piotro Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Cześć ! Dawno nie nie wrzucałem, jeśli administrator uzna, że relacja nadaje się jednak do działu pokaż swój blask proszę ją tam przenieść, nie ze wszystkich etapów mam szczegółowe zdjęcia dlatego umieszczam tutaj Relacja może być trochę chaotyczna bo pracowałem z autem zazwyczaj czwartek - sobota z racji studiów W 2015 roku miałem okazje zająć się srebrną 5-tką czyli BMW E34 z 1990r. Auto udało się nam kupić w dobrych pieniądzach więc szkoda było nie kupić, auto pochodziło od jednego jedynego prywatnego właściciela. Była nawet faktura zakupu salonowa Auto miało już za sobą grubo pona 300 000km więc lakier jak i wnętrze dostało trochę w kość. Ale stwierdziłem, że podejmę się tego zadania. Kosmetyki: - APC - Piana SG FrutiFoam - Szampon Meguiars - Pasty Menzerna - Pady Royal Pads - Do prania Valet PRO Heavy Duty Carpet Cleaner - Glinka - Wosk FINISH KARE 1000P Hi-Temp Wstępny plan prac: Lakier: Mycie Dekontaminacja Wet sanding Korekta Zabezpieczenie woskiem Wnętrze: Rozebranie czego się da Pranie Ozonowanie Poskładanie, żeby wszystko było jak trzeba No to lecimy Na początek mycie czyli, piana, płukanie, pędzelkowanie, glinkowanie itp Po umyciu i ogarnięciu lakieru z wszędzie będącego brudu zabrałem się za wnętrze. Po ogarnięciu środka przyszła pora na lakier, nie obeszło się bez wet sandingu, robiłem to pierwszy raz więc jeśli jakieś błędy dopatrzycie to wybaczcie A tak wszystko wyszło To by było na tyle Pozdrawiam!
zmorka Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Bardzo ładnie, szkoda tylko że kolor nie oddał Twojej ciężkiej pracy. Zdjęcie z "zazdrosnym" Mitsubishi w tle bezcenne
piotro Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Bardzo ładnie, szkoda tylko że kolor nie oddał Twojej ciężkiej pracy. Zdjęcie z "zazdrosnym" Mitsubishi w tle bezcenne No srebrny to srebrny już zrobić głupie 50/50 było ciężko i musiałem się na kombinować żeby coś wg było widać Oj zazdrosny raczej nie był bo też na bieżąco pielęgnowany
Franek Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Fajne auto. Fajna relacja. Dlaczego już sprzedajesz?
piotro Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Już sprzedane dość dawno z tym, że nie miałem czasu wrzucić relacji. Głownie to nie miał by się kto nim zajmować bo ja jestem często za domem a szkoda go było. Ale poszedł w dobre ręce
driverIN Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Syf za tyle lat się uzbierał, ale relacja rewelacja! Szczególnie, że (jak już wspomnieliście) to "tylko" srebrny
Randall Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Świetna robota. Ale podsufitka to chyba raczej do wymiany ?
impex Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ostatnie fotki pasują na aukcje Gieldyklasykow z opisem "Rarytas".
piotro Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Podsufitki nie wymieniałem ale może ktoś to zrobi bo ta trochę wisiała już
qob Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Dobra robota Nigdzie się nie przebiles papierkami?
sebek1993 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Super auto odżyło mam pytanie czym odratowałeś te kołpaki?
piotro Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Kołpaki to na początku cieżko szło ale koledzy polecili zielona i czerwona Tuge zielona za słaba była ale po czerwonej wszystko zeszło
sebek1993 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Pytam bo u ojca atakowałem APC Red Devila, Prixem, Pricbortem i nie zeszło wszystko do końca. Dzięki za odpowiedź
tomekk58 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 miód na me oczy, uwielbiam seryjne, przedliftowe e34
Moderator krd Opublikowano 19 Stycznia 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Na przyszłość proponuję nie robić 50/50 z taśmą przy wet-sandingu. Odcięcie, które zostaje jest prawie niemożliwe do usunięcia... A tak to
piotro Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Na przyszłość proponuję nie robić 50/50 z taśmą przy wet-sandingu. Odcięcie, które zostaje jest prawie niemożliwe do usunięcia... A tak to Dzięki za wskazówki na pewno uwzględnię to przy kolejnej pracy
Franek Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ostatnie fotki pasują na aukcje Gieldyklasykow z opisem "Rarytas". A nie, czekaj... http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-520i-e34-1990-poznan/
impex Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 W sumie dobrze pomyslalem, w podobnym stanie podejrzewam,ze mozna kupic za 1500euro i zrobić interes...
hamilton Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Piękne, klasyczne auto, mam nadzieje że będzie cieszyć nowego właściciela. Szkoda że to nie fajny lakier ale i tak prezentuje się elegancko.
piotro Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Fajny nie fajny czy ja wiem jak się go zrobiło to mimo ze był już trochę brudny to cieszył oko dalej nie to co mój czarny Fiat brudzi się od stania
pLaYmAn Opublikowano 19 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2016 Fajna praca, fajne auto ;-) Może w końcu uda mi się doczyścić moje kołpaki - w końcu znam sposób
kicaj Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2016 Kawal swietnej roboty. Ale juz podczas ogladania zdjec zalowalem ze to nie inny kolor. Jaka maszyna robiles wet i jakie papierki uzyte? Podasz dokladna nazwe i model maszynki?
piotro Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2016 Wiesz co maszynkę to kupiłem specjalnie pod tą pracę, w Jula była chyba za 150zl o ile dobrze kojarzę jakaś najtańsza oscylacyjna a papierki standardowe z lakierniczego Jeśli bardzo zależy ci na modelu to poszukam gdzieś zdjęcia
kicaj Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2016 Jak dasz rade to poprosze... Pamietasz jaki ma skok? A co do papierkow to konkretnie chodzilo mi o uzyte gradacje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się