majkelradom Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2011 Wystarczy odpiąć klemę dodatnia - po co cokolwiek osłaniać. Jak nie ma prądu to nic się nie uszkodzi bo zwarcie jest niemożliwe a i lepiej po myciu zostawić auto niech schnie a nie od razu odpalać. A Jak się ma obawy bo wiązka jest w ciężkim stanie to wtedy się nie martwi o to co zasłonić a po prostu się nie myje silnika. A co z wodą w kostkach? już 2 sztuki z popaloną komorą silnika po umyciu robiłem w tym śliczne hamerykańskie xc90:)
Lozek Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2011 Tutaj ludzie mają hopla na punkcie lakieru ja na punkcie czystości komory silnika. Uwierz, że myłem komorę częściej niż niektórzy normalni ludzie myją auto. Nie zakrywam żadnych kostek itd. Tylko i wyłącznie odpinam dodatnią klemę od aku, ładuję ją w folię i zaklejam szczelnie. Myjąc komorę leje po wszystkim, kleme podpinam z 30-60min po myciu - jak podocieram rzeczy na których mogą się zrobić zacieki itd. Auto odpala bez zająknięcia za każdym razem i chodzi równiutko. Elektrykę miałem robioną (całą wiązkę) podczas zmiany silnika pół roku temu - robił ją fachowiec i się o elektrykę nie boję, wszystko jest cacy.
majkelradom Opublikowano 11 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2011 honda będzie chodzić, ma jakoś sprytnie wszystko porobione. Ale francuzy mało kiedy po umyciu komory chodzi jak powinien a benzynka z sekwencją to już w ogóle. Lozek, wymieniałeś silnik bo Ci korba bokiem wyleciała na torze ?
adrianekk Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 ja mojego civica też lałem wodą z węża grubo i normalnie pyknęła bez żadnych oporów, klem nie zabezpieczałem ale słuszna uwaga.
sirtrojan Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 . Ale francuzy mało kiedy po umyciu komory chodzi jak powinien potwierdzam - myłem w Clio koleżanki to jej centralny zwariował. Ponieważ to auto które mało jeździ jeszcze wrócę do tematu bo muszę jej reanimować centralkę albo czujniki. a chciałem pomóc Puki co zamykane z kluczyka.
Lozek Opublikowano 12 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2011 honda będzie chodzić, ma jakoś sprytnie wszystko porobione. Ale francuzy mało kiedy po umyciu komory chodzi jak powinien a benzynka z sekwencją to już w ogóle. Lozek, wymieniałeś silnik bo Ci korba bokiem wyleciała na torze ? Stary silnik sprzedałem, i nadal ma się dobrze Korby były na swoim miejscu Po prostu zmiana z 1.4 na 1.6 A wracając do tematu - skoro jest tak jak mówicie, to ja już nie pomogę. Ja myłem tylko silniki w hondach i nigdy nie natrafiłem na problem
adii Opublikowano 13 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2011 w mojej astrze zawsze sie bawiłem w oklejenie- klema, alternator, i kilka pierdółek . Ale jakiś czas temu byłem na myjni to gościu polał wszystko czymś, pewnie mocna aktywna piana i po ok minucie spłukał mocnym ciśnieniem z karchera... odpalił a usługa jedyne 50zł
ulik87 Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 Wystarczy odpiąć klemę dodatnia - po co cokolwiek osłaniać. Jak nie ma prądu to nic się nie uszkodzi bo zwarcie jest niemożliwe a i lepiej po myciu zostawić auto niech schnie a nie od razu odpalać. A Jak się ma obawy bo wiązka jest w ciężkim stanie to wtedy się nie martwi o to co zasłonić a po prostu się nie myje silnika. A co z wodą w kostkach? już 2 sztuki z popaloną komorą silnika po umyciu robiłem w tym śliczne hamerykańskie xc90:) dziwne. jakaż to musiała być kostka, że się komora zafajczyła? przecież są bezpieczniki (teoretycznie). no chyba, że ktoś miał dziwną rzeźbę w owym xc90 to pewne, że pożar był wynikiem mycia?
Lozek Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 Wystarczy odpiąć klemę dodatnia - po co cokolwiek osłaniać. Jak nie ma prądu to nic się nie uszkodzi bo zwarcie jest niemożliwe a i lepiej po myciu zostawić auto niech schnie a nie od razu odpalać. A Jak się ma obawy bo wiązka jest w ciężkim stanie to wtedy się nie martwi o to co zasłonić a po prostu się nie myje silnika. A co z wodą w kostkach? już 2 sztuki z popaloną komorą silnika po umyciu robiłem w tym śliczne hamerykańskie xc90:) dziwne. jakaż to musiała być kostka, że się komora zafajczyła? przecież są bezpieczniki (teoretycznie). no chyba, że ktoś miał dziwną rzeźbę w owym xc90 to pewne, że pożar był wynikiem mycia? \ bezpieczniki? owszem, są ale jeszcze muszą mieć odpowiedni amperaż mało to razy się widuje nawet 15/20A zamiast 5?
m1chal Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2011 no wiec dzisiaj zabralem sie za silnik,który nigdy nie był pewnie myty... ewentualnie opłukany wodą przeze mnie 2 razy. No więc taki mamy syf: Całą komorę spsikałem preparaten Tenzi SuperGreen - środek jest mega silny, niezdrowy itd... przy pryskaniu jak mgielka leci na twarz, to zaczyna po chwili palić... jakiś czas temu myłem nim felgi, bez rękawiczek - to doszło do tego, że przez tydzień musiałem ręce leczyć, bo mi tak wysuszło i popekały, że krew leciała po kilku minutach poszedł w ruch najtanszy karcher jaki tylko był, wiec moc nie była zbyt duża, aby spenetrować dobrze cały brud, ale i tak środek mega daje rade, wiec dużo zeszło! w dużej mierze słońce mi przeszkadzało swiecąc prosto na silnik, poniewaz nie widzialem brudu w roznych zakamarkach gdzies na dole, czy przy podłużnicach itd ,ale myśle, że jak bede mył silnik raz na 1-2 miesiące brud zejdzie w 99%. plastiki, gumy itd zostały zabezpieczone produktem 303 Areospace Oto efekt - na żywo o wiele lepiej wygląda, jutro zrobie zdjęcia przy dziennym świetle, bo te przy sztucznym jakoś słabo efekt oddają.
cubstone Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 m1chal, a jak ma się ten Tenzi do karoserii? Ja jestem w posiadaniu produktu Truck tejże firmy, sprzedawca powiedział mi, że nic mocniejszego już w ofercie nie ma. Jednak robiąc bez rękawiczek w bardzo małym rozcieńczeniu nie miałem żadnych problemów z rękami, ale lakier w miejscach gdzie Tenzi zasechł, robił się jaśniejszy, wyblakły Zauważyłeś jakieś zmiany kolorystyczne u siebie? Jakie dajesz rozcieńczenie do silnika? Ja wczoraj po przygodach z Truckiem myłem silnik w Astrze APC AG i wyszło bardzo dobrze, jednak nie zadowalająco w 100%, chociaż brud nie był jakiś ogromny. A wyszło tak: Przed: Po:
m1chal Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2011 jak ma się ten Tenzi do karoserii? rozcienczenie robilem na oko... jak butelka ma 500ml ... tp mysle ze wlewalem okolo 120ml Tenzi. No tam gdzie poleciał tenzi na karoserie, to brud ładnie zszedł nie powiem, ale jako piana zajebisty hehe... ale nie bede go uzywał do tych celów... pracowałęm w Toyocie jakiś czas temu i tam używali tylko tego preparatu do wszystkiego, czyli do kół, karoseri, wnęk, silników itd... i nic się nie działo. aczkolwiek mi zostały jakies mega smugi na szybie od strony kierowcy, ale chyba dlatego, że za słabo opłukałem z tej chemii i mam nadzieje, że po myciu nie będzie śladu.
mastacrx Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Miał ktoś styczność z AUTOGLYM ENGINE & MACHINECLEANER? Nada się do przynajmniej 7 lat niemytego silnika?
k24 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2011 mastacrx, miałem z nim stuczność, bardzo silny środek, mega łatwo radzi sobie z zapieczonym brudem i olejem, warto spryskać nim silnik, poczekać ok 15 minut, spryskać ponownie (ale mniej) i dokładnie wypędzelkować oraz spłukać
D@rek Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2011 powinien sobie poradzić miałem ten środek dawał rady przy podobnych zabrudzeniach
miHoo79 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Na koniec po myciu najlpiej wydmuchac wszystko z kompresora z koncowka do przedmuchiwania... nie bedzie problemu ze zwarciami i innymi pierdołami bo wode wydmuchamy
mastacrx Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Idealnie nie jest( akumulator) ale i tak dużo lepiej niż było. Korek od wlewu oleju wypłowiał i rura od filtra powietrza. Mycie: Auto Glym Wheel Cleaner, Finish: Armorall Protectant Gloss Finish. Przed: Po:
Baza Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 Pozwolę sobie też przedstawić moją pracę przy moim autku. Jak widać nikt nigdy przez 13lat tam chyba nic nie czyścił. Najpierw pozabezpieczałem newralgiczne punkty jak wtryski,aparat zapłonowy i wszelkie kostki elektryczne. Później roztwór piany aktywnej,środek do mysia silników PLAK i rewelacyjny środek do czyszczenia motocykli CleanBike. Po wyschnięciu węże i plastiki potraktowałem K2 "Oskar" którego używam do motocykli i szczerze polecam bo nic nie kosztuje,daje fajny połysk i nie tłuści co znaczy że nie łapie później kurzu. A tu jeszcze drobny mod Pozdrawiam.
sirtrojan Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 drobny mod coś mało przepolowany a aż się prosi
Baza Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2012 Przepolerowany na lustro tylko zdjęcie zaraz po montażu i lekko się wytłuścił od rąk.
Borek Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2012 ależ to musi gadać koleś z dzielni ma w takim Accordzie tylko wkładkę, a jak mu depnie to włosy stają
Fancivi Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2012 Nie ma to jak Honda i VTEC jeszcze kolektor mozna by owinac bandazem termicznym zeby ladniej bylo i chlodnicy nie grzalo
Baza Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2012 ależ to musi gadać koleś z dzielni ma w takim Accordzie tylko wkładkę, a jak mu depnie to włosy stają Proszę tu są jakieś filmiki: Bandaż już czeka tylko brak chęci i czasu.
cubstone Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 Szukam dressingu do komory silnika. Teraz używam od bidy PB Natural Looka ale to nie to. Wcześniej miałem AG Vinyl & Rubber i był spoko do tego celu. W ostateczności wrócę do AutoGlyma, ale wolałbym spróbować czegoś nowego. Po głowie chodzi mi 303 AP oraz Meg's Engine Dressing, ale to tylko gdybanie, bo naocznie efektu po nich nie widziałem, więc liczę na Wasze doświadczenie i wypowiedzi. Zależy mi na porządnym odżywieniu plastików i węży, ale w komorze silnika nie toleruję połysku. Ma być jak najbardziej naturalnie, a'la fabryka Poradzicie coś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się