Jump to content

Audi A4 brilliant black


Recommended Posts

OK.

 

Twoja wiadomość zawiera 110326 znaków.

Maksymalna dozwolona liczba znaków to: 60000.

Taką wiadomość dostałem od forum przy próbie podglądu.

 

Jeśli któreś zdjęcia są w pomylonej kolejności , przepraszam ,starałem sie jak najlepiej, ale musiałem pisać to w wordzie bo przy jakiejś większej ilości zdjęć forum mocno zwalnia.

 

Zanim zacznę jednak chcę wyjaśnić jedną rzecz. To jest przedmiot, którego sam, tymi ręcoma lewymi się dorobiłem. Nikt mi go nie dał, przeszedłem klasyczną procedurę kredytową Møller BilFinans, sam spłacam raty. I żaden ze mnie Ritchie Rich, jeszcze 3 lata temu jeździłem parchawym W202.

I z drugiej strony medalu, będę wcierał tę sól tutaj, bo Polacy za granicą to nie tylko myją gary, jak to się wydaje niektórym. OK?

Koniec offa

:)

 

 

Postanowiłem poświęcić tydzień i przeorać własne auto.

Jest w kolorze, o którym mówi się na całym świecie :P, dam dwa przykłady, jeden z USA i jeden z UK:

 

Don't know if this is the same type of paint that was on other Audi Q5 I worked on recently but I absolutely hated the paint on the Audi Q5 and would not only not ever offer to detail one, as in remove the swirls out of the paint on one of these cars I would recommend to people that LIKE to do their own car detailing to avoid this car or be ready for a lifetime of misery. Absolutely horrible paint.

 

Mike Philips

 

 

In my humble experience your (factory?) A4 paint is not soft but sensitive as hell.

 

You can polish for a week and get the 100% you want but after a few washes and dryings you will see marring again. Don't set the bar so high for these paints.

 

Some tips to minimize marring:

 

-From medium/finishing polish and after: use the most easy to use products on the market. Scholl S30 is a very good finishing polish because it's so easy to wipe off.

You want products you can wipe off with the most ease.

 

-Large throw (12-15-21mm) polisher finish better on these paints than 8mm polishers. IF you can borrow one for the finishing step it really helps.

 

-Use closed loop microfibers like Meguiar's Ultimate Wipe, Gyeon Baldwipe or Nanolex purple towels.

 

-Use a coating which give extra hardness, it really helps. No 100% prevention but alot less. Gyeon Mohs is my favorite since it's so easy to remove.

 

-Wash in straight lines (always helpful, not only with sensitive paints). If you get swirls you get straight lines and no cirkels which are more noticable.

 

-Drying with a drying add to reduce friction with the drying towel. Dodo's Time to Dry or Poorboy's Spray & Wipe. Not too much product!

Dubbiz DW.co.uk

 

 

Także od razu wiedziałem z czym się będę mierzył.

 

Dalej będzie wiele zdjęć więc opiszę ten dramat od razu.

 

Przedni zderzak, na którym testowałem kombosy współpracował wspaniale. Mimo strasznego wypiaskowania, jak na taki przebieg, udało mi sie go przyjemnie wyprowadzić, wszystko na rotacji, żadnych mikrorys po gąbce. Jechałem na twardym padzie 100mm Lake Country Scholl S3 Gold potem z jednej strony zestawiłem Kocha miękkim LC i z drugiej Sonax Perfect Finish.

 

Potem test na błotniku, tutaj również bez problemu, ale już musiałem być dużo bardziej uważny co do nacisku, na obydwu stopniach korekty. Jeśli przejazd nie by robiony mocno cisnąc i delikatnie kończąc ostatnie 2-3 powtórzenia, kończyłem z finiszem w świńskie ogonki.

Tutaj również próbowałem gabkę Sonus średnią ale to nie udało mi się.

Działała 3m niebieska wafel.

Także w poniedziałek zacząłem juz ciąć na poważnie, od dachu. A tam kleks:

Generalnie musiałem uzywać FG400 bo S3Gold powodowało totalny chaos. Koliste rysy i ogółem bardzo mgliste wykończenie. Brewka nad tylną klapą to już w ogóle myślałem, że mnie pokona. Musiałem po pierwsze żeby zebrać grube rysy użyć futrzaka LC 100mm, co zostawiło obraz gigantycznej nędzy.

Ale najlepsze było wykończenie dachu. Jedną sekcję jechałem 6 powtórzeń – tak, zjechałem około 8 mikronów pastą wykończeniową. Niezależnie której pasty używałem, nie pomagało, jeśli udało mi się po 4 rundzie wykonać dosyć akceptowalny finisz, to na moich oczach pod latarką robiłem holosy mikrofibrą.

Nie mówiąc co się działo jak próbowałem wymywać...a fibra jakby czepiała się lakieru.

Zacząłem sprawdzać wiele różnych fibr i to co najlepiej działało to moje dość zużyte, cienkie, tanie różowe fibry które chyba kupiłem kiedyś w shiningcar?

 

Strona kierowcy to znowu walka z ogonkami, cięcie FG400, Scholl nie daje satysfakcji.

Z drugiej strony z kolei zamiana ról, jechałem cięcie Schollem bo menzerna się zsychała czy jak to wytłumaczyć? Zbyt krótki czas ataku.

 

Do testu na finiszera stanęły Sonax, Koch i Menz 3800.

Sonax z tyłu na błotnikach, zderzaku strasznie się rolował – zbyt tłusta konsystencja chyba?

Menzerna świetnie sie wypracowywała, ale znacznie ciężej było zebrać wypracowany produkt z lakieru.

Koch zatem robił wykończenie, po odpowiednim ywpracowaniu łatwo się zgarniał.

 

 

Ale najlepsze po cichu i tak cały czas spokojnie czekało na mnie najgorsze :P . Tylna klapa i tylny zderzak.

Cięcie szło strasznie opornie. Dlatego sciąłem tylko swirling i w zasadzie nic grubszego. Nie miałem do tego poprostu zdrowia już.

Tylna klapa chyba była zmieniana, bo lakier był dziwny, strasznie się grzał na obydwu pastach, a mało współpracował. Do tego znaczek marki naklejony na jakąś smołę.

Zamawiam taśmę i będę go odcinał aby wypolerować także pod emblematem.

Zderzak nie dość że plastik, to źle reagował na futrzaka. Bardzo głębokie rysy po stronie kierowcy. Musiały zostać.

 

Ogólnie projekt słabo się kleił do wtorku. We wtorek zrobiłem sobie tatuaż 50/50

 

DSCN5187_zpswa7cksbu.jpg

 

oraz ciąłem stronę kierowcy, i nagle eureka moment: przecież w tej sytuacji to ja jestem swoim własnym klientem i mogę sam decydować co zostawić a czego nie... W związku z tym pozwoliłem sobie na więcej relaksu, nie scigałem się z każdą ostatnią rysą, a częściej patrzyłem na zegarek. Nałożyłem sobie także deadline. Choćbym miał się posrać, zmieniam koła na gotowym, wykończonym dwoma warstwami Finesta i Reloada samochodzie. I koniec. Od tego momentu poszło jakby szybciej i lżej.

 

 

 

 

 

 

 

 

Plan zajęć:

Wcześniej około 8h na zaprawki i wypełnianie odprysków.

 

Sobota 3h – mycie, glinkowanie, suszenie, mierzenie

Niedziela 5h – testy na masce/zderzaku/błotniku/dachu i suszenie i pierdoły.

Poniedziałek 5h – po pierwsze grypa jelitowa córki. Ostra biegunka i wysoka gorączka. Wieczorna wizyta na pogotowiu.

Cięcie dachu i strony kierowcy

Wtorek – 5h cięcie strona kierowcy plus maska i przedni zderzak cały

Środa – 5h cięcie strona pasażera

Czwartek – 5h Cięcie na wykończeniu i szykuje się mycie, więc tnę ceriglassem na szybie przedniej i szyberdachu

Wystawiam do mycia

Suszę

I zaczynam wykańczać. Wykończenie nastąpiło następująco: jeden długi przejazd na około 1000 obrotów na czerwonej gąbce Detailing Mafia, następnie jeden długi na Das 6 PP na pomarańczowej Detailing Mafia.

Piątek – 16-22 wykończenie naokoło, o 22 poddałem się.

Sobota – 9:30h finisz kontynuuję, nakładam Essence na gąbce białej Lake Country

Niedziela – 4h zacieranie powłoki na szybach, zmiana kół, zmiana żarówek w halogenam na LED, Reload

Czyli pi razy oko 54 czy ileś tam godzin.

 

Pozdro dla MAS Detailing Warszawa, Pielęgnacja Aut Wrocław i CleanCar Tarnowskie Góry.

 

 

 

 

 

 

 

Chemia:

 

Prickbort

ADBL APC pro 1:10

Bilt Hamber Korrosol

Bilt Hamber AutoFoam

Bilt Hamber AutoWheel

Szampon APC pro

Bilt Hamber Surfex

Bilt hamber Clay Regular

Menzerna FG400

Menzerna PF 2500

Menzerna FF3800[wcześniej 4500]

Sonax Perfect finish

Scholl S3Gold

Koch Chemie Antihologram Politur

IPA

CarPro Essence

CarPro Ceriglass

4nano Glass Shine

4nano Premium Vision

CarPro CQuartz Finest

CarPro Reload

Carbon Collective PP

Carbon Collective Platinum Wheels

 

 

Zapraszam: zaczynam od zdjęć „napraw lakierniczych” – jestem zdania, że nie jest to idealne rozwiązanie, ale opróc lakierowania nie ma innego.

 

Widok przed:

 

DSCN4125_zpsj9d599ke.jpg

 

DSCN4128_zpsotkjxums.jpg

 

DSCN4132_zps37hfppxu.jpg

 

DSCN4139_zpsyc4gflbs.jpg

 

To używam do wyciskania bąbli powietrza z klaru

 

DSCN4141_zps1roksthk.jpg

 

DSCN4148_zpsidv9bpad.jpg

 

DSCN4149_zpsninanunw.jpg

 

DSCN4150_zpsasvsn1t2.jpg

 

Później biorę druta i staram się wycisnąć starą staranną zaprawkę

 

DSCN4169_zpsafwrwpfl.jpg

 

Nie udaje się, to łapię nóż

 

DSCN4171_zpsyaf6phur.jpg

 

DSCN4182_zpsfmdantgn.jpg

 

DSCN4183_zpsqskyhuvt.jpg

 

DSCN4189_zpsdj9hnl7v.jpg

 

DSCN4209_zpsjqkzxwlb.jpg

 

DSCN4229_zpsqpo31wnq.jpg

 

DSCN4230_zpscdsml8vg.jpg

 

DSCN4231_zpsigfbt2jr.jpg

 

DSCN4232_zpsckwpqrcy.jpg

 

DSCN4233_zpsjvmlatlf.jpg

 

DSCN4234_zpswakco0y1.jpg

 

DSCN4235_zpsly5xjuca.jpg

 

DSCN4238_zpsyi3u1gji.jpg

 

DSCN4240_zpsq01wixeb.jpg

 

DSCN4241_zpsoqtswtrd.jpg

 

DSCN4242_zpsoxediel5.jpg

 

DSCN4243_zpshiwuserf.jpg

 

I tak w zasadzie w każdym punkcie, gdzie niezbędna było wypełnienie – parę było takich miejsc

 

DSCN4256_zpsolakzjhy.jpg

 

DSCN4258_zpsawroqjfu.jpg

 

DSCN4259_zpsirtl2w5m.jpg

 

DSCN4261_zpsrqzijrmc.jpg

 

Grubo:

 

DSCN4266_zps1enzq5dz.jpg

 

Dodatkowe narzędzia:

 

DSCN4250_zpsgfn6pxbw.jpg

 

DSCN4251_zpsgynlcrfv.jpg

 

Nie, nie będę sie golił:

 

DSCN4268_zpsfb5ece7k.jpg

 

DSCN4269_zpsr3pddook.jpg

 

DSCN4270_zpsdsaaurh4.jpg

 

DSCN4271_zpsb2umz8oe.jpg

 

DSCN4299_zpsww8pqkf1.jpg

 

DSCN4337_zpsklbaduxb.jpg

 

DSCN4280_zpsomxhn32s.jpg

 

DSCN4304_zpshhfgoal5.jpg

 

DSCN4312_zpsflt8hviv.jpg

 

I szybkie przetarcie ręczne gąbką s Schollem S3

 

DSCN4295_zpsawfvxf7r.jpg

 

DSCN4297_zpsf3rxcz5t.jpg

 

Na lusterku

 

DSCN4324_zps6bhm0x1j.jpg

 

Niżej na zderzaku

 

DSCN4339_zpskbovvepm.jpg

 

DSCN4341_zps3lyogekb.jpg

 

I zderzak nieco zaszlifowane

 

DSCN4342_zpskasa57v4.jpg

 

DSCN4343_zpsaufnveuj.jpg

 

DSCN4344_zpso77dp9vl.jpg

 

To nie jest jeszcze ostatnia runda bezbarwnego, jako że dotarłem sie do dużego bąbla powietrza:

 

DSCN4345_zps0myn3ent.jpg

 

Nakładam ostatnią rundę i przyklepuję palcem

 

DSCN4346_zps3whrjavx.jpg

 

DSCN4348_zpsmpfheuv1.jpg

 

I tak to mniej więcej wygląda na zdjęciu z lampą, przed korektą

 

DSCN4349_zpsxzlkvh4l.jpg

 

 

Zaczynam mycie, od komory silnika:

 

DSCN4537_zps2w4joebe.jpg

 

DSCN4538_zpsafzvtgnk.jpg

 

DSCN4539_zpsgejgwijg.jpg

 

DSCN4540_zpsxvnd9su1.jpg

 

DSCN4541_zpshrboshdv.jpg

 

DSCN4542_zpsm4mptghq.jpg

 

DSCN4543_zpscz1ttv5n.jpg

 

DSCN4544_zps72fuep6x.jpg

 

DSCN4545_zpsqxwgibsx.jpg

 

DSCN4546_zpsk3yes3x6.jpg

 

DSCN4547_zpstnycl5wm.jpg

 

DSCN4548_zps7d2tdftj.jpg

 

DSCN4549_zpst4dowouw.jpg

 

 

Wypluwam Prickbort

 

DSCN4550_zpswewjpzru.jpg

 

DSCN4551_zpsvvoyjuoc.jpg

 

DSCN4552_zpsj5im9dio.jpg

 

DSCN4553_zpsfg9si0hb.jpg

 

DSCN4554_zpsxpueix0p.jpg

 

Na to nalewam APC pro 1:10

 

DSCN4555_zpsnqa9radx.jpg

 

DSCN4558_zpsmbqmiloo.jpg

 

Nie wiem po co myłem ramy jak je zmieniam?

 

DSCN4559_zpsq2tdenll.jpg

 

DSCN4560_zpsmwc3h9ng.jpg

DSCN4561_zpsv2v2pu8e.jpg

 

DSCN4562_zpsbcmsskeo.jpg

 

DSCN4563_zpsxvfad4au.jpg

 

DSCN4564_zpscojgoeqw.jpg

 

DSCN4565_zpsdfhjtni7.jpg

 

DSCN4566_zpsdkbwpfrd.jpg

 

Duuuuuuuuuuuuużo glinki. Jest ciepławo to próbuję medium Bilt Hamber

 

DSCN4567_zpsto6jbsj3.jpg

 

Zużyłem flache to od razu wypełniam

 

DSCN4569_zps5agwdtzt.jpg

 

I pociskam z kołami letnimi, które jak ktoś już zauważył były lekko brudnawe

 

DSCN4570_zpsdoog5zd1.jpg

 

DSCN4571_zpsjhb84ryb.jpg

 

DSCN4572_zpsgcfu4z58.jpg

 

DSCN4573_zps15npz1kj.jpg

 

DSCN4574_zpsgdhwjyac.jpg

 

DSCN4575_zpswl3lsvre.jpg

 

:kox:

 

DSCN4576_zpsagxa5yss.jpg

 

DSCN4577_zpsjkfil1eg.jpg

 

DSCN4578_zps2yyo5rer.jpg

 

DSCN4579_zpsdykvk6xq.jpg

 

DSCN4580_zps0c2h63na.jpg

 

DSCN4582_zpsfcl2qbuy.jpg

 

DSCN4583_zpsoj5coqlu.jpg

 

DSCN4584_zps8tp7rw4v.jpg

 

Wysuszam felgi i dekielki

 

DSCN4585_zps75pu840d.jpg

 

I wieczorem koła na stół, zamiast siedzieć i czytać pierdoły nakładam powłokę na koła.

Acha byłbym zapomniał, nie starczyło mi na ostatnie koło na drugą warstwę, to zużyłem Gtechniq C1

 

Próbowałem zrobić zdjęcie nałożonej powłoce

 

DSCN4587_zpsen4j7xlr.jpg

 

DSCN4588_zps781jvcuf.jpg

 

DSCN4593_zpsvbcfyp2d.jpg

 

DSCN4594_zpsaqzub2vl.jpg

 

DSCN4595_zpsfyjp6jss.jpg

 

DSCN4596_zps5xzxdpqr.jpg

 

DSCN4597_zps4bvceqvc.jpg

 

DSCN4599_zpsdn6fielq.jpg

 

DSCN4601_zpsupegduvm.jpg

 

DSCN4603_zpsv27wesni.jpg

 

DSCN4605_zpsjopsmpqp.jpg

 

DSCN4606_zpsevc7nhww.jpg

 

DSCN4607_zpstkxmb3qw.jpg

 

DSCN4608_zpsctxycbej.jpg

 

Skończone koło brakuje tylko dressingu na oponach

 

DSCN4609_zpsoubjg8t5.jpg

 

DSCN4611_zpshqvsxztx.jpg

 

DSCN4612_zpsj8nk8uum.jpg

 

DSCN4613_zpsptzset7j.jpg

 

DSCN4615_zpsqu3eswnv.jpg

 

DSCN4617_zpsrebmskqn.jpg

 

Coś mi to przypomina hehe

 

DSCN4618_zps7e9llxyv.jpg

 

DSCN4622_zpsera6w7yr.jpg

 

Bardzo ładne, nie rzucające sie w oczy wykonczenie

 

DSCN4622_zpsera6w7yr.jpg

 

 

 

No i nie ma co tego odwlekać, zaczynam testy na lakierze.

Odwlekać, bo dopiero co jeden bardzo doświadczony użytkownik na DCN robił auto w tym lakierze i nawet on miał problemy – ale też wątpię, że on dobrze wymywa :P

 

DSCN4623_zpsdswz32ms.jpg

 

DSCN4662_zpsnjqhsmbg.jpg

 

DSCN4661_zps1d8v1bhg.jpg

 

DSCN4664_zps6twreeqj.jpg

 

DSCN4624_zpstwd96hbc.jpg

 

DSCN4625_zps2qb5wb9w.jpg

 

DSCN4626_zpsvmo9ozww.jpg

 

DSCN4627_zpsxgi1dfcy.jpg

 

DSCN4630_zpsambqusfk.jpg

 

DSCN4632_zpssz02jyj7.jpg

 

DSCN4636_zpsakhpvk8z.jpg

 

DSCN4638_zpsiwsibalr.jpg

 

DSCN4643_zpsz3zgyx7f.jpg

 

DSCN4644_zpsng9mgbjw.jpg

 

DSCN4650_zpsjicoyzml.jpg

 

Ale wypiaskowane:

 

DSCN4645_zps9ohw8t0x.jpg

 

DSCN4646_zpsqa2cketp.jpg

 

DSCN4648_zpsebscqbpi.jpg

 

DSCN4656_zpspbbmtyiv.jpg

 

DSCN4657_zps7jvuayni.jpg

 

DSCN4671_zpseis3mjyb.jpg

 

I porównanie obydwu past z różnych kątów:

 

DSCN4672_zpsi5j4dvgb.jpg

 

DSCN4673_zpslhs5x8z2.jpg

 

DSCN4674_zpsbus3ylcr.jpg

 

DSCN4676_zpsxmsn7rxo.jpg

 

DSCN4679_zpsklz2lx9p.jpg

 

DSCN4680_zpsuv8tytux.jpg

 

DSCN4681_zpss0fqhawj.jpg

 

DSCN4682_zpsahl6dhhe.jpg

 

DSCN4683_zpstrfjee3e.jpg

 

DSCN4684_zpstuatrorz.jpg

 

DSCN4685_zps2gtkzjsc.jpg

 

 

Teraz pora na test na błotniku

 

DSCN4687_zpssbnvtw4r.jpg

 

Zabezpieczam kant zderzaka bo delikatnie odstaje, just in case

 

DSCN4688_zps1qc7y8yf.jpg

 

I ostatnie pomiary

 

DSCN4689_zps06dtazqi.jpg

 

DSCN4690_zpsw5tfnskq.jpg

 

DSCN4691_zpshihkfbzw.jpg

 

DSCN4692_zps6sl6u6hd.jpg

 

DSCN4696_zpsufkell87.jpg

 

Na takich pozaginanych sekcjach wolę pastę na pada niż bezpośrednio na lakier, zwłaszcza, gdy gąbka jest jeszcze zimna=twarda i nierozpracowana

 

DSCN4697_zpsyihwcoob.jpg

 

Oooops zapomniałem jednego przeszlifować

 

DSCN4698_zpsy95sawse.jpg

 

DSCN4699_zps7gtjimi8.jpg

 

Woda

 

DSCN4702_zpsjhsvmtvv.jpg

 

DSCN4703_zpszwhh8gag.jpg

 

DSCN4704_zpszslhkxkg.jpg

 

DSCN4705_zps91moqfpe.jpg

 

DSCN4707_zpswn7uyex0.jpg

 

DSCN4708_zpsg8w6mj37.jpg

 

DSCN4709_zpsxosjxvt4.jpg

 

:D

 

DSCN4710_zpsdb2c61at.jpg

 

DSCN4711_zpsnh3ifb58.jpg

 

Nieźle jak na jeden przejazd

DSCN4712_zps7dbcacrn.jpg

 

Z możem holosów po S3

 

DSCN4714_zpsq1lcdklg.jpg

 

DSCN4716_zps6ok4do9p.jpg

 

DSCN4718_zpsbxk3e9yc.jpg

 

Te butelki Scholla to tworzyli idioci chyba?

 

DSCN4719_zpsymxqgzr7.jpg

 

Sonus

 

DSCN4720_zpsbaldvht8.jpg

 

DSCN4725_zpsxdhjbogx.jpg

 

DSCN4729_zpscdzibhov.jpg

 

Niee, to nie to

 

DSCN4722_zpswxz8lheh.jpg

 

DSCN4723_zpsem8ahfeo.jpg

 

To testuję 3m wafla

 

DSCN4739_zpsxao8m6lj.jpg

 

:D

 

DSCN4740_zpsdwl3h2kw.jpg

 

DSCN4741_zpshnoon2jr.jpg

 

DSCN4742_zpsjubnp7vc.jpg

 

DSCN4755_zps0zgtqcwb.jpg

 

Wypracowana pasta

 

DSCN4756_zps5b2p0ejc.jpg

 

DSCN4757_zpsojrkmsmm.jpg

 

DSCN4743_zpsnyfmdshy.jpg

 

DSCN4744_zps0k9qz5b8.jpg

 

DSCN4745_zpsm6kggc4l.jpg

 

DSCN4746_zpsl6njlenl.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nieco nad zderzakiem za lampą... Tutaj też wygląda jakby samochód sprowadzony z emiratów był

 

DSCN4748_zpsrbkncsww.jpg

 

A tego nie usunąłem i nie usuwałem

 

DSCN4752_zpsdnbngkj7.jpg

 

Z fleszem

 

DSCN4760_zpslwnauupi.jpg

 

DSCN4763_zpsm661oo6x.jpg

 

Szyber oklejam w taki sposób, abye miejsce połączenia taśm wypadało tak, że jak jadę rotacją to pad i z jednej i z drugiej strony spada z taśmy, a nie najeżdża na taśmę, stojąc z odpowiedniej strony auta oczywiście :)

 

DSCN4768_zpsr43j32cf.jpg

 

DSCN4769_zpsxuqetgw5.jpg

 

Stan dachu

 

DSCN4770_zpsoykj6esm.jpg

 

Wymyśliłem, że może jeśli przed IPA przetrę surfexem, może będę mniej rysował :? Nie zadziałało

 

DSCN4771_zpscy3ciez3.jpg

 

S3, te butelki Scholla są naprawdę beznadziejne

 

DSCN4772_zps4zvhj7wi.jpg

 

Przód dachu

 

DSCN4773_zpsqvc1iixx.jpg

 

DSCN4774_zpsfehdgzsk.jpg

 

DSCN4776_zps2romukys.jpg

 

DSCN4781_zpsc4khpb8o.jpg

 

DSCN4785_zpsdr5yutil.jpg

 

DSCN4786_zpsoulpgfst.jpg

 

DSCN4787_zpssnvps8rq.jpg

 

DSCN4788_zpsun8ymogs.jpg

 

DSCN4789_zpsgao4z6op.jpg

 

DSCN4790_zpsljtylkmy.jpg

 

DSCN4791_zpsoqvxgwjv.jpg

 

DSCN4792_zps3cl373qp.jpg

 

 

TE BUTELKI SCHOLLA SĄ EKSTREMALNIE BEZNADZIEJNE!!!!!!!!!!!!

 

DSCN4794_zpsn5reevwd.jpg

 

Obok szybra te dwa cienkie pasy lakieru przy pomocy twardego LC HydraTech

 

DSCN4796_zpsr8cowuia.jpg

 

A tutaj tylna części dachu

 

DSCN4798_zpsaug2x9hi.jpg

 

DSCN4799_zpsuy11nr86.jpg

 

Mamma mia

 

DSCN4800_zpsqvjcjqlh.jpg

 

Mimo dwóch przejazdów, jest tam dalej dużo grubego

 

DSCN4802_zpszjewkhpu.jpg

 

Zobacz, co po sobie zostawił Scholl

 

DSCN4805_zpsscnjhsjm.jpg

 

Zmieniam na Menz

 

DSCN4803_zpsmi7xcfqx.jpg

1

 

DSCN4804_zpswjovqhxh.jpg

 

2

DSCN4807_zpswsp10rnj.jpg

 

3

 

DSCN4808_zpsv7z1rgw3.jpg

 

DSCN4813_zps1ycxp4qr.jpg

 

Mimo 6 rund z Kochem, nie udało mi się tego ogarnąć rotacją

 

DSCN4815_zpsnp8aaxwq.jpg

 

DSCN4817_zpspdzagyzn.jpg

 

DSCN4819_zps3ql2fadg.jpg

 

Ale obok, tam przy plastiku, to już był koszmarek

 

DSCN4823_zpswdi1zauv.jpg

 

Dalej tnę

 

DSCN4830_zpsyvdtk8y2.jpg

 

DSCN4832_zpsevhzxdob.jpg

 

DSCN4834_zpscgukdjnl.jpg

 

DSCN4842_zpsufpmsccc.jpg

 

DSCN4846_zpswnqxjff2.jpg

 

DSCN4847_zpsrqvoznpl.jpg

 

DSCN4854_zpsdxkjbu5s.jpg

 

DSCN4855_zpsftkzarll.jpg

 

DSCN4860_zpsgjidjdts.jpg

 

Holo holo

 

DSCN4861_zps0vxxpoot.jpg

 

Wylazło słońce

 

DSCN4865_zpsw1omd6hb.jpg

 

DSCN4866_zpsuuyldj0q.jpg

 

Czyli cos tam zdziałałem

 

DSCN4867_zpsprdi64ny.jpg

 

DSCN4869_zpsdwyzl5qb.jpg

 

DSCN4870_zpsbkyknewt.jpg

 

DSCN4873_zpsiumjpsnt.jpg

 

DSCN4876_zpsggqd2zcz.jpg

 

DSCN4880_zpszxcyua4j.jpg

 

DSCN4885_zpshdzqnpgf.jpg

 

DSCN4888_zpsojfqmyj5.jpg

 

DSCN4889_zpsuiqmljxr.jpg

 

Oklejam starannie bo te kanty tam to mnie dosyć maltretują, też odpuściłem sobie niszczenie każdej jednej grubszej rysy

 

DSCN4890_zpszhecxlnv.jpg

 

Listwa progowa

 

DSCN4893_zpshw5kra04.jpg

 

DSCN4895_zpsjj2kp3ef.jpg

 

DSCN4902_zpsrvqqfh8e.jpg

 

Gąbka to jednak nie to, czas na futerko

 

DSCN4903_zpsoo4jziop.jpg

 

DSCN4905_zpsiy9avtjf.jpg

 

DSCN4907_zpsq6u46poh.jpg

 

DSCN4909_zps5ije5igb.jpg

 

DSCN4914_zpsenlbssbi.jpg

 

I mniej więcej tak zostanie

 

DSCN4916_zpsc0i40wci.jpg

 

DSCN4917_zpsvx3sdpig.jpg

 

Przednia część progu, tam gdzie tylko jest zmatowione

 

DSCN4919_zpsoz1mx1qv.jpg

 

DSCN4920_zpsfri3qzqt.jpg

 

Przeklejam tasiemca

 

DSCN4922_zpss9p2tee7.jpg

 

Doły drzwi, zaskakująco, tutaj i na przednim zderzaku pracowało się najlepiej

 

DSCN4922_zpss9p2tee7.jpg

 

DSCN4924_zpsqd7gaddx.jpg

DSCN4925_zpssbpr1fej.jpg

 

DSCN4931_zpscukuvynj.jpg

 

DSCN4935_zpsn408wvja.jpg

 

 

A tutaj szkoda, którą wyrządziła babka swoim białym BMW na moich oczach na parkingu pod przedszkolem. Wysmarowałem jej na ten temat odpowiedni list. Zadzwoniła z ryjem, ale od tamtej pory parkuje odpowiednio. Szczęście w nieszczęściu, że nie trafiła klamki

 

DSCN4927_zpsocz3s6fh.jpg

 

Testuję akuratność miernika

 

DSCN4937_zpsodg4ymas.jpg

 

No, może nieco się rozkalibrował

 

Ale juz to ogarnąłęm

 

DSCN4939_zpsamimq4fc.jpg

 

DSCN4940_zps0w1ypjj0.jpg

 

DSCN4942_zpsnnl3fdfu.jpg

 

DSCN4945_zpsula89i9c.jpg

 

DSCN4946_zpskui3sjih.jpg

 

DSCN4947_zpsrjvwy0dr.jpg

 

DSCN4950_zpsixoexbmo.jpg

 

DSCN4953_zpsjhnsh2fp.jpg

 

DSCN4954_zpsiavnbuzg.jpg

 

DSCN4955_zpsajegmooi.jpg

 

Przy okazji przejadę nad klamką

 

DSCN4956_zps4nlnewyo.jpg

 

DSCN4963_zpshlwzbum5.jpg

 

DSCN4964_zps3bk9agzf.jpg

 

 

Łohooooooo jaki holo

 

DSCN4965_zps57zbjus7.jpg

 

Troche zjadło

 

DSCN4966_zpstbmlyltw.jpg

 

Po gąbkowaniu FG400

 

DSCN4968_zpshnczzjis.jpg

 

Zrywam taśmy przed ostatnim przejazdem tnącym

 

DSCN4969_zpsffnbem33.jpg

 

 

Słabe ale widać różnicą między drzwiami

 

DSCN4972_zpsos0zvuqs.jpg

 

Acha, tam też atakowałem

 

DSCN4973_zps4sedtfhc.jpg

 

DSCN4974_zpsxyd0cgxr.jpg

 

DSCN4975_zpszb2xb8u4.jpg

 

Zderzak tył strona kierowcy

 

DSCN4976_zpsf2hrsa83.jpg

 

 

Akcja „pod klamkami”

 

DSCN4982_zpss1qiaybp.jpg

 

DSCN4983_zpstcl0oxcf.jpg

 

DSCN4984_zpsxr42pjbh.jpg

 

DSCN4985_zpsstkhigld.jpg

 

Przed

 

DSCN4986_zpsrr50ducr.jpg

 

Po

 

DSCN4990_zpsxyh7wmik.jpg

 

 

Maska

 

DSCN4991_zpsciql1jw7.jpg

 

DSCN4992_zps6w2stzp3.jpg

 

DSCN4993_zpsit0unnds.jpg

 

DSCN4995_zpsoxtc6tuq.jpg

 

DSCN4996_zpskv4tifce.jpg

 

DSCN4997_zpsk6zjliev.jpg

 

 

Zderzak

 

DSCN5000_zps22vigkje.jpg

 

DSCN5001_zps0kjkxfy1.jpg

 

DSCN5002_zps8orbazb4.jpg

 

DSCN5004_zpss81evw75.jpg

 

DSCN5005_zpsxgepdzj8.jpg

 

Sposobem, panowie, sposobem

 

DSCN5006_zpsxlyvxb0z.jpg

 

Dolna listwa zderzaka

 

DSCN5008_zpszjq3gpfd.jpg

 

Próbowałem z lampą ale słabo, nie usuwałem absolutnie wszystkiego, ale szajn jakiś tam wrócił

 

DSCN5009_zpsograqj1d.jpg

 

Chińskie gąbeczki, 15 sztuk za 15PLN rozmiar 50mm, talerz Flex

 

DSCN5011_zpsk5qcmf4d.jpg

 

DSCN5012_zpsgit5xbp4.jpg

 

DSCN5013_zpsee0nwtgk.jpg

 

DSCN5014_zpsekjooz0q.jpg

 

DSCN5015_zpshp3al4f4.jpg

 

DSCN5017_zpslcj0whkw.jpg

 

Ta strona skończona, będę przestawiał auto

 

DSCN5019_zpshzrpwniv.jpg

 

Trochę kurzu się nazbierało, no i chyba kogoś zamordowałem...

 

DSCN5029_zpsvvxcyasj.jpg

 

 

Zderzak tył: grube rysy mniej więcej na środku

 

DSCN5031_zpspz874knp.jpg

 

DSCN5032_zpsw7tbihkw.jpg

 

DSCN5033_zpsgvuqxx7r.jpg

 

Pod rejestracją oklejam tę gabkę w taki sposób, aby taśma nie przyklejała się do niej.

 

DSCN5034_zps8dzc5ucf.jpg

 

DSCN5035_zpsfmp57eo7.jpg

 

Tam. Też było nieprzyjemnie, dziwne miejsce, wyglądało jakby ktos breszka dopasowywał emblemat na miejsce

 

DSCN5036_zpsndgftge7.jpg

 

Dalej jadę

 

DSCN5038_zpsd5vvcqec.jpg

 

DSCN5039_zpsnkdqxkeg.jpg

 

DSCN5046_zpsdodbcoo0.jpg

 

DSCN5047_zpsy2gr8xxe.jpg

 

DSCN5048_zpssw46d2ho.jpg

 

DSCN5049_zpsqpaxbgtf.jpg

 

 

Tutaj nieruszona klapka wlewu paliwa

 

DSCN5052_zpspdvwjxhg.jpg

 

I druga nakładka

 

DSCN5053_zps8g8kkoyd.jpg

 

DSCN5054_zpsrd62b5vg.jpg

 

DSCN5055_zpsery6ghwf.jpg

 

 

Menzerna PF2500 i żółta gąbka Detailing Mafia 75mm

 

DSCN5058_zpswujtiahn.jpg

 

DSCN5062_zpsanoauavu.jpg

 

DSCN5060_zpsjhecp6im.jpg

 

I druga strona

 

DSCN5082_zpsyblrg9un.jpg

 

DSCN5083_zpsmypdi5hz.jpg

 

Zostawiła bałagan

 

DSCN5066_zps6aqykccf.jpg

 

DSCN5067_zpsybgput0z.jpg

 

 

A tu już skończyłem w końcu cięcie, i ogarniał powierzchnie szklane. Powłoka na szybach bocznych nieźle żyje, to nie nakładam nowej. Ogarniam tylko przód, tył i szyber, na którym są paskudne plamy po wodzie

 

 

DSCN5070_zpsxajp8cxf.jpg

 

DSCN5072_zpsp7gubnu3.jpg

 

DSCN5073_zpsu6mdlrfa.jpg

 

Kanty niestety muszę jechać ręką

 

DSCN5074_zpshpyhutlw.jpg

 

Z przodu też

 

DSCN5075_zpsihhprtjw.jpg

 

DSCN5077_zpsrklxyupt.jpg

 

DSCN5078_zps2sa8ncts.jpg

 

Powrót z prania

 

DSCN5071_zps3zsvdzy7.jpg

 

I wystawiam samochód, ale zanim zmyję kurz to spłukuję podłogę w garażu.

 

DSCN5087_zpsd2mqypte.jpg

 

DSCN5086_zpsqjbjrhmx.jpg

 

DSCN5088_zpsu1cqdufn.jpg

 

 

Może tu zakończę, nie wygląda źle przecież?? :D

 

DSCN5090_zpskkjwt0ng.jpg

 

Invader

 

DSCN5093_zpslsms9qxu.jpg

 

Usunięty

 

DSCN5094_zpshrmy2vee.jpg

 

Nieco wiało, to na oprysk Surfeksem zakładam

 

DSCN5095_zpsglmaqlci.jpg

 

DSCN5099_zpsti1rckyk.jpg

 

Trochę kurzu się nazbierało

 

DSCN5103_zpswebc9omw.jpg

 

DSCN5104_zpsx06xu8da.jpg

 

DSCN5105_zpsdfj0utna.jpg

 

DSCN5106_zpshaq4yvrz.jpg

 

DSCN5107_zpslpeozstv.jpg

 

DSCN5108_zpse2xcjr2k.jpg

 

Podwójne pianowanie BH Autofoam

 

DSCN5109_zps4apirykg.jpg

 

DSCN5110_zpsofshqkyt.jpg

 

DSCN5111_zpscotca2rz.jpg

 

DSCN5112_zpserlllba0.jpg

 

DSCN5113_zps4utwlcru.jpg

 

DSCN5114_zpseabrel2u.jpg

 

#2

 

DSCN5115_zpsp3probx4.jpg

 

DSCN5116_zpstzt01dpw.jpg

 

DSCN5117_zps6da3sbnh.jpg

 

DSCN5118_zpsvtb8f1kp.jpg

 

DSCN5119_zps5a0qvt5l.jpg

 

DSCN5120_zpsq00ckccg.jpg

 

DSCN5122_zpsosnycfli.jpg

 

DSCN5123_zpsxyo5rgjz.jpg

 

DSCN5124_zpsy97v1mwl.jpg

 

Wysuszenie, wjazd do garażu i inspekcja:

Jest prawie że idealnie, prawda? :D

 

DSCN5126_zpsfclfmncj.jpg

 

DSCN5129_zpsrrcjwqng.jpg

 

Jeden przejazd Koch i gąbek DM

 

DSCN5131_zpskjtssc0u.jpg

 

Zyskałem jakieś refleksy

 

DSCN5132_zpsr8pkw6af.jpg

 

DSCN5134_zpswsmme1at.jpg

 

DSCN5137_zpsthnj90sc.jpg

 

I od razu szybkie test Essence

 

DSCN5139_zpsjcg7jack.jpg

 

Shiny as a motherfuka

 

DSCN5141_zps9hygs1jg.jpg

 

 

Szczerze mówiąc nie pamiętam, gdzie to

 

DSCN5142_zpsqjrwnywx.jpg

 

DSCN5143_zpskasptwmo.jpg

 

DSCN5145_zpsvqah5egh.jpg

 

DSCN5149_zpso382tuwx.jpg

 

DSCN5151_zpswbjcblws.jpg

 

DSCN5152_zpslx5wgcct.jpg

 

DSCN5153_zpsxebqchcy.jpg

 

DSCN5158_zpsqhbsmbmf.jpg

 

DSCN5154_zps0k93ans6.jpg

 

Tak, to są hologramy:

 

DSCN5155_zpssysvfzwt.jpg

 

Tak, tu w połowie nie ma hologramów

 

DSCN5159_zpspeqvfv2b.jpg

 

DSCN5162_zpsysfujlsg.jpg

 

DSCN5163_zpsby0vv2qc.jpg

 

 

Szybki wipedown na całym aucie, w zasadzie to nie wiem po co i dlaczego? i nakładam Essence, który skończyłem o 13. Poszedłem na przerwę, o 18 zacząłem nakładać Finesta.

 

Rozprowadzam mniej więcej na tej szybkości

 

DSCN5169_zpscajkobw8.jpg

 

Mniej więcej tyle na każdy panel:

 

DSCN5170_zps9pnxtlho.jpg

 

Zrobiło się przyjemnie :D

 

DSCN5171_zpsct8u2jym.jpg

 

DSCN5173_zpschkkr655.jpg

 

Ale zanim się uspokoję, znalazłem jeszcze parę drobnych plam na lampach

 

DSCN5176_zpspvzyhert.jpg

 

DSCN5177_zpsewswbft2.jpg

 

Scholl do łapy

 

DSCN5178_zpsbm9rwcpe.jpg

 

DSCN5179_zpsahmiytqy.jpg

 

DSCN5180_zpsvafrazdx.jpg

 

DSCN5181_zps91yk6i1x.jpg

 

Snorted

 

Załatwiam jeszcze ten syfek co się kryje w zakamarkach grilla

 

DSCN5181_zps91yk6i1x.jpg

 

A pod maskę wlatuje Koch NMPC

 

DSCN5184_zpspd2xlpon.jpg

 

DSCN5185_zpsemgaapkg.jpg

 

DSCN5186_zpsme6wokeu.jpg

 

 

Trzęsły mi się nieco łapy

 

DSCN5189_zpsya246zem.jpg

 

Ale co tam,

 

DSCN5190_zpshx0uqc0w.jpg

 

DSCN5193_zps2jgxskc0.jpg

 

Temp to 10 stopni, to ustawiam sobie próbne budziki. Okazały sie zbędne, a dowiedziałem się o tym , jak próbowałem po nakazanych 30 minutach zetrzeć powłokę z klapki wlewu paliwa – nie dało rady, musiałem pomóc sobie IPA. albo może i by dało rady, ale powstałoby przy ym milion swirlów. Tak wyglądała klapka, po 30 minutach

 

DSCN5194_zps4ih8en9j.jpg

 

Czekając przygotowywałem się spokojnie, i nakładałem powłokę na szyby:

 

DSCN5195_zpszjel7sd9.jpg

 

DSCN5196_zpsuuguycta.jpg

 

DSCN5197_zpsfmzwfifg.jpg

 

DSCN5198_zpsu8tftmts.jpg

 

DSCN5199_zpshao13oaa.jpg

 

DSCN5200_zpsapcj9oyl.jpg

 

DSCN5201_zpstuk6yp81.jpg

 

DSCN5202_zps9yviruha.jpg

 

DSCN5203_zpsoljfqwcq.jpg

 

DSCN5204_zpstpfqfr2c.jpg

 

DSCN5208_zpseg7csptr.jpg

 

DSCN5210_zpsilsjfypa.jpg

 

 

 

 

Wyszło na to, że powłokę nakładałem panel po panelu i od razu zacierałem, używając nowych szarych fibr na wstępne starcie oraz białych – tych co shining car sprzedaje po dychę „specjalnie do powłok” na finalne tarcie.

 

Z samą powłoką pracuje się bardzo przyjemnie.

Już po otwarciu butelki wiadomo, że jest w niej coś innego niż inne powłoki z półki wstępnej, z którymi ja wcześniej miałem do czynienia. Smród kozacki.

Docieranie super, bezproblemowo sie rozciera i jeśli gdzieś jest maz, wygląda jakby lakier poszarzał, a nie jakby przebiegały przez maz jakby linie, do tego jeśli jakaś sekcja fibry jest już nasiąknięta, to produkt odmawia współpracy tzn nie chce sie w ogóle ścierać i trzeba odwrócić fibrę lub wziąć inną, aby kontynuować.

Same mazy dobrze widoczne pod zwykłą latarką ledową. Lub też z odpowiednich kątów pod halogenem.

Pamiętam, aby paluchem zakrywać dziurę. Raz jak zapomniałem, znalazłem krople powłoki na drzwiach podczas finalnej inspekcji. Całe szczęście udało sie je zetrzeć

 

DSCN5206_zpsnowicbwo.jpg

 

 

Do tego zużyłem na podwójna aplikację 30ml.

Druga warstwa szła nieco oporniej, jakby szybciej wiążąc się z poprzednią, przez co musiałem szybciej docierać, np starając się uchwycić zdjęcie wpół dotartej maski, tylko dodałem sobie stresu a zdjęcie i tak nie wyszło

 

DSCN5211_zpsxr5tffh6.jpg

 

 

A jechałem na bogato

 

DSCN5207_zpspdqmm0qn.jpg

 

 

 

Dałem też rundkę nowym ramom i tablicom

 

DSCN5212_zpsrteb6wre.jpg

 

DSCN5213_zpslmlsrqvi.jpg

 

DSCN5214_zpsd4cgb3zv.jpg

 

Dzisiaj idę dotrzeć 4nano – tak, leżało niedotarte przez noc, i zakładaj letnie kółka.

 

Może uda sie wyjechać aby zrobić foto?

Link to comment
Share on other sites

Odpowiednia liczba zdjęć na niedzielną popołudniową kawkę :D

 

Piękne auto, gratulacje!

 

W jakich godzinach robisz najczęściej zdjęcia do relacji? Za każdym razem mam wrażenie, że strasznie depresyjną pogodę tam masz :(

Link to comment
Share on other sites

ho ho ho, piękna relacja, a teraz pytanie laika : po co na drzwiach, na poziomych rantach naklejałeś taśmę, chciałeś sobie tylko podzielić panel czy zabezpieczasz przed przypadkowym przetarciem?

Link to comment
Share on other sites

635355 I takie relacje przyjemnie się ogląda.

Pięknie wyszło

 

Dziękuję bardzo. Miło, że się podobało :) Na pięknie to poczekaj, zdjęcia niżej ;)

 

635360 Odpowiednia liczba zdjęć na niedzielną popołudniową kawkę

 

Piękne auto, gratulacje!

 

W jakich godzinach robisz najczęściej zdjęcia do relacji? Za każdym razem mam wrażenie, że strasznie depresyjną pogodę tam masz

 

:good:

Słuchaj foty różnie ale robię wtedy poprostu kiedy pracuję przy aucie. Kiedyś miałem dużo mniej cierpliwości do noszenia aparatu przy tyłku i robienia fot, a przez większość czasu, przez nieodpowiednie światło moje zdjęcia i tak były nieostre albo jakieś nienasycone.

Dopiero teraz jakoś sie ogarnąłem...

 

No a czasami pogoda jest do bani, jak nie ma słońca potrafi być bardzo ciemno, tak jak wtedy gdy robiłem końcowe zdjęcia golfa sąsiadki. Tam chciałbym żeby poświeciło słońce, bo po essensie poważnie zacząłem sobie myśleć Dlaczego robić korektę jak efekt jest taki?

 

635382 dobra robota i dobra relacja

 

Dzięki ;)

 

OK dokończyłem.

No nie całkiem, bo zostało:

Polerowanie wnęk drzwiowych i słupka B

Powłoka na te zaślepki halogenów o strukturze plastra miodu - już się nie mogę doczekać haha :?

 

Ale z zewnątrz jest kozak, zresztą, proszę :)

 

DSCN5215_zpsgrai1mvk.jpg

 

Jest też odpowiedź na pytanie dlaczego pracuje w zegarku. Nie mam rotomatu

 

DSCN5216_zpsg4lxkpa7.jpg

 

DSCN5217_zpssw3oa6gk.jpg

 

DSCN5218_zpsmyhlh8oi.jpg

 

DSCN5219_zps2asdyjaj.jpg

 

DSCN5220_zpsuygrvl2m.jpg

 

Tutaj sprawca niemałego zamieszania bo zaczął mi się mazać. To już drugi raz jak maże mi się ten konkretnie Reload na powłoce. Nie, że zostawia mazy. Zostawia jakby tłustość - jak wypacający się wosk. Ktoś coś czai?

EDIT: Przyczyną zbyt niska temperatura oraz wysoka wilgotność, tzw "oily residue" w kilka dni powinno zniknąć a jak nie to podczas mycia. Podobno ważne jest też porządnie wstrząsnąć flachę

 

DSCN5221_zpssuzhgzjp.jpg

 

Odbicie w tylnej szybie :)

 

DSCN5223_zps6ibgjtrz.jpg

 

Felgi oczywiście przetarłem w otworze i tam gdzie przylega do piasty szczota na wiertarce

 

DSCN5226_zpshbhyztfu.jpg

 

Tu też, ale nadkola myć odmawiam. Może dressing? Chociaż korci mnie, aby pomalować widoczne części tarczy hamulcowej

 

DSCN5227_zpsvecmwfv8.jpg

 

;)

 

DSCN5228_zpsmiwfeei7.jpg

 

Brakuje jednego, ważnego detalu

 

DSCN5231_zps4zqqklo4.jpg

 

Ach

 

DSCN5232_zps8qdvb38e.jpg

 

 

 

 

 

 

 

DSCN5234_zps7thtjwum.jpg

 

DSCN5235_zpsb9rmvbdt.jpg

 

DSCN5236_zpsnciwsfra.jpg

 

DSCN5237_zpspj2brb14.jpg

 

DSCN5238_zpsxvdabaqd.jpg

 

DSCN5239_zpsofjxjtaw.jpg

 

DSCN5240_zpspntw7jsy.jpg

 

DSCN5242_zps4s2dwryl.jpg

 

DSCN5245_zpstb5ooosu.jpg

 

DSCN5246_zpsjtqwkzkp.jpg

 

DSCN5248_zpsxxm842et.jpg

 

Paper Chase - historia sama w sobie. Byłem w lumpeksie w Tajlandii na nocnym markecie. Biznesik? Czerowny Krzyż i inni zbierają ciuchy na pomoc biednym - gdzie trafia ta darmowa pomoc? Na stragan u jakiegoś przedsiębiorczego gościa

 

DSCN5251_zpspegvvifi.jpg

 

Tutaj jest oszustwo, nie wykończone prawidłowo tylko zakryte Essence i bez powłoki. Ogarnę jak żona będzie na wakacjach w maju.

 

DSCN5253_zps06x13n4m.jpg

 

DSCN5255_zpsqfbyqb73.jpg

 

DSCN5256_zpsg37rzgsj.jpg

 

DSCN5257_zpsbkiwcxto.jpg

 

DSCN5258_zpspzn0f65p.jpg

 

DSCN5259_zps9olsu0le.jpg

 

DSCN5260_zpspflwjyuu.jpg

 

DSCN5261_zpsdqhlzymv.jpg

 

DSCN5262_zps16w9cwzy.jpg

 

DSCN5263_zpsh0rwdq6g.jpg

 

DSCN5264_zpsziqkgp7a.jpg

 

DSCN5265_zpsd9reimid.jpg

 

 

Dziękuję serdecznie, że poświęciłeś swój czas aby to przejrzeć :good:

Link to comment
Share on other sites

635456 Odbicie w tylnej szybie

Opisu nie przeczytałem w pierwszej chwili i zastanawiałem się ocb ze zdjęciem tych flaszek, bo jakoś nie pasowało do reszty zdjęć :D

 

Najprościej jak mogę wyrazić moje zdanie na temat relacji - :shock: Propsy za taką robotę :good:

 

Taki mały off, czemu masz czarne tło pod flagą Norwegii? Jak w wakacje śmigałem po tym pięknym kraju to takich nie widziałem, albo nie zwróciło to mojej uwagi :o

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję kolego kandy :good: Heheno o to chodziło ;)

 

Czerne mam bo kupiłem sobie naklejki które pasują do całości ;)

 

ho ho ho, piękna relacja, a teraz pytanie laika : po co na drzwiach, na poziomych rantach naklejałeś taśmę, chciałeś sobie tylko podzielić panel czy zabezpieczasz przed przypadkowym przetarciem?

 

Bardzo Cie przepraszam, jakoś mi umknął Twój post...Dzięki bardzo :)

 

Poziome krawędzie oddzielam tylko nad klamkami, dokładnie, aby uniknąć przetarcia się na tym rancie, który napewno jest trochę cieńszy, ale robię tak tylko nad klamkami, gdzie jest w tej okolicy najwięcej rys, trzeba jechać kanten futra/pada no i jakąś tam prędkością, to można sobie napytać biedy :/

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
635349 Czekając przygotowywałem się spokojnie, i nakładałem powłokę na szyby:

 

Jednak uwaga, NW nakładaj zawsze zgodnie z ruchem deszczu w trakcie jazdy. Przednia góra-dół-góra, boczne prawo-lewo-prawo i szyber przód-tył-przód. :)

 

Ciekawe ile w takim stanie go utrzymasz... :kox:

Link to comment
Share on other sites

No nie wiem, czy wymiana A4 (takiej A4 ;) ) na Q2 to byłby dobry wybór, chyba byś żałował :)

 

Pierwsze sztuki będą dostępne dopiero na jesieni, a że pracuję w prywatnym domu importera i dystrybutora VAG to ... :-]

Napewno ktoś będzie jakimś jeździł przed oficjalnymi pierwszymi sztukami :)

 

635525 Świetna relacja i świetne auto. Pięknie się prezentuje ta czwóreczka.

 

Dziękuję Ci bardzo :) . Auto stoi w słońcu na zewnątrz i wygląda jak miliard miliardów, mi się ryj cieszy a jednemu sąsiadowi co jeździ A7 i drugiemu co jeździ czerwoną C klasą skacze widoczny gul :kox::D:D:D

 

635536 Aż palec mnie bolał od przewijania świetna praca i końcowy efekt.

 

:good::)

Link to comment
Share on other sites

Chyba jedna z lepszych relacji jakie oglądałem i czytałem pod względem informacyjnymi :good: Dużo można się dowiedzieć i nauczyć odnośnie wykorzystania kombinacji do korekty ;) Finalnie efekt powala a i okolica ładna, mieszkałbym :D

Link to comment
Share on other sites

635638 Dobra robota Piękne auto

 

Dzięki :)

 

635641 mbieniek, a czym zrobiłeś takie 50/50 na nadgarstku ? Audi rewelacja chciałbym kiedyś takiej się dorobić

 

Wsadziłem rękę do pieca piekąc warzywa zanim cała para uszła.

Nie ma innej rady, chcesz się dorobić = zapi***alaj :D

 

635648 Chyba jedna z lepszych relacji jakie oglądałem i czytałem pod względem informacyjnymi Dużo można się dowiedzieć i nauczyć odnośnie wykorzystania kombinacji do korekty Finalnie efekt powala a i okolica ładna, mieszkałbym

 

Miło to słyszeć kolego, naprawdę :)

No okolica spokojna :)

 

Co do kombinacji to są rzeczy które pozapominałem jak np to , że w krańcowej desperacji testowałem nawet te 5 cm gabkę czarną supermiękką APP czy boll ale ona też zostawiała ogonki - problem nie był zatem w gabce, raczej też nie w paście - musiałem poprostu dopasować technikę.

Więc wybór był siłować się wiele powtórzeń z rotacją albo niestety dobyć wibratora i wykańczać wykończenie dasem.

Link to comment
Share on other sites

Kozak relacja jak za dobrych starych czasów multum zdjęć , super robota .

 

Ja zawsze usuwałem 50% zdjęć z roboty bo nie sądziłem że komuś się będzie chciało tyle oglądać ;) Nadrobię niebawem hehe

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

635712 No w tej Q3 to ktoś chyba ekran nawigacji chyba pamierem ściernym wycierał ...

 

Hehe, profesjonalna kosmetyka samochodowa, na którymś zdjęciu jest tak ulotka tego, który to zrobił :D

635733 Kozak relacja jak za dobrych starych czasów multum zdjęć , super robota .

 

Ja zawsze usuwałem 50% zdjęć z roboty bo nie sądziłem że komuś się będzie chciało tyle oglądać Nadrobię niebawem hehe

 

Pozdrawiam

 

:good:

 

No ja usunąłem połowę. Zdjęć łącznie jest 950 :lol:

 

Dawaj dawaj nadrabiaj dobrych relacji nigdy za wiele :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.