pawelkoralus Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Cześć wszystkim! Chciałbym przedstawić relację z amatorskiego odświeżania Audi S3 Już w zeszłym roku podjęliśmy walkę z nią, jednak wtedy nie zdecydowałem się na relację. Tym razem mieliśmy trzy dni na jej odświeżenie, niestety praca troszkę nam pokrzyżowała plany Celowo nie ściągaliśmy tablic ani felunku., czas na to nie pozwolił eSa od dwóch lat w jego użytkowaniu, znajomy sprowadził ją z Niemiec Pomimo "delikatnego" syfu Audi jest bardzo zadbanym wozidłem, w szczególności mechanicznie Zapraszam do relacji Zaczynamy od oględzin Wozidło parkowane pod chmurką, dodatkowo często przewożone nim są akcesoria piłkarskie Na początek lecą felgi. Walka z syfem do 1,5h ADBL Wheel Warrior na pierwszy ogień Kolejno leci ADBL Vampire wraz ze szczotą Monster Shine Ultra-Safe Wheel Spoke Brush Kolejne płukanie i kolejn warstwa Vampira Lecimy z warstwą ValetPRO Blue Gel Powoli syf puszcza Opony przetarte ADBL Tire and Rubber Po wielu kombinacjach doczyszczania felg wlatuje jeszcze GYEON Q2M Bug & Grime Domycie wykonane w 90%, brakło glinki. Niestety czas na to nie pozwolił. Końcówki wydechu ogarnięte miksturą wszystkiego co się nawinie + wełna stalowa Wnętrze odkurzone i przetarte ADBL APC PRO Zabezpieczone AutoBrite Pink Sheen Skórki przetarte Auto Finesse Hide Leather Cleaner Ogarnięcie pedałów wraz z podstopnicą Pianownica PA + Shiny Garage Fruit Snow Ze względu na sytuacje z pracą decydujemy się nie ściągać tablic Pierwsze pędzelkowanie Płukanko, jedno z wielu Wszystkie detale pojechane APC PRO Mycie na dwa wiadra. Rękawica ShiningCar + Szampon ADBL Shampoo Cola Glinkowanie. ValetPRO Orange + Poślizg Ponowne myju-myju Wycieranie 2x Monster Shine Fluffy Przetarte zostały również wszystkie zakamarki Sinik również został odświeżony 50/50 w wykonaniu Nielsen Choice Całość poskładana Zaczynamy przygotowania pod korektę Na początek idzie zmywacz sylikonowy Novol PLUS 780 Silicone Remover Oklejanko Mały pomocnik Korektę pora zaczynać Do dyspozycji mamy BASS BP-5119, Żółty pad Monster Shine, czerwony pad NAT, Pasty Manzera 400, 2500, 3500 Decydujemy się na dość ostrożne ciecie, obstawiam ok 70% usunięcia rys. Z czego jesteśmy obydwoje bardzo zadowoleni Wyjazd z nory i ponowne mycie na dwa wiadra Dodatkowo ogarniam szyby ADBL Glass Cleaner Jako zabezpieczenie została wybrana powłoka CarPro CQuartz Felgi otrzymały jedną warstwę FINISH KARE 1000P Hi-Temp Możliwe że w przyszłości na felunek trafi dedykowana powłoka Lusterka, reflektory, klamki otrzymały po warstwie Zymöl Detail Przed nałożeniem Rain-X szyby przecieram zmywaczem silikonowym Dla pewności przecieram pióra wycieraczek Wszystkie zakamarki otrzymały Biały Smar Uszczelki odświeżone dzięki 1Z Einszett Elementy nielakierowane otrzymują dawkę Nielsen Choice Na zewnątrz pokazało się piękne popołudniowe słońce, nie mogłem się powstrzymać i wyjechałem na szybką przydomowa sesję Ponowny wjazd do garażu w celu utrwalenia kwarcu Po całonocnym leżakowaniu wyjazd i oddanie wozidła właścicielowi Musiałem sprawdzić oczywiście czy powłoka spełnia swoje zadanie Rain-X Małe 50/50 Jakże miłe zakończenie spotkanie z S3 Dzięki za uwagę
Moderator krd Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2016 657339 znajomy 657339 obydwoje Który z was "robi" w tym związku za kobietę? Co do samej pracy: - zmieniłbym kolejność środków przy myciu kół - Blue Gel, Bug&Grime i dopiero Vampir - skóry widzę, że "oczyściłeś", ale co z ich zabezpieczeniem? Mnie stara szkoła uczyła, że nie można ich tak zostawiać bo dużo szybciej niszczeją...
AndrewSC Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Teraz to wygląda godnie jak na S3 pytanie mam takie, ile zeszło wam CQuartza na S3 ? i czy warstwowaliście ?
KrzysiekT5 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ale ładna Eska jak ja się kiedyś jarałem tym modelem taki mały ale wariat . Trzeba dbać o te modele bo coraz mniej ich na rynku a o nie zajechany egzemplarz coraz trudniej Relacja bardzo fajna
rafalk Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Jakimi padami robiliście korektę, na zdjęciu widzę chyba 180, jak wam się pracowało na tak dużych padach nat'a?
Gardor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Bardzo ładna relacja Ciekawi mnie jak długo taki zymol detail będzie żyć na lusterkach .
powalla Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2016 , na zdjęciu widzę chyba 180, jak wam się pracowało na tak dużych padach nat'a? Gdzie Ty widzisz 180mm? BP ma 125 to gabki co najwyzej 135
lukasz87 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Ile Wam zeszło na cięciu tą DA tej Esy ? Szacunek za pracę tym maleństwem i za cały projekcik
Michał126 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Jak oceniasz tegoroczną edycję Lublin to Dublin? Ja zachwyciłem się tą z 2014, to był doskonały Oatmeal Stout. Ogólnie rzecz biorąc, widzę, że lubisz tak bardziej na ciężko - ja z kolei teraz jestem w siódmym niebie, bo mamy porę na moje ulubione piwa - Hefeweizeny i American Wheaty. Stouty pijam w czasie zimowej wegetacji Co do auta - przyjemnie się to oglądało do kawki Lubię takie odszczurzania fajnych aut i zdarza mnie się o podobne robótki pokusić. Nie ma lepszego relaksu, no, oprócz seksu. Chciałoby się w tym czasie popijać jakieś kraftowe piwko, ale zawsze jak sobie takie otwieram, tak pochłania mnie praca, że o nim zapominam.
Bastek1980 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Panie niemal że niemożliwe żeby DA tak ładnie wyciąć. Ja swoim Vanderem DA namęczyłem się strasznie i na bardziej miękkim lakierze Peugeota nie dałem rady, pomimo że używałem takich samych padów i past co Ty. Teraz będę próbował padami z MF i pastami Megda dedykowanymi do DA.
luke Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Fajne odszczurzanie, miło się ogląda Twoje relacje. Duży plus za fotki W aucie dywaniki nie pierwszej świeżości w środku psują cały efekt i porysowany czarny plastik przy drążku zmiany biegów.
KORDI Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Przed powloka tez odtluszczales lakier zmywaczem?
pawelkoralus Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Hej, dzięki za komentarze i cenne rady Poszła jedna warstwa kwarcu, przed nałożeniem powierzchnie odtłuściłem Znajomy przed odbiorem zafundował mi taki zestaw piwny
zajkos10 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zawsze mnie zastanawia jak ludzie dbaja o auta po odbiorze od takich fachowcow jak wy czy zaczynaja dbac czy po prostu nadal chlew
SubaruSK Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2016 W wiekszosc moich klientow nadal chlew - i dobrze, bo jest co robic.
Qlimaxss Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Fajnie odżyło wnętrze .Widać ze tego potrzebowało;) No i jak Eska A ten choice to długo się utrzyma na wewnętrznych plastikach ?? Kładłeś coś na pedały i podstopnice??
mateeusz_sz Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Robota lux, ale z całej relacji najlepsza koszulka, Krakow jest nasz, nawet na kosmetykaaut :-))
pawelkoralus Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2016 [ref]Qlimaxss[/ref], tylko podstopnica otrzymała dressing
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się