Skocz do zawartości

Wheel Sealant / Wax - dedykowane zabezpieczenie do felg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pajko, zgadza się, Rim Protect jest hydrofobowy tylko przez jakiś czas od aplikacji i nie są to spektakularne efekty. Takie też było założenie produktu - ekstremalnie łatwe mycie i nieskazitelny wygląd bez wysiłku i specjalistycznej chemii. "Kropling" ma swoje plusy i munisy, naszym zdaniem ze sporą przewagą tych drugich ale nie o tym mowa. Pamiętaj tylko proszę, że aplikacja innego produktu na powierzchnię zabezpieczoną, może mieć spory wpływ na główne założenie Rim Protect ponieważ to teraz "ono" jest na wierzchu.

  • Odpowiedzi 426
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

spons, łatwości domywania nie neguję jest naprawdę na wysokim poziomie , ale look felgi jest stopniowo mniej efektywny

 

P.S Jak wygląda odporność na środki typu Iron-X i pochodne .

Opublikowano
spons, łatwości domywania nie neguję jest naprawdę na wysokim poziomie , ale look felgi jest stopniowo mniej efektywny

 

P.S Jak wygląda odporność na środki typu Iron-X i pochodne .

 

Jak przy każdym zabezpieczeniu, trwałość będzie zależna od warunków eksploatacji. Rim Protect powinien zachować efekty łatwego czyszczenia przez ok. 6 miesięcy, zakładając przebieg roczny ~20k km.

 

Jeżeli chodzi o chemię, nie zauważyliśmy negatywnego wpływu Rim Cleaner+ na powłokę, innch środków nie testujemy. Sama jednak zasadność jej używania jest mi bliżej nie znana :) Skoro felgi czyszczą się bajecznie prosto samym szamponem - jak sam zauważyłeś, jaki sens ma stosowanie w/w chemii? Dokładając do tego sezonowy charakter środka, taką "dekontaminację" w razie konieczności można zrobić przy zmainie kół na zimę lub lato, po czym od razu dołożyć kolejną warstwę Rim Protect. Oszczędzasz czas i pieniązki, bo deironizery kosztują ;)

Opublikowano

spons, o odporność na deIronizery pytałem typowo informacyjnie .

 

Tak jak pisałem wcześniej doczyszczanie 5+

Opublikowano

Pajko, z założenia te produkty (deironizery z neutralnym pH) powinny być bezpieczne zarówno dla powierzchni jak i dla zabezpieczeń i tutaj swojego produktu jesteśmy pewni. Trzeba również brać pod uwagę fakt, że są na rynku środki kwaśne które również rewelacyjnie radzą sobie z nalotami metalicznymi, ale przy okazji prawie ze wszystkim innym :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam a ja mam pytanie. Przeprowadziłem ostatnio renowację felg. Nowa powłoka lakiernicza plus polerowany rant. Chciałbym się dowiedzieć czym najlepiej to zabezpieczyć aby brud z hamulców nie narobił szkód.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jaką konsystencję powinien mieć PB Wheel Sealant? Bo w moim odkłada się woda i jest bardziej jak żel?

maeyky.jpg

Można go przetopić w gorącej wodzie?

Opublikowano

Zamiast "ipy" ktora tylko odluszcza, dal bym jakis cleaner, co znacznie poprawi trwalosc zabiegu.

 

A ja dalbym cleaner by oczyscic powierzchnie i dopiero potem odluscil ipa. Na tak przygotowana powierzchnie walilbym FK1000.

Czy przy takiej kolejności IPA nie "wymyje" cleanera? :roll::roll::roll:

Opublikowano
Najlepiej jak lakier jest oczyszczony i jałowy, a to przekłada się na czas leżenia wosku na lakierze :)

Nieprawda. Używanie IPA po cleanerze, kiedy kładziemy wosk carnauba, jest po prostu głupie. Nie będzie dłuższej trwałości, a tylko gorszy efekt wizualny. I tak samo nie ma to sensu, kiedy stosujemy dedykowane cleanery.

Opublikowano

To różnie. Jedne woski lubią cleanery, inne nie. Jeśli chodzi o FK1000, to on pragnie jałowej powierzchni. To znaczy, że po teoretycznie ostatnim etapie przygotowania (cleaner) mamy jeszcze kolejny etap: wymycie składników cleanera, wyjałowienie powierzchni.

W przypadku FK1000 dla najlepszych efektów tak powinno być.

 

W praktyce można stosować dowolne połączenie cleanera z woskiem. Można łączyć produkty różnych marek. Można wymywać lub nie wymywać. Można jednego z nich w ogól nie używać. Cokolwiek nie zrobić, to nie da się niczego zepsuć, nic złego się nie stanie.

Opublikowano

jak jesteśmy przy felgach...Jest jakiś specyfik na felgi którym tylko wystarczy spryskać i przetrzeć i da ochronę w granicach 2 tyg?

Opublikowano

męczy mnie jeszcze ten specyfik SOFT99 Wheel Dust Blocker.Tylko kurcze na 17" będzie na 2 razy a miesięcznie robie w granicach 1500km więc na 2 mies max za 85 zł-trochę słabo.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Koledzy, czym zabezpieczyć felgi?, zostały wymyte acp oraz rotonem i przydało by sie coś na nie położyć, posiadam wosk collinite 476,nada sie?, choć szukał bym czegoś tańszego bo tego mi szkoda :) samochód przez tydzień stoi,jedynie w week zrobi pare km, co polecacie?

Opublikowano

Coli się nada , aczkolwiek jest "kilka" produktów strikte do felg .

 

PB WheelSealant , czy SmartWax RimWax

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.