Artih Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 to juz przedzial marek premium. Prawda. Ale gdy będziesz miał możliwość przejedź się Skodą za 160 tys zł a następnie jej odpowiednikiem z "klasy premium". Po porównaniu wrażeń z jazdy porównaj wyposażenie/cenniki... Faktycznie, Octavia na płycie podłogowej Golfa będzie na pewno dawała 3x tyle frajdy z jazdy co nowa C Klasa czy Lexus IS Idąc dalej - nie daje tyle frajdy i komfortu do Peugeot 508 czy Mazda 6 więc ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 krd, Krzychu, to są najczęściej potestówki, pokadrówki, podemówki. Flota kierownicza nie jeździ przecież autami starszymi niż rok/dwa, a że mają przydzielane budżety, to rotacja musi być w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ostatnio siedzialem w lexusie nx skrojonym na 170tys, nie wiem co mozna mu byla zarzucic. Kamera byla, nawigacja, tempomat, grzanietylka, skory itp. Po premierze lexa wsiadlem do szefa passata alltrack czy jak sie tam wzie, skrojony na 150-160 cos kolo tego, faktycNie poczulem wtedy przepasc tylko ze na korzysc lexa. No ale w passacie bylo wiecej swiecidelek niz w spomnianym lexie. Kto co lubi, sam kupuje mocno wyposazone uzywane auta, bo latwiej je pozniej sprzedac i dostac wiecej pieniedzy, ale przymierzam sie do wziecia w koncu nowego auta i patrzac na ceny dodatkow czasami na prawde szkoda pieniedzy, nie mowie zeby jezdzic ze szmatami i stalowkami, ale asystenci pasa ruchu czy kamery 360 to totalnie zbedna rzecz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 niedopracowaniatutaj bym już się wdawał w dyskusje Koleżka jeżdzi jedną z pierwszych Insigni (silnik 2.0). Psuje się jedna rzecz za drugą, może to też w jakiś sposób wynikać ze słabego serwisu w Olsztynie. Jednakże odradziłby ten samochód każdemu, może w nowszych rocznikach jest już lepiej Początkowe roczniki tak Nawet mówi się: dlaczego kierowcy insigni nie witają się na drodze? Bo widzieli się rano w serwisie Ogólnie od 2010/2011 już się mniej psują Ale odradzam z racji podejścia GM Polska do klientów. Mówiąc wprost mają ich w dupie. I wciskają, że jest się jednostkowym przypadkiem. Jest kilka standardowych usterek, których nie chcą się pozbyć bo wiedzą, że na gwarancji przyjedziesz z nią raz, a po gwarancji będziesz bulił siano Nieszczelna obudowa rozrządu, mikrostyk klapy bagażnika, padające jak muchy maty grzewcze, jak traficie na klocki z lipnej partii to po kilku tys do wymiany razem z tarczami i GM powie, że źle jeździcie i jeszcze kilka pierdół. Dodatkowo psujący się przewód wspomagania kierownicy przez co kilka Insigni się spaliło, bo płyn poleciał na gorący DPF i sruuuu po aucie Dodajmy, że lift nie wyszedł jej na dobre choć to subiektywne odczucie. Diesle lecą dopiero po chipsie bo w serii 160 kunia i 380 niutów to jest bieda. Po chipsie już lepiej idzie, ale od razu polecam z DPFem i EGRem bo te się za chwile posypią z uwagi na zwiększone dawki, których insignia nie rozumie i nie dopala DPFa. Jak już zaślepicie EGR to wyczyśćcie kolektor bo syf w nim spowoduje urwanie się klapy wirowej i dużym wydatkiem Oprócz tego fajne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Octavia na płycie podłogowej Golfa Octavia to platforma MQB, nazywanie tego płytą z Golfa to taki trochę pojazd.. Fakt, golf też ją ma ale Pasek też to będzie miał. Na prawdę spory krok w przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayrsen Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Za 145tys bez rabatow mam wszystko poza nawigacja. Nawet skory na pokladzie i dziure w dachu. Oczywiscie wersja RS z DSG. krd - po prostu inaczej postrzegamy "wszystko" - ja mam na myśli wszystko-wszystko, a Ty chyba wszystko to, czego Ty potrzebujesz. Znam pewną Octavię w zbliżonej cenie katalogowej, nie RS i jeszcze sporo można by w nią włożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 ayrsen, wlasnie klikalem w konfiguratorze, wkladalem wszystko normalne co sie da. Wychodzi 150tys. Jakby tego bylo malo: - hak - 2tys - webasto - 4,1tys Do tego 3tys rabatu na dzien dobry od Skody i 2tys od dilera spokojnie sie wyciagnie. Takze wychodza okolice 145tys zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Dwa obozy tutaj są Zwolennicy VAG-a, czyli w tym przypadku VW, Skoda i wszyscy ci którzy uważają VAG-a za największe gó.no jakie człowiek mógł zrobić I ludzie ci choćby im ktoś miał zapłacić to do VW nie wsiądą. I nieraz choćby wszystkie znaki mówiły, że VW lepszy w czymś to i tak powiedzą, że ich auto, ta marka jest lepsza bo to nie VW Mieszanie samochodów z różnych klas, ceny, używek, nówek, porównywanie tego w jedną całość, trochę kaszana z tego wychodzi w ogólnym rozrachunku. A życzył bym sobie i wam żeby każdego tu piszącego było stać na nowe auto i miał takie dylematy Bo niestety ale 8/10 osób (w tym ja) jedynie sobie teoretyzuje a bo to lepsze niż tamto a w nowym aucie to siedziało w salonie jak sprzedawca pozwolił albo jak daleki wujek przyjechał się pochwalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Niektórzy nie mogą pojąć, że czasem warto się uniżyć i pójść do VW, kupić co dają i nawet mieć przyjemność z użytkowania i jazdy Chociaż nie przeczę, jak się potem wsiądzie do jakiegoś premium, wyłączając te biedaki w szmacie, to czuć inną jakość. Czy lepszą ? Zależy ile wymaga to dopłaty i czy dobrze żyjemy z sąsiadami. Ja nie mam sąsiadów, więc jeżdżę VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayrsen Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 wlasnie klikalem w konfiguratorze, wkladalem wszystko normalne co sie da. Wychodzi 150tys. Właśnie bez problemu "wyklikałem" Octavię na 175 tys zł (a można więcej)... Nie ma złotego środka - jak pisałem - jednemu Dacia, drugiemu S600... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 ayrsen, pokaz linka do konfiguracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 ja od zawsze antyVAG, ale nie taki, że ooooo VAG to kupa a Honda to KRUL. Szanuje niektóre silniki i napędy VAG za osiągi, zaawansowanie techniczne, niskie spalanie, podatność na mody, rozumiem dlaczego ludzie je kupują, nie hejtuje itp itd ale te fury mi się całkiem nie podobają, ani wewnątrz ani z zewnątrz dla mnie fura jak dla Grubego_RS, ma być inna niż mają wszyscy, nie może być nudna/pospolita dodatkowo wszyscy na około mają widzieć dlatego w domu jest Jag a nie Mercedes/Bmw/Audi, dlatego jest Subaru a nie golfik GTI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayrsen Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 ayrsen, pokaz linka do konfiguracji. Niewierny Tomasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Panie, toż to lałrinklemę w gnoju, to wiadomo że droższe Chociaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 geno, masz chyba konfigurator dla bogoli bo ja wyklikałem wszystko nawet jakieś totalne gówna a i tak 175 nie udało mi się przeskoczyć;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayrsen Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Panie, toż to lałrinklemę w gnoju, to wiadomo że droższe Chociaż (a można więcej)... lałrinklemę Źle? w gnoju Ten też (był) - źle? http://tnij.org/rj9isz5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 kuflik, HEH Chodziło o to, że TDI plus L&K to drożej od RSa A co do samej zasadności diesla, co kto lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 geno ma po IP z automatu + 20% Jak weszła nowa octa to byłem się przejechać i o ile octa nigdy nie rzucała na kolana jakością tak teraz to jeszcze gorzej. Plastiki ciężko nazwać tandetnymi bo są 2 razy gorsze. Co do stylistyki to też jakoś nowa octa nie przemawia. Superb za to względem poprzednika świetny przeskok. Już nazwijmy to 2 była ładna choć kobylasta, tak tu ją delikatnie poprawili i jeździłby Jakbym miał dać 200 k za nową octavię to no sorry memory wolałbym łyknąć coś rocznego z klasy wyższej żeby nie nazwać premium. Nosz kurde to ciągle tylko Skoda 200k? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Dobrze i niedobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Jakbym miał dać 200 k za nową octavię to no sorry memory wolałbym łyknąć coś rocznego z klasy wyższej żeby nie nazwać premium. Nosz kurde to ciągle tylko Skoda 200k? Za 200k to można mieć A4 quatro, leniuch, prosiaki i jakieś pojedyncze dodatki poklikać. Ale Octa to Octa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 ayrsen, pokaz linka do konfiguracji. Niewierny Tomasz? Ja mowilem o RS'ie. W benzynie bez 4x4 nie wyjdzie tyle co u Ciebie Diesel w L&K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 ja się dziś zakochałem w Macan'ie, 280 koła za S w dieslu w podstawie, mało miejsca z tyłu, ale ma coś w sobie to auto kajtnę się dziś na Połczyńską, może stoi, to sobie chociaż posiedzę a za 5 lat się kupi po niemcu cheers, Art Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 To jeszcze nie jeździłeś? [ Dodano: 14 Sierpień 2014, 09:57 ] 280 koła za S w dieslu w podstawie, Sprawdź pierwszy w historii, złotówkowy cennik na modele 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Sprawdź pierwszy w historii, złotówkowy cennik na modele 2015 wczoraj włączyłem konfigurator 918 - z ciekawości po tym jak pojawiła się w Wawie na ulicach, wyszło coś 815 tyś ojro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Art Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Sprawdź pierwszy w historii, złotówkowy cennik na modele 2015 jak namówię dziewuchę na sprzedaż jej mieszkania to może starczy żeby podstawą nie wyjechać i by się dobrało 20 cali, navi, skórę i bizenon kupię jej dziś kwiatka, zabiorę do kina i ponegocjujemy cheers, Art Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się