Skocz do zawartości

Mały test powłok: Max Protect UNC-R, PA Cosmic, Gtechniq C1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że zawsze ciekawiły mnie aspekty 'ochronne' powłok postanowiłem zrobić mały test. Początkowo miał być na masce, ale była lakierowana przez jakiegoś partacza i nawet cięcie morki zbyt wiele nie zmieniało, więc skończyło się na klapie bagażnika. Przygotowanie: Car Pro Denim + fg400, pomarańczowa 3m + fg400, żółta 3m + IP2500, niebieski 3m + UF, Czarny 3m + CF Pro --> zmywacz sylikonowy i 3 razy Tac System Oil Zero. Warunki aplikacji to ok 12-13 stopni.

 

1z14i7r.jpg

 

Kolejno od lewej: Cosmic, UNC-R, C1+ C2, Titanium na HDC

 

2wdot1w.jpg

 

Samochód zbyt dużo nie jeździ. Głównie wypady na tor, czasami po mieście, ale stoi cały czas pod chmurką.

Badane kategorie:

- brudzenie/domywanie

- odporność na rysy (będę jeździł na szczoty i mył zwykłą gąbką)

- trwałość

Aspekty look'u na takiej powierzchni raczej odpadają, ale w tej kategorii typowałbym PA->Zymol-> Max Protect-> C1

 

Wybaczcie słabe zdjecia, ale takie było światło... Update'y będą lepszej jakości ;)

 

-- 13 kwie 2015, o 00:11 --

 

30km przebiegu, jazda po szutrowej drodze, 12 godzin od aplikacji

Różnica na chwilę obecną.

2n9xsu0.jpg

 

2q1v20w.jpg

 

Najmniej kurzu złapał zdecydowanie UNC-R, później C1, a Cosmic i Zymol bardzo podobnie.

 

A przy dobrym ustawieniu klapy...

346rgwp.jpg

 

Dwa dni od aplikacji

Auto cały czas stoi niejeżdżone.

Wczoraj trochę popadało, później słońce, ostry wiatr, trochę deszczu, czyli nasze ulubione warunki :D

Zdjęcia jakieś pół godzinki po deszczu:

mt5q4h.jpg

2w6yujq.jpg

 

Cosmic radzi sobie wyraźnie najsłabiej, później jest Zymol, a między UNC-R i C1 ciężko dopatrzeć się wyraźnych różnic pod względem brudzenia ;)

 

Dzień Trzeci

Powiało, poświeciło- wygląda mniej więcej tak:

 

t5je49.jpg

312iw7d.jpg

2lwr8fs.jpg

 

Dzień czwarty

UNC-R vs nic

2dheb0x.jpg

 

Wieczorowa wilgoć

ok35aw.jpg

 

Pierwsze mycie: proszek + płukanie

 

Wieczorem wrzucę zdjęcia jak to wygląda na chwilę obecną ;)

Opublikowano

Żadnej przebitki nie ma :D

 

Auto cały czas stoi niejeżdżone.

Wczoraj trochę popadało, później słońce, ostry wiatr, trochę deszczu, czyli nasze ulubione warunki :D

Zdjęcia jakieś pół godzinki po deszczu:

11148983_10200428270585789_705224908_n.jpg?oh=5509133d512a0011325761779d6b40c4&oe=55303074&__gda__=1429152927_a8b7f5f570084d231118566e8ddcaf6c

11118064_10200428270545788_114005544_n.jpg?oh=24b38b46c14a1e5b4eebcc5b06193928&oe=552F2C05&__gda__=1429158583_b77fafc4be7ef3203cb1f74316476da1

 

 

Dzisiaj:

11092980_10200428262505587_1327003911_n.jpg?oh=ffe03e241b5d10f889a48618edb86542&oe=552F3F35&__gda__=1429220141_6a3633b5d609e765cc22f8e7680af535

 

11130651_10200428262425585_1549392736_n.jpg?oh=ccb8d28c766ed7a50a5e7d633cf58366&oe=55303E0E&__gda__=1429146710_b4c49deeb38b1e8e621dcf71421faa24

 

11092634_10200428262225580_2143052685_n.jpg?oh=2340672630a60506a3c53831e56a0019&oe=552F019A&__gda__=1429220747_01acf13f6ec5e362e5514e320e3c986f

 

11118880_10200428262305582_687147101_n.jpg?oh=68100953e98b1da12719482fe97f562b&oe=552F20C3&__gda__=1429156520_395c24cfbcfd09ccd2177f991d69e4c0

 

Cosmic radzi sobie wyraźnie najsłabiej, później jest Zymol, a między UNC-R i C1 ciężko dopatrzeć się wyraźnych różnic pod względem brudzenia ;)

Opublikowano

Dzięki, wszystko poprawione. Prośba do moderatorów o usunięcie zbędnych postów ;)

 

Test będę rozwijał update'ując pierwszy post. Uważam, że tak będzie najczytelniej.

Opublikowano

ciekawy test. UNC-R wyraźnie mniej się brudzi. Hydrofobowość jest jak narazie chyba najlepsza na Titanium. Ciekaw jestem jak by było C1 + EXO

Opublikowano

xxManiekxx, UNC-R i C1 pod tym względem na razie idą równo. Też ciekaw jestem EXO, podobnie jak i 4Nano Opal/Royal oraz Gyeona Mohs+ DuraBead i Modesty, ale niestety z wiadomych przyczyn takiego testu nie mogę przeprowadzić :P

Opublikowano

Ale chciałbym zobaczyć faktyczną różnicę samego C1 i C1 + EXO.. nie chodzi tu o hydrofobowość. Tylko fakt że z EXO prawdopodobnie bardziej ciągnie kurz. Ciekawe jaka była by różnica w samooczyszczeniu.

Ja planuję zrobić test na aucie służbowym klienta i użyć C1 + EXO, Art De Shine Raven + Spiros 3, UNC-R i może coś jeszcz. Chcę też zrobić próbę z położeniem C1 i UNC-R na cleaner ADS Blue Lotion

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Będę niedługo jechał na myjnie. Na razie auto zrobiło ze 30km. Ostatnio byłem tylko opłukać ostatnim programem i przed myciem najmniej zabrudzone były UNC-R i C1, ale po płukaniu najwięcej zeszło z Cosmica. Jeśli chodzi o kropelkowanie to obecnie najlepiej UNC-R i C1, Cosmic wyraźnie słabiej, Zymol najgorzej, ale auto jest mocno brudne, więc trzeba dobrze umyć i zobaczymy co dalej. Postaram się w tym tygodniu wrzucić fotki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.