Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zostałem poproszony o zakup środków do pielęgnacji wnętrza.

Chciałbym abyście polecili coś lepszego i bardziej trwałego do plastików niż 303 Aerospace Protectant (tworzywa zewnętrzne) i Poorboy's World Natural Look (wewnętrzne). Może środek 2 w 1: 4Nano Exterior & Interior Care? Ma wyciągnąć głębię i się nie świecić (przynajmniej w środku). Do czyszczenia używałem Nielsen Cyclone ale może warto zmienić na inne APC, typowo do wnętrz?

Dodatkowo chcę coś do skóry, nie mam tu zupełnie doświadczenia ale zestaw Colourlock wydaje się ok: Strong Clean + LV Protector.

Jestem otwarty na inne propozycje, których nie uwzględniłem.

Posted

Plastiki wewnętrzne - PA Snow Cake

APC - każdy lubi 'swoje', ja używam VP Interior APC/ teraz classic APC

Plastiki zewnętrzne - Albo dressing Koch Chemie nano magic plast care albo powłoka Gyeon Trim

Skóra - czyszczenie Strong/Soft w zależności od zabrudzeń, odżywka świetna jest SV Leather Milk, a 'zabezpieczacz' to nie bardzo ogarniam, używam Colourlock Leder Versiegelung i jest ok.

I masz zestaw :song::song::good::good:;)

Posted

Wg opisu colourlocka: najpierw cleaner, potem Versismwnalandjwoammsjung, potem odżywka, ale czasami pomijam krok drugi i od razu smaruję Milkiem :)

Posted

Dzięki za wpisy. Auto ani nowe ani zapuszczone, choć do czyszczenia na pewno będzie potrzebne coś mocniejszego niż szare mydło :P Citroen C4 by Loeb z 2007 r.

Posted

Ja do wnętrza polecił bym ci:

PLASTIKI WEWNĄTRZ:

1. Zymol vinyl cleaner

2. Zymol vinyl conditioner

lub

1. VP Interior APC

2. Gtechniq C6 Matte Dash

PLASTIKI NA ZEWNĄTRZ:

1. KOCH Chemie NANO MAGIC PLAST CARE

2. VP Dionysus Trim Glitz

Co do skór to nie znam się.

Posted

Ponieważ chcę wszystko z jednego sklepu, wybrałem:

- Zymöl Vinyl Conditioner 236 ml

- Zymöl Vinyl Cleaner 236 ml

- Zymöl bawełniany aplikator Pre-wax

- Koch Chemie Nano Magic Plast Care 500 ml

- ValetPRO Dionysus Trim Giltz 500 ml