Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, otóż jak w temacie. Jestem nowy w grupie, i trochę mam problem z poruszaniem się w niej, także również nie wiem czy dałem w dobrym miejscu post.

Do rzeczy, potrzebuje odkurzacz najlepiej piorący sprzątajcy w cenie do 1,700zł. Szukałem w internecie, ale żadnej rozsądnej odpowiedzi nie znalazłem. Oprócz tego jaką chemie stosować? 

Posted

george numatic, profi 50 lub profi 50.1c najciekawszy ten ostatni i sam zastanawiam się nad nim na wiosne ;) tylko czy to realne miec 4.8 bara na pompie ?

Posted

@Wandal , tez miałem zagwozdkę i @poorboy rozwiał moje wątpliwości, George bardziej wszechstronny dużooooo więcej akcesorium w zestawie.... 50.1C tylko pranie na mokro i lepiej dopierze, ale kupujesz praktycznie golasa. Jeżeli odkurzacz ma służyć prywatnie, nie będzie rył 8h dziennie, od czasu do czasu komuś ogarnąć auto i domowe dywany w zupełności wystarczy George.

• Dziękuję 1
  • 4 months later...
Posted
W dniu 17.01.2018 o 09:50, Gozdziu23 napisał:

george numatic, profi 50 lub profi 50.1c najciekawszy ten ostatni i sam zastanawiam się nad nim na wiosne ;) tylko czy to realne miec 4.8 bara na pompie ?

i jak - kupiłeś już? zastanawiam się nad nim właśnie.

Posted
W dniu 7.06.2018 o 20:31, Birkhof napisał:

i jak - kupiłeś już? zastanawiam się nad nim właśnie.

bierz zwykłego, ten z mocniejszą pompą łątwo potrafi przemoczyć tapicerke 😉

Posted
W dniu 9.06.2018 o 18:39, Gozdziu23 napisał:

bierz zwykłego, ten z mocniejszą pompą łątwo potrafi przemoczyć tapicerke 😉

Ale on nie podaje więcej ilości wody tylko bardziej ją rozdmuchuje z tego co wiem. Ciśnienie ma większe, ale wydatek wody jest taki sam jeśli dobrze pamiętam. Którą masz wersję? Ja mam w autach skóry więc będę prał tylko dywaniki i tapicerkę pod dywanikami.

edit: jednak mocniejsza pompka wydaje na 1 min 2x więcej wody - szczegóły: 

Posted
22 minuty temu, Birkhof napisał: