Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciałbym przedstawić krótką relację, dlaczego krótką? Bo jest mało zdjęć. Pacjent to Mietek R class made In USA. Jak każde auto zza oceanu miało przygodę w postaci dzwonu większego lub mniejszego.

Nie robiłem zdjęć każdego produktu którego użyłem, bo nie miałem na to czasu.

Sorry za jakość zdjęć, FOTKI ROBIONE KALKULATOREM {KOM}

 

Mycie

 

Tenzi track

Tenzi Prix

Car pro soap gel

Maxi suds 2

Gąbka carrand

GG I wiadra

Myjka k.2012

Gloria Fm 10

Motorens do smoły.

Glinka VP

 

Korekta.

 

Lare epl -11

Megs DA

Pady ….flexi biały, pomarańczowy ,3M niebieski, LC Czarny i małe.

Ipa,

Fg 400, s20 blue, Koch chemie

Zbezpieczenie

Pete 53

Prima Amigo

Plastiki

car pro perl

 

Opony

 

Endurance

Felgi zostałe przepolerowane Pasta Urban na średnim padzie abw

 

I to wszystko.

 

 

OND30Yj.jpg

 

 

gYWYRjs.jpg

 

 

hqwarFC.jpg

 

 

RL9CFVV.jpg

 

 

Pre -wasch wykonany za pomocą glorii fm10 oraz tenzi truck

 

 

5z89NlE.jpg

 

Następnie umyte na dwa wiadra z GG oraz szamponem Maxi Suds

 

QVbQpEm.jpg

 

 

VbpneH9.jpg

 

Po umyciu , a było co myć blachy jak na Titanicu, przyszedł czas na usunięcie smoły, brakło mi Mc124 wiec użyłem produktu jak na foto. Według mnie dobry produkt, litrowa butla i cena 22 pln zrobiło robotę. Poza tym czyściłem tym moje felgi ,i ze smołą sobie poradziło.

 

Rn3nQUT.jpg

 

 

GFC0vum.jpg

 

Glinka w akcji

 

OTG3ket.jpg

 

 

 

Aby uzupełnić mycie, auto potraktowane Tenzi Prix a pózniej mycie Soap gelem od car pro.

 

Jlk4NaR.jpg

 

 

 

 

Hgg6hER.jpg

 

 

Troszkę pędzelków i apc od SG red Devie

 

 

JuDSFZO.jpg

 

 

PRGvmmp.jpg

 

 

 

ZPA8Amf.jpg

 

 

 

66hMHdV.jpg

 

 

 

HZrqBfB.jpg

 

 

 

Nadkola potraktowane z glorii i T.truck

 

STVaX6M.jpg

 

 

Felgi Tenzi Prix

 

dbuVWXs.jpg

 

 

 

Wjazd do Garażu i oglądamy co tam mamy, a mamy dużo nieciekawego.

 

 

NPHT2YQ.jpg

 

 

1WtYfca.jpg

 

 

 

Tutaj była wyciągana wgniotka, lakier całkowicie odpadł, najgorsze jest to że na przetłoczeniu blachy.

 

IUeg4jp.jpg

 

 

 

lCdR8p7.jpg

 

 

 

o7aVB7D.jpg

 

 

 

k1gUcqG.jpg

 

 

 

Pozostałości po antenie od CB Radia

 

 

OrF7gFz.jpg

 

 

 

Zaczynamy cięcie, miało być tylko one step schollem s20 blue, w celu dświeżenia ale tak twardy lakier że niebyło żadnego efektu, po przejeździe.

Do pomocy przyszła FG 400 na białym flexi, pózniej s20 blue i Koch anti hologram.

50 po dwóch przejazdach fg400.

 

7pvgEFK.jpg

 

 

fa3J4ee.jpg

 

 

 

z5NCEfl.jpg

 

 

 

JIVnAPb.jpg

 

 

 

WpIr21H.jpg

 

 

 

Cj6MXe4.jpg

 

 

 

S9k0bQz.jpg

 

 

 

yXZpZKP.jpg

 

 

 

zls3NgX.jpg

 

 

 

zHSLabl.jpg

 

 

 

8TU3xGB.jpg

 

 

 

oM0Y2UA.jpg

 

 

Auto zostało wymyte z past wysuszone i finisch w garażu Koch antihologram.

Następnie Prima Amigo na DA od megsa i LC czarny.

 

 

 

NRqynQR.jpg

 

 

Woskowanko

 

 

7QNtk94.jpg

 

 

 

I efekt finalny

 

 

SQcEObQ.jpg

 

 

 

eiGdUoF.jpg

 

 

 

2me7VLf.jpg

 

 

 

dwDiasc.jpg

 

 

 

6wJ91SX.jpg

 

 

 

FfoVEr3.jpg

 

 

 

Efekt po zaprawce

 

kEmkWbg.jpg

 

 

 

OD8vcdS.jpg

 

 

Po antenie CB

 

 

 

 

 

 

 

DgX2oFS.jpg

Opublikowano

Jest to jeden z nie wielu Merców które wywołują u Mnie odruch wymiotny , ale muszę przyznać że ten po "lizaniu" podoba mi się bardziej :) Jako że auto z jUeeSej to skwintuję tak Good Job :)

Opublikowano

Dobra robota kolego :):good: ...r klasa której mercedes powinien sie wstydzić zwłaszcza pod względem awaryjności elektryki..Szkoda że wnętrza jeszcze nie ogarnąłeś ale i tak lakier dostał nowe życie.Ciekawe ile to gazu łyknie bo widze gniazdo do korka koło wlewu

Opublikowano
Jest to jeden z nie wielu Merców które wywołują u Mnie odruch wymiotny ...

 

To jest moje auto marzeń. Zawsze chciałem mieć tego mietka i na pewno będę go miał.

Po lifcie jest jeszcze ładniejszy.

Opublikowano

Fajna robota, gratuluję!

 

 

Dobra robota kolego :):good: ...r klasa której mercedes powinien sie wstydzić zwłaszcza pod względem awaryjności elektryki..Szkoda że wnętrza jeszcze nie ogarnąłeś ale i tak lakier dostał nowe życie.Ciekawe ile to gazu łyknie bo widze gniazdo do korka koło wlewu

Widzę że kolega jest znawcą wszystkich mercedesów.

Jeździłeś kiedyś jakimś innym niż swoim?

Czy tylko poczytałeś na forum i tak tylko wiesz co?

 

Kolego, nie z jakiegoś auto świata, ale choćby z raportu dekry;

Komentarz DEKRA

 

Klasa R dobrze wypada podczas przeglądów i dzięki temu plasuje się w czołówce klasy van. Mimo to osoby zainteresowane kupnem powinny sprawdzać szczelność amortyzatorów. Inne typowe problemy tych pojazdów to zbyt wysokie emisje spalin, pęknięte osłony przeciwpyłowe oraz ślady oleju na silniku, które uniemożliwiają uzyskanie lepszej oceny pod względem podzespołu silnik/ekologia.

 

Naprawdę od dłuższego czasu obserwuję wiedzę ekspercką pozyskaną w internecie.

Radzę pojeździć, pointeresować się, póxniej pisać.

 

Uważam, że osobiście mam dużą wiedzę o tej marce, ale nie rozpisuje na lewo i prawo kocopołów bo nie chodzi tu o nabijanie postów.

 

Dziekuję

Opublikowano

Miałem do czynienia z w124 /w211 i w210 jak i w203 przedliftową a dobry znajomy jeździł A klasą ...Fakt R nie jeździłem ale wyczytałem dość dużo negatywnych opinii odnośnie właśnie elektryki której w tym samochodzie jest ponad przeciętnie dużo.Tylko o to mi chodziło o nic więcej nie spinaj się od razu kolego :good: -nie wiem co tu posty mają do tego ale ok masz prawo do swojego zdania -koniec off top

 

Do autora tematu: Mierzyłeś może grubość lakieru przed polerką? Pytam czysto teoretycznie bo na różnych forach różnie podają i podpierają się niby rzeczoznawcami MB a i tak każdemu wychodzi inaczej na samochodzie pomimo iż niektórzy od nowości mają swoje gwiazdki :)

Opublikowano
Jest to jeden z nie wielu Merców które wywołują u Mnie odruch wymiotny

Ogólnie mnie też się średnio podoba, nie mój klimat, ale wsiadanie i wysiadanie na tylni rząd siedzeń, to bajka.Drzwi są tak wielkie i tak dużo miejsca z tyłu że można się ganiać :)

Nie miałem doświadczyłem siedzenia w tak dużym aucie z tyłu. No chyba że autokar.

 

Bardzo dobre 50/50 :good: Zwłaszcza ta z tylną klapą

 

Dzięki.

 

 

A powiedz czym robiłeś plastiki od słupków na drzwiach

 

FG 400 na białym małym padzie flexi + średni docisk, koch chemie + czarny finisch

 

Szkoda że wnętrza jeszcze nie ogarnąłeś ale i tak lakier dostał nowe życie.Ciekawe ile to gazu łyknie bo widze gniazdo do korka koło wlewu

 

Nie było tego w planach. Gazu z tego co mi mówił użytkownik, spala między 16 a 19 litrów.

 

super 50/50 :good: :good: :good:

 

Ładnie! :) Good job!

 

No ladnie merolek odzyl i efektowne piecdziesiatki :good:

 

Lakier nieźle zmasakrowany. 50tki robią wrażenie.

 

 

 

 

Dzięki :)

 

-- 31 mar 2015, o 08:34 --

 

Jest to jeden z nie wielu Merców które wywołują u Mnie odruch wymiotny

Ogólnie mnie też się średnio podoba, nie mój klimat, ale wsiadanie i wysiadanie na tylni rząd siedzeń, to bajka.Drzwi są tak wielkie i tak dużo miejsca z tyłu że można się ganiać :)

Nie miałem doświadczyłem siedzenia w tak dużym aucie z tyłu. No chyba że autokar.

 

Bardzo dobre 50/50 :good: Zwłaszcza ta z tylną klapą

 

Dzięki.

 

 

A powiedz czym robiłeś plastiki od słupków na drzwiach

 

FG 400 na białym małym padzie flexi + średni docisk, koch chemie + czarny finisch

 

Szkoda że wnętrza jeszcze nie ogarnąłeś ale i tak lakier dostał nowe życie.Ciekawe ile to gazu łyknie bo widze gniazdo do korka koło wlewu

 

Nie było tego w planach. Gazu z tego co mi mówił użytkownik, spala między 16 a 19 litrów.

 

super 50/50 :good: :good: :good:

 

Ładnie! :) Good job!

 

No ladnie merolek odzyl i efektowne piecdziesiatki :good:

 

Lakier nieźle zmasakrowany. 50tki robią wrażenie.

 

 

 

 

Dzięki :)

 

-- 31 mar 2015, o 08:51 --

 

Do"mario704"

Mierzyłeś może grubość lakieru przed polerką?

Nie nie mierzyłem, Pytałem się właściciela co i jak,lewa strona oryginał tylna klapa i dach, ale ile um to nie powiedział. Co do prawej strony i maski to można było iść na żywioł :ad::D Z resztą lakiernik się nie popisał :thumbdown:

Opublikowano

Lakier ładnie wylizany.

Co do auta - zgodzę się z przedmówcami - ten model to chyba jakiś ponury żart projektanta. Pokraczny paszkwil, którego nie chcę się oglądać. Być może jest wielki i funkcjonalny w środku ale wizualnie - masakra...

Polift wygląda już bardziej przystępnie.

Dobra robota.

Opublikowano

Dobra robota. Auto po FL faktycznie trochę bardziej znośne. W sumie to siedząc w środku nie widać jego brzydoty. Jednak na długą trasę z chęcią bym go jeszcze nie raz zabrał :)

Opublikowano

jak dla mnie mega bomba, a 50/50 wyszło książkowo :) ps. sorki za głupie pytanie, ale zdjęcia polerowana strona 50/50 jest tylko po paście 400? czy po wszystkich pastach czyli 400, s20 blue, Koch chemie?

Opublikowano

Kawał dobrej roboty, lakier odżył nie ma co :-)

 

R klasa zawsze mi się podobała. Choć moja koleżanką jak kiedyś zobaczyła to auto stwierdziła... O takim moją babcię na cmentarz wieźli ;-)

 

No cóż...o gustach się nie dyskutuje :-D ja go nadal chcę :-P

Opublikowano
50/50 jest tylko po paście 400? czy po wszystkich pastach czyli 400, s20 blue, Koch chemie?

 

50/50 były zrobione po wszystkich pastach oprócz słupków piano i przednich błotników tam poleciały dwa przejazdy fg 400 i foto

Opublikowano

Widzę, że większość komentarzy dotyczy auta a nie Twojej roboty... Auto jak auto, pokryte lakierem, więc jest nad czym pracować. Ładnie udało Ci się usunąć ślady po antenie cb radia i naprawić miejsce odprysku na drzwiach. Fifty/fifty też niczego sobie. Widzę jednak, że z oklejaniem nie bardzo Ci po drodze, bo niewiele taśmy widać na zdjęciach. Ogólnie job well done :good:

Opublikowano
Widzę, że większość komentarzy dotyczy auta a nie Twojej roboty..

Słuszna uwaga :good::good::good:

 

Widzę jednak, że z oklejaniem nie bardzo Ci po drodze, bo niewiele taśmy widać na zdjęciach.

Bez taśmy nie uzyskał bym zdjęć 50/50 , uszkodził bym uszczelki plastiki listwy itd. Na tyle nieogarnięty to ja nie jestem.Pamiętaj że tego czego nie widać, nie znaczy że tego nie było.

Opublikowano
50/50 jest tylko po paście 400? czy po wszystkich pastach czyli 400, s20 blue, Koch chemie?

 

50/50 były zrobione po wszystkich pastach oprócz słupków piano i przednich błotników tam poleciały dwa przejazdy fg 400 i foto

 

a czy nie wygodniej by było przejechac całe auto pastą 400? inspekcja lakieru i jak jest ok to dalej s20 blue i koch chemie? Sorki za takie pytanie ale zawsze mnie to dziwiło :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.