Moderator krd Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2015 Uff Wreszcie udało się umyć samochód i coś ponagrywać Przed myciem wyglądało to tak. Prawy przód: Prawy tył: Lewy tył: Lewy przód: Jak na moje oko to nie ma różnicy w brudzeniu się. Potem koła umyłem szamponem Nanolexa i nagrałem filmik. Kolejność identyczna jak wyżej- PP, PT, LT, LP. Było to drugie mycie ręczne od rozpoczęcia testu, przebieg ~1900km.
Dystrybutor Fran3k Opublikowano 8 Czerwca 2015 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2015 no w sumie to ładna felga
Moderator krd Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2016 No to czas na małe podsumowanie końcowe. Test trwał mniej więcej 9 tys. km. Jeździłem cały zeszły sezon i troszkę w tym. Wygląda to tak: Słowo ode mnie. Sądziłem, że pożyją znacznie dłużej. 9 tys. km. pozostawia pewien niesmak. Przy samochodzie zlotowo-weekendowym zapewnią solidną ochronę przed brudzeniem i ładne kropelkowanie przez kilka lat. Jak ktoś robi w okolicach 10-15 tys. km. rocznie to trzeba założyć, że co sezon należy felgi od nowa zapowłokować. Niby wszyscy mówią, że CarPro, Gyeon, GTechniq to to samo... jednak raczej niekoniecznie... Z mojego testu wynika, że CarPro Dlux i GTechniq C5 najlepiej sobie poradziły. Jednak dwukrotnie wyższa cena C5 powoduje, że moim faworytem zostaje CarPro Dlux. za 160zł dostajemy 30ml powłoki, która spokojnie starczy na 2-3 komplety felg. A do tego można nią posmarować plastiki nielakierowane i zostanie na nich super-czerń. Wyszły co prawda dziwne różnice pomiędzy felgami... nie wiem z czego to wynika. Może umiejscowienie koła na samochodzie ma jednak znaczenie... ShiningCar, zdradź co to za siuwaks dałeś - też daje radę
Moderator krd Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2016 grabek246, już działa - się przetwarzał
funkoval Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Wyszły co prawda dziwne różnice pomiędzy felgami... nie wiem z czego to wynika. Może umiejscowienie koła na samochodzie ma jednak znaczenie... Przód/ tył czy lewo/ prawo?
Moderator krd Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Przód - tył.
funkoval Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Tego się akurat spodziewałem po rozmowach z szefem Na2Wiadra Tył dostał mocniej?
Moderator krd Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Przód u mnie bardziej poznikał. Myślę, że wynika to z wyższych temperatur przy hamowaniu, ale ciężko powiedzieć...
ShiningCar Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2016 krd, to była próbka SC15, którą i ja dostałem swego czasu na testy.
Justyna Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Trzeba też wspomnieć, że przez cały czas trwania testu powłoki nie były niczym wspomagane
Moderator krd Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2016 ShiningCar, a dokładniej? Jakiś link, opis?
Piotrek Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Słabo to wygląda. Szkoda, że od razu przeskok z 1900 na 9000. Przy ilu mniej więcej było widać znaczne pogorszenie?
Moderator krd Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Piotrek, nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi się, że jakoś na jesieni zeszłego roku było już zauważalnie słabiej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się