Skocz do zawartości

Max Protect UNC-R - powłoka z gumową membramą.


Pogodny

Rekomendowane odpowiedzi

Brakowało mi tutaj tematu z testami UNC-R.

Pacjentem na testy jest mój Ford Mondeo Mk3 2004r.

Na karoserii siedzi Reload z CarPro już drugi miesiąc na wyglinkowanym lakierze bez korekty - przyznam że sam reload nawet nieźle maskuje, ale na błotniku dokonałem szybkiej korekty, aby sprawdzić maskowanie powłoki od Max Protect.

Czas przedstawić błotnik po delikatnej korekcie zostawiając trochę defektów.

 

Powłoka UNC-R już czeka:

 

24v1zep.jpg

 

Korekta:

1. Menzerna S300 - fioletowy Scholl

2. Menzerna PF2500 - żółty 3M

3. Menzerna SF4000 - czarny profipolish

 

Przemycie kilka razy IPA:

 

16k4y2s.jpg

 

pxbpk.jpg

 

wjwhaq.jpg

 

4rqbns.jpg

 

2yla8ue.jpg

 

9iacua.jpg

 

Czas na to co zrobił UNC-R.

 

4id07c.jpg

 

Zszkokował mnie, bo rysy są, ale trzeba się mocno przyjrzeć i poszukać :)

 

6sustx.jpg

 

25667wm.jpg

 

fvieyv.jpg

 

2updykx.jpg

 

Czas na plener... Co ta powłoka robi z lakierem - nie da się opisać.

 

124wze0.jpg

 

2ptrx1j.jpg

 

4vnzhe.jpg

 

16krpl5.jpg

 

nwfrb9.jpg

 

jinkm8.jpg

 

 

A że dziś troszkę popadało była okazja uchwycić kropelki :)

Niestety zdjęcia robione telefonem, ale zawsze coś...

 

izvrd3.jpg

 

2u6eik5.jpg

 

30dccjs.jpg

 

2ljjjo8.jpg

 

Dodatkowo pod ręką będę miał samochód Mondeo MK4, który zabezpieczyłem powłoką od Max Protect. Możecie w dziale PSB obejrzeć fotorelację z renowacji i zabezpieczenia, a co jakiś czas wrzucę zdjęcia/filmiki co tam słychać na karoserii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powłoka o dziwo nie uwydatniła kiepskiego lakieru na moim mondku mk3, ale wiadomo korekta - cięcie polisz i finisz, na pewno swoje zrobiły.

 

Kolejna porcja kropelek, pierwsza od góry to zdjęcie Mondka kolegi któremu robiłem renowację, do poczytania:

viewtopic.php?f=9&t=24462&view=unread#unread

 

v58fgl.jpg

 

A tutaj mój mondek mk3. Na masce 3miesięczny Zymol Carbon, na błotniku kilkudniowy UNC-R od Max Protect:

 

1zx2ntk.jpg

 

1g6f5d.jpg

 

20qaqs0.jpg

 

1yx43s.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj tematy od Novus'a oraz SzaKal'a - oni aplikują właśnie UNC-R'a, jest też filmik zrobiony przez SzaKal'a, jak powłoka się ma po 11 miesiącach.

Jak to SzaKal powiedział - trwałością i wyglądem UNC-R bije konkurencję na łeb ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dwie osoby idzie łatwo - jedna aplikuje a druga za nią dociera :D Samemu to nie wiem jak detailerzy ogarniają tą powłokę, chciałbym to zobaczyć na żywo, magiczne 30 sek na cały np przedni błotnik i dotarcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba wiem aką powłokę zakupię, martwi mnie opis że nie dla początkujących. Jest na prawdę tak trudna w aplikacji?
Napewno ciężej się aplikuje niż Mohsa czy tez C1, ale tragedii nie ma :) trzeba pamiętać o temperaturze ( wedlug mnie i roznych opini najlepiej 15-20 stopni, kladlem rowniez w 25' ale to juz byla walka z przysychaniem) i systemie wycierania na 3 szmatki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Ja katuję ten błotnik na myjniach tym proszkiem co tam jest :)

Powłoka trzyma i ma się świetnie. Jak w końcu będę miał chwilę zrobię update z fotkami - na weekend szykują się dodatnie temperatury, czyli wskazane będzie umyć autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Nakładałem powłokę w weekend i była to moja pierwsza powłoka. Jeżeli jest to powłoka zaliczana do tych trudniejszych w aplikacji, to z przyjemnością spróbuję tych łatwiejszych. :) Nie sprawiła większych problemów w temperaturze około 20 stopni.

 

Elementy były dzielone na kilka części, często według przetłoczeń na nich występujących. Drzwi dzieliłem na cztery części, maskę też itp. Najlepiej przy polerowaniu sprawdzała się mikrofibra z dość krótkim włosiem i cienka.

 

Jedna kropelka na aplikator wystarczyła czasami na zrobienie całego elementu, więc należy rozsądnie moczyć aplikator, niekoniecznie co każdą czynność nakładania.

 

Na nałożenie powłoki na BMW X7 z panoramicznym dachem zeszło pół butelki, z tym że na początku nakładaliśmy trochę za dużo preparatu. Myślę, że jedna buteleczka może starczyć na trzy kompaktowe auta.

 

Widać przyciemnienie w normalnym świetle, w halogenach nie jest ono tak widoczne. Ładnie maskuje płytsze rysy, a w szczególności zniszczenia powłoki lakierniczej na masce i zderzaku nie są tak bardzo widoczne.

 

Fajnie odpycha wodę. Zobaczymy jak z trwałością. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.