Przemek Posted February 12, 2010 Report Posted February 12, 2010 Witajcie. Robimy Opla, Maciek jedzie Scholl S17 na rotacji Kestrel SIM 180 Ja jadę Festool Rotex 125 i pasty APP 01, 03, 06, potem Poorboy SSR1 i na to Scholl S40. Efekty takie, e po przejechaniu Poorboy SSR1 mogłem stwierdzići w odbiciu, że muszę iść do dentysty. Natomiast po przejechaniu Schol S40 dokładnie widziałem dziury w moich zębach (żart, żeby mam bez dziur, za to z plombami...) Faktem jednak jest, że SSR1 w moim przypadku to był produkt, którego mi brakowało. Lakier po nim dostaje miłej głębi (jednoskładnikowy na bazie ołowiou, lakier oczywiście), jak również jest śliski. Oczywiście ciągnę go na średniej gąbce Profila. Proces do punktu zenitu i potem zejście z obrotami na ostanią rundę.
Partner forum CAR CRAZY Posted February 12, 2010 Partner forum Report Posted February 12, 2010 A próbowałeś nakładać SSR1 na finishing pad ? Jeżeli tak to z jakim skutkiem ? zróbcie kilka fotek 50/50 albo chociaż przed i po
nOx Posted February 12, 2010 Report Posted February 12, 2010 Poki co mam fotki po Fotka nie oddaje efektu jest naprawdę idealnie
Przemek Posted February 12, 2010 Author Report Posted February 12, 2010 Car Crazy, wrzuce to dzisiaj na auto w formacie Meg's Finishing i polishing pad. Efekty pokarze na zdjęciu.
piotres Posted April 17, 2010 Report Posted April 17, 2010 Mam pytanie czy udalo wam sie doprowadzic SSR1 do takiego stanu o jakim pisze producent w instrukcji stosowania czyli pylenia pasty ? Bo ja dzis jezdzilem rotacja naprawde dlugo na 1900 obr i nie moglem wypracowac tej pasty, ciagle byla mokra i mazala sie. Nigdy mi sie to nie udalo . Za miekka gabka ? uzywam najmiekszej gabki ABW waflowej.
kanar Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 Masz pracować maszyną aż zacznie znikać, mi sie to bez problemu udaje, spróbuj mniejsza ilość pasty.
malkolm Posted April 18, 2010 Report Posted April 18, 2010 spróbuj mniejsza ilość pasty. dokładnie, ja kiedyś też wiecznie za dużo dawałem a to 5 kropelek wystarczy na połowę dachu
Przemek Posted April 19, 2010 Author Report Posted April 19, 2010 SSR1 w sobote walczyłem na polishing pad na DA i prawie mi cała schodziła.
Fedur Posted October 9, 2011 Report Posted October 9, 2011 Rowniez jechalem ssr1 na DA DAS-6 na miekkiej gabce (wczesniej ssr2,5 na twardej) i znika po ok 10 przejsciach a potem pyli, mozna zwilzyc pada i jechac jeszcze ze 3 przejazdy. SSR1 pyli bardzo malo, ssr2,5 srednio.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now