Skocz do zawartości

Zakup nowego samochodu


vanquisz

Rekomendowane odpowiedzi

 

to juz przedzial marek premium.

Prawda. Ale gdy będziesz miał możliwość przejedź się Skodą za 160 tys zł a następnie jej odpowiednikiem z "klasy premium". Po porównaniu wrażeń z jazdy porównaj wyposażenie/cenniki...

 

Faktycznie, Octavia na płycie podłogowej Golfa będzie na pewno dawała 3x tyle frajdy z jazdy co nowa C Klasa czy Lexus IS :D

Idąc dalej - nie daje tyle frajdy i komfortu do Peugeot 508 czy Mazda 6 więc ... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio siedzialem w lexusie nx skrojonym na 170tys, nie wiem co mozna mu byla zarzucic. Kamera byla, nawigacja, tempomat, grzanietylka, skory itp. Po premierze lexa wsiadlem do szefa passata alltrack czy jak sie tam wzie, skrojony na 150-160 cos kolo tego, faktycNie poczulem wtedy przepasc tylko ze na korzysc lexa. No ale w passacie bylo wiecej swiecidelek niz w spomnianym lexie. Kto co lubi, sam kupuje mocno wyposazone uzywane auta, bo latwiej je pozniej sprzedac i dostac wiecej pieniedzy, ale przymierzam sie do wziecia w koncu nowego auta i patrzac na ceny dodatkow czasami na prawde szkoda pieniedzy, nie mowie zeby jezdzic ze szmatami i stalowkami, ale asystenci pasa ruchu czy kamery 360 to totalnie zbedna rzecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedopracowania
tutaj bym już się wdawał w dyskusje :)

 

Koleżka jeżdzi jedną z pierwszych Insigni (silnik 2.0). Psuje się jedna rzecz za drugą, może to też w jakiś sposób wynikać ze słabego serwisu w Olsztynie. Jednakże odradziłby ten samochód każdemu, może w nowszych rocznikach jest już lepiej :)

 

Początkowe roczniki tak :)

Nawet mówi się: dlaczego kierowcy insigni nie witają się na drodze? Bo widzieli się rano w serwisie :D

 

Ogólnie od 2010/2011 już się mniej psują :D

Ale odradzam z racji podejścia GM Polska do klientów. Mówiąc wprost mają ich w dupie. I wciskają, że jest się jednostkowym przypadkiem.

 

Jest kilka standardowych usterek, których nie chcą się pozbyć bo wiedzą, że na gwarancji przyjedziesz z nią raz, a po gwarancji będziesz bulił siano :)

 

Nieszczelna obudowa rozrządu, mikrostyk klapy bagażnika, padające jak muchy maty grzewcze, jak traficie na klocki z lipnej partii to po kilku tys do wymiany razem z tarczami i GM powie, że źle jeździcie i jeszcze kilka pierdół.

Dodatkowo psujący się przewód wspomagania kierownicy przez co kilka Insigni się spaliło, bo płyn poleciał na gorący DPF i sruuuu po aucie :)

 

Dodajmy, że lift nie wyszedł jej na dobre choć to subiektywne odczucie.

 

Diesle lecą dopiero po chipsie bo w serii 160 kunia i 380 niutów to jest bieda. Po chipsie już lepiej idzie, ale od razu polecam z DPFem i EGRem bo te się za chwile posypią z uwagi na zwiększone dawki, których insignia nie rozumie i nie dopala DPFa. Jak już zaślepicie EGR to wyczyśćcie kolektor bo syf w nim spowoduje urwanie się klapy wirowej i dużym wydatkiem

 

Oprócz tego fajne auto :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 145tys bez rabatow mam wszystko poza nawigacja. Nawet skory na pokladzie i dziure w dachu. Oczywiscie wersja RS z DSG.

krd - po prostu inaczej postrzegamy "wszystko" - ja mam na myśli wszystko-wszystko, a Ty chyba wszystko to, czego Ty potrzebujesz.

 

Znam pewną Octavię w zbliżonej cenie katalogowej, nie RS i jeszcze sporo można by w nią włożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

ayrsen, wlasnie klikalem w konfiguratorze, wkladalem wszystko normalne co sie da. Wychodzi 150tys. Jakby tego bylo malo:

- hak - 2tys

- webasto - 4,1tys

 

Do tego 3tys rabatu na dzien dobry od Skody i 2tys od dilera spokojnie sie wyciagnie. Takze wychodza okolice 145tys zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa obozy tutaj są :)

Zwolennicy VAG-a, czyli w tym przypadku VW, Skoda i wszyscy ci którzy uważają VAG-a za największe gó.no jakie człowiek mógł zrobić :) I ludzie ci choćby im ktoś miał zapłacić to do VW nie wsiądą. I nieraz choćby wszystkie znaki mówiły, że VW lepszy w czymś to i tak powiedzą, że ich auto, ta marka jest lepsza bo to nie VW :lol: Mieszanie samochodów z różnych klas, ceny, używek, nówek, porównywanie tego w jedną całość, trochę kaszana z tego wychodzi w ogólnym rozrachunku.

A życzył bym sobie i wam żeby każdego tu piszącego było stać na nowe auto i miał takie dylematy :good: Bo niestety ale 8/10 osób (w tym ja) jedynie sobie teoretyzuje a bo to lepsze niż tamto a w nowym aucie to siedziało w salonie jak sprzedawca pozwolił albo jak daleki wujek przyjechał się pochwalić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy nie mogą pojąć, że czasem warto się uniżyć i pójść do VW, kupić co dają i nawet mieć przyjemność z użytkowania i jazdy :mrgreen: Chociaż nie przeczę, jak się potem wsiądzie do jakiegoś premium, wyłączając te biedaki w szmacie, to czuć inną jakość. Czy lepszą ? Zależy ile wymaga to dopłaty i czy dobrze żyjemy z sąsiadami. Ja nie mam sąsiadów, więc jeżdżę VW :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od zawsze antyVAG, ale nie taki, że ooooo VAG to kupa a Honda to KRUL.

 

Szanuje niektóre silniki i napędy VAG za osiągi, zaawansowanie techniczne, niskie spalanie, podatność na mody, rozumiem dlaczego ludzie je kupują, nie hejtuje itp itd ale te fury mi się całkiem nie podobają, ani wewnątrz ani z zewnątrz :dontknow:

dla mnie fura jak dla Grubego_RS, ma być inna niż mają wszyscy, nie może być nudna/pospolita :dontknow: dodatkowo wszyscy na około mają widzieć 8-):mrgreen: dlatego w domu jest Jag a nie Mercedes/Bmw/Audi, dlatego jest Subaru a nie golfik GTI ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

geno ma po IP z automatu + 20% :-]

Jak weszła nowa octa to byłem się przejechać i o ile octa nigdy nie rzucała na kolana jakością tak teraz to :lol: jeszcze gorzej. Plastiki ciężko nazwać tandetnymi bo są 2 razy gorsze.

 

Co do stylistyki to też jakoś nowa octa nie przemawia. Superb za to względem poprzednika świetny przeskok. Już nazwijmy to 2 była ładna choć kobylasta, tak tu ją delikatnie poprawili i jeździłby :D

 

Jakbym miał dać 200 k za nową octavię to no sorry memory wolałbym łyknąć coś rocznego z klasy wyższej żeby nie nazwać premium.

Nosz kurde to ciągle tylko Skoda :? 200k? :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał dać 200 k za nową octavię to no sorry memory wolałbym łyknąć coś rocznego z klasy wyższej żeby nie nazwać premium.

Nosz kurde to ciągle tylko Skoda 200k?

Za 200k to można mieć A4 quatro, leniuch, prosiaki i jakieś pojedyncze dodatki poklikać. Ale Octa to Octa :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się dziś zakochałem w Macan'ie, 280 koła za S w dieslu w podstawie, mało miejsca z tyłu, ale ma coś w sobie to auto :)

 

kajtnę się dziś na Połczyńską, może stoi, to sobie chociaż posiedzę :) a za 5 lat się kupi po niemcu :mrgreen::mrgreen:

 

cheers,

Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź pierwszy w historii, złotówkowy cennik na modele 2015 :mrgreen:

 

jak namówię dziewuchę na sprzedaż jej mieszkania to może starczy żeby podstawą nie wyjechać i by się dobrało 20 cali, navi, skórę i bizenon :D:D

 

kupię jej dziś kwiatka, zabiorę do kina i ponegocjujemy :evil::kox:

 

cheers,

Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.