Jump to content

Max Protect UNC-R - powłoka z gumową membramą.


Pogodny
 Share

Recommended Posts

Brakowało mi tutaj tematu z testami UNC-R.

Pacjentem na testy jest mój Ford Mondeo Mk3 2004r.

Na karoserii siedzi Reload z CarPro już drugi miesiąc na wyglinkowanym lakierze bez korekty - przyznam że sam reload nawet nieźle maskuje, ale na błotniku dokonałem szybkiej korekty, aby sprawdzić maskowanie powłoki od Max Protect.

Czas przedstawić błotnik po delikatnej korekcie zostawiając trochę defektów.

 

Powłoka UNC-R już czeka:

 

24v1zep.jpg

 

Korekta:

1. Menzerna S300 - fioletowy Scholl

2. Menzerna PF2500 - żółty 3M

3. Menzerna SF4000 - czarny profipolish

 

Przemycie kilka razy IPA:

 

16k4y2s.jpg

 

pxbpk.jpg

 

wjwhaq.jpg

 

4rqbns.jpg

 

2yla8ue.jpg

 

9iacua.jpg

 

Czas na to co zrobił UNC-R.

 

4id07c.jpg

 

Zszkokował mnie, bo rysy są, ale trzeba się mocno przyjrzeć i poszukać :)

 

6sustx.jpg

 

25667wm.jpg

 

fvieyv.jpg

 

2updykx.jpg

 

Czas na plener... Co ta powłoka robi z lakierem - nie da się opisać.

 

124wze0.jpg

 

2ptrx1j.jpg

 

4vnzhe.jpg

 

16krpl5.jpg

 

nwfrb9.jpg

 

jinkm8.jpg

 

 

A że dziś troszkę popadało była okazja uchwycić kropelki :)

Niestety zdjęcia robione telefonem, ale zawsze coś...

 

izvrd3.jpg

 

2u6eik5.jpg

 

30dccjs.jpg

 

2ljjjo8.jpg

 

Dodatkowo pod ręką będę miał samochód Mondeo MK4, który zabezpieczyłem powłoką od Max Protect. Możecie w dziale PSB obejrzeć fotorelację z renowacji i zabezpieczenia, a co jakiś czas wrzucę zdjęcia/filmiki co tam słychać na karoserii...

Link to comment
Share on other sites

Powłoka o dziwo nie uwydatniła kiepskiego lakieru na moim mondku mk3, ale wiadomo korekta - cięcie polisz i finisz, na pewno swoje zrobiły.

 

Kolejna porcja kropelek, pierwsza od góry to zdjęcie Mondka kolegi któremu robiłem renowację, do poczytania:

viewtopic.php?f=9&t=24462&view=unread#unread

 

v58fgl.jpg

 

A tutaj mój mondek mk3. Na masce 3miesięczny Zymol Carbon, na błotniku kilkudniowy UNC-R od Max Protect:

 

1zx2ntk.jpg

 

1g6f5d.jpg

 

20qaqs0.jpg

 

1yx43s.jpg

Link to comment
Share on other sites

Poczytaj tematy od Novus'a oraz SzaKal'a - oni aplikują właśnie UNC-R'a, jest też filmik zrobiony przez SzaKal'a, jak powłoka się ma po 11 miesiącach.

Jak to SzaKal powiedział - trwałością i wyglądem UNC-R bije konkurencję na łeb ;)

 

Link to comment
Share on other sites

W dwie osoby idzie łatwo - jedna aplikuje a druga za nią dociera :D Samemu to nie wiem jak detailerzy ogarniają tą powłokę, chciałbym to zobaczyć na żywo, magiczne 30 sek na cały np przedni błotnik i dotarcie...

Link to comment
Share on other sites

U mnie powłoka leży od 1 maja i dalej jest to samo co było. Jest to moja pierwsza powłoka i wiem, że jak zmienię auto to kupuję ją jeszcze raz.

Link to comment
Share on other sites

chyba wiem aką powłokę zakupię, martwi mnie opis że nie dla początkujących. Jest na prawdę tak trudna w aplikacji?
Napewno ciężej się aplikuje niż Mohsa czy tez C1, ale tragedii nie ma :) trzeba pamiętać o temperaturze ( wedlug mnie i roznych opini najlepiej 15-20 stopni, kladlem rowniez w 25' ale to juz byla walka z przysychaniem) i systemie wycierania na 3 szmatki
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Ja katuję ten błotnik na myjniach tym proszkiem co tam jest :)

Powłoka trzyma i ma się świetnie. Jak w końcu będę miał chwilę zrobię update z fotkami - na weekend szykują się dodatnie temperatury, czyli wskazane będzie umyć autko.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Nakładałem powłokę w weekend i była to moja pierwsza powłoka. Jeżeli jest to powłoka zaliczana do tych trudniejszych w aplikacji, to z przyjemnością spróbuję tych łatwiejszych. :) Nie sprawiła większych problemów w temperaturze około 20 stopni.

 

Elementy były dzielone na kilka części, często według przetłoczeń na nich występujących. Drzwi dzieliłem na cztery części, maskę też itp. Najlepiej przy polerowaniu sprawdzała się mikrofibra z dość krótkim włosiem i cienka.

 

Jedna kropelka na aplikator wystarczyła czasami na zrobienie całego elementu, więc należy rozsądnie moczyć aplikator, niekoniecznie co każdą czynność nakładania.

 

Na nałożenie powłoki na BMW X7 z panoramicznym dachem zeszło pół butelki, z tym że na początku nakładaliśmy trochę za dużo preparatu. Myślę, że jedna buteleczka może starczyć na trzy kompaktowe auta.

 

Widać przyciemnienie w normalnym świetle, w halogenach nie jest ono tak widoczne. Ładnie maskuje płytsze rysy, a w szczególności zniszczenia powłoki lakierniczej na masce i zderzaku nie są tak bardzo widoczne.

 

Fajnie odpycha wodę. Zobaczymy jak z trwałością. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.