8897669 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Powtórzę się jak koledzy, relacja bardzo obszerna, ciekawie się ją oglądało, Szacunek za poświęcony czas na zabawę z autem, ale i także za wklepanie tego wszystkiego na forum, Pozdrawiam, i więcej tego typu relacji ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Master Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Gratulacje, praca magisterska zaliczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Powtórzę się jak koledzy, relacja bardzo obszerna, ciekawie się ją oglądało, Szacunek za poświęcony czas na zabawę z autem, ale i także za wklepanie tego wszystkiego na forum, Pozdrawiam, i więcej tego typu relacji ! Coś tam jest w zanadrzu No sam nie wiem co więcej zajęło ogarnianie samochodu czy pisanie fotorelacji na forum? 636957 Gratulacje, praca magisterska zaliczona Wcale nie! Nie ma szans kolego. Dla mnie dalej jestem na etapie politury Sonaxa i flanelki Nie chodzi wcale o fałszywą skromność ani jakieś chore wkręty. Poprostu każde auto jest różne, a najróżniejsi to są właściciele, a od przecież nich wszystko zależy. Dziękuję, że zajrzałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasec Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 wielki szacun za ogrom włożonej pracy,poświęconego czasu i wytrwałości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagmar Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 w sumie nie bardzo mam co tu napisać bo nic nowego nie wniosę do tematu więc zostawię tylko wpis żeby mbieniek wiedział że doceniamy taką relacje i fajnie że takie się pojawiają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian wicik Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Czyżby lakier miał kod Ly9B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 637673 wielki szacun za ogrom włożonej pracy,poświęconego czasu i wytrwałości Dziękuję 637684 w sumie nie bardzo mam co tu napisać bo nic nowego nie wniosę do tematu więc zostawię tylko wpis żeby mbieniek wiedział że doceniamy taką relacje i fajnie że takie się pojawiają Dzięki za wizytę Miło to słyszeć 637703 Czyżby lakier miał kod Ly9B? Taaak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian wicik Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 To współczuję, bo chyba to najbardziej upierdliwy lakier w Vag-u z tego co zaobserwowałem po forach. Miał już kiedyś swój temat "upierdliwa czerń" ale jak widzę udało się go pięknie ogarnąć. Ja się dopiero zacząłem z przygodę i pierwsze auto na jakim nabieram doświadczenia to właśnie a4 tylko,że b5 też z LY9B - nie jest łatwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotro Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Kurde w końcu dotarłem do końca Szacunek za zapał i wytrwałość przy zdjęciach Pięknie wyszło - rewelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kopersky Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Dobra robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Kurde w końcu dotarłem do końca Szacunek za zapał i wytrwałość przy zdjęciach Pięknie wyszło - rewelka Wiesz inaczej jest jak siedzisz w garażu 3 dni i jest stres aby skończyć a inaczej jak na projekt jest założenie że zabiera tyle czasu ile zabierze. Wtedy praca rozkłada się na wiele dni i jest jakby większa ochota. Dziękówka 638132 Dobra robota Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 To współczuję, bo chyba to najbardziej upierdliwy lakier w Vag-u z tego co zaobserwowałem po forach. Miał już kiedyś swój temat "upierdliwa czerń" ale jak widzę udało się go pięknie ogarnąć. Ja się dopiero zacząłem z przygodę i pierwsze auto na jakim nabieram doświadczenia to właśnie a4 tylko,że b5 też z LY9B - nie jest łatwo. Ogarniaj dalej . Tak czy inaczej to jest ostatni raz ja mam auto w tym kolorze. Nie tylko z powodu problemów z polerowaniem, ale także z ryskami od użytkowania. Kurde w końcu dotarłem do końca Szacunek za zapał i wytrwałość przy zdjęciach Pięknie wyszło - rewelka Wiesz inaczej jest jak siedzisz w garażu 3 dni i jest stres aby skończyć a inaczej jak na projekt jest założenie że zabiera tyle czasu ile zabierze. Wtedy praca rozkłada się na wiele dni i jest jakby większa ochota. Dziękówka 638132 Dobra robota Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wali11 Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Nakład pracy przeraża aż dziw, że takie nowe audi, tak zajechane. Powiedz, dlaczego zostawiłeś powłokę na szybach na noc? nie było problemów z dotarciem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaGiC Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 mbieniek czy dobrze wnioskuję ze zdjęć, że najpierw tam gdzie robisz zaprawkę wydrapujesz trochę to miejsce czym ostrym, potem nakładasz bazę nad wyrost, a ten nadmiar ścinasz żyletką? Klar też nakładasz czy go pomijasz? Na sam koniec tak jak widzę matowisz to miejsce i polerujesz? Mam 4 śliczne odpryski 1 na masce, 2 na klapie bagażnika, 3 w prawym przednim rogu, a 4 w lewym tylnym rogu i chciałbym to wkońcu jakoś ogarnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Nakład pracy przeraża aż dziw, że takie nowe audi, tak zajechane. Powiedz, dlaczego zostawiłeś powłokę na szybach na noc? nie było problemów z dotarciem? Każdym autem pojedziesz na maszynę kilka razy i będzie w podobnej kondycji. Na niektrych kolorach poprostu mniej to widać 638444 mbieniek czy dobrze wnioskuję ze zdjęć, że najpierw tam gdzie robisz zaprawkę wydrapujesz trochę to miejsce czym ostrym, potem nakładasz bazę nad wyrost, a ten nadmiar ścinasz żyletką? Klar też nakładasz czy go pomijasz? Na sam koniec tak jak widzę matowisz to miejsce i polerujesz? Nie. Jeśli jest tam jakieś wypełnienie z wcześniej, wtedy trzeba to wydrapać. Jeśli jest odprysk do podkładu, wtedy nie chcesz w ogóle drapać tylko zmatowić podkładdelikatnie rogiem arkusza papieru. Potem, koloru daję cieko parę warstw ale bardzo cienko. tak, żeby na wierzchu na zaprawce na równi z lakierem bezbarwnym był tylko lakier bezbarwny. Bazy nigdy nie uda Ci się wypolerować do takiego stopnia jak klaru. Dlatego nie mieszam lakierów, tylko nakładam warstwami. Dopiero lakier bezbarwny ścinam żyletką i później szlifuję papierkami. No i na koniec polerka i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaGiC Opublikowano 2 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Ok dzieki za wyjaśnienie:) zawsze sie głowiłem jak to dobrze ogarnąć i już wiem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekGTS Opublikowano 2 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Piękna praca. Można się wiele nauczyć i od razu nachodzi ochota żeby wszytko rzucić i iść do garażu :-). Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 I tak też należy zrobić MaGiC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaell68 Opublikowano 13 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 @mbieniek genialna robota. Mam też Avanta 2013, którym chciałbym się tak zająć, jednak dopiero rozpoczynam przygodę z detailingiem. Mam lakier LZ9Y - czarny perła metalik - też jest tak uciążliwy? Niestety ja na razie muszę się ograniczyć do porządnego wymycia, dekontaminacji, wyglinkowania, cleaner i wosk. Nie mam polerki a tym bardziej umiejętności na cięcie jakiekolwiek. Tacy zawodnicy jak ty są jednak inspiracją do działania! Pozdrawiam! PS: widzę, że też masz 3G+ - masz swieże mapki i soft? odezwij się jakbyś potrzebował helpa przy udpate! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Dziękuję kolego Z czarną perłą nie powinieneś mieć aż takich problemów, ale nigdy nic nie wiadomo, dopóki rzeczywiście nie spróbujesz maszyną. W każdym razie nie licz napewno na to, że cokolwiek ruszysz miękkim padem i końcową pastą Ale jak każdy czarny, jest pewien stopień uciążliwości w podtrzymywaniu efektu. Na moim jest kaszana. Powłoka nie pomaga, mimo tylko 4 myć rcznych z 4 wiadrami, dwoma rękawicami, ledwo muskaniem lakieru, i tak porobiłem rysy. Ten lakier rysuje się od wirów pyłu galaktycznego... Na metaliku nie powinieneś mieć podobnie, ale coś tam zawsze wyjdzie Jeśli mogę dać Ci dobrą radę, zainwestuj w CarPro Essence jako cleaner i glaze. Na to wosk. Możesz pociskać maszynowo lub ręcznie, chociaż lepiej maszynowo... Mam update z września 2015. Ale ja nie jestem zbytnio technologiczny, to ciężko mi powiedzieć tak naprawdę. Zrobili już możę rozpoznawanie mowy po polsku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaell68 Opublikowano 14 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Podchodzę racjonalnie i na razie odpuszczam sobie cięcie, wrócę do tego za jakiś czas jak trochę nabiorę wiedzy i pokupię sprzętu. Rozpoznawania mowy nie ma i pewnie nie będzie ;( Wersję FW oraz map można sprawdzić w zakładce systemowej (informacje na temat wersji). Update nie jest jakiś mega skomplikowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostrylok Opublikowano 20 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 profesor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravenous Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Podziwiam Cie człowieku naprawdę... ogrom prac przeraża ale i zachęca do działania we własnym zakresie. Twoje relacje ogląda się lepiej niż ulubiony serial w telewizji, cały czas akcja i zawsze happy end Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123mielony Opublikowano 17 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 mbieniekKawał dobrej roboty. Audi teraz prezentuje się tak jak powinno czyli zajebiście,jestem fanem marki i za to co zrobiłeś wielki szacun. Ja dopiero zaczynam zbierać arsenał do polerki ,a pacjentami będą audiczki LY9B i LZ9W i tak czytam i czytam i myślę że łatwo nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr@sta Opublikowano 6 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Jak mają się zaprawki porobione w ten sposób? po spolerowaniu wszystkiego nie widać ich? dobra robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się