Pogodny Posted May 8, 2015 Report Posted May 8, 2015 Ostatnio w moim mondku mk3 zauważyłem pojawiającą się korozję pod lusterkiem i na rantach drzwi oraz nadkolu. Czy da się zrobić spot repair w tych miejscach czy raczej w grę wchodzi lakierowanie całych elementów?
Pajko Posted May 8, 2015 Report Posted May 8, 2015 Pogodny, Podpowiem ci tylko że to standard w MK3 więc się nie załamuj
Pogodny Posted May 8, 2015 Author Report Posted May 8, 2015 @Pajko, w planie mam przeprowadzić u siebie w końcu wieloetapową korektę z zabezpieczeniem powłoką, tylko że póki co muszę to ogarnąć. Ciekawi mnie jaki był by efekt gdybym sam się pobawił w naprawę sprayem tak jak to w zachwalanym przez niektórych systemem "napraw sam" z auto fit gdzie koleś na filmiku robił nawet spota na nadkolu...
Pajko Posted May 8, 2015 Report Posted May 8, 2015 Pogodny, na temat samodzielnych napraw Spot repair Ci nie pomogę bo nie zajmowałem się tym nigdy .
Justyna Posted May 8, 2015 Report Posted May 8, 2015 Zrobić sie to da. Najłatwiej będzie na nadkolu a najtrudniej przy lusterku. Na pewno trzeba zdjąć lusterko, listwę pod szybą i zapewne wyjąć samą szybę, aby dokładnie to oczyścić. Praca na kilka dni, bo sam podkład epoksydowy powinien schnąć co najmniej 24 h.
bienek Posted May 8, 2015 Report Posted May 8, 2015 Pogodny, Da się spokojnie zrobić. Ale bezbarwnym i tak będzie trzeba pomalować cały element. Tylko bazowym miejscowo wycieniować dobrze Co do epoksydu to np novol 360 schnie 12 godz w temp 20 stopni i 45 min w temp 60 stopni. Ja nie raz lakierowałem mokro na mokro bezpośrednio na epoksyd i nigdy nie było problemów żadnych. Można sobie pomóc suszeniem mocnym halogenem, suszarka czy nawet opalarką ze szczególną uwagą.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now