ziomson Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Cześć. Posiadam Astre III z silnikiem 1.4. Problem polega na tym, że auto drga na biegu jałowym, tzn. wibracje przenoszą się na kierownicę, lewarek, drzwi, maskę. Jako tako poradziłem sobie z tym problem podnosząc obroty biegu jałowego z 760 (tak były ustawione) na 850. Niestety to jeszcze nie to nadal czuję, że drga. W samochodzie zostały sprawdzone świece, cewka, ciśnienie. Zostały wymienione wszystkie poduchy silnika (lemforder). Drga nadal. Co jeszcze można zrobić? Bardzo mnie to drażni. Może tak ma zostać? Co jeszcze można sprawdzić. Proszę o pomoc i wsparcie. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 A obroty są stabilne czy lubi falować? Jak faluje to silniczek krokowy najczęściej do wyczyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomson Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Wskazówka obrotów nie faluje. Silniczka krokowego jako tako nie ma jest zintegrowany chyba z przepustnicą.Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helward Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Sprawdź jeszcze raz poduszki silnika i ew. poduszke skrzyni biegów. Najlepiej pojechać do mechaniora niech zobaczy, bo tak to możemy wróżyć do wiosny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 9 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Nie wiem jak w Astrze ale w Passacie B5FL to nawet tak uznana firma jak Lemforder nie daje rady z poduszkami. TYLKO oryginały AVONa działają jak należy - nawet najlepsze zamienniki nie dają rady i auto drży. Może w Twoim przypadku też tak jest. Dedykowane temu autu forum potwierdzi albo zdementuje, więc tam poszukaj. Możliwe, że tu też Lemforder nie załatwia sprawy drgań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomson Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Przed wymianą też drżało dlatego postanowiłem wymienić wszystkie poduchy. Niestety nic to nie dało.Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 9 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 sprzęgło, łożysko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomson Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 No właśnie nie wiem jak sprawdzić te sprzęgło bez rozbierania. Biegi wchodzą elegancko nic nie szarpie. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 9 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Jeździć, obserwować, na sile nie szukać. Jak zacznie się nasilać może będzie szło namierzyć winowajce. Niektórzy zaraz wyjada ale jak to przecież się coś może rozpaść? Nawet jak się rozpadnie skrzynia to ostatecznie może wyjść taniej niż teraz szukanie na chybił trafił i wymienianie w ciemno cześć za worki złota. Po sobie wiem, ze takie rzeczy strasznie irytują ale czasem lepiej je ignorować niż wydać kupę kasy, a nie zlikwidować problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 9 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 @ziomson jedź do normalnego starego mechanika on prawdę Ci powie. i nie wygląda mi to na poduchy które wymieniłeś. W każdym aucie kiedy poducha jest do wymiany to będzie mocno zerwana co jest rzadkością! bicie czy drżenie na biegu jałowym lub podczas jazdy to raczej uszkodzenie mechaniczne. i tutaj szukaj przyczyny. \ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 10 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 W programie do diagnozy Bmw INPA jest coś takiego jak engine roughness. Jeśli masz odpowiednik czegoś takiego w programie diagnostycznym do Opla to sprawdź czy któryś cylinder nie odstaje od reszty. Jeśli tak to masz odpowiedz. Krótko mówiąc jest to parametr, który wskazuje hmm jakby to określić gładkość pracy określaną na podstawie czujnika spalania stukowego, przyspieszenie wału po zapłonie danego cylindra (czujnik położenia wałka i wału). Myślę, że tam może być problem. A jeszcze bym sprawdził czy silnik nie łapie nigdzie lewizny przez układ dolotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomson Opublikowano 10 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Mam programik mogę sprawdzić, ale chyba dam sobie spokój i zacznę się martwić jak coś naprawdę się sypnie.Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpyrek Opublikowano 13 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 @ziomson Mając na biegu jalowym i wciskając sprzęgło coś się zmienia? Drgania ustają, zmniejszają się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomson Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Nic się nie zmienia. Tak samo cały czas drga.Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się