Jump to content

Porsche 911 996 Carrera 4 2001


Recommended Posts

Przedstawiam wam, pracę nad moją wymarzoną weekendową zabawką czyli 911 :mrgreen: o oznaczeniu modelowym 996. Jest to pierwsze 911 chłodzone wodą, którego cechą charaktery syczą są nielubiane przez wielu przednie światła zwane jajecznicą. Będzie trochę nietypowo, ponieważ samochód kupiłem uszkodzony na aukcji w USA i pierwsze prace detailingowe robiłem jeszcze przed naprawą. Najpierw trochę o samochodzie pochodzi on z 2001roku jest to Carrera 4 z silnikiem 3,4l o mocy 300km w momencie zakupu posiadał udokumentowany przebieg 11000 mil czyli około 19000km :-]

Użyte kosmetyki

 

Mycie:

- Autobrite Magifoam

- Red Devil APC

- glinka niebieska

-Prick Bort

-Meguiar's Gold Class szampon

 

Silnik:

 

- Red Devil APC

-SG jetblack

 

Felgi i Opony:

- Red Devil APC

- Tenz Prix

-Prick Bort

- Gyeon Rim

- Gyeon Tire

 

 

Korekta lakieru:

- Maszyna Krauss P7 i DB5800S

- BP Flexipads

- papiery Mirka 3000

- Menzerna 400,2500,4000

- Koch antihologram

- IPA

- Różne gąbki i futra głownie flexipads

 

 

Zabezpieczenie lakieru, plastików, szyb:

- Gyeon Mohs

- Gyeon Trim

-Geyon View

 

 

Szyby i wnętrze:

- George+ Chemspec enzall i formula 90

- Nielsen APC Cyclone

- Colourlock strong cleaner

- impregnacja skór Colourlock

- Poorboy’s Natural Look

 

 

Stan samochodu po dotarciu do mnie. Uszkodzenia nie były poważne, na szczęście nietknięte pozostało zawieszenie i jego mocowania :)

 

80-dsc_2288_7e7b0132c1bba9b3e7d2adb17780ec1f754847ad.jpg

 

80-dsc_2290_f8c39522af29833b3929289e889d966cf3f8d824.jpg

 

80-dsc_2292_d6c350fe0afdcf5cac0afeec9c437c1259b71bca.jpg

 

80-dsc_2294_31bac30dfa21f41bca9d85ef9e9a15bf987cbba0.jpg

 

80-dsc_2296_f5cbc7cf919a30803d74bee00f6412b11f1faa1c.jpg

 

80-dsc_2297_c8c93bc567cdc6eb2ad0125516ce0966e0a4a5e6.jpg

 

80-dsc_2298_18e8897f81ee133d5beea1c682014c6743c4238d.jpg

 

80-dsc_2299_f5fa7a77dc05c337f8a1d56cb5f4d810189e23c2.jpg

 

80-dsc_2287_3aebcdd20d9d43ff922b936a1203d36e92f2d567.jpg

 

Po pierwszym porządnym myciu od razu widać, że auto ma znikomy przebieg i było zadbane :)

Niestety prawdopodobnie poduszka powietrzna zbiła szybę pasażera co znacznie utrudniało mycie :/

 

80-dsc_2301_e7693cabaf81f98e9f93795b506f13b4114594e8.jpg

 

80-dsc_2309_abdc12f57d98d647b348c98f8d92ffc06e01479e.jpg

 

80-dsc_2325_22f240407052f65660dce8e8dfdbfd8edc0b5e72.jpg

 

80-dsc_2328_e39e035445efdd8861c0addb9b5d521bd516f43f.jpg

 

80-dsc_2342_0f2dd4b6e24445220a24630de70a83a167b47812.jpg

 

Wnętrze też w ładnym stanie, nawet nie jakoś strasznie brudne, niestety sporo odprysków jakby gumy z plastików :( ( tu Porsche się nie popisało bo to dziadostwo schodzi przy użyciu paznokcia).

 

 

80-dsc_2346_d0fdb762582f77e8adce5c9a00013171b71ebd81.jpg

 

 

80-dsc_2347_67e42db219293f047a25baeb331878a34e5006ce.jpg

 

80-dsc_2349_234831d6062db8c9ea4b90eb4198ff120c09f713.jpg

 

80-dsc_2351_6c3fda53dbb4d490b407a9363279b5037e59217d.jpg

 

80-dsc_2352_da4da2c8d7e0b5f71d244cd63824932195f295be.jpg

 

80-dsc_2344_119a73193cb8b63f6d28684a5c446288fda4b19b.jpg

 

Ze zderzaka trzeba było ściągnąć odboje, przy okazji wypolerowałem końcówki wydechu :ad:

 

 

80-dsc_2383_16099b9d55b0c0de21d18c155bca7ebcd8f3853c.jpg

 

 

80-dsc_2392_7a30c402b522a8c45af9f588cc502670586e3b5f.jpg

 

80-dsc_2396_79bf3adfa40f044f32bd741b74101f586e0f82c6.jpg

 

 

80-dsc_2381_3a27f544d202edc848ef730101d261304b7734ab.jpg

 

80-dsc_2382_c582995a57192036e27779efe3c4aadbc68a76ea.jpg

 

80-dsc_2399_67dbf69e4e5bed9cef04072ab99c55f5d5472790.jpg

 

80-dsc_2401_5b2c1c83fd4a392a5d7dc5c2d8bde579261fca7c.jpg

 

No i pierwsze próby jak zachowuje się lakier przy korekcie :ad: Na początku wydawało się, że będzie łatwo zrobiłem jeden szybki przejazd FG400, na gąbce polishing flexipads przy pomocy DA, jak się później okazało porządne cięcie nastręczało trochę problemów.

 

 

80-dsc_2409_9b88ee8d8b580f7dbd0fddd3def7d36c2d7b56e5.jpg

 

 

80-dsc_2415_042a7a2749b91d4f626291b5757fa726bf65a9fd.jpg

 

80-dsc_2419_e4bc7ec9cf4f0fa29a37420f8c5c1180a36488c5.jpg

 

80-dsc_2420_51a12755b0f29a1cb40f488c6444429e86a434ac.jpg

 

 

 

Szybę wymieniłem, starając się usunąć wszystkie resztki poprzedniej z każdego zakamarku :)

 

80-dsc_2354_0f37db679ce649b98e31cdef03c3907bde6b57c0.jpg

 

80-dsc_2366_6582e51258b9df6b3639185980904991e029f82f.jpg

 

80-dsc_2370_70fb498b4d1f26aced7091f3b31a729ff17c9982.jpg

 

80-dsc_2373_f603f455e2cc0d3c428c8a8e656d9732b724be7b.jpg

 

80-dsc_2377_cc3e6ce3fd88cad950e7d8e23cd69a0fa5ab6d58.jpg

 

80-dsc_2379_e0fa94f7bee1b6db67ebbbeb48572db6141119f3.jpg

 

80-dsc_2380_af940c67d99f96de2b35983d7272c5ae505c5a8f.jpg

 

Części kupione do naprawy, udało się znaleźć w dobrym stanie i z oryginalnym lakierem :lol:

 

80-dsc_2594_e3d84ab6894fdc6f2df2d73531d5fcef4b0ca026.jpg

 

80-dsc_2597_278d8a1e0e16b4576efc91647a1eb52e6c5683f2.jpg

 

80-dsc_2578_b06a9dae8df00694ea663619a0a8f0aad7a47d83.jpg

 

Przymiarka maski

 

80-dsc_2602_c46746b16d8f104e73832d3f23bbf354f9c85ee9.jpg

 

Trochę nowych części, spinek i śrubek zakupionych.

Elementy plastikowe zabezpieczyłem Gyeon Trim, a spinki posegregowałem i opisałem.

 

80-dsc_2638_ddf34653a143092ef1cf78d16534675d2feaf0dd.jpg

 

80-dsc_2652_4dcd6f5a051ab0b0c826f6ebf82c5af6bf1e9df4.jpg

 

80-dsc_2653_db19f7f74948737fd12a85230599b52fa22674c2.jpg

 

 

Lampy przednie, które na aukcji w USA wyglądały na nie uszkodzone niestety nie dotarły wraz z samochodem :( Kupiłem używki, ich stan nie był zły ale i tak dostały pełne odnowienie.

Przestrzegam przed myciem tych lamp w środku bez rozklejania wlewając wodę do środka, ja wpadłem na taki pomysł i poschodził mi chrom z jednego elementu lampy :x . Musiałem ją rozkleić i wymienić ten element na szczęście taki sam jest w najtańszych lampach z pomarańczowym kierunkiem bez xenonu. Dzięki tej przygodzie jedną lampę mam idealnie czystą w środku. Drugą lampę też będę chciał rozkleić i umyć w środku.

 

 

Stan przed renowacją

80-dsc_2424_9a74a2bc3f116fbb09d1ddead859b19ebfd4fe0c.jpg

 

Najpierw szlifowanie papierami od 600 do 3000

80-dsc_2426_dacb8807d2b76cc3d8c7c7e795bdc2aff2609d31.jpg

 

80-dsc_2430_89c492f3b5b7317f3a51f9bc440f1aba0973bebf.jpg

 

 

Następnie polerowanie różnymi pastami i padami. Na koniec lampy zostały zabezpieczone Gyeon Trim

80-dsc_3427_1bcf11a6551daf5d3b2c4c2bb4e20b9b398a1049.jpg

 

80-dsc_3429_048b217d3f2591f1730db2dc5e644c8c113e6493.jpg

 

80-dsc_2433_560d02147b8ace33ba36da0a1f416312e3e3211b.jpg

 

80-dsc_2440_24da67cbd27c6eec4b467ffb309d388a2b12035c.jpg

 

Bardzo denerwowały mnie ubytki gumo-lakieru na plastikach, na domiar złego na tunelu środkowym poprzedni właściciel próbował to zatuszować jakimś marnym nie dobranym lakierem. Postanowiłem rozebrać wnętrze i pomalować wszystkie plastiki 8-) . Niestety w mieszalni marnie dobrali mi lakier i nie jestem w pełni zadowolony z efektu :kox: . Pewnie będę jeszcze raz to wszystko rozbierał i lakierował.

 

 

80-dsc_2627_8d0a0115404f4c9951d6ba819394d6e01f2c4786.jpg

 

 

80-dsc_2630_5ef07447cff3f4a2532b7ab6b67ac4a736336c0b.jpg

80-dsc_2627_9cafa3ca405da9c6926f659f378c26179e3cd5c3.jpg

 

Bardzo żmudną praca było usunięcie całej gumy, w roli skrobaczki dobrze sprawdzały sie płyty CD :D

 

80-dsc_2887_be2ad06f705657e76e862f503508c827dbf03e20.jpg

 

80-dsc_2896_df491856560e04d4ecce8ded2fca55a3b9ea3337.jpg

 

80-dsc_2907_8f57aeafd3c2bac59c73a4046af4649ffa742ab7.jpg

 

Tak wyglądały po lakierowaniu:

 

80-dsc_2910_26b1588f52b1940593d6969522bea5f92e7915f4.jpg

 

 

 

Pryz okazji rozebranego wnętrza uprałem wszystkie dywany, wyczyściłem i zabezpieczyłem skóry i plastiki.

 

80-dsc_2938_d7a935539d2452a682223b6661e26ce0aab6209c.jpg

 

80-dsc_2940_919bdde973dd5381664d5996b6d8d20ff79bc663.jpg

 

80-dsc_2942_c264eec9e6af997b182e842863b37cc8527a4127.jpg

 

No i składamy

 

80-dsc_2961_16b7ad6a5b7523b29c578e525ad42bc13a21bc26.jpg

 

80-dsc_2964_eecceaa8d6b2218d74622e92b7685b695a19f568.jpg

 

80-dsc_2981_7998dfb280a688c9e9c157b9816ab9a82752f950.jpg

 

Przechodzimy do korekty i poprawek po lakierniku :ad: Do naprawy wybrałem zakład blacharsko-lakierniczy „Super Plus” z bardzo dobrymi opiniami w internecie, niestety ja nie mogę do końca podzielić tej opinii :x Blacharsko robota OK, kontakt świetny, ale spasowanie i położenie lakieru marne. Po poprawkach u nich ze spasowania elementów jestem zadowolony ale lakier był nadal tragiczny, panowie go tylko niedokładnie wyszlifowali i bardzo źle wypolerowali(w ich ofercie jest też korekta i powłoki :zly: ) . Jeżeli chodzi o szczegóły też się nie popisali np.: nie polakierowane śruby po odkręcaniu błotników. Postanowiłem już nie oddawać więcej na poprawki bo stwierdziłem, że oni po prostu nie mają umiejętności żeby lakier porządnie wyszlifować i wypolerować, ponownego lakierowania też wolałem uniknąć, więc sam się zabrałem za robotę :mrgreen: . Udało się wyprowadzić to do stanu który mnie zadowala :D

 

Stan lakieru po poprawkach lakiernika :shock:

80-dsc_3010_79b7c2766fb0d434ead6f16300cb3ef3222274fc.jpg

 

80-dsc_3013_7b6162af3a8b051c80f8c21f95e30a8d28b7f006.jpg

 

80-dsc_3019_54dbe62ff0a9c2768c1daa02922c9abc2641ccaa.jpg

 

80-dsc_3207_9e54d02d19df270bed1327c13efaab4435b9aedf.jpg

 

Przygotowanie do szlifowania zaklejone krawędzie elementów, szlifowanie zaczynałem maszynowo(DA)od papieru 1500-2000 i kończyłem na 3000-4000

80-dsc_3213_4ac8147fc52e053cf0059735958f18e60351fa87.jpg

80-dsc_3224_6d0977f53c8784733a1015558039f43a8c239d5d.jpg

Efekt końcowy po wielu godzinach szlifowania i polerowania :-]

80-dsc_3221_f237815a283fc26c6a44f18db84f6e2e5a513539.jpg

 

 

80-dsc_3229_e28971fd3c58828446f58ab7594ea8d21170ee45.jpg

 

80-dsc_3253_5276ccfca96b928479bb239947f273482e0c0c52.jpg

80-dsc_3256_d11a194a2a760137f76113ce2422602bb3885834.jpg

 

Przechodzimy do lakieru fabrycznego którego stan stan był bardzo dobry nie miał wiele rys czy odprysków.

80-dsc_3299_6be43e18522aa7a1efb01c3d10336d6585438683.jpg

Dbamy o szczegóły: polerowanie klamek

80-dsc_3302_86cf019865ce817d66dd067dd098d60fb6be6066.jpg

 

80-dsc_3303_288c03e11a59fb6afb68687dcdc63d3f1f2aef14.jpg

Drzwi po:

80-dsc_3306_4a00fccf26b7759ab1465c219cf0046c6b3566a5.jpg

 

Lampy wyciągnięte wnęki umyte

80-dsc_3312_6ed33ddede552507f892d2335e282838a8272476.jpg

 

80-dsc_3314_2285234b055687b9a8b3fd02287fd504727d1bdb.jpg

 

80-dsc_3319_02869bfd3acb7b4a2d9ad7c31c681f3b8e325b1e.jpg

 

Drzwi pasażera były najbardziej porysowane pewnie ze względu na wybitą szybę która była dodatkowo przyciemniona wiec pewnie się obijała o te drzwi

 

80-dsc_3324_8217fac5e8c72e287525dedd1ec029b66bbf4372.jpg

 

80-dsc_3326_f83181180829d5e933375a2a960aaa7a367783a6.jpg

 

Próbowałem bardzo dużo kombinacji past i padów, ponieważ lakier jest trudny w obróbce przy porządnym cięciu pasty się rolują zamiast wypracowywać .

 

80-dsc_3328_6a76a901874833701db8de6d820b0175ab388421.jpg

 

80-dsc_3333_224a65f0f9eac6254b55f7b8046e50359e848665.jpg

Efekty końcowe:

80-dsc_3339_738155d234fa73620af44608072841fc9c8b1099.jpg

 

80-dsc_3341_a1583e0327d84e2b8cf73cc9ebd8a0edf4aaa576.jpg

 

80-dsc_3344_0157df5ae14bb73e11adae97e41736c64d8fe6d4.jpg

 

80-dsc_3352_aa6818f1049ce5fd7423354fd3b89410094ec43c.jpg

 

80-dsc_3366_047542d2db0a9a1742ec19b4d117daec15c826ac.jpg

 

80-dsc_3376_e24cac2c5694103b97763de871a800dc45910e32.jpg

 

80-dsc_3379_c592fc256a5f2a7a1f43cbaa79533ce13ad32a96.jpg

 

80-dsc_3385_e8baa3f02fc38d218cd871ee48228f7c71b96344.jpg

 

80-dsc_3394_e4076189b633c12188cb492baa61c1d8af0287e6.jpg

 

Nakładamy Gyeon Mohs:

80-dsc_3398_af68bc53f4fb8365752d3763a9a4c897d511a59d.jpg

 

80-dsc_3403_5fc0604d77ed34ca72ad6884865105b2ab4ddb13.jpg

 

80-dsc_3410_dc8c5f643ae1e8a595453df3d1a95a41496aad40.jpg

 

Na koniec Cure

80-dsc_3412_182e0f5e61409a8c14211395140b353876baed21.jpg

 

Lamy tylnie i świtała stopu nie były mocno porysowane ale starałem się zrobić z nich ideał przy pomocy Mezerny 400, 2500 i Koch antichologram, na koniec Gyeon Trim

 

80-dsc_3414_7f77141a029543fd44fe9db117a2313d6fc91a98.jpg

80-dsc_3433_7b4bbc13b7dada340ea3909533405ad9f353e1c9.jpg

80-dsc_3416_35418f7878cc9e4ea0ccd5864912e4f7abb97699.jpg

80-dsc_3417_673aa96b188f1056a6f7d26825c6ec32f837ae70.jpg

 

80-dsc_3420_b22581efb09970ec0830b6fc0811a27ea3ae2e25.jpg

 

Silnik stan przed, nie jest jakoś bardzo brudny w końcu ma 20tys km :-]

 

80-dsc_0249_3057457729cad905e7a6902f78159bd76159f57d.jpg

 

80-dsc_0252_8bafbd5ea5dde532c72b0869685d99f4a056fb9a.jpg

 

80-dsc_0253_0549d8378a41cc374eb4be216485cf52a9463df7.jpg

 

80-dsc_0254_9718701e79f1bd87dec41f594ce24e157d22a334.jpg

 

80-dsc_0258_a5959f45a3aae9a260465696e3e3debac78cf9e0.jpg

 

 

 

80-dsc_0260_0480d153b466b491c8898606f546b135e6565f54.jpg

 

Na dworze był mróz więc silnik wyczyszczony tylko przy pomocy APC, różnych pędzelków, a potem wycierany mokrą szmatką, po wyschnięciu na plastiki nałożony Jet-black

 

80-dsc_0262_0b6e88ee081ef8a56fd5ecd8d672ed06407c6851.jpg

 

80-dsc_0263_86f2dbb8909177befc086faecb81b5e863b2655f.jpg

 

80-dsc_0264_0efe547c5ba6fe9eefac71c9517aa5a66b2227ed.jpg

 

80-dsc_0268_859512a53d9ac9aa9d660634e4ba4c203e5dd1e5.jpg

 

80-dsc_0269_9886939550d97dc6b0e5bb47f93668f3957e9927.jpg

 

80-dsc_0274_7259da91ae03c3d45c6f3ae1a26236960ba64958.jpg

 

80-dsc_0275_98ac2fce8abd4d4f9a83cbc222a791468bbe5e6b.jpg

 

80-dsc_0278_dce8c97c78f89bf6097c4c63e45f03529eaec161.jpg

 

Niestety z powodu mrozów do nadkoli i kół również nie mogłem użyć myjki ciśnieniowej ale mimo wszystko wyszło całkiem nieźle.

 

80-dsc_4303_8c6b95c533e1d91e419571fa1e6e2dfbdece289a.jpg

 

 

80-dsc_4306_3000e719dc273681ee53b19e95d880b79885ea84.jpg

 

80-dsc_4307_b1dd6b0f66f9edfbb7f95f1bd2191ca0d8e6a445.jpg

80-dsc_4229_98fc81fe43b0762c17f9d244a60c8911b515e98f.jpg

 

80-dsc_4230_256f8f7c54585bb7a8c1bb2f0b7d382258ba01ab.jpg

 

80-dsc_4231_741b7950610cb14cbb71d76fb2aa200681773628.jpg

 

80-dsc_4232_6b20b368d38e6febfed65654cf78e382a62e32e2.jpg

 

80-dsc_4227_945b9b499f08a5ca2b24ae1d802ee5864623e7b3.jpg

 

80-dsc_4228_79edc33af92ea693148aaff4fa05b1d472402e14.jpg

 

Nadkola wyczyszczone przy pomocy APC i Prickborta, spłukane opryskiwaczem, na plastiki nałożona powłoka Gyeon Trim

80-dsc_4312_02cfcd7cc1f23bd04614f3431aaf5db6aa3ae660.jpg

 

80-dsc_4322_721f1275da52464040dc2d604641ae993ab9d270.jpg

 

80-dsc_4311_9d5ec8fb9c06372d191d088f1094abee456cff91.jpg

80-dsc_4257_d0b39063b58e0a627c4ce61963fbc7203b80ca11.jpg

 

80-dsc_4259_e6316b8b4977a35014ee7d0cd50e0ebe37f4077e.jpg

 

80-dsc_4262_4b009bd540e33c6692bebad77f39f23f4c462431.jpg

 

80-dsc_4269_1ce7822ae08e5be14403bff4db87ea74cca9b48c.jpg

 

80-dsc_4274_0891ff9be15c0707ac2b22d659ee3477856ddfde.jpg

 

Koła

80-dsc_4233_3f7471c118fac0a9e9a8f3d1b3dddbccd800ab37.jpg

 

80-dsc_4234_136acda7924346fbf8eb6a926a1e7b59e311ea35.jpg

 

80-dsc_4239_f68d95b03a9639627aeecd44b26319b7084b7412.jpg

 

80-dsc_4241_c5202e378d78106ed76a0f2bc8c3c1c4deb4bae2.jpg

 

 

Koła wymyte prixem, prickobortem,APC, wyglinkowane, wypolerowane FG400 częściowo rotacją, a częściowo wiertarką ze stożkowym padem. Zabezpieczone Gyeon Rim

 

80-dsc_4254_5c91c621920b9b810e130ebf5bfc16ebb558f75c.jpg

 

80-dsc_4276_97487bb7886cce7d686bf8c249fa87f5a9656d2d.jpg

 

80-dsc_4279_a99532ca0e322395fd960157ac2032218eb4beda.jpg

 

80-dsc_4283_3cc590e898ba252d8c8b3f7bf4d7ae3e3951b6e5.jpg

 

80-dsc_4287_bf0e537757d3fd61c789377fc18b3984da5db554.jpg

 

80-dsc_4290_1a2a85308a01009f1ce3a97db8f349b7b0fb5478.jpg

 

80-dsc_4291_6cb2c7efaa18c798c8f8b68c11a2b771b6493e78.jpg

 

80-dsc_4295_36fa9fe6840841445f711de5ef9bbfee51748398.jpg

 

80-dsc_4301_6bf9addf1afe4a01e92bb1e3a6a1e59cfaa5020d.jpg

 

Na koniec żona uszyła mi pokrowiec, nie chciałem kupnych bo zależało mi żeby był jak najdelikatniejszy lekki i bez żadnych gumek i tak prosiak czekał na wiosnę.

80-img_2818_e2d04eeef3de7adb004a5820705480b168e6d961.jpg

 

Wczoraj zrobiło się ładnie i w końcu można było go przewietrzyć

 

 

80-dsc_4365_b74fe45df83f36bd3a869875f6c1aa780b90ec47.jpg

 

80-dsc_4366_97b6457bbf51661f4a52566052436c88b6939bb3.jpg

 

80-dsc_4367_9775fcf3bdd98eec01fb6c4bda611389545f7e1f.jpg

 

80-dsc_4368_6f6823f329edc7e7b6ffa990241cec38042e64e6.jpg

 

80-dsc_4369_5dca0b041caa465bc062df8ae3a94e728c43e41e.jpg

 

80-dsc_4370_a663ecfd24c0786f4d2d6683a9c6c97b5958047a.jpg

 

80-dsc_4371_d75b099091bfce754ac2698c749aa7c273b1b90b.jpg

 

80-dsc_4372_a927025b0f5c0cbd8aef9762c885197e73ed2473.jpg

 

80-dsc_4374_a896cf44a28082858748771d400054e3ae7d275a.jpg

 

80-dsc_4375_6fd148591e75a4471c260b3dc1745e88a2224c57.jpg

 

80-dsc_4377_63aae4ca3dc7d27a0fd8361d74f0a21c110cbd47.jpg

 

80-dsc_4379_e0f321b9b4a15907b0095a3a84f4d159e628b624.jpg

 

80-dsc_4381_770f3dd25d01b2ef4fcbebeb4b48b59cb9658773.jpg

 

80-dsc_4416_0c3613b085c7d7c5017075cbbbad6a34cb70d5f2.jpg

 

80-dsc_4417_39204270a3eb06e35ef702c51ebf6c065d2cf3ba.jpg

 

80-dsc_4418_2b791f6fee2bd9f2a6af924160fabd7c94f03e61.jpg

 

80-dsc_4419_02000cb7a96153d17424b8fe8cfe2221c659fefe.jpg

 

80-dsc_4420_7389438288399b424fc520fb3ef94a2b06e41a44.jpg

 

80-dsc_4421_f049a209e66490c4262d9bcda33cfc4fe791fb47.jpg

 

80-nms_4415_8a2cc9e5604cf60ce065d1624974d0041ca25029.jpg

Mam nadziej, że się podobało :P mimo,że w relacji nie ma pędzelków, praktycznie nie ma też 50/50 bo biały lakier jest bardzo mało widowiskowy :)

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Piękne auto, Porsche dla mnie od zawsze jest tym naj, sporo pracy.ale zawsze musi być - niestety dałeś czterech liter z tym lakierowaniem wewnętrznych plastików, ten co dobierał lakier pewnie się głupio tłumaczył że na plastiku to inaczej niż na metalu, mógł robić próbki. Poza tym zazdroszczę :good: .

Link to comment
Share on other sites

Bardzo się podobało:-) Masz teraz może mało widowiskowe, ale za to niedotarte autko:-)
Piękne auto, dobra robota :) życzę radości z użytkowania :good:

 

Dzięki :)

 

Piękne auto, Porsche dla mnie od zawsze jest tym naj, sporo pracy.ale zawsze musi być - niestety dałeś czterech liter z tym lakierowaniem wewnętrznych plastików, ten co dobierał lakier pewnie się głupio tłumaczył że na plastiku to inaczej niż na metalu, mógł robić próbki. Poza tym zazdroszczę :good: .

 

No niestety ale nie popełnia błędów tylko ten kto nic nie robi :mrgreen:, a tak to będzie okazja jeszcze dokładniej rozebrać wnętrze ponieważ poduszka pasażera wyłamała jedno mocowanie deski i przez to jest mała szpara przy nawiewie, więc następnym razem wymontowuje całą deskę i daje do sklejenia :)

Link to comment
Share on other sites

[ref]kamilb[/ref], Wow! kawał dobrej roboty :D Mam nadzieję że wrzucisz jeszcze jakąś relacje z mycia porsche :D

 

Piękny samochód i super relacja. Również mam nadzieje że pojawią się jakieś nowe zdjęcia z pielęgnacji tego cuda :good:

 

Świetna praca, aż miło było tutaj zajrzeć :good::good:

 

Dzięki :) na pewno wrzucę coś z mycia :)

 

To 996 pomimo swoich świateł ma jakiś urok :), świetna robota, szkoda że taki mało detailingowy kolor :P

 

Mi te światła zawsze się podobały :)

 

Tylko pewnie malując te plastiki nie uzyskasz już tego miłego w dotyku, gumowego efektu :(

 

No niestety, ale obradrapane plastiki wyglądały makabrycznie, a jakość tej gumy jest tak marna, że nawet bardzo uważając trudno nic nie uszkodzić :(

Link to comment
Share on other sites

Konkretnie. Przyjemne z pożytecznym ;)

 

Co do pokrowca na auto to narazie będziesz się cieszyć a później zacznie Ciebie wkurzać aspekt składania materiału. Ja już przerobiłem sporą ilośc pokrowców z racji 3 aut w garażu i 3 na zewnątrz. Jak by co to pisz w sprawi kołderki dla auta :)

Link to comment
Share on other sites

Heh, VAG z Hameryki... znany mi temat ;) Mama mi obiecała swojego New Beetle'a. Niestety nie ściąganego bezpośrednio, tylko kupionego pół roku po ściągnięciu, w związku z czym przez dość długi czas wychodziły z niego różne niedoróbki i grzyb-patenty. Auto niby naprawione po uderzeniu przodem (stosunkowo słabym), ale, żeby ograniczyć się do spraw najważniejszych: wymienialiśmy jeden reflektor, bo pozostał amerykański z amerykańskimi oznaczeniami (na zamiennik DJ Auto :wallbash:), drugi ma tylko przyklejony europejski klosz, pas przedni był pęknięty, bo go ktoś tylko polutował :lol:, z maski i błotnika dość szybko zaczął schodzić klar, drzwi też były lakierowane/cieniowane i mają wtrącenia w klarze jak od wilgoci, coś jest popierdzielone z instalacją od świateł pozycyjnych, bo nie świecą...

 

I ja właśnie o reflektorze chciałem. Uważaj na rozklejanie/klejenie. U nas ten klosz jest niby całkiem w porządku przyklejony, ale pomimo to do środka dostała się wilgoć, lampa paruje, a na odbłyśniku są zacieki. I często pali żarówki. Ja bym się w takie coś serio nie bawił. Za parę lat może być problem i będziesz zamawiał nowe reflektory. Nie straszę, ale to jest śliski temat po prostu :)

 

Oprócz tego pieruńsko zazdroszczę Ci tego auta, ale tak budująco :good: Powiedzmy, że moje przyszłe-niedoszłe ma te same geny. :lol: Powiedz tylko, co to za typ skrzyni? Coś a'la DSG, zautomatyzowana dwusprzęgłówka? Podobno Porsche to wymyśliło w latach 80.

Link to comment
Share on other sites

Konkretnie. Przyjemne z pożytecznym ;)

 

Co do pokrowca na auto to narazie będziesz się cieszyć a później zacznie Ciebie wkurzać aspekt składania materiału. Ja już przerobiłem sporą ilośc pokrowców z racji 3 aut w garażu i 3 na zewnątrz. Jak by co to pisz w sprawi kołderki dla auta :)

 

Jak narazie kołderka się sprawdza, ale jak masz jakieś fajne patenty to z chęcią się dowiem czegoś nowego :)

 

 

I ja właśnie o reflektorze chciałem. Uważaj na rozklejanie/klejenie. U nas ten klosz jest niby całkiem w porządku przyklejony, ale pomimo to do środka dostała się wilgoć, lampa paruje, a na odbłyśniku są zacieki. I często pali żarówki. Ja bym się w takie coś serio nie bawił. Za parę lat może być problem i będziesz zamawiał nowe reflektory. Nie straszę, ale to jest śliski temat po prostu :)

 

Oprócz tego pieruńsko zazdroszczę Ci tego auta, ale tak budująco :good: Powiedzmy, że moje przyszłe-niedoszłe ma te same geny. :lol: Powiedz tylko, co to za typ skrzyni? Coś a'la DSG, zautomatyzowana dwusprzęgłówka? Podobno Porsche to wymyśliło w latach 80.

 

 

Reflektory były fabrycznie sklejone na klej który nie nadaje się do ponownego użycia( nie robi się klejący pod wpływem temperatury jak klej butylowy), cały stary klej wydłubałem do ponownego sklejenia zastosowałem klej Sikaflex 221. Reflektor nic nie paruje :) . Zresztą kiedyś w lexusie też rozklejałem teraz po blisko 10 latach nadal z lampami wszystko OK, więc wszystko można zrobić tylko dokładnie i z głową :mrgreen:

 

Skrzynia biegów to klasyczny 5-cio biegowy automat z tiptroniciem.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...
  • 11 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.