1080246.jpg

P1080247.jpg

P1080248.jpg

P1080249.jpg

P1080250.jpg

P1080251.jpg

P1080252.jpg

P1080253.jpg

P1080254.jpg

P1080255.jpg

P1080256.jpg

P1080257.jpg

 

 

 

 

co gorsze, cały czas futerko wychodzi

 

 

 

  • Moderator
Opublikowano
12 minut temu, rygryss napisał:

wszystko fajnie, ale ja mam chyba pecha...

z recznikiem Shiny Garage też coś ci szwankowało 😄

Opublikowano
6 minut temu, david2888 napisał:

@rygryss Przed użyciem należy wyprać w pralce 😉 Biały jeleń + ocet

@david2888 i naprawi mi to ubytek i wychodzenie futra, wątpię😉

5 minut temu, Domel napisał:

z recznikiem Shiny Garage też coś ci szwankowało 😄

tamten to przy tym wyglądał jak gruz, a porównuję do Fluffiego szt 2, są w stanie prawie idealnym- służą 2 lata

Opublikowano

@rygryss według mnie to tu jakiegoś wielkiego ubytku nie ma. Raczej włókna są pozbijane/zlepione. A wychodzenie/pylenie to zawsze jest przy nowych szmatach 🙂 Spróbuj wyprać i zobaczymy wtedy

  • Lubię to 1
  • Moderator
Opublikowano
15 minut temu, rygryss napisał:

@david2888 i naprawi mi to ubytek i wychodzenie futra, wątpię😉

Sprawdzę z ciekawości swoje - nigdy nie użyte i nie rozpakowane.

Opublikowano

jestem po testach BEASTA, jak dla mnie MONSTER przy nim to po pierdółka, BEAST ma idealne wymiary i chłonie jak wściekły grube ilości wody 

Opublikowano

Do mnie również dotarł nowy Monsterek razem z rodzinką pędzelków🙂 Wizualnie nie budzi zastrzeżeń.

@Good Stuff dziękuję raz jeszcze za tak błyskawiczne załatwienie reklamacji i gratisik :good:

IMG_20190130_120353.jpg.3ee92c99d82307000f5c8e1deef1fd1c.jpg

 

@rygryss przykro że Tobie nadal trafił się nie do końca pełnowartościowy produkt, ale mam nadzieje że jakoś i to uda się załatwić.

Bestia i tak chodziła mi po głowie a teraz upewniłeś mnie, że zawita w moim asortymencie😉

  • Moderator
Opublikowano

To chyba jest jakaś wadliwa cała partia.

Rozpakowałem swój. Kupiłem je rok temu nigdy nie używane. Cudowne w dotyku. Zero problemów. Po maltretuje je w tym roku.

 

 

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

... konkurencja powinna się uczyć od @Good Stuff, jak załatwia się sprawy wadliwego towaru.

bez poniesionych kosztów, ponownie wymieniony BEAST na igłę , nawet nie pyli... oczywiście gratis tez wpadł

 

dzięki i pzdr

 

 

P1080275.JPG

  • Super 2
  • Dystrybutor
Opublikowano

Witajcie Ponownie,

Bardzo chcielibyśmy ,żeby nasze produkty były idealne i produkt , który do Was trafia spełniał Wasze oczekiwania. Jak widać życie weryfikuje marzenia i zdarzają się produkty z wadami. Na całe szczęście jest to tak naprawdę promil biorąc pod uwagę skalę. 

Oczywiście nie chowamy głowy w piasek i chcemy każdą taką sytuację rozwiązać z korzyścią dla klienta. Pamiętajcie proszę o jednej kwestii kupując produkty WORK STUFF czy GOOD STUFF w cenie produktu otrzymujecie również serwis po zakupowy. Zawsze macie możliwość zgłoszenia jakichkolwiek spraw do nas przez forum, mailowo czy też telefonicznie. 

Jedną z podstawowych idei naszej firmy jest obsługa klienta na najwyższym poziomie i myślę ,że osoby , które doświadczyły tego mogą to potwierdzić.

Jesteśmy cały czas w kontakcie z dostawcami naszych produktów i wszystkie reklamacje są również zgłaszane im. Dostawcy z , którymi współpracujemy to mocno wyselekcjonowane firmy działające z najlepszymi markami na świecie. 

Dlatego pamiętajcie wszystkie tego typu zgłoszenia pomagają podnieść nam jakość naszych produktów.

Co do BEASTA - nigdzie nie pisaliśmy ,że jest gorszy od MONSTERA. Jest inny , bardzo chłonny, ma super wymiar, jest bardzo delikatny. Ręcznik pewnie trochę nie doceniany ale daliście nam sygnał ,że warto pokazać go szerszej publiczności tutaj na forum.

W razie pytań jestem do Waszej dyspozycji.

Pozdrawiam

Michał

  • Lubię to 7
  • Super 4
  • Okay 2
Opublikowano
12 godzin temu, Domel napisał:

To chyba jest jakaś wadliwa cała partia.

Może nawet nie cała partia a pojedyncze sztuki. Ktoś musiał na nie trafić, padło na mnie i rygrysa😉 W końcu wielu użytkowników pisało, że nie ma problemów.

Nie zmienia to faktu, że producent stanął na wysokości zadania i błyskawicznie rozwiązał problem, nawet z nawiązką.

 

 

Opublikowano
2 minuty temu, Good Stuff napisał:

Ręcznik pewnie trochę nie doceniany ale daliście nam sygnał ,że warto pokazać go szerszej publiczności tutaj na forum.

za chwile wskoczy teścik szerszenia, jak dla mnie w tej cenie konkurencji brak

Opublikowano

@Good Stuff brawo. Frontem do Klienta, problem na klate, idzie wymiana - nawet druga. 

Tak się zdobywa rynek i szacunek konsumenta.

@rygryss czekam na test, ja na wiosne muszę kupić nowy ręcznik, miał być Monster ale jeśli Beast taką robote robi to mam zagwozdkę 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.