JM63 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Jako, że zawsze ciekawiły mnie aspekty 'ochronne' powłok postanowiłem zrobić mały test. Początkowo miał być na masce, ale była lakierowana przez jakiegoś partacza i nawet cięcie morki zbyt wiele nie zmieniało, więc skończyło się na klapie bagażnika. Przygotowanie: Car Pro Denim + fg400, pomarańczowa 3m + fg400, żółta 3m + IP2500, niebieski 3m + UF, Czarny 3m + CF Pro --> zmywacz sylikonowy i 3 razy Tac System Oil Zero. Warunki aplikacji to ok 12-13 stopni. Kolejno od lewej: Cosmic, UNC-R, C1+ C2, Titanium na HDC Samochód zbyt dużo nie jeździ. Głównie wypady na tor, czasami po mieście, ale stoi cały czas pod chmurką. Badane kategorie: - brudzenie/domywanie - odporność na rysy (będę jeździł na szczoty i mył zwykłą gąbką) - trwałość Aspekty look'u na takiej powierzchni raczej odpadają, ale w tej kategorii typowałbym PA->Zymol-> Max Protect-> C1 Wybaczcie słabe zdjecia, ale takie było światło... Update'y będą lepszej jakości -- 13 kwie 2015, o 00:11 -- 30km przebiegu, jazda po szutrowej drodze, 12 godzin od aplikacji Różnica na chwilę obecną. Najmniej kurzu złapał zdecydowanie UNC-R, później C1, a Cosmic i Zymol bardzo podobnie. A przy dobrym ustawieniu klapy... Dwa dni od aplikacji Auto cały czas stoi niejeżdżone. Wczoraj trochę popadało, później słońce, ostry wiatr, trochę deszczu, czyli nasze ulubione warunki Zdjęcia jakieś pół godzinki po deszczu: Cosmic radzi sobie wyraźnie najsłabiej, później jest Zymol, a między UNC-R i C1 ciężko dopatrzeć się wyraźnych różnic pod względem brudzenia Dzień Trzeci Powiało, poświeciło- wygląda mniej więcej tak: Dzień czwarty UNC-R vs nic Wieczorowa wilgoć Pierwsze mycie: proszek + płukanie Wieczorem wrzucę zdjęcia jak to wygląda na chwilę obecną
SzaKal Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ten test może potrwać bardzo długo
qob Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Fajnie, ze Ci się chciało Czekam na aktualizacje
mar79 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Panowie czy to co jest na pierwszej focie wskazywane palcem to przebice przez klar?
SzaKal Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Heh, nie, to lakier pod latarką do inspekcji
JM63 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Żadnej przebitki nie ma Auto cały czas stoi niejeżdżone. Wczoraj trochę popadało, później słońce, ostry wiatr, trochę deszczu, czyli nasze ulubione warunki Zdjęcia jakieś pół godzinki po deszczu: Dzisiaj: Cosmic radzi sobie wyraźnie najsłabiej, później jest Zymol, a między UNC-R i C1 ciężko dopatrzeć się wyraźnych różnic pod względem brudzenia
JM63 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Czy tylko u mnie nie wyświetla się większość zdjęć?
viechooo Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Nie, nie tylko. Z pierwszego postu praktycznie wszystkie zdjęcia siadły z tego ostatniego są tylko dwa.
JM63 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Dzięki, wszystko poprawione. Prośba do moderatorów o usunięcie zbędnych postów Test będę rozwijał update'ując pierwszy post. Uważam, że tak będzie najczytelniej.
xxManiekxx Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 ciekawy test. UNC-R wyraźnie mniej się brudzi. Hydrofobowość jest jak narazie chyba najlepsza na Titanium. Ciekaw jestem jak by było C1 + EXO
JM63 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 xxManiekxx, UNC-R i C1 pod tym względem na razie idą równo. Też ciekaw jestem EXO, podobnie jak i 4Nano Opal/Royal oraz Gyeona Mohs+ DuraBead i Modesty, ale niestety z wiadomych przyczyn takiego testu nie mogę przeprowadzić
fireman Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2015 C1 z EXO to bardziej przyciemniony lakier i lepsza hydrofobowość (tak w skrócie)
xxManiekxx Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ale chciałbym zobaczyć faktyczną różnicę samego C1 i C1 + EXO.. nie chodzi tu o hydrofobowość. Tylko fakt że z EXO prawdopodobnie bardziej ciągnie kurz. Ciekawe jaka była by różnica w samooczyszczeniu. Ja planuję zrobić test na aucie służbowym klienta i użyć C1 + EXO, Art De Shine Raven + Spiros 3, UNC-R i może coś jeszcz. Chcę też zrobić próbę z położeniem C1 i UNC-R na cleaner ADS Blue Lotion
JM63 Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 Będę niedługo jechał na myjnie. Na razie auto zrobiło ze 30km. Ostatnio byłem tylko opłukać ostatnim programem i przed myciem najmniej zabrudzone były UNC-R i C1, ale po płukaniu najwięcej zeszło z Cosmica. Jeśli chodzi o kropelkowanie to obecnie najlepiej UNC-R i C1, Cosmic wyraźnie słabiej, Zymol najgorzej, ale auto jest mocno brudne, więc trzeba dobrze umyć i zobaczymy co dalej. Postaram się w tym tygodniu wrzucić fotki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się