Jump to content

BMW 520i E34 Srebrny 25 latek - odświeżenie, korekta


piotro

Recommended Posts

Cześć !

 

Dawno nie nie wrzucałem, jeśli administrator uzna, że relacja nadaje się jednak do działu pokaż swój blask proszę ją tam przenieść, nie ze wszystkich etapów mam szczegółowe zdjęcia dlatego umieszczam tutaj :) Relacja może być trochę chaotyczna bo pracowałem z autem zazwyczaj czwartek - sobota z racji studiów :)

 

W 2015 roku miałem okazje zająć się srebrną 5-tką czyli BMW E34 z 1990r. Auto udało się nam kupić w dobrych pieniądzach więc szkoda było nie kupić, auto pochodziło od jednego jedynego prywatnego właściciela. Była nawet faktura zakupu salonowa :) Auto miało już za sobą grubo pona 300 000km więc lakier jak i wnętrze dostało trochę w kość. Ale stwierdziłem, że podejmę się tego zadania.

 

Kosmetyki:

- APC

- Piana SG FrutiFoam

- Szampon Meguiars

- Pasty Menzerna

- Pady Royal Pads

- Do prania Valet PRO Heavy Duty Carpet Cleaner

- Glinka

- Wosk FINISH KARE 1000P Hi-Temp

 

Wstępny plan prac:

Lakier:

:arrow: Mycie

:arrow: Dekontaminacja

:arrow: Wet sanding

:arrow: Korekta

:arrow: Zabezpieczenie woskiem

 

Wnętrze:

:arrow: Rozebranie czego się da

:arrow: Pranie

:arrow: Ozonowanie

:arrow: Poskładanie, żeby wszystko było jak trzeba :kox:

 

No to lecimy :ad:

 

Na początek mycie czyli, piana, płukanie, pędzelkowanie, glinkowanie itp :)

 

IMG_1774.jpg

IMG_1775.jpg

IMG_1777.jpg

IMG_1778.jpg

IMG_1779.jpg

IMG_1781.jpg

IMG_1783.jpg

IMG_1784.jpg

IMG_1785.jpg

IMG_1787.jpg

IMG_1788.jpg

IMG_1790.jpg

IMG_1793.jpg

IMG_1794.jpg

IMG_1795.jpg

IMG_1796.jpg

IMG_1797.jpg

IMG_2133.jpg

IMG_2138.jpg

IMG_2142.jpg

IMG_2144.jpg

IMG_2134.jpg

 

Po umyciu i ogarnięciu lakieru z wszędzie będącego brudu zabrałem się za wnętrze.

 

IMG_1801.jpg

IMG_1802.jpg

IMG_1803.jpg

IMG_1807.jpg

IMG_1809.jpg

IMG_1810.jpg

IMG_1812.jpg

IMG_1816.jpg

IMG_1836.jpg

IMG_1838.jpg

IMG_1839.jpg

IMG_1840.jpg

IMG_1845.jpg

IMG_1847.jpg

IMG_1872.jpg

IMG_1884.jpg

IMG_1968.jpg

IMG_1971.jpg

IMG_1972.jpg

IMG_1974.jpg

IMG_1975.jpg

IMG_1977.jpg

IMG_1979.jpg

IMG_1980.jpg

IMG_1981.jpg

 

Po ogarnięciu środka przyszła pora na lakier, nie obeszło się bez wet sandingu, robiłem to pierwszy raz więc jeśli jakieś błędy dopatrzycie to wybaczcie :P

 

IMG_2153.jpg

IMG_2156.jpg

IMG_2163.jpg

IMG_2165.jpg

IMG_2179.jpg

IMG_2180.jpg

MIC_2562.jpg

MIC_2569.jpg

MIC_2596.jpg

MIC_2644.jpg

IMG_2226.jpg

MIC_2669.jpg

IMG_2235.jpg

MIC_2724.jpg

MIC_2727.jpg

MIC_2731.jpg

MIC_2734.jpg

MIC_2735.jpg

MIC_2736.jpg

MIC_2774.jpg

IMG_2330.jpg

IMG_2340.jpg

IMG_2343.jpg

MIC_2783.jpg

MIC_2795.jpg

IMG_2350.jpg

IMG_2364.jpg

MIC_2801.jpg

MIC_2807.jpg

MIC_2810.jpg

IMG_2370.jpg

MIC_2825.jpg

MIC_2828.jpg

IMG_2389.jpg

IMG_2396.jpg

IMG_2402.jpg

IMG_2405.jpg

IMG_2409.jpg

IMG_2411.jpg

IMG_2415.jpg

IMG_2432.jpg

IMG_2436.jpg

IMG_2440.jpg

IMG_2442.jpg

IMG_2476.jpg

IMG_2485.jpg

 

IMG_2487.jpg

IMG_2491.jpg

IMG_2503.jpg

IMG_2504.jpg

 

A tak wszystko wyszło :ad:;)

 

IMG_2506.jpg

IMG_2508.jpg

IMG_2510.jpg

IMG_2513.jpg

MIC_2835.jpg

MIC_2840.jpg

MIC_2843.jpg

MIC_2853.jpg

MIC_2882.jpg

IMG_2518.jpg

IMG_2517.jpg

MIC_2884.jpg

MIC_2886.jpg

 

To by było na tyle :) Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Bardzo ładnie, szkoda tylko że kolor nie oddał Twojej ciężkiej pracy. Zdjęcie z "zazdrosnym" Mitsubishi w tle bezcenne :good:

 

No srebrny to srebrny już zrobić głupie 50/50 było ciężko i musiałem się na kombinować żeby coś wg było widać :kox:

Oj zazdrosny raczej nie był bo też na bieżąco pielęgnowany :P

Link to comment
Share on other sites

Już sprzedane dość dawno z tym, że nie miałem czasu wrzucić relacji. Głownie to nie miał by się kto nim zajmować bo ja jestem często za domem a szkoda go było. Ale poszedł w dobre ręce :)

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Na przyszłość proponuję nie robić 50/50 z taśmą przy wet-sandingu. Odcięcie, które zostaje jest prawie niemożliwe do usunięcia... ;)

 

A tak to :good:

Link to comment
Share on other sites

Na przyszłość proponuję nie robić 50/50 z taśmą przy wet-sandingu. Odcięcie, które zostaje jest prawie niemożliwe do usunięcia... ;)

 

A tak to :good:

 

Dzięki za wskazówki na pewno uwzględnię to przy kolejnej pracy :)

Link to comment
Share on other sites

Fajny nie fajny czy ja wiem ;) jak się go zrobiło to mimo ze był już trochę brudny to cieszył oko dalej nie to co mój czarny Fiat :D brudzi się od stania :P

Link to comment
Share on other sites

Wiesz co maszynkę to kupiłem specjalnie pod tą pracę, w Jula była chyba za 150zl o ile dobrze kojarzę jakaś najtańsza oscylacyjna a papierki standardowe z lakierniczego :) Jeśli bardzo zależy ci na modelu to poszukam gdzieś zdjęcia :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.