flips13 Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 Witam Chciałbym przedstawić krótką relację, dlaczego krótką? Bo jest mało zdjęć. Pacjent to Mietek R class made In USA. Jak każde auto zza oceanu miało przygodę w postaci dzwonu większego lub mniejszego. Nie robiłem zdjęć każdego produktu którego użyłem, bo nie miałem na to czasu. Sorry za jakość zdjęć, FOTKI ROBIONE KALKULATOREM {KOM} Mycie Tenzi track Tenzi Prix Car pro soap gel Maxi suds 2 Gąbka carrand GG I wiadra Myjka k.2012 Gloria Fm 10 Motorens do smoły. Glinka VP Korekta. Lare epl -11 Megs DA Pady ….flexi biały, pomarańczowy ,3M niebieski, LC Czarny i małe. Ipa, Fg 400, s20 blue, Koch chemie Zbezpieczenie Pete 53 Prima Amigo Plastiki car pro perl Opony Endurance Felgi zostałe przepolerowane Pasta Urban na średnim padzie abw I to wszystko. Pre -wasch wykonany za pomocą glorii fm10 oraz tenzi truck Następnie umyte na dwa wiadra z GG oraz szamponem Maxi Suds Po umyciu , a było co myć blachy jak na Titanicu, przyszedł czas na usunięcie smoły, brakło mi Mc124 wiec użyłem produktu jak na foto. Według mnie dobry produkt, litrowa butla i cena 22 pln zrobiło robotę. Poza tym czyściłem tym moje felgi ,i ze smołą sobie poradziło. Glinka w akcji Aby uzupełnić mycie, auto potraktowane Tenzi Prix a pózniej mycie Soap gelem od car pro. Troszkę pędzelków i apc od SG red Devie Nadkola potraktowane z glorii i T.truck Felgi Tenzi Prix Wjazd do Garażu i oglądamy co tam mamy, a mamy dużo nieciekawego. Tutaj była wyciągana wgniotka, lakier całkowicie odpadł, najgorsze jest to że na przetłoczeniu blachy. Pozostałości po antenie od CB Radia Zaczynamy cięcie, miało być tylko one step schollem s20 blue, w celu dświeżenia ale tak twardy lakier że niebyło żadnego efektu, po przejeździe. Do pomocy przyszła FG 400 na białym flexi, pózniej s20 blue i Koch anti hologram. 50 po dwóch przejazdach fg400. Auto zostało wymyte z past wysuszone i finisch w garażu Koch antihologram. Następnie Prima Amigo na DA od megsa i LC czarny. Woskowanko I efekt finalny Efekt po zaprawce Po antenie CB
Pajko Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 Jest to jeden z nie wielu Merców które wywołują u Mnie odruch wymiotny , ale muszę przyznać że ten po "lizaniu" podoba mi się bardziej Jako że auto z jUeeSej to skwintuję tak Good Job
MatthewG Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 Bardzo dobre 50/50 Zwłaszcza ta z tylną klapą Well done.
daxdj Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 Dobra robota:) Fajne 50tki:P A powiedz czym robiłeś plastiki od słupków na drzwiach?
grzybu Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 Fajnie wyszło Pierwsze moje wrażenie - jakiś karawan - auto "odżyło"
mario704 Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 Dobra robota kolego ...r klasa której mercedes powinien sie wstydzić zwłaszcza pod względem awaryjności elektryki..Szkoda że wnętrza jeszcze nie ogarnąłeś ale i tak lakier dostał nowe życie.Ciekawe ile to gazu łyknie bo widze gniazdo do korka koło wlewu
virllix Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 Jest to jeden z nie wielu Merców które wywołują u Mnie odruch wymiotny ... To jest moje auto marzeń. Zawsze chciałem mieć tego mietka i na pewno będę go miał. Po lifcie jest jeszcze ładniejszy.
MarrciN Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 To auto zawsze będzie mi się kojarzyć z usługami pogrzebowymi, w życiu sam do takiego nie wsiąde
Franek Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 Fajna robota, gratuluję! Dobra robota kolego ...r klasa której mercedes powinien sie wstydzić zwłaszcza pod względem awaryjności elektryki..Szkoda że wnętrza jeszcze nie ogarnąłeś ale i tak lakier dostał nowe życie.Ciekawe ile to gazu łyknie bo widze gniazdo do korka koło wlewu Widzę że kolega jest znawcą wszystkich mercedesów. Jeździłeś kiedyś jakimś innym niż swoim? Czy tylko poczytałeś na forum i tak tylko wiesz co? Kolego, nie z jakiegoś auto świata, ale choćby z raportu dekry; Komentarz DEKRA Klasa R dobrze wypada podczas przeglądów i dzięki temu plasuje się w czołówce klasy van. Mimo to osoby zainteresowane kupnem powinny sprawdzać szczelność amortyzatorów. Inne typowe problemy tych pojazdów to zbyt wysokie emisje spalin, pęknięte osłony przeciwpyłowe oraz ślady oleju na silniku, które uniemożliwiają uzyskanie lepszej oceny pod względem podzespołu silnik/ekologia. Naprawdę od dłuższego czasu obserwuję wiedzę ekspercką pozyskaną w internecie. Radzę pojeździć, pointeresować się, póxniej pisać. Uważam, że osobiście mam dużą wiedzę o tej marce, ale nie rozpisuje na lewo i prawo kocopołów bo nie chodzi tu o nabijanie postów. Dziekuję
mario704 Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 Miałem do czynienia z w124 /w211 i w210 jak i w203 przedliftową a dobry znajomy jeździł A klasą ...Fakt R nie jeździłem ale wyczytałem dość dużo negatywnych opinii odnośnie właśnie elektryki której w tym samochodzie jest ponad przeciętnie dużo.Tylko o to mi chodziło o nic więcej nie spinaj się od razu kolego -nie wiem co tu posty mają do tego ale ok masz prawo do swojego zdania -koniec off top Do autora tematu: Mierzyłeś może grubość lakieru przed polerką? Pytam czysto teoretycznie bo na różnych forach różnie podają i podpierają się niby rzeczoznawcami MB a i tak każdemu wychodzi inaczej na samochodzie pomimo iż niektórzy od nowości mają swoje gwiazdki
godles52 Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 No ladnie merolek odzyl i efektowne piecdziesiatki
Marq91 Posted March 30, 2015 Report Posted March 30, 2015 Lakier nieźle zmasakrowany. 50tki robią wrażenie.
flips13 Posted March 31, 2015 Author Report Posted March 31, 2015 Jest to jeden z nie wielu Merców które wywołują u Mnie odruch wymiotny Ogólnie mnie też się średnio podoba, nie mój klimat, ale wsiadanie i wysiadanie na tylni rząd siedzeń, to bajka.Drzwi są tak wielkie i tak dużo miejsca z tyłu że można się ganiać Nie miałem doświadczyłem siedzenia w tak dużym aucie z tyłu. No chyba że autokar. Bardzo dobre 50/50 Zwłaszcza ta z tylną klapą Dzięki. A powiedz czym robiłeś plastiki od słupków na drzwiach FG 400 na białym małym padzie flexi + średni docisk, koch chemie + czarny finisch Szkoda że wnętrza jeszcze nie ogarnąłeś ale i tak lakier dostał nowe życie.Ciekawe ile to gazu łyknie bo widze gniazdo do korka koło wlewu Nie było tego w planach. Gazu z tego co mi mówił użytkownik, spala między 16 a 19 litrów. super 50/50 :good: Ładnie! Good job! No ladnie merolek odzyl i efektowne piecdziesiatki Lakier nieźle zmasakrowany. 50tki robią wrażenie. Dzięki -- 31 mar 2015, o 08:34 -- Jest to jeden z nie wielu Merców które wywołują u Mnie odruch wymiotny Ogólnie mnie też się średnio podoba, nie mój klimat, ale wsiadanie i wysiadanie na tylni rząd siedzeń, to bajka.Drzwi są tak wielkie i tak dużo miejsca z tyłu że można się ganiać Nie miałem doświadczyłem siedzenia w tak dużym aucie z tyłu. No chyba że autokar. Bardzo dobre 50/50 Zwłaszcza ta z tylną klapą Dzięki. A powiedz czym robiłeś plastiki od słupków na drzwiach FG 400 na białym małym padzie flexi + średni docisk, koch chemie + czarny finisch Szkoda że wnętrza jeszcze nie ogarnąłeś ale i tak lakier dostał nowe życie.Ciekawe ile to gazu łyknie bo widze gniazdo do korka koło wlewu Nie było tego w planach. Gazu z tego co mi mówił użytkownik, spala między 16 a 19 litrów. super 50/50 :good: Ładnie! Good job! No ladnie merolek odzyl i efektowne piecdziesiatki Lakier nieźle zmasakrowany. 50tki robią wrażenie. Dzięki -- 31 mar 2015, o 08:51 -- Do"mario704" Mierzyłeś może grubość lakieru przed polerką? Nie nie mierzyłem, Pytałem się właściciela co i jak,lewa strona oryginał tylna klapa i dach, ale ile um to nie powiedział. Co do prawej strony i maski to można było iść na żywioł Z resztą lakiernik się nie popisał
Manolito77 Posted March 31, 2015 Report Posted March 31, 2015 Lakier ładnie wylizany. Co do auta - zgodzę się z przedmówcami - ten model to chyba jakiś ponury żart projektanta. Pokraczny paszkwil, którego nie chcę się oglądać. Być może jest wielki i funkcjonalny w środku ale wizualnie - masakra... Polift wygląda już bardziej przystępnie. Dobra robota.
maluch Posted March 31, 2015 Report Posted March 31, 2015 Dobra robota. Auto po FL faktycznie trochę bardziej znośne. W sumie to siedząc w środku nie widać jego brzydoty. Jednak na długą trasę z chęcią bym go jeszcze nie raz zabrał
namorele Posted April 1, 2015 Report Posted April 1, 2015 jak dla mnie mega bomba, a 50/50 wyszło książkowo ps. sorki za głupie pytanie, ale zdjęcia polerowana strona 50/50 jest tylko po paście 400? czy po wszystkich pastach czyli 400, s20 blue, Koch chemie?
acidmk Posted April 1, 2015 Report Posted April 1, 2015 Kawał dobrej roboty, lakier odżył nie ma co :-) R klasa zawsze mi się podobała. Choć moja koleżanką jak kiedyś zobaczyła to auto stwierdziła... O takim moją babcię na cmentarz wieźli ;-) No cóż...o gustach się nie dyskutuje :-D ja go nadal chcę :-P
flips13 Posted April 2, 2015 Author Report Posted April 2, 2015 50/50 jest tylko po paście 400? czy po wszystkich pastach czyli 400, s20 blue, Koch chemie? 50/50 były zrobione po wszystkich pastach oprócz słupków piano i przednich błotników tam poleciały dwa przejazdy fg 400 i foto
Shaddy Posted April 3, 2015 Report Posted April 3, 2015 Widzę, że większość komentarzy dotyczy auta a nie Twojej roboty... Auto jak auto, pokryte lakierem, więc jest nad czym pracować. Ładnie udało Ci się usunąć ślady po antenie cb radia i naprawić miejsce odprysku na drzwiach. Fifty/fifty też niczego sobie. Widzę jednak, że z oklejaniem nie bardzo Ci po drodze, bo niewiele taśmy widać na zdjęciach. Ogólnie job well done
flips13 Posted April 3, 2015 Author Report Posted April 3, 2015 Widzę, że większość komentarzy dotyczy auta a nie Twojej roboty.. Słuszna uwaga Widzę jednak, że z oklejaniem nie bardzo Ci po drodze, bo niewiele taśmy widać na zdjęciach. Bez taśmy nie uzyskał bym zdjęć 50/50 , uszkodził bym uszczelki plastiki listwy itd. Na tyle nieogarnięty to ja nie jestem.Pamiętaj że tego czego nie widać, nie znaczy że tego nie było.
namorele Posted April 3, 2015 Report Posted April 3, 2015 50/50 jest tylko po paście 400? czy po wszystkich pastach czyli 400, s20 blue, Koch chemie? 50/50 były zrobione po wszystkich pastach oprócz słupków piano i przednich błotników tam poleciały dwa przejazdy fg 400 i foto a czy nie wygodniej by było przejechac całe auto pastą 400? inspekcja lakieru i jak jest ok to dalej s20 blue i koch chemie? Sorki za takie pytanie ale zawsze mnie to dziwiło
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now