Lukasz20VT Opublikowano 4 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2010 Witajcie. Jako że stawiam pierwsze kroczki w świecie detailingu, przedstawiam na razie zdjęcia mojego auta przed całym procesem tak abyście mogli porównać efekt prac. Na chwilę obecną stosuję chemię typowo budżetową czyli wosk Shell i Formula1, mleczka Sonaxa i autopoliture Plastmal z PTFE (teflon, świetny efekt lustra). Kilka słów o pacjencie: 1999r. Pakiet PIU Racing, moc 304KM , 5 garów, 20V Turbo. Full wersja wyposażenia no i mały przebieg- 90.000km. Auto posiadam już kilka sezonów i jest to oficjalny DemoCar firmy Tonsil. Poniżej kilka linków i fotek. No 2 linki aby poczytać trochę o tym aucie: http://www.furious.pl/article/fiat-tonsil/index.htm http://www.autocentrum.pl/awc/lukasz20v ... oupe-1999/ BTW: w kwietniu auto odjeżdża do kol. Kanara na profi detailing
Lukasz20VT Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2010 Na wiosnę wskakuje nowe turbo GT28RS na którym złamie barierę 400KM.
Thomas Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 z Abartha to chyba znaczek tylko jest ale mniejsza z tym mimo wszystko fajne auto też mi się podoba lepszą jednostką do uturbiania podobno jest 16V
Łukasz Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Na wiosnę wskakuje nowe turbo GT28RS na którym złamie barierę 400KM. To auto ma napęd na przód z tego co pamiętam ?
Gość Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 oj Abarth.. jak nakleisz znaczki BMW to wtedy będzie BMW Turbo?.. po co firmować auto marką, która nie miała z tym modelem nic wspólnego?.. wstydzisz się, że jeździsz Fiatem?.. poza tym zapewne doskonale wiesz, że sam RS nie wystarczy żeby pękło 400KM.. Lukasz auto oczywiście napęd na przód.. trochę pomaga viscodrive (coś w rodzaju szpery)
Łukasz Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Lukaszauto oczywiście napęd na przód.. trochę pomaga viscodrive (coś w rodzaju szpery) Powiem tak - dla mnie robienie ponad 300KM, a nawet ponad 250KM w aucie z napędem na przód troszkę mija się z celem. I tak nie ruszysz tym sensownie z miejsca, no chyba, że z rolki aczkolwiek tutaj też są wielkie szanse na mielenie kołami. Aczkolwiek fajnie jest mieć taką moc pod nogą w trasie, gdzie potrzebne jest odejście na wyższych biegach przy manewrach wyprzedzania lub generalnie przyspieszania Oczywiście są nowe auta z rożnymi systemami - pomocne są, ale też nie do końca w nie wierzę. Takie moce powinny mieć auta z napędem na 4 łapy
julian Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Łukasz, żałuj, że nie jeździłeś nową mazda 3mps(260KM) albo focusem RS(305KM). Też byłem sceptyczny i szydziłem z pokrak z napędem na przednie łąpy, ale to na prawdę daje radę. i śmiga po zakrętach pełnym ogniem bez żadnych dramatów.
Gibon86 Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Ja jeździłem chwile mps i naprawde prowadzi się znakomicie. Przednia oś spokojnie daje rade z mocą. Skarbówka w moim mieście ma taką nieoznakowaną podobno do pościgów . Jakie było moje zdziwienie gdy wsiadłem do środka (myślałem że to zwykła) i zobaczyłem jakś pilot. Nacisnąłem guzik a tu syrena, kogut za atrapą i hałas na pół osiedla. I weź to wyłacz jak jesteś w szoku
fonnes Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Lukasz20VT, oceniłem jak trzeba na AWC
Lukasz20VT Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Samochód oczywiście fabrycznie nie jest Abarthem, w sumie nigdzie tego nie napisałem. Nie mniej jednak ta grafika nie znalazła się tam bez kozery. Auto ma mnóstwo dodatków Abartha zakupionych i montowanych na w servisie Fiat-Abarth w W-wie na Połczyńskiej. Tam też jest serwisowane. Thomas, ten silnik jest fabrycznie uturbiony. 16V to pomyłka, co sezon zmieniasz panewki. Poza tym to przestarzała konstrukcja pamiętająca czasy Fiata 132. Natomiast 20VT jest bardzo nowoczesną jednostką, mało tego- Angole na seryjnych gratach wykręcają po 360KM. Łukasz, owszem, lecz fabrycznie auto ma system ViscoDrive i szpere 35% Adolvo, Przy obecnych modach silnika dołożenie RS-ki spokojnie pozwoli mi złamać 400KM.
MetalMagnes Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Przy obecnych modach silnika dołożenie RS-ki spokojnie pozwoli mi złamać 400KM. a jakie ma to przełożenie na osiągi?
Lukasz20VT Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Na oponach Toyo Proxes i felgach 16'' setkę robię w 5,5s. Angole przy 400KM 60mil robią 4,7s. Wniosek widać jasny- z czasu urywam ponad 1s a to jest ogromna różnica.
MetalMagnes Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 bardziej interesuje mnie prędkość maksymalna
Gość Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Samochód oczywiście fabrycznie nie jest Abarthem, w sumie nigdzie tego nie napisałem. Nie mniej jednak ta grafika nie znalazła się tam bez kozery. Auto ma mnóstwo dodatków Abartha zakupionych i montowanych na w servisie Fiat-Abarth w W-wie na Połczyńskiej. Tam też jest serwisowane. tzn, że jak kupisz znaczki Ferrari w autoryzowanym serwisie to nazwiesz go Ferrari Coupe? nie było żadnych rzeczy dedykowanych przez Abartha do tego modelu Fiata.. a co do tego, że nigdzie tego nie napisałeś, to owszem.. choćby w podpisie masz.. a co do 16vT to niestety ale piszesz bzdury.. panewki to wymienia ktoś kto olewa wymiany oleju etc.. i ten, jak to nazwałeś przestarzały silnik był montowany m.in. w Deltach przez co ma on duuuużo większe możliwości przy dużych mocach.. summa summarum, wg mnie najlepszy model Fiata (i jak do tej pory najszybszy) jaki kiedykolwiek został wyprodukowany.. do tego zdecydowanie najlepiej wygląda w fabrycznej wersji Plus lub LE [ Dodano: 5 Luty 2010, 13:12 ] bardziej interesuje mnie prędkość maksymalna na skrzyni 6-cio biegowej osiągano 280km/h (licznikowe)
julian Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 ale po co te przepychanki? walka o idee? z pewnością są lepsze działy/fora, żeby sie wykłócać o trwałość poszczególnych komponentów poszczególnych modeli. peace
Lukasz20VT Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 a co do 16vT to niestety ale piszesz bzdury..panewki to wymienia ktoś kto olewa wymiany oleju etc.. Ty jesteś trzeźwy? Chyba nie... Ile miałeś w życiu Fiatów Coupe z tym silnikiem? Ile km zrobiłeś jakimkolwiek autem z "fiatowskim" silnikiem 16VT? Przestań bredzić bo powtarzasz coś co zasłyszałeś od kogoś. Fiat szybko się wycofał z tych silników bo była w nich wada konstrukcyjna! Silnik Lancii kolego to zupełnie inna bajka, inne materiały i ludki masowo przerzucają graty Lancii w korpus Fiata. O czym Ty piszesz! Plus lub LE Oprócz skór (które de facto są już na swoim miejscu) czym różni się mój model od Plusa?
Przemek Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Łukaszu, nie chcę się sprzeczać, ale 35% na dziobie, to tez jakiś dziwny żart. Z tego co pamiętam, to w Focusie RS było 15% i ciągnęło go po bokach jak oszalałego, w VW Golfie GTI Rallye było 18% i też był już na granicy opanowania. 25% to się na tyle daje i to juz jest ostro. Ale oczywiście sprawdzam ile Quaife daje w swoich sperach do fiata
julian Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 w poprzednim RS siedziało małe bydle, nowy jest grzeczną panienką z dobrego domu, mimo, że ma 100kucy więcej. dodali bajery do przeniesienia napędu, patrz link http://www.carpictures.com/vehicle/09C3B402617977.html Nie wiem jaka jest blokada, bo quaife ma stronę w przebudowie...
Przemek Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 właśnie tez zauważyłem. W każdym razie z tego co pamietam, to na przód max to jest 20% w normalnych samochodach.
Lukasz20VT Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 U mnie jest 35%. Koledzy, wiem czym jeżdżę
kanar Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 Kazdy wie lepiej od wlasciciela heh. Jesli ktos chce miec 400 KM fwd to w czym problem. Wielu moich znajomych ma podobne wynalazki, takie auta sie robi dla przyjemnosci posiadania, to jak nalozenie concorso na skode fabie, identyczna sytuacja. Ja tam popieram takie inicjatywy. Moja kolezanka ma 1,9 tdi 200 KM i ok 400 NM w polo 6n, jest sens, no nie ma ale jest usmiech na twarzy, najwazniejsze.
OsTrY Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 fura super... jechałem taką w kwietniu i powiem Panowie że to było najlepsze 5 minut mojej motoryzacyjnej przygody przez całe życie.. jeździłem różnymi furami od Opla Corsy po BMW 740i ale Fiat przyśpieszeniem wgniata w fotel.. Czułem się jak na kolejce górskiej.. Gratuluje auta i życzę powodzenia w dalszej pielęgnacji oraz modach.
Lukasz20VT Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2010 OsTrY, Wielkie dzięki za ciepłe słowa. Wiem coś o tym. Mam ten samochodzik kilka sezonów i pomimo upływu czasu, non stop każdego dnia mnie zaskakuje i mam banana na gębie
Gość Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2010 Lukaszku20VT.. wydaje Ci się, że pozjadałeś wszystkie rozumy.. szkoda tylko, że to nie ja piszę bzdury.. Wyobraź sobie, że oba te auta miały identyczne kompy.. tak się złożyło, że nawet podmieniałem kości z Lancii.. Twoje auto różni się od Plusa na pewno fotelami.. oprócz tego grillem.. i nie widzę podniesionej maski, bo Plus posiada rozpórkę i czerwoną pokrywę zaworów.. aha.. i szpera to wg moich wiadomości to 30% P.S. przepraszam wszystkich za zejście z tematu, bo to nie forum o technice.. pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się