Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ostatnio w moim mondku mk3 zauważyłem pojawiającą się korozję pod lusterkiem i na rantach drzwi oraz nadkolu.

Czy da się zrobić spot repair w tych miejscach czy raczej w grę wchodzi lakierowanie całych elementów?

 

nq4xe.jpg

 

1237ewl.jpg

 

10cu643.jpg

Posted

Pogodny, Podpowiem ci tylko że to standard w MK3 więc się nie załamuj ;)

Posted

@Pajko, w planie mam przeprowadzić u siebie w końcu wieloetapową korektę z zabezpieczeniem powłoką, tylko że póki co muszę to ogarnąć.

 

Ciekawi mnie jaki był by efekt gdybym sam się pobawił w naprawę sprayem tak jak to w zachwalanym przez niektórych systemem "napraw sam" z auto fit gdzie koleś na filmiku robił nawet spota na nadkolu...

Posted

Pogodny, na temat samodzielnych napraw Spot repair Ci nie pomogę bo nie zajmowałem się tym nigdy .

Posted

Zrobić sie to da. Najłatwiej będzie na nadkolu a najtrudniej przy lusterku. Na pewno trzeba zdjąć lusterko, listwę pod szybą i zapewne wyjąć samą szybę, aby dokładnie to oczyścić. Praca na kilka dni, bo sam podkład epoksydowy powinien schnąć co najmniej 24 h.

Posted

Pogodny, Da się spokojnie zrobić. Ale bezbarwnym i tak będzie trzeba pomalować cały element. Tylko bazowym miejscowo wycieniować dobrze :)

 

Co do epoksydu to np novol 360 schnie 12 godz w temp 20 stopni i 45 min w temp 60 stopni.

 

Ja nie raz lakierowałem mokro na mokro bezpośrednio na epoksyd i nigdy nie było problemów żadnych. Można sobie pomóc suszeniem mocnym halogenem, suszarka czy nawet opalarką ze szczególną uwagą.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.