Pogodny Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Brakowało mi tutaj tematu z testami UNC-R. Pacjentem na testy jest mój Ford Mondeo Mk3 2004r. Na karoserii siedzi Reload z CarPro już drugi miesiąc na wyglinkowanym lakierze bez korekty - przyznam że sam reload nawet nieźle maskuje, ale na błotniku dokonałem szybkiej korekty, aby sprawdzić maskowanie powłoki od Max Protect. Czas przedstawić błotnik po delikatnej korekcie zostawiając trochę defektów. Powłoka UNC-R już czeka: Korekta: 1. Menzerna S300 - fioletowy Scholl 2. Menzerna PF2500 - żółty 3M 3. Menzerna SF4000 - czarny profipolish Przemycie kilka razy IPA: Czas na to co zrobił UNC-R. Zszkokował mnie, bo rysy są, ale trzeba się mocno przyjrzeć i poszukać Czas na plener... Co ta powłoka robi z lakierem - nie da się opisać. A że dziś troszkę popadało była okazja uchwycić kropelki Niestety zdjęcia robione telefonem, ale zawsze coś... Dodatkowo pod ręką będę miał samochód Mondeo MK4, który zabezpieczyłem powłoką od Max Protect. Możecie w dziale PSB obejrzeć fotorelację z renowacji i zabezpieczenia, a co jakiś czas wrzucę zdjęcia/filmiki co tam słychać na karoserii...
Dystrybutor e36ace Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Fajny test, naapisz czy po nałożeniu powłoki pozostałości rys nie zostały przypadkiem bardziej uwydatnione? Wklejaj aktuala
Pogodny Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Powłoka o dziwo nie uwydatniła kiepskiego lakieru na moim mondku mk3, ale wiadomo korekta - cięcie polisz i finisz, na pewno swoje zrobiły. Kolejna porcja kropelek, pierwsza od góry to zdjęcie Mondka kolegi któremu robiłem renowację, do poczytania: viewtopic.php?f=9&t=24462&view=unread#unread A tutaj mój mondek mk3. Na masce 3miesięczny Zymol Carbon, na błotniku kilkudniowy UNC-R od Max Protect:
Dystrybutor e36ace Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Mam nadzieję że trwałość tej powłoki będziesz badał a i fotki z aktualami mile widziane. Sam zastanawiam się nad powłoką tylko nie wiem którą wybrać.
Pogodny Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Poczytaj tematy od Novus'a oraz SzaKal'a - oni aplikują właśnie UNC-R'a, jest też filmik zrobiony przez SzaKal'a, jak powłoka się ma po 11 miesiącach. Jak to SzaKal powiedział - trwałością i wyglądem UNC-R bije konkurencję na łeb
SzaKal Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Heh mogę pokazać jak powłoka sprawuje się po 17 miesiącach ... ale po co, niech każdy sam się przekona
Dystrybutor e36ace Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Heh mogę pokazać jak powłoka sprawuje się po 17 miesiącach ... ale po co, niech każdy sam się przekona nie bądź taki, pokazuj
Pogodny Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Tutaj powłoka po 16 miesiącach... Gniecie suty! Odpycha wodę jak wściekła
Dystrybutor e36ace Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2015 chyba wiem aką powłokę zakupię, martwi mnie opis że nie dla początkujących. Jest na prawdę tak trudna w aplikacji?
Pogodny Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2015 W dwie osoby idzie łatwo - jedna aplikuje a druga za nią dociera Samemu to nie wiem jak detailerzy ogarniają tą powłokę, chciałbym to zobaczyć na żywo, magiczne 30 sek na cały np przedni błotnik i dotarcie...
Gajek Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2015 U mnie powłoka leży od 1 maja i dalej jest to samo co było. Jest to moja pierwsza powłoka i wiem, że jak zmienię auto to kupuję ją jeszcze raz.
siwy1988_88_88 Opublikowano 1 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2015 chyba wiem aką powłokę zakupię, martwi mnie opis że nie dla początkujących. Jest na prawdę tak trudna w aplikacji? Napewno ciężej się aplikuje niż Mohsa czy tez C1, ale tragedii nie ma trzeba pamiętać o temperaturze ( wedlug mnie i roznych opini najlepiej 15-20 stopni, kladlem rowniez w 25' ale to juz byla walka z przysychaniem) i systemie wycierania na 3 szmatki
Jacek360 Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2015 Jak tam się powłoka sprawuje? przydałaby się jakaś aktualizacja.
Pogodny Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2015 Ma się świetnie, jak będę na myjni nakręcę filmik
SpiderS Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2015 Panowie myślę, że lepiej będzie podawać wytrzymałość powłoki w kilometrach a nie w miesiącach. Mam klienta co tłucze 100 tys/rok , a ja robię np 15 tys km więc jaki sens ma podawać trwałość produktu w miesiącach.
Pogodny Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2016 Ja katuję ten błotnik na myjniach tym proszkiem co tam jest Powłoka trzyma i ma się świetnie. Jak w końcu będę miał chwilę zrobię update z fotkami - na weekend szykują się dodatnie temperatury, czyli wskazane będzie umyć autko.
dawidos145 Opublikowano 16 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2016 Nakładacie powłokę stopniowo ? np dzielicie maskę na 3/4 części, jedna fibra do ściągania nadmiaru później do docierania ? zasada taka jak generalnie wszędzie ? Tego unc można położyć na felgi ?
powalla Opublikowano 16 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2016 Przyznaj sie ze nie chcialo Ci sie czytac tego tematu od poczatku
dawidos145 Opublikowano 17 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2016 A gdzie to jest napisane ? jest tylko napisane, że są trudności przy większej temperaturze, a pytam ogólnie jak najlepiej ją położyć
dawidos145 Opublikowano 17 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2016 Film naszego kolegi SzaKal o to mi chodziło, widziałem filmik, chciałem się upewnić, dzięki Pogodny !
antosantos Opublikowano 18 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2016 Nakładałem powłokę w weekend i była to moja pierwsza powłoka. Jeżeli jest to powłoka zaliczana do tych trudniejszych w aplikacji, to z przyjemnością spróbuję tych łatwiejszych. Nie sprawiła większych problemów w temperaturze około 20 stopni. Elementy były dzielone na kilka części, często według przetłoczeń na nich występujących. Drzwi dzieliłem na cztery części, maskę też itp. Najlepiej przy polerowaniu sprawdzała się mikrofibra z dość krótkim włosiem i cienka. Jedna kropelka na aplikator wystarczyła czasami na zrobienie całego elementu, więc należy rozsądnie moczyć aplikator, niekoniecznie co każdą czynność nakładania. Na nałożenie powłoki na BMW X7 z panoramicznym dachem zeszło pół butelki, z tym że na początku nakładaliśmy trochę za dużo preparatu. Myślę, że jedna buteleczka może starczyć na trzy kompaktowe auta. Widać przyciemnienie w normalnym świetle, w halogenach nie jest ono tak widoczne. Ładnie maskuje płytsze rysy, a w szczególności zniszczenia powłoki lakierniczej na masce i zderzaku nie są tak bardzo widoczne. Fajnie odpycha wodę. Zobaczymy jak z trwałością.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się