Jump to content

DG 601 + 101 + 111


Recommended Posts

Hej,

 

obecnie korzystam z AIO DG 101. Na wiosnę chciałbym pójść o krok dalej i zakupić DG 601 oraz DG 111. Najpierw dałbym 601 potem 101 i na koniec 111. Ma to sens? Czy 101 nie zlikwiduje warstwy 601? Priorytet dla mnie to trwałość i zabezpieczenie.

 

Dzięki za radę.

Link to comment
Share on other sites

Bo czas wiazania sealantow jest zalezny od temperatury i wilgotnosci powietrza.

Ogolnie na opakowaniach przydalaby sie informacja o 'minimalnych warunkach' nakladania (temp i wilgotnosc).

 

Oczywiscie ze cienka warstwe.

Link to comment
Share on other sites

Mam nadzieję że mi chęci nie zabraknie, dla klienta 2 lata temu dałem w listopadzie Colli 476 i siedział do marca bez qd (facet nie jest w tematyce kosmetyki aut) więc uważałem że skoro Colli tyle działa więc daję szansę dla Duraglossa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nie mogłem doczekać się wiosny i działam dzisiaj. Temp ok. 10 stopni. Położyłem 101, po 30 minutach wypolerowałem, położyłem 601 i wziąłem się za nakładanie 105, teraz czekam godzinę przed polerowaniem, na to i na plastiki zewn + reflektory pójdzie jeszcze BSD. Mam nadzieję, że nie przekombinuję :) Jakby co, zawsze jest glinka :)

 

edit: po robocie. Moje spostrzeżenia jakby to kogoś interesowało:

 

- 105 rozprowadza się gorzej niż 101 (kwestia Bonding Agenta?)

- 105 poleruje się lepiej niż 101, przypominam że leżał 2 razy dłużej (kwestia Bonding Agenta?)

- combos 101 + 601 + 105 daje faktycznie bardzo fajny poślizg, którego wcześniej nie udało mi się uzyskać nawet przy pracy w bardziej sprzyjających (pogodowo) warunkach.

- dodanie na sam wierzch BSD stępiło trochę efekt wspomniany wyżej, ale połysk został zachowany. Plastiki też trochę odżyły po BSD.

 

Reasumując cała praca łącznie z myciem na 2 wiadra zajęła mi ok. 3,5 godziny. Nie wiem czy to dużo czy to mało, pewnie ktoś bardziej wprawiony zrobiłby to szybciej :) Mam nadzieję, że nałożony dzisiaj zestaw chwilę posiedzi bo z racji braku garażu może być kiepsko z kolejnym, porządnym myciem :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

a ja mam takie pytanie.

W październiku miałem robioną korektę lakieru, na to poszedł soft99. Od tego czasu było kilka razy myte ręcznie i ze 2-3 na bezdotyku. Po myciu ręcznym zawsze kładłem BSD.

Jako, że teraz pogoda jest w miarę a mróz pewnie wróci i tak chciałem położyć coś świeżego aby wytrwało do wiosny. Pytanie moje jest takie, w jaki sposób usunąć pozostałości tego co mam teraz na aucie ? Glinkować chyba nie muszę, ewentualnie tylko newralgiczne punkty jak zderzak przód albo nadkola/dół drzwi. Glinkę mam zółtą od Valet Pro. Ale wolałbym rys nie narobić..

Myślałem właśnie nad zestawem od DG 671-601- (105/111/track claw???). Posiadam też jeszcze FK1000

Co zrobić aby nie spierniczyć roboty z października i dobrze zabezpieczyć auto..? Porządne mycie starczy a na to wspomniane środki czy jednak procedura od nowa z glinkowaniem, odsmalaniem itd??

 

Dzięki

Krzysiek

Link to comment
Share on other sites

ok a czy żółty valet pro, który mam się nada czy za agresywna? Rozumiem, że cleaner DG671 będie git?

 

Nadać się nada :) Problemem może być temperatura, przy której glinka może być twarda.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Combo wspomniane w pierwszym poście uznaje za martwe. Wytrzymało praktycznie 4 miesiące stania pod gołym niebem, bez należytego przygotowania powierzchni i mycia jedynie na bezdotyku. Od nałożenia również niczym nie psikałem żeby test był jak najbardziej miarodajny. Uważam, że wyszedł z tego całkiem wytrzymały zestaw przy którym nie trzeba się nie wiadomo ile narobić.

Link to comment
Share on other sites

mi osobiście nie podszedł ten 111, jest trwały ale na moim lakierze sie nie sprawdził w kwestii wyglądu, lakier sie jakoś "zamulił" zrobiłem kiedyś pare elementów i porównywałem jak również 50/50 i tam gdzie był wosk nie było widać żadnego szału, dla mnie on jest dobry na zime albo na felgi, być może na innym kolorze niż czarna perła byłoby inaczej

Link to comment
Share on other sites

mi osobiście nie podszedł ten 111, jest trwały ale na moim lakierze sie nie sprawdził w kwestii wyglądu, lakier sie jakoś "zamulił" zrobiłem kiedyś pare elementów i porównywałem jak również 50/50 i tam gdzie był wosk nie było widać żadnego szału, dla mnie on jest dobry na zime albo na felgi, być może na innym kolorze niż czarna perła byłoby inaczej

Dziwne, bo to jeden z najlepiej wyglądających na lakierze LSP (szczególnie w połączeniu z DG 601). Zrób całe auto, poczekaj kilka godzin i dopiero sprawdź efekt. Ten sealant potrzebuje trochę czasu, aby pokazać swoje możliwości. I konieczna jest też poprawna aplikacja, bo jeśli nałożyłeś go na lakier i starłeś po paru minutach, to efektu nie uświadczysz. I zawsze jak się testuje jakiś wosk, to testuje się na CAŁYM AUCIE, a nie tylko na paru elementach.

Link to comment
Share on other sites

630913 Dziwne, bo to jeden z najlepiej wyglądających na lakierze LSP

 

Sebastian , sam wiesz każdy ma inny gust ,wygląd lakieru może się czasem nie spodobać .

Ale moje pytanie przy okazji jest inne , mam trochę już starego 111 , wydaje mi się że jest sporo gęstszy niż zaraz po kupnie , nie rozwarstwia się po długim zimowym staniu na półce . Po wymieszaniu nadal jest gęsty , jak uważasz wosk jest już przeterminowany ? Zaznaczam nie ma problemów z dozowaniem na aplikator , chodzi o tę gęstość . Np.105 rozwarstwia się i po wymieszaniu jest OK. ( na oko )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Czy brak bounding agenta wplynie na wyglad wosku? Bo rozumiem, ze przedluza on jego trwalosc ale czy podbija tez wyglad?

Dostalem samo #111 od kolegi i zastanawiam sie na co to polozyc zeby praca nie poszla na marne. Na lakier po ipie? Mam jeszcze resztki cleanera z SG+ to moze na niego? Lakier oczywiscie gladki jak pupa niemowlaka wiec dekontaminacje pomijam ;)

Aaaa i zalezy mi zdecydowanie bardziej na wygladzie niz wytrzymalosci po nalozeniu #111 :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.