Jump to content

Audi A4 brilliant black


mbieniek
 Share

Recommended Posts

DSCN2947_zpseuiuz7jc.jpg

 

Na lakierze przed: SV Shield.

 

Rekonesans przed myciem:

 

DSCN2935_zps5x98bgoc.jpg

 

DSCN2933_zpspx3srbqp.jpg

 

DSCN2936_zpsjpjzuird.jpg

 

DSCN2938_zpshmangwka.jpg

 

 

1. De-kon:

lakier:

prickbort, 10min

korrosol, 10min

koła:

Iron off, 10 min

prickbort, 10 min

 

 

W tym czasie zacząłem myć koła wszędzie doszedłem w sumie do każdej dziury z rękawicą także użyłem tylkorękawicy oraz pędzla. Szczotą zaatakowałem opony.

 

2. Pre-wash:

monello artico magico 150ml

surfex poleciałem ze 100ml

squirt szamponu sleek&bubbly dla poślizgu.

10 min

 

DSCN2939_zpsl3lmervy.jpg

 

DSCN2940_zpso4yj4oz0.jpg

 

DSCN2941_zps2lvepqrl.jpg

 

3. Wash:

 

Szampon Sleek & Bubbly oraz rękawica Flexipads do powierzchni płaskich oraz do lini nadkoli, oraz fibra Chemical guys do wszystkiego poniżej oraz pod progami. Po umyciu góry wełniaka wyjmuję i dopiero wtedy moczę drugą rękawicę.

 

Następnie wypłukałem szlauchem, obtarłem, i wstawiłem na noc do garażu.

 

Finish:

Dnia następnego nałożyłem Cleaner Mothers maszynowo na czarnej poduszce Boll, potem glazurę Wet Mirror CG, a na wierzch Pete's 53 Black Pearl.

Koła zatarłem 4nano Energizerem.

Rurki wydechowe przetarłem wełną 0000 oraz pastą do chromu z Autolandu :)

 

Rezultat:

 

DSCN2951_zpsgzdt1wig.jpg

 

DSCN2952_zpsr8rilg6o.jpg

 

DSCN2953_zpsuy0xxmhc.jpg

 

DSCN2954_zpsjnoehozn.jpg

 

DSCN2956_zpsgyys818k.jpg

 

DSCN2957_zpsahypdqzy.jpg

 

DSCN2959_zpsw3mvqrjc.jpg

 

DSCN2960_zpsxptrezlc.jpg

 

DSCN2961_zps7qhyvfvq.jpg

 

DSCN2962_zps25oobrkt.jpg

 

DSCN2963_zpsjznewlqd.jpg

 

 

Koła zimowe - zabezpieczenie:

 

DSCN2969_zpsw5y551ba.jpg

 

DSCN2970_zps0o5itrbt.jpg

 

DSCN2976_zpsuvoqr7k8.jpg

 

DSCN2977_zpshfqodmtw.jpg

 

DSCN2980_zpsgjcm1tbc.jpg

 

Następnie zrobiłem sobie ludwik 1:20 - hehe Ale jak pięknie się pieni

 

DSCN2982_zpsutfydxeo.jpg

 

Wypłukane, wskakują na noc do garażu doschnąć. Następnie w piątkową noc zabrałem je na noc do domu :-]

I od razu przystąpiłem do dzieła:

 

DSCN2998_zpsd4ryfmgf.jpg

 

DSCN2996_zps50kitltm.jpg

 

Po pierwszej warstwie zostało

 

DSCN2999_zpsoqjrglvu.jpg

 

 

W sobotę rano wstałem wcześniej, klimat na słuchawkach

 

DSCN3000_zpsyckkjhqm.jpg

 

i położyłem drugą warstwę. Po niej zostało

 

DSCN3005_zpshlrq7kqq.jpg

 

Rezultat:

 

DSCN3007_zpssbjpdavm.jpg

 

DSCN3008_zpsyxmuwpax.jpg

 

 

 

Więc teraz czas na wiśnię na torcie :kox: czyli bagażnik i tylną kanapę, która to część zajęła mi dłużej niż koła i zewnętrze razem wzięte... :o

 

Środki użyte:

 

AG CGP

AG Interior sham-poo

AG Vinyl & Rubber

CarPro Perl 1:5 jako dressing bagażnika

 

Surfex 1:10 w niektórych miejscach.

Odkurzacz

Wilgotne fibry, masa, bo tapicerkę i podsufitkę przecierałem fibrą z szamponem.

 

Oraz:

 

DSCN3009_zpspexwck11.jpg

 

Rekonesans:

 

Śmierdzi psem!

 

DSCN2985_zpswunhctnc.jpg

 

DSCN2987_zpsmmzgiiw8.jpg

 

DSCN2988_zps86smejoe.jpg

 

DSCN2989_zpsaazjuzm1.jpg

 

DSCN2991_zpsf7mjlwyc.jpg

 

 

Oraz jakieś przypadkowe brudy tu i tam:

 

DSCN2986_zps29jxnfda.jpg

 

DSCN3010_zpsdgvq52ss.jpg

 

Prokudent in action :D

 

DSCN3015_zpsapkcuy0q.jpg

 

 

Tutaj zaczęły się schody bo zacząłem wszystko wywlekać z auta

 

DSCN3017_zpstgmskr4d.jpg

 

 

Prawa połowa po odkurzeniu oraz oraz "przepraniu"

 

DSCN3018_zpsmh4yguuz.jpg

 

 

DSCN3022_zps7qzf6ixb.jpg

 

DSCN3023_zpsunwj4on8.jpg

 

DSCN3024_zpssyiulyww.jpg

 

DSCN3027_zpsylh1vgiq.jpg

 

 

DSCN3029_zpsrpi5vt4r.jpg

 

DSCN3031_zpsm4vrl6in.jpg

 

DSCN3032_zpsnzpkf7vq.jpg

 

DSCN3036_zpsgf45el3a.jpg

 

DSCN3038_zpssnvexiy9.jpg

 

 

DSCN3039_zpsdchxb97p.jpg

 

DSCN3040_zpsxflmsrie.jpg

 

DSCN3041_zpstposhy2g.jpg

 

 

DSCN3044_zpsrm0ymceb.jpg

 

DSCN3045_zpsxps67tjf.jpg

 

DSCN3046_zpssapypd7w.jpg

 

DSCN3047_zpsdsicw0pm.jpg

 

DSCN3048_zpsw3xymbjx.jpg

 

DSCN3049_zps8ljozgts.jpg

 

DSCN3050_zpssae0feym.jpg

 

 

DSCN3051_zps7idjlvgz.jpg

 

DSCN3052_zpsfywkg7mo.jpg

 

A na gumimatę

 

DSCN3061_zpsp32v8bji.jpg

 

Korpus jest metalowy więc

 

DSCN3053_zpsayd0giop.jpg

 

 

Po Perlu

 

DSCN3054_zps48fuoyoq.jpg

 

DSCN3056_zpswqayyeyr.jpg

 

DSCN3057_zpsxis7pxge.jpg

 

 

Dalej

 

DSCN3062_zpsttpuyjbf.jpg

 

DSCN3063_zpsyemrr4jz.jpg

 

DSCN3064_zpstyt4owhy.jpg

 

DSCN3065_zpsuulnribb.jpg

 

DSCN3078_zps3f6exaee.jpg

 

DSCN3087_zpsq5o07b7f.jpg

 

Do zatarcia:

 

DSCN3088_zpshgw5j97n.jpg

 

 

Szyberdach, tu okazało się być dosyć ciekawie :)

 

DSCN3066_zpsadbxukqh.jpg

 

DSCN3071_zps3sul5fpg.jpg

 

DSCN3073_zpsld12ef2q.jpg

 

DSCN3075_zpsorwql30y.jpg

 

 

Później przyatakowałem drzwi

 

DSCN3067_zpsqmirwej4.jpg

 

DSCN3116_zpspurpkdxj.jpg

 

DSCN3079_zpsmogwxjxx.jpg

 

 

DSCN3081_zpsou40tsf0.jpg

 

 

Kanty szyb też umyłem :)

 

DSCN3082_zpsu8sdibsh.jpg

 

DSCN3083_zpsyo3rzajl.jpg

 

 

Zmiana wody w połowie drogi

 

DSCN3080_zpsvqzodcbm.jpg

 

 

I bagażnik gotowy:

 

DSCN3089_zps84emlovf.jpg

 

DSCN3090_zpsncaueprk.jpg

 

DSCN3091_zpsgarox6z5.jpg

 

DSCN3092_zps3biywn6d.jpg

 

DSCN3093_zpsagaparji.jpg

 

DSCN3095_zps9qjb9ggt.jpg

 

 

Aaaa zapomniałem o rolecie, która jakoś dziwnie sie kleiła, więc zmyłem ją surfeksem

 

DSCN3096_zpsk53ov1kq.jpg

 

DSCN3097_zpshxsqpukk.jpg

 

DSCN3098_zps6h6zqasq.jpg

 

 

DSCN3100_zps1yxxdkqz.jpg

 

DSCN3101_zpskvgg4ybn.jpg

 

 

 

Pora na tylne siedzenia.

 

DSCN3103_zpsjsn1rgmv.jpg

 

DSCN3105_zpsn7fvvgt1.jpg

 

DSCN3106_zpsoyqewb0a.jpg

 

DSCN3107_zpsgkofqszx.jpg

 

Na skórek:

 

DSCN3109_zpsxlnajmpu.jpg

 

DSCN3112_zps82mqfvhu.jpg

 

DSCN3114_zps46ynfocn.jpg

 

DSCN3115_zps5pgziwv9.jpg

 

DSCN3111_zpsrekh1lmu.jpg

 

Obok skórek:

 

DSCN3118_zpsbbdxxxpp.jpg

 

DSCN3119_zpsq89zfwd4.jpg

 

 

DSCN3120_zpsjtkgymvx.jpg

 

 

DSCN3121_zpsa4afxlap.jpg

 

DSCN3122_zpspqfmd5ca.jpg

 

Rezultat:

 

DSCN3126_zpsrraykugm.jpg

 

DSCN3127_zpstvtorhkt.jpg

 

DSCN3128_zpspqbuzkek.jpg

 

 

 

I to by było na tyle, przód może zaatakuję w następny weekend. Jak narazie urwanie głowy w pracy.

 

Jedyne co zdążyłem liznąć jeszcze to podłokietnik

 

DSCN3131_zps6agxn5ez.jpg

 

DSCN3132_zpsu7zlgdkh.jpg

 

DSCN3135_zpsmeytxtrb.jpg

 

 

 

Dziękuję za mnie :)

Link to comment
Share on other sites

Mi najbardziej podoba się MMI2. Słyszałem wiele dziwnych komentarzy o funkcjonalności i braku inuicyjności. Jedna 500km podróż i system jest rozpracowany, a działa świetnie :)

No i B&O :mrgreen:

CGLC 177km, rok 2014

Link to comment
Share on other sites

Dzięki koledzy.

 

Jeśli chodzi o jakość samochodu to złożony jest równo i czysto ale czy jakość materiałów i ten tzw "feel" jest taki premium? Nie jestem pewien.

To nie jest segment E mógłby ktoś powiedzieć. Ale dlatego wpadło A4, najbardziej mi pasowało pod względem wymiarów/garażu i kosztów serwisowania.

 

Kolego nefifer zbieraj zbieraj, ja przesiadłem się z BMW. Nie wdam się w dyskusje co lepsze, nowsze lepsze :)

Natomiast co do samego zbierania to ja startowałem jakieś 11 lat temu z poziomu ulicy na której jednej zimy mieszkałem.

Jak wyjechałem z kraju to miałem plecak i 150 funtów.

Link to comment
Share on other sites

moim zdaniem jakosc materialow i spasowanie jest premium - jezdze juz kolejna a4 i nigdy zadnego swierszcza nie slyszalem, a latwo auta nie maja. Czy lepsza od bmw i mercedesa - trzeba by miec porownanie tej samej klasy aut w tym samym roczniku przy podobnym traktowania. Od VW czy skody duzo sie rozni jakoscia wykonczenia, a wiadomo, ze vw w swojej klasie tez zle nie wypada.

Link to comment
Share on other sites

Możliwe kolego. Niestety czasy drzwi, które były solidne już się chyba skończyły. Nie chodzi o sam dźwięk zatrzasku tylko o ich wagę i materiały boczków. Feeling boczków drzwi A4 nie umywa się do tych ze starego zużytego E39.

Nie jest powiedziane, że w A6 historia jest taka sama.

 

Kawał dobrej roboty. Przeglądając inne relacje najbardziej zwracam uwagę na wnętrze, u Ciebie mi się bardzo spodobało.

 

btw. Czerwony aplikator to bawełna? Jakiej firmy?

 

Dzięki :)

To czerwone to gąbkowe aplikatory Sonax, które kupiłem na miejscu w sklepie Mekonomen za 6PLN/sztuka, pakowane po pięć.

Dużo gorsze niż maguiarsy, cieńsze, ale do nakładania tanich cleanerów czy na felgi itp jak znalazł.

Jeden np leży cały czas w puszce FK1000

Link to comment
Share on other sites

Dziękówka :) Istotnie, wygląda na to że to jest 3G

 

Fajna solidna praca, dużo zdjęć super ze Ci sie chciało. Ostatnio macalem te aplikatory z Sonaxa masz racje ze to nie megsa poziom ale zdecydowanie jakos na plus w stosunku do klasycznego zoltego sloneczka.

 

:good:

Link to comment
Share on other sites

Dzięki

 

UP!

 

Dzisiaj zaatakowałem front, w przedziale czasowym 13-18

Nie ma co pisać, wszystko jest na fotach. :) Wspomnę tylko, że nie mam zdjęć z czyszczenia każdego elementu, ale tam gdzie jest zdjęcie syfu, tam syf został usunięty.

 

Zacznijmy od zdjęć damagów:

 

DSCN3150_zpsj5tklcww.jpg

 

DSCN3151_zpsqhmtqejk.jpg

 

DSCN3152_zpsmlyvfui7.jpg

 

DSCN3153_zpsriqkvysw.jpg

 

DSCN3154_zpstjekcfqu.jpg

 

DSCN3155_zpsobr2c31f.jpg

 

DSCN3156_zpsckq4larj.jpg

 

DSCN3157_zpsqjwpmc7h.jpg

 

DSCN3158_zpsr48wrret.jpg

 

DSCN3159_zpsy3y316xv.jpg

 

DSCN3160_zpsavw9nzat.jpg

 

DSCN3161_zps7o5wyedl.jpg

 

DSCN3162_zpsoeyoqi6m.jpg

 

DSCN3163_zpsni5x7ixx.jpg

 

DSCN3164_zpsnb8egsow.jpg

 

DSCN3167_zpseay6jpik.jpg

 

DSCN3168_zpsy7gy6ajo.jpg

 

DSCN3169_zpsjnuqjbpr.jpg

 

Jedna dioda gdzieś uciekła?

 

DSCN3171_zpsgwrpijlz.jpg

 

DSCN3174_zpslvoh1gie.jpg

 

DSCN3175_zpsr9yf50ip.jpg

 

DSCN3176_zpsxdoy0u62.jpg

 

DSCN3178_zpsek6br21r.jpg

 

DSCN3179_zpsutp5uf1h.jpg

 

DSCN3180_zpsgnitx0af.jpg

 

DSCN3181_zpsodfdvvxk.jpg

 

O, jakiś niecierpliwy detailer tu był. Poprzedni właściciel niby zarejestrowany na DC, ale widać nie czytał ze zrozumieniem :kox:

 

DSCN3184_zpstv7emsny.jpg

 

Zestaw na wczoraj:

 

DSCN3182_zpsfvzc5zc3.jpg

 

Ta szczota jest rewelacyjna

 

DSCN3183_zpskkrqro4l.jpg

 

DSCN3186_zpss5bu8ukj.jpg

 

DSCN3187_zps42pyv0jd.jpg

 

DSCN3188_zpsjlqfmwmn.jpg

 

DSCN3189_zpsbo4m5ymd.jpg

 

DSCN3190_zps6thty398.jpg

 

DSCN3191_zpsvxebn0uy.jpg

 

DSCN3192_zpsmwyn8wrw.jpg

 

Hmmm

 

DSCN3193_zpsytzdsu1j.jpg

 

DSCN3194_zpsdq6eyuas.jpg

 

DSCN3195_zpsbwamjqa6.jpg

 

 

Tak więc Dyson siedzi w fotelu kierowcy, ale spokojnie, rura ma kaftanek

 

DSCN3196_zpsjrdn7rpu.jpg

 

DSCN3197_zpshwm3whlq.jpg

 

 

Wszędzie to piepszone psie włosie

 

DSCN3198_zpsokrklswa.jpg

 

DSCN3199_zps7p8qnwuv.jpg

 

I syf

 

DSCN3200_zps9mr5aa18.jpg

 

DSCN3201_zpskrl8vhkr.jpg

 

DSCN3203_zpsxy8dcfso.jpg

 

DSCN3204_zps9ihuvtmc.jpg

 

DSCN3207_zpshbmv2bqe.jpg

 

Pędzel i odkurzacz:

 

DSCN3208_zpshmsz86rw.jpg

 

Od razu lepiej :-]

 

DSCN3209_zpshfzk8ckd.jpg

 

DSCN3210_zpsawfs5cee.jpg

 

DSCN3211_zpsit1rfxrq.jpg

 

 

Starałem sie uchwycic te drobne białe włoski, dosłownie wszędzie

 

DSCN3212_zpswpb2lzti.jpg

 

DSCN3213_zpsuwknrz4v.jpg

 

Wleźć z rura sie dało niemal wszędzie...

 

DSCN3214_zpsmnbmane6.jpg

 

DSCN3217_zpsmkfre8aa.jpg

 

 

A tutaj wziąłem sobie 15 minut pauzy i zastosowałem terapię liniową :D

 

DSCN3219_zps3lenh6ac.jpg

 

DSCN3220_zpssxdvyiqb.jpg

 

DSCN3221_zpsidr2yt6c.jpg

 

Chu*owo wyszło, to odkurzyłem raz jeszcze

 

A tu odkurzanie fotela kierowcy. Zapomniałem wspomnieć, że oddkurzanie zacząłem od podsufitki.

 

DSCN3222_zpsyaowpiv9.jpg

 

DSCN3223_zpsuwzpmtcv.jpg

 

DSCN3224_zpslogt91oz.jpg

 

DSCN3225_zpseazy7r6r.jpg

 

Koszmar

 

DSCN3229_zpsasosh3mz.jpg

 

DSCN3231_zpsazixptxl.jpg

 

DSCN3232_zpsnqkbmlnv.jpg

 

DSCN3233_zpsm6lcxg7w.jpg

 

;)

 

DSCN3234_zps5sjf6uxh.jpg

 

DSCN3236_zpsmigbagci.jpg

 

 

Nareszcie, po dwóch godzinach, odkurzanie frontu zakończone. Pora przejśc do zmywania

 

DSCN3237_zpsxrzyocer.jpg

 

Tutaj coś co wytłumaczę lepiej przy fotach kierownicy. Ze środkiem który po myciu jest uwięziony w szczelinach,

 

DSCN3238_zpsyjibaw4c.jpg

 

Radzę sobie suchym pędzlem o długim włosiu, który przecieram wilgotną szmatką

 

DSCN3239_zpsp1xatejt.jpg

 

Itd

 

DSCN3241_zpsvajparxz.jpg

 

DSCN3242_zpsrj88yun4.jpg

 

DSCN3244_zpsn61ercdh.jpg

 

DSCN3246_zpsbkqhiixb.jpg

 

Spokojnie, jutro [dzisiaj] zwierciadło dostanie warstwę AG CGP

 

DSCN3247_zpsdfke4dnw.jpg

 

 

Mogłem przejśc do skóry fotela pasażera

 

DSCN3248_zps8asdlpik.jpg

 

DSCN3249_zpszoojjlvn.jpg

 

 

Ciemno, trudno uchwycić jakikolwiek kontrast

 

DSCN3252_zpsmchsynoh.jpg

 

 

Cóż

 

DSCN3253_zpsdxsn7zen.jpg

 

DSCN3254_zpshsfqqm3w.jpg

 

Hair gel ?

 

DSCN3255_zpsodipeil6.jpg

 

DSCN3259_zpsxxuionfj.jpg

 

 

Pora na stery

 

DSCN3260_zpsmjpnui2s.jpg

 

DSCN3261_zpszziuxstf.jpg

 

DSCN3262_zpsf2014mtp.jpg

 

 

Na tej srebrnej ramce to to jakiś nalot tłuszczowy, nie chciał się usunąć.

 

DSCN3263_zpsk9tkcdj3.jpg

 

 

Szwy i ciasne miejsca szczotką do zębów

 

DSCN3264_zpsxqihfiex.jpg

 

DSCN3265_zps0rdxb4zw.jpg

 

DSCN3266_zpst4g8c8ts.jpg

 

'A tutaj wracamy do osuszania zakamarów suchym/zwilżonym pędzlem

 

Po myciu szamponem i pędzlem i przetarciu wilgotną szmatką zostaje coś takiego:

 

DSCN3267_zpsoemexbzo.jpg

 

Następnie sychy pędzel z długim włosiem w dłoń

 

DSCN3268_zpsewazpxvo.jpg

 

Pędzel wycieram o fibrę i używam aż do uzyskania pożądanego efektu

 

DSCN3269_zps7qykudid.jpg

 

DSCN3270_zps6kbmfbbw.jpg

 

 

DSCN3271_zpsdomqbybe.jpg

 

DSCN3272_zps6zrgb9yi.jpg

 

DSCN3273_zpsu45t6pnx.jpg

 

DSCN3274_zpsare8xipj.jpg

 

 

Oni też :P

 

DSCN3275_zpslaboytss.jpg

 

 

I na wczoraj tyle. Dzisiaj plan jest na szkło, dressowanie całości i mycie zewnątrza.

 

:kox:

Link to comment
Share on other sites

OK.

Znowu zajęło to 5 godzin. Mimo tego że miała być ostatnia prosta. :o

Fotografowanie szło kiepsko.

 

Dressing. Dzisiaj się tak natarłem, że chyba będę musiał oprószyć mąką ziemniaczaną haha :kox:

 

Ale zacząłem od ataku na skórę kierownika.

 

DSCN3280_zpsc0ul6iff.jpg

 

DSCN3281_zpslwtbjqa5.jpg

 

DSCN3286_zpsbfhnzd8z.jpg

 

DSCN3290_zpsmj7kmagx.jpg

 

Zapomniałem tez o zewnątrznej fotela pasażera.

 

DSCN3291_zpsjvqxtcqx.jpg

 

DSCN3292_zpsoyexzqpm.jpg

 

W zakamarach wspomagałem sie zestawem kosmetycznym żony :-]

 

DSCN3300_zpsndm1zjss.jpg

 

DSCN3293_zpsuaiz10wr.jpg

 

DSCN3294_zps1om8ncux.jpg

 

DSCN3296_zps9htozt6a.jpg

 

Gónwo widać.

 

DSCN3299_zps6j0emisl.jpg

 

Ale patrz uważnie :)

 

DSCN3301_zpszoksncdv.jpg

 

DSCN3305_zpsdftiuf8x.jpg

 

DSCN3306_zpszhc2whwt.jpg

 

DSCN3310_zpseg6f0o1i.jpg

 

DSCN3311_zpsua4xqkgt.jpg

 

Tam psik psik Koch NMPC

 

DSCN3314_zps6zpzo3hl.jpg

 

DSCN3316_zpsy4i8vyx3.jpg

 

DSCN3319_zpsazinledv.jpg

 

DSCN3329_zpsu0ygfker.jpg

 

 

Sąsiad, mimo siedemdziesiątki, i temperatury w okolicy zera, wyciągnął lalę do mycia :good:

 

DSCN3332_zpsamr0rpqe.jpg

 

 

A ja jak juz byłem przy szkle, to opacynkowałem też make up mirrors.

 

DSCN3334_zpsgjzunkjz.jpg

 

 

I foty na gotowo

 

DSCN3335_zpskrn9xkqi.jpg

 

DSCN3344_zps3ddvgjuw.jpg

 

DSCN3339_zps409rwfxi.jpg

 

DSCN3345_zpsfpzdf2qb.jpg

 

 

Tutaj nadal widzę jakieś paprochy w klawiszach :evil: Skąd to gónwo się tam wzięło?

 

DSCN3346_zpsy2uws8ol.jpg

 

 

DSCN3347_zps4uiibdms.jpg

 

DSCN3350_zpsiji2qpft.jpg

 

DSCN3349_zpsuwjfbghe.jpg

 

DSCN3351_zpsokxtrodd.jpg

 

DSCN3357_zpsihs03euz.jpg

 

DSCN3359_zps44ajuf74.jpg

 

DSCN3360_zpse2dxglve.jpg

 

DSCN3361_zpsdhnbexhg.jpg

 

DSCN3364_zpsyibjyvrt.jpg

 

 

Potem opłukałem auto myjką

 

DSCN3373_zps3x7lk6sr.jpg

 

Po czym wpompowałem do myjki Glikol. Trik o którym poinformował mnie szef serwisu Karcher w Krakowie. Po tym zabiegu może z łatwością stać w garażu przez zimę. W samą porę, bo dzisiaj pierwszy raz temp pod wieczór spadła poniżej zera.

 

DSCN3368_zps75jcwktn.jpg

 

I tyle. Jeśli pogoda pozwoli, to może jeszcze w tym roku atakuję wnęki drzwiowe, zapuszczone totalnie.

Oraz poprawię powłoki na szybach, obecnie Nanolex, ale działanie nie podoba mi się. Do tego na panoramie grube wżery po twardej wodzie.

 

Dziękuję za mnie. :D

Link to comment
Share on other sites

Zaciekawiłeś mnie tym Glicolem. I od razu przedzwoniłem do Karchera w swoim mieście, niestety gość, który pracuje x lat pozwiedzał, że pierwsze słyszy o takim patencie. Producent nie zaleca ani nie przewiduje tego typu rozwiązań jedyne co się stosuje to po prostu chowanie myjki do ciepłego pomieszczenia. A co w przypadku gdy ten glicol nie wszędzie dotrze w pompie tudzież gdzie indziej? Przy mrozach rzędu -20C które zazwyczaj przez parę dni występują u Nas w Pl. Ehh szkoda, a już myślałem, że będę z niej mógł korzystać przez całą zimę ;)

Link to comment
Share on other sites

Zaciekawiłeś mnie tym Glicolem. I od razu przedzwoniłem do Karchera w swoim mieście, niestety gość, który pracuje x lat pozwiedzał, że pierwsze słyszy o takim patencie. Producent nie zaleca ani nie przewiduje tego typu rozwiązań jedyne co się stosuje to po prostu chowanie myjki do ciepłego pomieszczenia. A co w przypadku gdy ten glicol nie wszędzie dotrze w pompie tudzież gdzie indziej? Przy mrozach rzędu -20C które zazwyczaj przez parę dni występują u Nas w Pl. Ehh szkoda, a już myślałem, że będę z niej mógł korzystać przez całą zimę ;)

 

Ja akurat byłem w centrali krakowskiej, nie pamietam dokladnie ulicy ale naprzeciwko takiego dużego centrum handlowego.

 

Kupowałem tam głowiczkę i jedno kolano.

Głowiczka pęknięta właśnie po zamrożeniu.

To ja dokonywałem wymiany, i moim zdaniem nie ma opcji aby gdzies została woda, skoro glikol przelał sie takze przez 5m węża.

 

Rozmawialem tam z szefem serwisu, bardzo rzeczowy i przyjazny gość.

Update na wiosnę zobaczymy jak bangla :kox:

 

Crockett84 dziękówka :good:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej kolego, bardzo dziękuję za komentarz i miłe słowo :)

 

Jakoś przeoczyłem Twój komentarz, teraz przy okazji nowego wątku w W&W zobaczyłem dopiero :oops: także przepraszam za to.

Terapia liniowa nie pomogła mi :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.