spons Opublikowano 6 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Pajko, zgadza się, Rim Protect jest hydrofobowy tylko przez jakiś czas od aplikacji i nie są to spektakularne efekty. Takie też było założenie produktu - ekstremalnie łatwe mycie i nieskazitelny wygląd bez wysiłku i specjalistycznej chemii. "Kropling" ma swoje plusy i munisy, naszym zdaniem ze sporą przewagą tych drugich ale nie o tym mowa. Pamiętaj tylko proszę, że aplikacja innego produktu na powierzchnię zabezpieczoną, może mieć spory wpływ na główne założenie Rim Protect ponieważ to teraz "ono" jest na wierzchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 7 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 spons, łatwości domywania nie neguję jest naprawdę na wysokim poziomie , ale look felgi jest stopniowo mniej efektywny P.S Jak wygląda odporność na środki typu Iron-X i pochodne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 13 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 spons, łatwości domywania nie neguję jest naprawdę na wysokim poziomie , ale look felgi jest stopniowo mniej efektywny P.S Jak wygląda odporność na środki typu Iron-X i pochodne . Jak przy każdym zabezpieczeniu, trwałość będzie zależna od warunków eksploatacji. Rim Protect powinien zachować efekty łatwego czyszczenia przez ok. 6 miesięcy, zakładając przebieg roczny ~20k km. Jeżeli chodzi o chemię, nie zauważyliśmy negatywnego wpływu Rim Cleaner+ na powłokę, innch środków nie testujemy. Sama jednak zasadność jej używania jest mi bliżej nie znana Skoro felgi czyszczą się bajecznie prosto samym szamponem - jak sam zauważyłeś, jaki sens ma stosowanie w/w chemii? Dokładając do tego sezonowy charakter środka, taką "dekontaminację" w razie konieczności można zrobić przy zmainie kół na zimę lub lato, po czym od razu dołożyć kolejną warstwę Rim Protect. Oszczędzasz czas i pieniązki, bo deironizery kosztują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 13 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 spons, o odporność na deIronizery pytałem typowo informacyjnie . Tak jak pisałem wcześniej doczyszczanie 5+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 13 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Pajko, z założenia te produkty (deironizery z neutralnym pH) powinny być bezpieczne zarówno dla powierzchni jak i dla zabezpieczeń i tutaj swojego produktu jesteśmy pewni. Trzeba również brać pod uwagę fakt, że są na rynku środki kwaśne które również rewelacyjnie radzą sobie z nalotami metalicznymi, ale przy okazji prawie ze wszystkim innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casian Opublikowano 26 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Witam a ja mam pytanie. Przeprowadziłem ostatnio renowację felg. Nowa powłoka lakiernicza plus polerowany rant. Chciałbym się dowiedzieć czym najlepiej to zabezpieczyć aby brud z hamulców nie narobił szkód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilar88 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Kwarc, np. Gyeon rim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
8szymon8 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Jaką konsystencję powinien mieć PB Wheel Sealant? Bo w moim odkłada się woda i jest bardziej jak żel? Można go przetopić w gorącej wodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haks Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zamiast "ipy" ktora tylko odluszcza, dal bym jakis cleaner, co znacznie poprawi trwalosc zabiegu. A ja dalbym cleaner by oczyscic powierzchnie i dopiero potem odluscil ipa. Na tak przygotowana powierzchnie walilbym FK1000. Czy przy takiej kolejności IPA nie "wymyje" cleanera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naqes Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Oto chodzi żeby wymyć cleaner i zostawić jałową powierzchnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haks Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 No tak, ale wielu forumowiczów specjalnie kładzie wosk na cleaner i go nie zmywa. Więc dalej nie rozumiem. Czym się różni cleaner niezmyty od zmytego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Najlepiej jak lakier jest oczyszczony i jałowy, a to przekłada się na czas leżenia wosku na lakierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karcok Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Najlepiej jak lakier jest oczyszczony i jałowy, a to przekłada się na czas leżenia wosku na lakierze Nieprawda. Używanie IPA po cleanerze, kiedy kładziemy wosk carnauba, jest po prostu głupie. Nie będzie dłuższej trwałości, a tylko gorszy efekt wizualny. I tak samo nie ma to sensu, kiedy stosujemy dedykowane cleanery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naqes Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Rozmowa dotyczy FK1000 na felgi a nie wosku na lakier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karcok Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Haks pytał ogólnie, a nie o felgi: "wielu forumowiczów specjalnie kładzie wosk na cleaner i go nie zmywa". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haks Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 No właśnie. Czy cleaner jest wymyty IPĄ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak200 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 To różnie. Jedne woski lubią cleanery, inne nie. Jeśli chodzi o FK1000, to on pragnie jałowej powierzchni. To znaczy, że po teoretycznie ostatnim etapie przygotowania (cleaner) mamy jeszcze kolejny etap: wymycie składników cleanera, wyjałowienie powierzchni. W przypadku FK1000 dla najlepszych efektów tak powinno być. W praktyce można stosować dowolne połączenie cleanera z woskiem. Można łączyć produkty różnych marek. Można wymywać lub nie wymywać. Można jednego z nich w ogól nie używać. Cokolwiek nie zrobić, to nie da się niczego zepsuć, nic złego się nie stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 jak jesteśmy przy felgach...Jest jakiś specyfik na felgi którym tylko wystarczy spryskać i przetrzeć i da ochronę w granicach 2 tyg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 PA Supersport PTFE Wheel Wax - leży do miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 męczy mnie jeszcze ten specyfik SOFT99 Wheel Dust Blocker.Tylko kurcze na 17" będzie na 2 razy a miesięcznie robie w granicach 1500km więc na 2 mies max za 85 zł-trochę słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Psikaj BSD co mycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikua Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Koledzy, czym zabezpieczyć felgi?, zostały wymyte acp oraz rotonem i przydało by sie coś na nie położyć, posiadam wosk collinite 476,nada sie?, choć szukał bym czegoś tańszego bo tego mi szkoda samochód przez tydzień stoi,jedynie w week zrobi pare km, co polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Coli się nada , aczkolwiek jest "kilka" produktów strikte do felg . PB WheelSealant , czy SmartWax RimWax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikua Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Felgi beda jezdzić w zime także coś trwałego by sie przydało by zabezpieczyć przed solo itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 W takim razie musisz wybrać jakąś powłokę , wosk zimy nie przetrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się