Przemek Opublikowano 12 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witajcie. Robimy Opla, Maciek jedzie Scholl S17 na rotacji Kestrel SIM 180 Ja jadę Festool Rotex 125 i pasty APP 01, 03, 06, potem Poorboy SSR1 i na to Scholl S40. Efekty takie, e po przejechaniu Poorboy SSR1 mogłem stwierdzići w odbiciu, że muszę iść do dentysty. Natomiast po przejechaniu Schol S40 dokładnie widziałem dziury w moich zębach (żart, żeby mam bez dziur, za to z plombami...) Faktem jednak jest, że SSR1 w moim przypadku to był produkt, którego mi brakowało. Lakier po nim dostaje miłej głębi (jednoskładnikowy na bazie ołowiou, lakier oczywiście), jak również jest śliski. Oczywiście ciągnę go na średniej gąbce Profila. Proces do punktu zenitu i potem zejście z obrotami na ostanią rundę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 12 Lutego 2010 Partner forum Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 A próbowałeś nakładać SSR1 na finishing pad ? Jeżeli tak to z jakim skutkiem ? zróbcie kilka fotek 50/50 albo chociaż przed i po Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nOx Opublikowano 12 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Poki co mam fotki po Fotka nie oddaje efektu jest naprawdę idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Car Crazy, wrzuce to dzisiaj na auto w formacie Meg's Finishing i polishing pad. Efekty pokarze na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotres Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Mam pytanie czy udalo wam sie doprowadzic SSR1 do takiego stanu o jakim pisze producent w instrukcji stosowania czyli pylenia pasty ? Bo ja dzis jezdzilem rotacja naprawde dlugo na 1900 obr i nie moglem wypracowac tej pasty, ciagle byla mokra i mazala sie. Nigdy mi sie to nie udalo . Za miekka gabka ? uzywam najmiekszej gabki ABW waflowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanar Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Masz pracować maszyną aż zacznie znikać, mi sie to bez problemu udaje, spróbuj mniejsza ilość pasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 spróbuj mniejsza ilość pasty. dokładnie, ja kiedyś też wiecznie za dużo dawałem a to 5 kropelek wystarczy na połowę dachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 SSR1 w sobote walczyłem na polishing pad na DA i prawie mi cała schodziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fedur Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Rowniez jechalem ssr1 na DA DAS-6 na miekkiej gabce (wczesniej ssr2,5 na twardej) i znika po ok 10 przejsciach a potem pyli, mozna zwilzyc pada i jechac jeszcze ze 3 przejazdy. SSR1 pyli bardzo malo, ssr2,5 srednio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się