Ogoniasty Posted November 11, 2017 Report Share Posted November 11, 2017 Cześć wszystkim Od stycznia tego roku biłem się z myślami - założyć temat, czy nie? No i w dniu swoich imienin postanowiłem podzielić się z Wami moją fotorelacją. Zdjęć niestety nie ma wiele. Zajmowałem się tylko detalami z zewnątrz. Środek był bardzo zadbany, tam się łapami nie pchałem Znajomy podstawił mi auto, żebym spróbował je jakoś odratować. Było lakierowane u osoby, która zniszczyła ten wóz. Wszystko będzie widać na zdjęciach załączonych poniżej. Detailing to moje hobby, w większości zajmowałem się lakiernictwem, wiec i ten wątek się tutaj pojawi Od czasu, kiedy zajmowałem się tym autem minął prawie rok. Do tej pory zaopatrzyłem się już w dużo więcej produktów, zdobyłem dużo więcej wiedzy. Znam już wszystkie swoje niedociągnięcia. Cały czas uczę się w tym kierunku Dużo zdjęć niestety zostało usuniętych. IPA oczywiście była używana - na zdjęciach jej nie ma Pasty Koch, gąbki również na testy kupiłem Koch (średnie). Nie miałem wtedy dużego zapasu kosmetyków. Teraz ich ilość wzrosła 300% Szykuję kolejną fotorelację, ale tym razem z większą ilością zdjęć Wtedy jeszcze nie używałem piany aktywnej do pierwszego mycia, tak więc w ruch poszedł szampon od Shiny Garage Ale wcześniej trzeba było oblecieć auto APC od ADBL Felgi i kołpaki potraktowane zostały APC + Vampire Liquid Glinka nie miała jakoś wiele do zbierania, ale jednak. No i krótki wątek lakierniczy. Dwa przednie błotniki + tylny zderzak, którego nie będzie na zdjęciach. Z tych elementów schodził lakier bezbarwny. Tutaj już zaczynają się małe efekty. Z tego co pamiętam to zdjęcia po przejechaniu pastą H8.02 na żółtym padzie. Duże rysy w okolicy szyberdachu. Długo z nimi walczyłem, ostatecznie sięgnąłem po Trizac 1500 i Trizac 3000 Z maską miałem najwięcej problemów. Spowodowane to było fatalnym lakierowaniem. Najpierw trizac 1500, 3000 i na wykończenie 6000. Postem atakowałem pastami. Na szczęście udało się uzyskać w miarę dobry efekt. Auto po korekcie, przed nałożeniem wosku i nie zdążyłem jeszcze odświeżyć plastików. Tutaj już po woskowaniu. Jeszcze bez odświeżenia opon i ogarnięcia tylnego zderzaka Tutaj już po całym zabiegu i niestety straciłem na dysku paręnaście zdjęć i zostało mi tylko to Na razie to tyle. Szykuję kolejną fotorelację, gdzie będzie to już bardziej profesjonalnie pokazane Tutaj były moje mocne początki, ale dzięki forum dowiedziałem się naprawdę dużo i staram się to praktykować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paperson Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 @Ogoniasty jeden z Twoich pierwszych postów i od razu walisz z grubej rury Szacun za robotę przy e34, co raz mniej tych świetnych aut jeździ zadbanych. Sam mam e36 i przygotowuję się do pierwszej korekty. Gdy będę następnym razem w ukochanym Kraśniku, rozejrzę się za tym BMW Napisz jeszcze jaki silnik. Rzeczywiście brakuje zdjęć z wielu etapów i z zadbanego środka. Nie bacząc na to, podjąłeś słuszną decyzję w dniu imienin. Wszystkiego naj Link to comment Share on other sites More sharing options...
KapselK Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 Zapłakałbym się jakby mi tak lakiernik auto spartolił. E34 piękny auto, teraz tylko dbać bo coraz mniej jeździ na drogach. Odżyło strasznie, kawał dobrej pracy tutaj wykonałeś, mało zdjęć ale widać przemianę. Super, że zniknęły naklejki, do tego auta pasowały jak świni siodło. Jak masz możliwość to fajnie by było zobaczyć wnętrze auta. Widzę, że to jest polift to pewnie M50B20 pod maską? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ogoniasty Posted November 12, 2017 Author Report Share Posted November 12, 2017 2 godziny temu, paperson napisał: @Ogoniasty jeden z Twoich pierwszych postów i od razu walisz z grubej rury Szacun za robotę przy e34, co raz mniej tych świetnych aut jeździ zadbanych. Sam mam e36 i przygotowuję się do pierwszej korekty. Gdy będę następnym razem w ukochanym Kraśniku, rozejrzę się za tym BMW Napisz jeszcze jaki silnik. Rzeczywiście brakuje zdjęć z wielu etapów i z zadbanego środka. Nie bacząc na to, podjąłeś słuszną decyzję w dniu imienin. Wszystkiego naj Dzięki wielkie Siedzi tam m50b20 w automacie. 33 minuty temu, KapselK napisał: Zapłakałbym się jakby mi tak lakiernik auto spartolił. E34 piękny auto, teraz tylko dbać bo coraz mniej jeździ na drogach. Odżyło strasznie, kawał dobrej pracy tutaj wykonałeś, mało zdjęć ale widać przemianę. Super, że zniknęły naklejki, do tego auta pasowały jak świni siodło. Jak masz możliwość to fajnie by było zobaczyć wnętrze auta. Widzę, że to jest polift to pewnie M50B20 pod maską? Auto ma do mnie przyjechać pod koniec listopada to zrobię zdjęcie wnętrza Dokładnie tak - m50b20 Jakiś czas temu bawiłem się też przy swoim aucie, ale tutaj już zdjęć niestety nie mam żadnych. Jedynie efekt końcowy A zapuszczone było mocno Obecnie kupiłem sobie auto na zimę i to przy nim będę chciał pokazać jak największą fotorelację. Jest dużo do zrobienia, ale mam nadzieję że efekt końcowy mi to wynagrodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco0 Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 lkr pierwsze co myślę, Kraśnik ale potem lbl czyli kolega z Biłgoraja? Świetna robota, a lakiernik był mistrzem swojego fachu. Pewnie tutaj nie jedna osoba ze spreya osiągnęłaby lepszy efekt lakierowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
KapselK Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 @Ogoniasty miło widzieć kolejnego swojego człowieka, czyli od BMW. Czekam na relacje w dziale. Nad E39 pracowałem jakiś czas temu, możesz zajrzeć w dział W&W. Prace nad własnym E91 są w BSB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ogoniasty Posted November 12, 2017 Author Report Share Posted November 12, 2017 Godzinę temu, sparco0 napisał: lkr pierwsze co myślę, Kraśnik ale potem lbl czyli kolega z Biłgoraja? Świetna robota, a lakiernik był mistrzem swojego fachu. Pewnie tutaj nie jedna osoba ze spreya osiągnęłaby lepszy efekt lakierowania Znajomy z Kraśnika LBL? Chyba LLB, czyli Lubartów Jestem z Lublina, ale od roku czasu jakoś nie chciało mi się e39 przerejestrować. W tym momencie wystawiam ją na sprzedaż, więc już w ogóle nie opłaca mi się zmieniać blach. 57 minut temu, KapselK napisał: @Ogoniasty miło widzieć kolejnego swojego człowieka, czyli od BMW. Czekam na relacje w dziale. Nad E39 pracowałem jakiś czas temu, możesz zajrzeć w dział W&W. Prace nad własnym E91 są w BSB. Jakoś tak się złożyło, że obracam się wśród tych aut. Nie tylko, ale w większości Dzięki za informację, obejrzę! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco0 Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 oj llb pomyliłem się Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raffer Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 Naprawdę dobra robota, piękne odświeżenie auta, zazdroszczę umiejętności. Szkoda, że tak mało zdjęć, ale i tak jest co podziwiać i z czego się "uczyć". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacus Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 3 godziny temu, Ogoniasty napisał: Obecnie kupiłem sobie auto na zimę i to przy nim będę chciał pokazać jak największą fotorelację. Jest dużo do zrobienia, ale mam nadzieję że efekt końcowy mi to wynagrodzi. Będą dryfty zimą ? Jaki silnik ? Relacja mimo małej ilości zdjęć ( jak dla mnie mało zdjęć, ale ile pracy na tych zdjęciach pokazane ) jak najbardziej na plus Czekam na relacje z e36 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KapselK Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 24 minuty temu, Jacus napisał: Jaki silnik ? M50B20, było w postach wyżej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacus Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 1 godzinę temu, KapselK napisał: M50B20, było w postach wyżej. Pytałem o silnik w e36, nie w e34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ogoniasty Posted November 12, 2017 Author Report Share Posted November 12, 2017 Na razie m40b18 Zobaczymy jak długo będę ją trzymać. Jeśli po zimie zostanie to coś wsadzi się większego. Nie wykluczam jednak zmiany na coś młodszego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hub Posted November 14, 2017 Report Share Posted November 14, 2017 Rękawiczki! Szkoda rąk. Robota szacun, furka odżyła! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ogoniasty Posted December 13, 2017 Author Report Share Posted December 13, 2017 Dzięki za uwagę Robię już w rękawiczkach. Relacji z e36 nie będzie Po ostatnim spotkaniu z murkiem auto otrzymuje tytuł gruza do latania Kusi zrobić jakąś relację, auta cały czas się robi tylko z czasem jakoś kiepsko. Był Leon, jest Tiguan. Jak wpadnie coś nietypowego to wtedy się trochę zdjęć zrobi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gozdziu23 Posted December 13, 2017 Report Share Posted December 13, 2017 Wykańczasz ten lakier czy tyko H8-ką lecisz jak na fotkach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ogoniasty Posted December 13, 2017 Author Report Share Posted December 13, 2017 Zawsze potem idzie M2. 01 gdzieś na fotce przy tylnej klapie się załapało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
autokosmetyka zamosc Posted December 24, 2017 Report Share Posted December 24, 2017 zawsze matujesz samochody za pomocą mirki? Nie przetarłeś nigdy lakieru ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubik Posted December 24, 2017 Report Share Posted December 24, 2017 Szacunek ,jak oglądałem pierwsze zdjęcia myślę ciężko będzie go wyciągnąć,a tu pięknie poszedłeś z tematem Tam gdzie wjeżdżają papierki,tam się kończy miękka gra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ogoniasty Posted December 25, 2017 Author Report Share Posted December 25, 2017 20 godzin temu, autokosmetyka zamosc napisał: zawsze matujesz samochody za pomocą mirki? Nie przetarłeś nigdy lakieru ? O który produkt mirki dokładnie chodzi? Jedyna rzecz, która tutaj była użyta z tej firmy to papier goldflex przy docieraniu podkładu, ale chyba nie o to chodzi. Mówimy o trizact 3M? Używam go w dwóch przypadkach - po lakierowaniu w celu wyrównania morki, albo w sytuacji, gdy lakier jest ekstremalnie zniszczony jak w tym przypadku. Nigdy nie przetarłem lakieru, Przy gradacji 3000 ciężki by to było zrobić, a 1500 używam bardzo rzadko, a jeśli już muszę go użyć to robię to ostrożnie. 11 godzin temu, kubik napisał: Szacunek ,jak oglądałem pierwsze zdjęcia myślę ciężko będzie go wyciągnąć,a tu pięknie poszedłeś z tematem Tam gdzie wjeżdżają papierki,tam się kończy miękka gra Dzięki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaV Posted December 25, 2017 Report Share Posted December 25, 2017 Super auto i super robota Jakieś szanse na pokazanie wnętrza ? Uwielbiam te klimaty lat 90, sam mam podobnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ogoniasty Posted December 26, 2017 Author Report Share Posted December 26, 2017 Zauważyłem, że autko zostało wystawione na sprzedaż, więc pozwoliłem sobie pożyczyć zdjęcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaV Posted December 26, 2017 Report Share Posted December 26, 2017 Szkoda, ale może nie trafi źle. Znam takich co sprzedawali bo to niby stare złomy, trzeba nowsze kupować bo nie ma aux, usb, nawigacji itp. Potem szukali na nowo Link to comment Share on other sites More sharing options...
autokosmetyka zamosc Posted December 26, 2017 Report Share Posted December 26, 2017 chodziło mi, czy zawsze matujesz samochody za pomoca tej szlifierki oscylacyjnej? Bo ja to zawsze robie ręcznie papierem, bez maszyny. No ale to wtedy pół dnia trzeba żeby całe auto zmatowić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ogoniasty Posted January 11, 2018 Author Report Share Posted January 11, 2018 Nie, tutaj była konieczność wyprowadzenia prawidłowej morki i dlatego pojawiła się maszynka. Na ogół jej nie używam, ale zacznę. Zauważyłem, że jest bardzo pomocna przy mocno zniszczonych lakierach. Zamiast bawić się futrem, wolę użyć maszynki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now