polo33 Opublikowano 20 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2016 Hej Chciałbym wam przedstawić auto kolegi które przyjechało do mojego garażu na małe odświeżenie. Największym problemem z zewnątrz był odpadający klar z lusterka i w dwóch miejscach przy dokładkach progowych, słabo również wyglądać tylni dyfuzor nawet po czyszczeniu, listwy ozdobne również straciły blask i zaśniedziały na biało, najgorzej było z lakierem który był porysowany pewnie jakiś ostrym narzędziem, wnętrze wymagało dość gruntownego czyszczenia. Pokaże wam kilkadziesiąt zdjęć z relacji, choć zastanawiam się czy zasługują aby pokazać w PSB Auto przyjechało do mnie we wtorek, następnego dnia przeszło dokładne mycie, dekontaminacje i przygotowanie do korekty. Wstępne oględziny z czym będziemy mieć do czynienia emblematy przyklejone były na klej typu kropelka Na pierwszy rzut oka smoły nie było od razu widać, ale prickbort jak zawsze dał rade: Do mycia wstępnego użyto pianownicę PA i K2 sambo (jak dla mnie bardzo dobra i tania piana) no to pianujemy Przyszedł również czas na pędzelkowanie detali i elementów trudno dostępnych: Posłużyło: Tylni dyfuzor postanowiłem, że zostanie zdjęty i trzeba będzie go jakoś odświeżyć Po zdjęciu go otrzymujemy doskonały dostęp do końcówek wydechu i dalszego czyszczenia: Po spłukaniu piany, przyszedł czas na SG iron off: Coś tam działa Kolejny krok glinka od bilta Po procesie glinkowania znowu piana i mycie Lodowate dłonie to czas wjeżdżać się trochę ogrzać i osuszyć: Czas zająć się listwami, także całkowity demontaż i pasta polerska autosol na krążku filcowym, niektóre wymagały podejścia papierem na mokro. Polerowanie za pomocą wkrętarki: Wyczyszczony dyfuzor został zmatowiony włókniną ścierną i pomalowany lakierem do zderzaków BOLL, fajny zatynowy efekt Z odchodzącym klarem jedynie co mogłem zrobić to miejscowe zaprawki za pomocą podkładu, bazy i klaru W okolicy mam zaufaną lakiernie gdzie nabijają mi wszystko w puszkę również klar z utwardzaczem. Tutaj było trochę brudnej roboty, oklejanie całego auta i poszczególnych elementów, niestety brak zdjęć bo czas leciał a końca nie było widać Następnie zająłem się lakierem, ciężko przy takim kolorze było mi robić zdjęcia aby uchwycić stan lakieru sami oceńcie Głębokie bardzo widocznie rysy zostały potraktowane koreczkiem z papierem 2000 Na takie rysy wiadomo tylko ponowne lakierowanie, ale jak się później okazało rysy nie były tak już ostre a kąt odbijania światła się trochę zmienił przez co przestały być aż tak widoczne. Lakier chciałem zrobić dwuetapowo, w bmw prócz 3 elementów był na całym aucie fabryczny lakier, jest twardy wymagał cięcia niebieskim Natem i fg400 na rotacji, potem zrobiłem ze 2 przejazdy na DA.Długi Finish na żółtej gąbce NAT i Sonax perfect finish. Chyba nie wyszło źle Ciężko szedł finish także przyjechało wsparcie Patrzymy na lampy: Jest już jakiś postęp i blask Przednie halogeny tez jakieś matowe: Mamy już chyba sobotę a jeszcze czeka wnętrze Do oświetlenia posłużyła domowej roboty świetlówka: Coś ta alkantarka na kierownicy się świeci Brudna? I farba zeszła Fotele też pewnie dawno nie czyszczone może od nowości Przetarcie boczka: No to czyścimy claener Strong oczywiście Colourlock (pianowniczka od softa) Matowo zaczyna się robić Czas na nieszczęsną kierownice, właściciel już chciał ją obszyć na nowo. Ale Colourlock jak zawsze z pomocą Małe przed i po: Zrobiła się czarna i włos nawet trochę się podniósł, czekamy aż trochę przeschnie i potem zaczeszemy: Trzeba coś zrobić z wytartym kawałkiem skóry na kierownicy, jak widzimy małe pęknięcie zostało sklejone za pomocą kleju do skóry Colourlock a następnie wypełnione: Czekamy aż wyschnie ale że roboty nie mało to bierzemy się za przetarty boczek fotela: Mały szlif papierkiem, GLD, grunt, farba tonująca i top coat. Znacznik na kierownicy również oberwał na czarno: Dużo lepiej Dywaniki wytrzepane, odkurzone i czasn na odsysanie brudu, pomógł jak zawsze niezastąpiony wierny George Plastiki wyczyszone APC KT22 i dresing shiny garage apple: Nadeszło kolejne mycie, dwa wiadra szampon z płynem do naczyń, jako zabezpieczenie padło na sprawdzonego Gyeona MOHS Został nałożony w dwóch warstwach w odstępie 5 godzin. Odtłuszczenie: Prep i Oil zero Na zabezpieczenie szyb wybrałem wycieraczke Gyeon View; Auto spędziło bo zabiegu jeszcze 36 godzin. Zmęczyło mnie trochę auto czasowo ale było warto :)najważniejsze, że właściciel zadowolony Niedługo nagramy filmik z mycia do następnego
Dzidziak888 Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Bardzo spoko robota. BTW mi wszystkie zdjęcia działają.
SebastianKR Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 U mnie też połowa zdjęć nie działa ale te które mogłem zobaczyć robią wrażenie
Trololo Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 U mnie tez sie polowa wyswietla, a chetnie wszystkie zobacze!
polo33 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Hmm u mnie wszystko na chromie bangla, może zna ktoś przyczynę co mogę poprawić aby wszystkie zdjęcia działały EDIT dziś wrzuce jeszcze raz na serwer i edytuje, chwila moment ponad 100 zdjęć trochę zajmie czasu
grzes12 Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Fajne wyszło ale cześć tych zdjęć nie działa
hamilton Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Jak koledzy - połowa zdjęć nie działa. Powiedz, tylny zderzak był powtórnie lakierowany czy to gra światła? Piękny kolor, nie oklepany czarny i nie nudny srebrny, odcień pierwsza klasa.
polo33 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Jak koledzy - połowa zdjęć nie działa. Powiedz, tylny zderzak był powtórnie lakierowany czy to gra światła? Piękny kolor, nie oklepany czarny i nie nudny srebrny, odcień pierwsza klasa. Tak, klapa również. Lampy wypolerowane DA niebieski NAT i fg400, sonax perfect finish na żółtym NAT Zdjęcia jeszcze raz zgrane i wklejone na nowo, powinno być ok. Ale ktoś musi potwierdzić
Geno Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Straszny kapeć był na początku z tej BUMCI. Robota, szczególnie ta w środku,
Blacha8 Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Profesjonalna robota, świetne auto z super sercem
Kryman Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Bardzo ładnie wyszło Powiedz mi jeśli możesz, bo widzę, że Cleanse na szybach używałeś ręcznie, czy przy pracy ręcznej jest on w stanie usunąć wszystkie, albo przynajmniej większość śladów po twardej wodzie? Czy przy starych nalotach raczej tylko aplikacja maszynowo?
polo33 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 dzięki za miłe słowo, co do Gyeon View pierw sprawdzam czy jest nalot jeśli jest jadę szybę maszynowo na gąbce twardej z mocną pastą cut lub pastą glass scrub Tutaj akurat ręcznie robiłem ładnie wszystko zeszło bo też nie było dużo osadu, tylko trzeba na prawdę dobrze usunąć cleanse
Dystrybutor e36ace Opublikowano 21 Lutego 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 fajna relacja
Gardor Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Kawał dobrej roboty Samochód był mocno zapuszczony a jak mogę zapytać z czystej ciekawości jaki jest aktualny przebieg (Tylko pytanie czy to realny przebieg...)
shinekamcar Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Bardzo fajna relacja super sie ja czytalo widac twoj ogrom pracy włożony w BMKe ....a wlasciciel pewnie mile zaskoczony.....zaje..bisty patent z ta świetlówka ciezko dobrze doswietlic wnetrze a tu widac twoj sposób swietnie sie sprawdza....widze tam gabke piankowa a wygiete uchwyty z czego wykonałeś jesli mozna wiedziec?
polo33 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Gardor, dziękuje przebieg wyświetla 170tkm shinekamcar, miałem właśnie problem z dobrym światłem przy pracach wewnątrz, lampa powstała z peszla białego do chowania kabli, wygiete rurki to pex z ogrzewania podłogowego które są spięte sprężyną dzięki czemu możemy regulować ją, pianka to otulina do rur np. centralnego ogrzewania Koszt chyba 35zł a lepiej świeci rozproszonym światłem jak inne diodowe lampy
mbieniek Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Bardzo ładnie, ogrom pracy. Patent ze świetlówką godny zapamiętania i wprowadzenia w życie bo stawianie halo 500W w środku bardzo mnie martwiło, nawet te ledowe nie bardzo dają sobie radę, a to wydaje się nawet nie przeszkadzać zbytnio. Nie przyłożyłeś głową ani razu? Rozwadniałeś tego Iron Offa? Bardzo słabo na tych felgach... No i reanimacja kierownicy pierwsza klasa
shinekamcar Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Powiem ci ze pomysł mi sie bardzo spodobal:) i jesli nie masz nic przeciwko odgapie heh
mati0618 Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Pokaż więcej fot tej świetlówki , super patent
polo33 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 mbieniek, Dzięki zdjęcia świetlówki dla tych co chcieli zobaczyć w tym temacie żeby tutaj nie śmiecić viewtopic.php?t=12650&start=30 Iron nie rozrabiany, lecz wcześniej działałem Tugą Głową nie uderzam bo zazwyczaj klęczę przed autem tak mi wygodniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się