wiggly Posted November 20, 2015 Report Posted November 20, 2015 Hej, obecnie korzystam z AIO DG 101. Na wiosnę chciałbym pójść o krok dalej i zakupić DG 601 oraz DG 111. Najpierw dałbym 601 potem 101 i na koniec 111. Ma to sens? Czy 101 nie zlikwiduje warstwy 601? Priorytet dla mnie to trwałość i zabezpieczenie. Dzięki za radę.
ktm950 Posted November 20, 2015 Report Posted November 20, 2015 Prawidłowa kolejność, to 101>601>111. A najlepiej 652>601>111.
yacek _b Posted November 21, 2015 Report Posted November 21, 2015 Priorytet dla mnie to trwałość i zabezpieczenie. Tylko proszę , poleruj wosk po 30-40 min. temperatura nakładania powyżej 10 C .
wiggly Posted November 21, 2015 Author Report Posted November 21, 2015 OK dzięki za porady. Czekać po nałożeniu jednej warstwy i położeniem kolejnej?
yacek _b Posted November 21, 2015 Report Posted November 21, 2015 preparat 601 ma za zadanie poprawić wiązanie się wosku 111 z lakierem , kolejną warstwę mażesz kłaść od razu , pamiętaj nakładasz 601 i nie polerujesz tylko na niego nakładasz 111
c-7 Posted November 24, 2015 Report Posted November 24, 2015 Czyli 111 trzeba polerowac po 30min ? Nigdzie takiej info nie ma na opakowaniu. Nakładać cienką warstwę. ?
hihol Posted November 25, 2015 Report Posted November 25, 2015 Bo czas wiazania sealantow jest zalezny od temperatury i wilgotnosci powietrza. Ogolnie na opakowaniach przydalaby sie informacja o 'minimalnych warunkach' nakladania (temp i wilgotnosc). Oczywiscie ze cienka warstwe.
czarekcw Posted November 26, 2015 Report Posted November 26, 2015 Ja w tym roku mam 601+111 nakładany przy +10 stopniach, do tego dałem BSD, zobaczymy ile to posiedzi
grabek246 Posted November 27, 2015 Report Posted November 27, 2015 czarekcw, czekam na foto kropelek i częste aktualizację
czarekcw Posted November 28, 2015 Report Posted November 28, 2015 Mam nadzieję że mi chęci nie zabraknie, dla klienta 2 lata temu dałem w listopadzie Colli 476 i siedział do marca bez qd (facet nie jest w tematyce kosmetyki aut) więc uważałem że skoro Colli tyle działa więc daję szansę dla Duraglossa
wiggly Posted December 23, 2015 Author Report Posted December 23, 2015 Nie mogłem doczekać się wiosny i działam dzisiaj. Temp ok. 10 stopni. Położyłem 101, po 30 minutach wypolerowałem, położyłem 601 i wziąłem się za nakładanie 105, teraz czekam godzinę przed polerowaniem, na to i na plastiki zewn + reflektory pójdzie jeszcze BSD. Mam nadzieję, że nie przekombinuję Jakby co, zawsze jest glinka edit: po robocie. Moje spostrzeżenia jakby to kogoś interesowało: - 105 rozprowadza się gorzej niż 101 (kwestia Bonding Agenta?) - 105 poleruje się lepiej niż 101, przypominam że leżał 2 razy dłużej (kwestia Bonding Agenta?) - combos 101 + 601 + 105 daje faktycznie bardzo fajny poślizg, którego wcześniej nie udało mi się uzyskać nawet przy pracy w bardziej sprzyjających (pogodowo) warunkach. - dodanie na sam wierzch BSD stępiło trochę efekt wspomniany wyżej, ale połysk został zachowany. Plastiki też trochę odżyły po BSD. Reasumując cała praca łącznie z myciem na 2 wiadra zajęła mi ok. 3,5 godziny. Nie wiem czy to dużo czy to mało, pewnie ktoś bardziej wprawiony zrobiłby to szybciej Mam nadzieję, że nałożony dzisiaj zestaw chwilę posiedzi bo z racji braku garażu może być kiepsko z kolejnym, porządnym myciem
kris990 Posted February 5, 2016 Report Posted February 5, 2016 a ja mam takie pytanie. W październiku miałem robioną korektę lakieru, na to poszedł soft99. Od tego czasu było kilka razy myte ręcznie i ze 2-3 na bezdotyku. Po myciu ręcznym zawsze kładłem BSD. Jako, że teraz pogoda jest w miarę a mróz pewnie wróci i tak chciałem położyć coś świeżego aby wytrwało do wiosny. Pytanie moje jest takie, w jaki sposób usunąć pozostałości tego co mam teraz na aucie ? Glinkować chyba nie muszę, ewentualnie tylko newralgiczne punkty jak zderzak przód albo nadkola/dół drzwi. Glinkę mam zółtą od Valet Pro. Ale wolałbym rys nie narobić.. Myślałem właśnie nad zestawem od DG 671-601- (105/111/track claw???). Posiadam też jeszcze FK1000 Co zrobić aby nie spierniczyć roboty z października i dobrze zabezpieczyć auto..? Porządne mycie starczy a na to wspomniane środki czy jednak procedura od nowa z glinkowaniem, odsmalaniem itd?? Dzięki Krzysiek
Moderator psemo Posted February 5, 2016 Moderator Report Posted February 5, 2016 Mycie - Prickbort - delikatna glinka (BH soft lub Gyeon) - cleaner - DG 601 - DG 111 i będzie git
kris990 Posted February 7, 2016 Report Posted February 7, 2016 ok a czy żółty valet pro, który mam się nada czy za agresywna? Rozumiem, że cleaner DG671 będie git?
wiggly Posted February 7, 2016 Author Report Posted February 7, 2016 ok a czy żółty valet pro, który mam się nada czy za agresywna? Rozumiem, że cleaner DG671 będie git? Nadać się nada Problemem może być temperatura, przy której glinka może być twarda.
wiggly Posted March 21, 2016 Author Report Posted March 21, 2016 Combo wspomniane w pierwszym poście uznaje za martwe. Wytrzymało praktycznie 4 miesiące stania pod gołym niebem, bez należytego przygotowania powierzchni i mycia jedynie na bezdotyku. Od nałożenia również niczym nie psikałem żeby test był jak najbardziej miarodajny. Uważam, że wyszedł z tego całkiem wytrzymały zestaw przy którym nie trzeba się nie wiadomo ile narobić.
kozi31 Posted March 27, 2016 Report Posted March 27, 2016 Panowie DG 652+111 czy to jest dobry zestaw?
yacek _b Posted March 27, 2016 Report Posted March 27, 2016 dobry będzie jak dołączysz jeszcze #601 . 652+601+111
kozi31 Posted March 28, 2016 Report Posted March 28, 2016 A czy zamiast 652 moze byc UC , czy UC +652+601+111
W1Michal Posted March 29, 2016 Report Posted March 29, 2016 mi osobiście nie podszedł ten 111, jest trwały ale na moim lakierze sie nie sprawdził w kwestii wyglądu, lakier sie jakoś "zamulił" zrobiłem kiedyś pare elementów i porównywałem jak również 50/50 i tam gdzie był wosk nie było widać żadnego szału, dla mnie on jest dobry na zime albo na felgi, być może na innym kolorze niż czarna perła byłoby inaczej
yacek _b Posted March 29, 2016 Report Posted March 29, 2016 A czy zamiast 652 moze byc UC , czy UC +652+601+111 po zastosowaniu UC przemyć lakier IPA lub zmywaczem silikonowym i na to 601+111 , będzie OK
KingKong Posted March 29, 2016 Report Posted March 29, 2016 mi osobiście nie podszedł ten 111, jest trwały ale na moim lakierze sie nie sprawdził w kwestii wyglądu, lakier sie jakoś "zamulił" zrobiłem kiedyś pare elementów i porównywałem jak również 50/50 i tam gdzie był wosk nie było widać żadnego szału, dla mnie on jest dobry na zime albo na felgi, być może na innym kolorze niż czarna perła byłoby inaczej Dziwne, bo to jeden z najlepiej wyglądających na lakierze LSP (szczególnie w połączeniu z DG 601). Zrób całe auto, poczekaj kilka godzin i dopiero sprawdź efekt. Ten sealant potrzebuje trochę czasu, aby pokazać swoje możliwości. I konieczna jest też poprawna aplikacja, bo jeśli nałożyłeś go na lakier i starłeś po paru minutach, to efektu nie uświadczysz. I zawsze jak się testuje jakiś wosk, to testuje się na CAŁYM AUCIE, a nie tylko na paru elementach.
yacek _b Posted March 29, 2016 Report Posted March 29, 2016 630913 Dziwne, bo to jeden z najlepiej wyglądających na lakierze LSP Sebastian , sam wiesz każdy ma inny gust ,wygląd lakieru może się czasem nie spodobać . Ale moje pytanie przy okazji jest inne , mam trochę już starego 111 , wydaje mi się że jest sporo gęstszy niż zaraz po kupnie , nie rozwarstwia się po długim zimowym staniu na półce . Po wymieszaniu nadal jest gęsty , jak uważasz wosk jest już przeterminowany ? Zaznaczam nie ma problemów z dozowaniem na aplikator , chodzi o tę gęstość . Np.105 rozwarstwia się i po wymieszaniu jest OK. ( na oko )
piepia Posted June 3, 2016 Report Posted June 3, 2016 Czy brak bounding agenta wplynie na wyglad wosku? Bo rozumiem, ze przedluza on jego trwalosc ale czy podbija tez wyglad? Dostalem samo #111 od kolegi i zastanawiam sie na co to polozyc zeby praca nie poszla na marne. Na lakier po ipie? Mam jeszcze resztki cleanera z SG+ to moze na niego? Lakier oczywiscie gladki jak pupa niemowlaka wiec dekontaminacje pomijam Aaaa i zalezy mi zdecydowanie bardziej na wygladzie niz wytrzymalosci po nalozeniu #111
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now