mbieniek Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 OK. Twoja wiadomość zawiera 110326 znaków.Maksymalna dozwolona liczba znaków to: 60000. Taką wiadomość dostałem od forum przy próbie podglądu. Jeśli któreś zdjęcia są w pomylonej kolejności , przepraszam ,starałem sie jak najlepiej, ale musiałem pisać to w wordzie bo przy jakiejś większej ilości zdjęć forum mocno zwalnia. Zanim zacznę jednak chcę wyjaśnić jedną rzecz. To jest przedmiot, którego sam, tymi ręcoma lewymi się dorobiłem. Nikt mi go nie dał, przeszedłem klasyczną procedurę kredytową Møller BilFinans, sam spłacam raty. I żaden ze mnie Ritchie Rich, jeszcze 3 lata temu jeździłem parchawym W202. I z drugiej strony medalu, będę wcierał tę sól tutaj, bo Polacy za granicą to nie tylko myją gary, jak to się wydaje niektórym. OK? Koniec offa Postanowiłem poświęcić tydzień i przeorać własne auto. Jest w kolorze, o którym mówi się na całym świecie , dam dwa przykłady, jeden z USA i jeden z UK: Don't know if this is the same type of paint that was on other Audi Q5 I worked on recently but I absolutely hated the paint on the Audi Q5 and would not only not ever offer to detail one, as in remove the swirls out of the paint on one of these cars I would recommend to people that LIKE to do their own car detailing to avoid this car or be ready for a lifetime of misery. Absolutely horrible paint. Mike Philips In my humble experience your (factory?) A4 paint is not soft but sensitive as hell. You can polish for a week and get the 100% you want but after a few washes and dryings you will see marring again. Don't set the bar so high for these paints. Some tips to minimize marring: -From medium/finishing polish and after: use the most easy to use products on the market. Scholl S30 is a very good finishing polish because it's so easy to wipe off. You want products you can wipe off with the most ease. -Large throw (12-15-21mm) polisher finish better on these paints than 8mm polishers. IF you can borrow one for the finishing step it really helps. -Use closed loop microfibers like Meguiar's Ultimate Wipe, Gyeon Baldwipe or Nanolex purple towels. -Use a coating which give extra hardness, it really helps. No 100% prevention but alot less. Gyeon Mohs is my favorite since it's so easy to remove. -Wash in straight lines (always helpful, not only with sensitive paints). If you get swirls you get straight lines and no cirkels which are more noticable. -Drying with a drying add to reduce friction with the drying towel. Dodo's Time to Dry or Poorboy's Spray & Wipe. Not too much product! Dubbiz DW.co.uk Także od razu wiedziałem z czym się będę mierzył. Dalej będzie wiele zdjęć więc opiszę ten dramat od razu. Przedni zderzak, na którym testowałem kombosy współpracował wspaniale. Mimo strasznego wypiaskowania, jak na taki przebieg, udało mi sie go przyjemnie wyprowadzić, wszystko na rotacji, żadnych mikrorys po gąbce. Jechałem na twardym padzie 100mm Lake Country Scholl S3 Gold potem z jednej strony zestawiłem Kocha miękkim LC i z drugiej Sonax Perfect Finish. Potem test na błotniku, tutaj również bez problemu, ale już musiałem być dużo bardziej uważny co do nacisku, na obydwu stopniach korekty. Jeśli przejazd nie by robiony mocno cisnąc i delikatnie kończąc ostatnie 2-3 powtórzenia, kończyłem z finiszem w świńskie ogonki. Tutaj również próbowałem gabkę Sonus średnią ale to nie udało mi się. Działała 3m niebieska wafel. Także w poniedziałek zacząłem juz ciąć na poważnie, od dachu. A tam kleks: Generalnie musiałem uzywać FG400 bo S3Gold powodowało totalny chaos. Koliste rysy i ogółem bardzo mgliste wykończenie. Brewka nad tylną klapą to już w ogóle myślałem, że mnie pokona. Musiałem po pierwsze żeby zebrać grube rysy użyć futrzaka LC 100mm, co zostawiło obraz gigantycznej nędzy. Ale najlepsze było wykończenie dachu. Jedną sekcję jechałem 6 powtórzeń – tak, zjechałem około 8 mikronów pastą wykończeniową. Niezależnie której pasty używałem, nie pomagało, jeśli udało mi się po 4 rundzie wykonać dosyć akceptowalny finisz, to na moich oczach pod latarką robiłem holosy mikrofibrą. Nie mówiąc co się działo jak próbowałem wymywać...a fibra jakby czepiała się lakieru. Zacząłem sprawdzać wiele różnych fibr i to co najlepiej działało to moje dość zużyte, cienkie, tanie różowe fibry które chyba kupiłem kiedyś w shiningcar? Strona kierowcy to znowu walka z ogonkami, cięcie FG400, Scholl nie daje satysfakcji. Z drugiej strony z kolei zamiana ról, jechałem cięcie Schollem bo menzerna się zsychała czy jak to wytłumaczyć? Zbyt krótki czas ataku. Do testu na finiszera stanęły Sonax, Koch i Menz 3800. Sonax z tyłu na błotnikach, zderzaku strasznie się rolował – zbyt tłusta konsystencja chyba? Menzerna świetnie sie wypracowywała, ale znacznie ciężej było zebrać wypracowany produkt z lakieru. Koch zatem robił wykończenie, po odpowiednim ywpracowaniu łatwo się zgarniał. Ale najlepsze po cichu i tak cały czas spokojnie czekało na mnie najgorsze . Tylna klapa i tylny zderzak. Cięcie szło strasznie opornie. Dlatego sciąłem tylko swirling i w zasadzie nic grubszego. Nie miałem do tego poprostu zdrowia już. Tylna klapa chyba była zmieniana, bo lakier był dziwny, strasznie się grzał na obydwu pastach, a mało współpracował. Do tego znaczek marki naklejony na jakąś smołę. Zamawiam taśmę i będę go odcinał aby wypolerować także pod emblematem. Zderzak nie dość że plastik, to źle reagował na futrzaka. Bardzo głębokie rysy po stronie kierowcy. Musiały zostać. Ogólnie projekt słabo się kleił do wtorku. We wtorek zrobiłem sobie tatuaż 50/50 oraz ciąłem stronę kierowcy, i nagle eureka moment: przecież w tej sytuacji to ja jestem swoim własnym klientem i mogę sam decydować co zostawić a czego nie... W związku z tym pozwoliłem sobie na więcej relaksu, nie scigałem się z każdą ostatnią rysą, a częściej patrzyłem na zegarek. Nałożyłem sobie także deadline. Choćbym miał się posrać, zmieniam koła na gotowym, wykończonym dwoma warstwami Finesta i Reloada samochodzie. I koniec. Od tego momentu poszło jakby szybciej i lżej. Plan zajęć: Wcześniej około 8h na zaprawki i wypełnianie odprysków. Sobota 3h – mycie, glinkowanie, suszenie, mierzenie Niedziela 5h – testy na masce/zderzaku/błotniku/dachu i suszenie i pierdoły. Poniedziałek 5h – po pierwsze grypa jelitowa córki. Ostra biegunka i wysoka gorączka. Wieczorna wizyta na pogotowiu. Cięcie dachu i strony kierowcy Wtorek – 5h cięcie strona kierowcy plus maska i przedni zderzak cały Środa – 5h cięcie strona pasażera Czwartek – 5h Cięcie na wykończeniu i szykuje się mycie, więc tnę ceriglassem na szybie przedniej i szyberdachu Wystawiam do mycia Suszę I zaczynam wykańczać. Wykończenie nastąpiło następująco: jeden długi przejazd na około 1000 obrotów na czerwonej gąbce Detailing Mafia, następnie jeden długi na Das 6 PP na pomarańczowej Detailing Mafia. Piątek – 16-22 wykończenie naokoło, o 22 poddałem się. Sobota – 9:30h finisz kontynuuję, nakładam Essence na gąbce białej Lake Country Niedziela – 4h zacieranie powłoki na szybach, zmiana kół, zmiana żarówek w halogenam na LED, Reload Czyli pi razy oko 54 czy ileś tam godzin. Pozdro dla MAS Detailing Warszawa, Pielęgnacja Aut Wrocław i CleanCar Tarnowskie Góry. Chemia: Prickbort ADBL APC pro 1:10 Bilt Hamber Korrosol Bilt Hamber AutoFoam Bilt Hamber AutoWheel Szampon APC pro Bilt Hamber Surfex Bilt hamber Clay Regular Menzerna FG400 Menzerna PF 2500 Menzerna FF3800[wcześniej 4500] Sonax Perfect finish Scholl S3Gold Koch Chemie Antihologram Politur IPA CarPro Essence CarPro Ceriglass 4nano Glass Shine 4nano Premium Vision CarPro CQuartz Finest CarPro Reload Carbon Collective PP Carbon Collective Platinum Wheels Zapraszam: zaczynam od zdjęć „napraw lakierniczych” – jestem zdania, że nie jest to idealne rozwiązanie, ale opróc lakierowania nie ma innego. Widok przed: To używam do wyciskania bąbli powietrza z klaru Później biorę druta i staram się wycisnąć starą staranną zaprawkę Nie udaje się, to łapię nóż I tak w zasadzie w każdym punkcie, gdzie niezbędna było wypełnienie – parę było takich miejsc Grubo: Dodatkowe narzędzia: Nie, nie będę sie golił: I szybkie przetarcie ręczne gąbką s Schollem S3 Na lusterku Niżej na zderzaku I zderzak nieco zaszlifowane To nie jest jeszcze ostatnia runda bezbarwnego, jako że dotarłem sie do dużego bąbla powietrza: Nakładam ostatnią rundę i przyklepuję palcem I tak to mniej więcej wygląda na zdjęciu z lampą, przed korektą Zaczynam mycie, od komory silnika: Wypluwam Prickbort Na to nalewam APC pro 1:10 Nie wiem po co myłem ramy jak je zmieniam? Duuuuuuuuuuuuużo glinki. Jest ciepławo to próbuję medium Bilt Hamber Zużyłem flache to od razu wypełniam I pociskam z kołami letnimi, które jak ktoś już zauważył były lekko brudnawe Wysuszam felgi i dekielki I wieczorem koła na stół, zamiast siedzieć i czytać pierdoły nakładam powłokę na koła. Acha byłbym zapomniał, nie starczyło mi na ostatnie koło na drugą warstwę, to zużyłem Gtechniq C1 Próbowałem zrobić zdjęcie nałożonej powłoce Skończone koło brakuje tylko dressingu na oponach Coś mi to przypomina hehe Bardzo ładne, nie rzucające sie w oczy wykonczenie No i nie ma co tego odwlekać, zaczynam testy na lakierze. Odwlekać, bo dopiero co jeden bardzo doświadczony użytkownik na DCN robił auto w tym lakierze i nawet on miał problemy – ale też wątpię, że on dobrze wymywa Ale wypiaskowane: I porównanie obydwu past z różnych kątów: Teraz pora na test na błotniku Zabezpieczam kant zderzaka bo delikatnie odstaje, just in case I ostatnie pomiary Na takich pozaginanych sekcjach wolę pastę na pada niż bezpośrednio na lakier, zwłaszcza, gdy gąbka jest jeszcze zimna=twarda i nierozpracowana Oooops zapomniałem jednego przeszlifować Woda Nieźle jak na jeden przejazd Z możem holosów po S3 Te butelki Scholla to tworzyli idioci chyba? Sonus Niee, to nie to To testuję 3m wafla Wypracowana pasta
mbieniek Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Nieco nad zderzakiem za lampą... Tutaj też wygląda jakby samochód sprowadzony z emiratów był A tego nie usunąłem i nie usuwałem Z fleszem Szyber oklejam w taki sposób, abye miejsce połączenia taśm wypadało tak, że jak jadę rotacją to pad i z jednej i z drugiej strony spada z taśmy, a nie najeżdża na taśmę, stojąc z odpowiedniej strony auta oczywiście Stan dachu Wymyśliłem, że może jeśli przed IPA przetrę surfexem, może będę mniej rysował Nie zadziałało S3, te butelki Scholla są naprawdę beznadziejne Przód dachu TE BUTELKI SCHOLLA SĄ EKSTREMALNIE BEZNADZIEJNE!!!!!!!!!!!! Obok szybra te dwa cienkie pasy lakieru przy pomocy twardego LC HydraTech A tutaj tylna części dachu Mamma mia Mimo dwóch przejazdów, jest tam dalej dużo grubego Zobacz, co po sobie zostawił Scholl Zmieniam na Menz 1 2 3 Mimo 6 rund z Kochem, nie udało mi się tego ogarnąć rotacją Ale obok, tam przy plastiku, to już był koszmarek Dalej tnę Holo holo Wylazło słońce Czyli cos tam zdziałałem Oklejam starannie bo te kanty tam to mnie dosyć maltretują, też odpuściłem sobie niszczenie każdej jednej grubszej rysy Listwa progowa Gąbka to jednak nie to, czas na futerko I mniej więcej tak zostanie Przednia część progu, tam gdzie tylko jest zmatowione Przeklejam tasiemca Doły drzwi, zaskakująco, tutaj i na przednim zderzaku pracowało się najlepiej A tutaj szkoda, którą wyrządziła babka swoim białym BMW na moich oczach na parkingu pod przedszkolem. Wysmarowałem jej na ten temat odpowiedni list. Zadzwoniła z ryjem, ale od tamtej pory parkuje odpowiednio. Szczęście w nieszczęściu, że nie trafiła klamki Testuję akuratność miernika No, może nieco się rozkalibrował Ale juz to ogarnąłęm Przy okazji przejadę nad klamką Łohooooooo jaki holo Troche zjadło Po gąbkowaniu FG400 Zrywam taśmy przed ostatnim przejazdem tnącym Słabe ale widać różnicą między drzwiami Acha, tam też atakowałem Zderzak tył strona kierowcy Akcja „pod klamkami” Przed Po Maska Zderzak Sposobem, panowie, sposobem Dolna listwa zderzaka Próbowałem z lampą ale słabo, nie usuwałem absolutnie wszystkiego, ale szajn jakiś tam wrócił Chińskie gąbeczki, 15 sztuk za 15PLN rozmiar 50mm, talerz Flex Ta strona skończona, będę przestawiał auto Trochę kurzu się nazbierało, no i chyba kogoś zamordowałem... Zderzak tył: grube rysy mniej więcej na środku Pod rejestracją oklejam tę gabkę w taki sposób, aby taśma nie przyklejała się do niej. Tam. Też było nieprzyjemnie, dziwne miejsce, wyglądało jakby ktos breszka dopasowywał emblemat na miejsce Dalej jadę Tutaj nieruszona klapka wlewu paliwa I druga nakładka Menzerna PF2500 i żółta gąbka Detailing Mafia 75mm I druga strona Zostawiła bałagan A tu już skończyłem w końcu cięcie, i ogarniał powierzchnie szklane. Powłoka na szybach bocznych nieźle żyje, to nie nakładam nowej. Ogarniam tylko przód, tył i szyber, na którym są paskudne plamy po wodzie Kanty niestety muszę jechać ręką Z przodu też Powrót z prania I wystawiam samochód, ale zanim zmyję kurz to spłukuję podłogę w garażu. Może tu zakończę, nie wygląda źle przecież?? Invader Usunięty Nieco wiało, to na oprysk Surfeksem zakładam Trochę kurzu się nazbierało Podwójne pianowanie BH Autofoam #2 Wysuszenie, wjazd do garażu i inspekcja: Jest prawie że idealnie, prawda? Jeden przejazd Koch i gąbek DM Zyskałem jakieś refleksy I od razu szybkie test Essence Shiny as a motherfuka Szczerze mówiąc nie pamiętam, gdzie to Tak, to są hologramy: Tak, tu w połowie nie ma hologramów Szybki wipedown na całym aucie, w zasadzie to nie wiem po co i dlaczego? i nakładam Essence, który skończyłem o 13. Poszedłem na przerwę, o 18 zacząłem nakładać Finesta. Rozprowadzam mniej więcej na tej szybkości Mniej więcej tyle na każdy panel: Zrobiło się przyjemnie Ale zanim się uspokoję, znalazłem jeszcze parę drobnych plam na lampach Scholl do łapy Snorted Załatwiam jeszcze ten syfek co się kryje w zakamarkach grilla A pod maskę wlatuje Koch NMPC Trzęsły mi się nieco łapy Ale co tam, Temp to 10 stopni, to ustawiam sobie próbne budziki. Okazały sie zbędne, a dowiedziałem się o tym , jak próbowałem po nakazanych 30 minutach zetrzeć powłokę z klapki wlewu paliwa – nie dało rady, musiałem pomóc sobie IPA. albo może i by dało rady, ale powstałoby przy ym milion swirlów. Tak wyglądała klapka, po 30 minutach Czekając przygotowywałem się spokojnie, i nakładałem powłokę na szyby: Wyszło na to, że powłokę nakładałem panel po panelu i od razu zacierałem, używając nowych szarych fibr na wstępne starcie oraz białych – tych co shining car sprzedaje po dychę „specjalnie do powłok” na finalne tarcie. Z samą powłoką pracuje się bardzo przyjemnie. Już po otwarciu butelki wiadomo, że jest w niej coś innego niż inne powłoki z półki wstępnej, z którymi ja wcześniej miałem do czynienia. Smród kozacki. Docieranie super, bezproblemowo sie rozciera i jeśli gdzieś jest maz, wygląda jakby lakier poszarzał, a nie jakby przebiegały przez maz jakby linie, do tego jeśli jakaś sekcja fibry jest już nasiąknięta, to produkt odmawia współpracy tzn nie chce sie w ogóle ścierać i trzeba odwrócić fibrę lub wziąć inną, aby kontynuować. Same mazy dobrze widoczne pod zwykłą latarką ledową. Lub też z odpowiednich kątów pod halogenem. Pamiętam, aby paluchem zakrywać dziurę. Raz jak zapomniałem, znalazłem krople powłoki na drzwiach podczas finalnej inspekcji. Całe szczęście udało sie je zetrzeć Do tego zużyłem na podwójna aplikację 30ml. Druga warstwa szła nieco oporniej, jakby szybciej wiążąc się z poprzednią, przez co musiałem szybciej docierać, np starając się uchwycić zdjęcie wpół dotartej maski, tylko dodałem sobie stresu a zdjęcie i tak nie wyszło A jechałem na bogato Dałem też rundkę nowym ramom i tablicom Dzisiaj idę dotrzeć 4nano – tak, leżało niedotarte przez noc, i zakładaj letnie kółka. Może uda sie wyjechać aby zrobić foto?
Kryman Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 I takie relacje przyjemnie się ogląda. Pięknie wyszło
ppwash Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Odpowiednia liczba zdjęć na niedzielną popołudniową kawkę Piękne auto, gratulacje! W jakich godzinach robisz najczęściej zdjęcia do relacji? Za każdym razem mam wrażenie, że strasznie depresyjną pogodę tam masz
kiler113 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 dobra robota i dobra relacja
zmorka Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 ho ho ho, piękna relacja, a teraz pytanie laika : po co na drzwiach, na poziomych rantach naklejałeś taśmę, chciałeś sobie tylko podzielić panel czy zabezpieczasz przed przypadkowym przetarciem?
mbieniek Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 635355 I takie relacje przyjemnie się ogląda.Pięknie wyszło Dziękuję bardzo. Miło, że się podobało Na pięknie to poczekaj, zdjęcia niżej 635360 Odpowiednia liczba zdjęć na niedzielną popołudniową kawkę Piękne auto, gratulacje! W jakich godzinach robisz najczęściej zdjęcia do relacji? Za każdym razem mam wrażenie, że strasznie depresyjną pogodę tam masz Słuchaj foty różnie ale robię wtedy poprostu kiedy pracuję przy aucie. Kiedyś miałem dużo mniej cierpliwości do noszenia aparatu przy tyłku i robienia fot, a przez większość czasu, przez nieodpowiednie światło moje zdjęcia i tak były nieostre albo jakieś nienasycone. Dopiero teraz jakoś sie ogarnąłem... No a czasami pogoda jest do bani, jak nie ma słońca potrafi być bardzo ciemno, tak jak wtedy gdy robiłem końcowe zdjęcia golfa sąsiadki. Tam chciałbym żeby poświeciło słońce, bo po essensie poważnie zacząłem sobie myśleć Dlaczego robić korektę jak efekt jest taki? 635382 dobra robota i dobra relacja Dzięki OK dokończyłem. No nie całkiem, bo zostało: Polerowanie wnęk drzwiowych i słupka B Powłoka na te zaślepki halogenów o strukturze plastra miodu - już się nie mogę doczekać haha Ale z zewnątrz jest kozak, zresztą, proszę Jest też odpowiedź na pytanie dlaczego pracuje w zegarku. Nie mam rotomatu Tutaj sprawca niemałego zamieszania bo zaczął mi się mazać. To już drugi raz jak maże mi się ten konkretnie Reload na powłoce. Nie, że zostawia mazy. Zostawia jakby tłustość - jak wypacający się wosk. Ktoś coś czai? EDIT: Przyczyną zbyt niska temperatura oraz wysoka wilgotność, tzw "oily residue" w kilka dni powinno zniknąć a jak nie to podczas mycia. Podobno ważne jest też porządnie wstrząsnąć flachę Odbicie w tylnej szybie Felgi oczywiście przetarłem w otworze i tam gdzie przylega do piasty szczota na wiertarce Tu też, ale nadkola myć odmawiam. Może dressing? Chociaż korci mnie, aby pomalować widoczne części tarczy hamulcowej Brakuje jednego, ważnego detalu Ach Paper Chase - historia sama w sobie. Byłem w lumpeksie w Tajlandii na nocnym markecie. Biznesik? Czerowny Krzyż i inni zbierają ciuchy na pomoc biednym - gdzie trafia ta darmowa pomoc? Na stragan u jakiegoś przedsiębiorczego gościa Tutaj jest oszustwo, nie wykończone prawidłowo tylko zakryte Essence i bez powłoki. Ogarnę jak żona będzie na wakacjach w maju. Dziękuję serdecznie, że poświęciłeś swój czas aby to przejrzeć
kandy Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 635456 Odbicie w tylnej szybie Opisu nie przeczytałem w pierwszej chwili i zastanawiałem się ocb ze zdjęciem tych flaszek, bo jakoś nie pasowało do reszty zdjęć Najprościej jak mogę wyrazić moje zdanie na temat relacji - Propsy za taką robotę Taki mały off, czemu masz czarne tło pod flagą Norwegii? Jak w wakacje śmigałem po tym pięknym kraju to takich nie widziałem, albo nie zwróciło to mojej uwagi
mbieniek Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Dziękuję kolego kandy Heheno o to chodziło Czerne mam bo kupiłem sobie naklejki które pasują do całości ho ho ho, piękna relacja, a teraz pytanie laika : po co na drzwiach, na poziomych rantach naklejałeś taśmę, chciałeś sobie tylko podzielić panel czy zabezpieczasz przed przypadkowym przetarciem? Bardzo Cie przepraszam, jakoś mi umknął Twój post...Dzięki bardzo Poziome krawędzie oddzielam tylko nad klamkami, dokładnie, aby uniknąć przetarcia się na tym rancie, który napewno jest trochę cieńszy, ale robię tak tylko nad klamkami, gdzie jest w tej okolicy najwięcej rys, trzeba jechać kanten futra/pada no i jakąś tam prędkością, to można sobie napytać biedy
Moderator krd Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 635349 Czekając przygotowywałem się spokojnie, i nakładałem powłokę na szyby: Jednak uwaga, NW nakładaj zawsze zgodnie z ruchem deszczu w trakcie jazdy. Przednia góra-dół-góra, boczne prawo-lewo-prawo i szyber przód-tył-przód. Ciekawe ile w takim stanie go utrzymasz...
mbieniek Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 OK, wypróbuję No mam nadzieję, że będzie glans chociaż to stycznia...A wtedy... Mam smaka na Q2 Dzięki bardzo
Kryman Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No nie wiem, czy wymiana A4 (takiej A4 ) na Q2 to byłby dobry wybór, chyba byś żałował
Crockett84 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Świetna relacja i świetne auto. Pięknie się prezentuje ta czwóreczka.
SEBOOL2006 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Aż palec mnie bolał od przewijania świetna praca i końcowy efekt.
mbieniek Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No nie wiem, czy wymiana A4 (takiej A4 ) na Q2 to byłby dobry wybór, chyba byś żałował Pierwsze sztuki będą dostępne dopiero na jesieni, a że pracuję w prywatnym domu importera i dystrybutora VAG to ... Napewno ktoś będzie jakimś jeździł przed oficjalnymi pierwszymi sztukami 635525 Świetna relacja i świetne auto. Pięknie się prezentuje ta czwóreczka. Dziękuję Ci bardzo . Auto stoi w słońcu na zewnątrz i wygląda jak miliard miliardów, mi się ryj cieszy a jednemu sąsiadowi co jeździ A7 i drugiemu co jeździ czerwoną C klasą skacze widoczny gul 635536 Aż palec mnie bolał od przewijania świetna praca i końcowy efekt.
Krzychu PatrioT Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 mbieniek, a czym zrobiłeś takie 50/50 na nadgarstku ? Audi rewelacja chciałbym kiedyś takiej się dorobić
Dante05 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Chyba jedna z lepszych relacji jakie oglądałem i czytałem pod względem informacyjnymi Dużo można się dowiedzieć i nauczyć odnośnie wykorzystania kombinacji do korekty Finalnie efekt powala a i okolica ładna, mieszkałbym
mbieniek Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 635638 Dobra robota Piękne auto Dzięki 635641 mbieniek, a czym zrobiłeś takie 50/50 na nadgarstku ? Audi rewelacja chciałbym kiedyś takiej się dorobić Wsadziłem rękę do pieca piekąc warzywa zanim cała para uszła. Nie ma innej rady, chcesz się dorobić = zapi***alaj 635648 Chyba jedna z lepszych relacji jakie oglądałem i czytałem pod względem informacyjnymi Dużo można się dowiedzieć i nauczyć odnośnie wykorzystania kombinacji do korekty Finalnie efekt powala a i okolica ładna, mieszkałbym Miło to słyszeć kolego, naprawdę No okolica spokojna Co do kombinacji to są rzeczy które pozapominałem jak np to , że w krańcowej desperacji testowałem nawet te 5 cm gabkę czarną supermiękką APP czy boll ale ona też zostawiała ogonki - problem nie był zatem w gabce, raczej też nie w paście - musiałem poprostu dopasować technikę. Więc wybór był siłować się wiele powtórzeń z rotacją albo niestety dobyć wibratora i wykańczać wykończenie dasem.
pawelus668 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Super robota. Niby nowe auto a tak zniszczone bylo...
mbieniek Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Dzieki Hehe... Zobacz tutaj, auto z przebiegiem 10 tysiecy http://www.detailersclub.no/forums/topi ... x-protect/
Kryman Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2016 No w tej Q3 to ktoś chyba ekran nawigacji chyba pamierem ściernym wycierał ...
Pajko Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Kozak relacja jak za dobrych starych czasów multum zdjęć , super robota . Ja zawsze usuwałem 50% zdjęć z roboty bo nie sądziłem że komuś się będzie chciało tyle oglądać Nadrobię niebawem hehe Pozdrawiam
mbieniek Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2016 635712 No w tej Q3 to ktoś chyba ekran nawigacji chyba pamierem ściernym wycierał ... Hehe, profesjonalna kosmetyka samochodowa, na którymś zdjęciu jest tak ulotka tego, który to zrobił 635733 Kozak relacja jak za dobrych starych czasów multum zdjęć , super robota . Ja zawsze usuwałem 50% zdjęć z roboty bo nie sądziłem że komuś się będzie chciało tyle oglądać Nadrobię niebawem hehe Pozdrawiam No ja usunąłem połowę. Zdjęć łącznie jest 950 Dawaj dawaj nadrabiaj dobrych relacji nigdy za wiele
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się