DrozdekPL Opublikowano 24 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Napisałem co celowo z uwagi na zaciski , które jeszcze nie są zardzewiałe u mnie w 3 Nowych Vag-ach to ładne z zacisków zaczynało rdzewieć w Golfie po ok. 60k km w T5 podobnie a w T6 już po ok 10 k km , dodam że felgi co tydzień myte Vampirem , który powinien to hamować , a u niektórych w kilkunastoletnich autach robi to się po prostu czarne i nie razi tak w oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 24 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Na dzień dzisiejszy 23400km auto nie ma roku nawet. Może dlatego się jeszcze uchowały. Chyba że deiron przynosi odwrotny skutek... moje felgi widziały go może 2-3 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@ViD Opublikowano 7 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 @Fredi88 Polecasz Colli476s na felgi na lato czy lepiej kupic Finish Kare 1000P Hi-Temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 4 minuty temu, david2888 napisał: @Fredi88 Polecasz Colli476s na felgi na lato czy lepiej kupic Finish Kare 1000P Hi-Temp Colli jest mega trwałe na felgach ale nie jest na tyle dobre że pomoże je domyć bezdotykowo. Fk na felgach nie testowałem. W tym roku inne wynalazki będę testował. Zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gozdziu23 Opublikowano 7 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 W dniu 24.09.2017 o 22:23, DrozdekPL napisał: Napisałem co celowo z uwagi na zaciski , które jeszcze nie są zardzewiałe u mnie w 3 Nowych Vag-ach to ładne z zacisków zaczynało rdzewieć w Golfie po ok. 60k km w T5 podobnie a w T6 już po ok 10 k km , dodam że felgi co tydzień myte Vampirem , który powinien to hamować , a u niektórych w kilkunastoletnich autach robi to się po prostu czarne i nie razi tak w oczy Właśnie produkty deironizacyjne niszcza powierzchnie tarcz i rdzawią. Co ciekawe po użyciu irona a potem oprysk piany z bubble makerem nie zachodzi taka reakcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gold_Car Opublikowano 7 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Jak kiedyś napisałem że vl od ADBL zjada cynk i powoduje korozję to śmiano się ... i dyskusja dziwnym sposobem znikła... Ale widzę że coś musi być nie tak z vampirem ... Podobno nieszkodliwy jest d-tox od shiny garage i on zajmie miejsce felernego vl od ADBL . 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 4 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 W dniu 7.03.2018 o 20:57, Gozdziu23 napisał: Właśnie produkty deironizacyjne niszcza powierzchnie tarcz i rdzawią. Co ciekawe po użyciu irona a potem oprysk piany z bubble makerem nie zachodzi taka reakcja Tak na logikę wychodzi, że szamponem neutralizujesz to co zostało z vampira po spłukaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gozdziu23 Opublikowano 4 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Tak neutalizujesz ze jaka reakcja zachodzi, a przy oprysku pianie po myciu vampirem, zazwyczaj nie schodzi rudy nalot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się