Vespa Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 Zostałem poproszony o zakup środków do pielęgnacji wnętrza. Chciałbym abyście polecili coś lepszego i bardziej trwałego do plastików niż 303 Aerospace Protectant (tworzywa zewnętrzne) i Poorboy's World Natural Look (wewnętrzne). Może środek 2 w 1: 4Nano Exterior & Interior Care? Ma wyciągnąć głębię i się nie świecić (przynajmniej w środku). Do czyszczenia używałem Nielsen Cyclone ale może warto zmienić na inne APC, typowo do wnętrz? Dodatkowo chcę coś do skóry, nie mam tu zupełnie doświadczenia ale zestaw Colourlock wydaje się ok: Strong Clean + LV Protector. Jestem otwarty na inne propozycje, których nie uwzględniłem.
kamilgt Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 Plastiki wewnętrzne - PA Snow Cake APC - każdy lubi 'swoje', ja używam VP Interior APC/ teraz classic APC Plastiki zewnętrzne - Albo dressing Koch Chemie nano magic plast care albo powłoka Gyeon Trim Skóra - czyszczenie Strong/Soft w zależności od zabrudzeń, odżywka świetna jest SV Leather Milk, a 'zabezpieczacz' to nie bardzo ogarniam, używam Colourlock Leder Versiegelung i jest ok. I masz zestaw
MatthewG Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 kamilgt, tak z ciekawości jaka kolejność idzie u Ciebie na skórę? Vespa, zasadnicze pytanie czy auto nowe czy zapuszczone?
kamilgt Opublikowano 23 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2015 Wg opisu colourlocka: najpierw cleaner, potem Versismwnalandjwoammsjung, potem odżywka, ale czasami pomijam krok drugi i od razu smaruję Milkiem
Vespa Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2015 Dzięki za wpisy. Auto ani nowe ani zapuszczone, choć do czyszczenia na pewno będzie potrzebne coś mocniejszego niż szare mydło Citroen C4 by Loeb z 2007 r.