impex Opublikowano 21 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 Witam, przedstawiam efekt mojej ostatniej pracy. Moja zadanie polegało na odświeżeniu lakieru,oczyszczeniu i wypraniu wnętrza,oczyszczeniu komory silnika.Nie usuwałem każdej ryski bo to mnóstwo pracy, poza tym brak miernika i odwagi zważywszy na nieoryginalny lakier. Jeśli mam ocenić poziom korekty to jest to ponad 50% usuniętych rys-dokładnego wyniku nie podam bo nie da się tego zmierzyć. Na pierwszy rzut oka auto w całkiem dobrej kondycji, dopiero po dokładnych oględzinach widać pełno wad lakierniczych m.in rysy pod lakierem bezbarwnym, oczka, kropki, wtrącenia, miejscami zacieki itp. Korekta lakieru była o tyle trudna, ze praktycznie na każdym elemencie pracowało się inaczej-najgorsze były elementy gdzie cięzko było coś usunąć, a od delikatnej mikrofibry ryski. Wymywanie benzyną ekstrakcyjną było bardzo czasochłonne i problematyczne. W kilku miejscach wspomogłem się papierkami Mirka+korek 3M. Lista użytych kosmetyków. Z zewnątrz: -APC Red Devil -APC Nielsen Cyclone -Prickbort -SG Iron Off -Glinka Bilt Hamber Hard -Glina Valet Pro Orange -Shiny Garage fruit Neutral Snow Foam 2015 -Tenzi truck -Tenzi SuperGreen Specjal -Tenzi Alux -benzyna ekstrakcyjna -3M zielony korek( końcówka wydechu) -Auto Finesse Tripple -Auto Finesse Finale -Auto Finesse Spritz -Koch Plast star -Płyn do naczyń Ludwik -SG Orange Shampoo -Dodo Juice Lime Prime -Lusso Revitalizing Creme -FinishCare 1000 -Zymol Detail -SG Beads -Meguiars Endurance -Autoglym car glass polish Korekta: -FG 400 -PF 2500 -FF 3000 -Koch antihologram -Benzyna ekstrakcyjna -Papiery wodne Mirka Pady: 3M, Flexi, Scholl, futra flexi Wnętrze: -Nielsen Cyclone -Colourlouck strong cleaner -Pędzle valet pro -Szczoteczka colourlouck -Zymol Leather Conditioner -Colourlock versiegelung -PolishAngel Snow Cake -Meguiars Perfect Clarity Glass Cleaner -Valet Pro Heavy Duty Carpet Cleaner Do tego wszystkiego mnóstwo mikrofibr-m.in Duragloss, WWL, Polishangel, Geyon, Flexi, Cobra gold plush i inne budżetowe. Oględziny: Zabawę rozpocząłem od profili drzwiowych: Mnóstwo smoły.. Suszenie fluffym: Tutaj również Prickbort: Po oczyszczeniu profili, zabrałem się za wnętrze: Odkurzanie: Czyszczenie plastików i skórzanej tapicerki: Zabezpieczanie: Po oczyszczeniu wnętrza zabrałem się za nadkola wewnętrzne i inne szczegóły: http://s6.postimg.org/3yh2drgpd/IMG_6034.jpg Red Devil+pędzelki Pricbort: Nadkola oczyszczone, przed zabezpieczeniem: Czas na felgi: Pierwsze efekty po Aluxie: Opiłki metaliczne: Potem był prickbort, ale fotek brak-musicie wierzyć mi na słowo. Teraz szczotkowanie opon RD Glinka jak widać nie miała zbytnio czego zbierać: Coś odpadło:D : Klej po ciężarkach oczyszczony wiertarką i krążkiem toffi: Następnie mycie i pędzelkowanie zakamarków: Prickbort: Iron Off: Glinkowanie: Korekta lakieru-maszyna rotacyjna i głownie pady.Jedynie dach robiony futrem Następnie mycie płynem do naczyń i mocną pianą: Następnie był polish i finish, ale fotek z tego etapu brak. Znów zdemontowałem koła w celu zabezpieczenia nadkoli i felg: Efekt "po": Smarowanie plastików: Cleaner Lusso i wosk Detail: Po cleanerze DoDo Juice na lakier trafił nowy wosk SG, a raczej jego tester. W sumie poszły 2 warsty z tego względu, ze zasechł mi przy ok 10 stopniach i nie dało sie spolerować.Dopiero po nagrzaniu pomieszczenia do 30stopni i nawoskowaniu ponownemu było OK Zewnętrzna strona szyb Autoglym car glass polish: Efekt końcowy, auto ciut zakurzone :
KaczorRK Opublikowano 21 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 Fajne auto i fajna relacja Przyjemnie się ogląda. Efekt końcowy
Pielo83 Opublikowano 21 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 Widziałem jeden hologram... A nie, to chmurka Kawał dobrej roboty
Moderator krd Opublikowano 21 Marca 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 Bardzo mi sie podoba, ale ten wydeszek to mogles lepiej liznac Psuje troche efekt
kamilgt Opublikowano 21 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 dobra praca w relacji zabrakło mi opisów przy zdjęciach i zdjęć z użytymi produktami (pod koniec już było lepiej ) - niewygodne jest ciągłe scrollowanie na samą górę, żeby przeczytać, czego używałeś w danej czynności ale to może tylko ja tak lubię trzymaj się i czekam na kolejne relacje
Pajko Opublikowano 21 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 w relacji zabrakło mi opisów przy zdjęciach i zdjęć z użytymi produktami (pod koniec już było lepiej ) - niewygodne jest ciągłe scrollowanie na samą górę, żeby przeczytać, czego używałeś w danej czynności ale to może tylko ja tak lubię Kamil nie tylko ty A wracając do sedna to podoba mi sie przemiana .
impex Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 Fajnie, ze sie podoba, dziękuje. krd, Też mi się nie podoba wydech i miałem go zrobić... lecz zabrakło mi juz czasu na wykończenie wszystkiego na idealnym poziomie. kamilgt, Pajko, Czy aż tak potrzebne są zdjęcia z opakowaniami od pian, past polerskich itp?
kamilgt Opublikowano 21 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 ja lubię jak są zdjęcia, a jak nie to chociaż opisy nad zdjęciami
One Love Opublikowano 21 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 Niezły szczur był przemiana dobra
marcelg97 Opublikowano 21 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 Bardzo ciekawe relacja, jak i auto
HubertRinkon Opublikowano 21 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 Dobra robota , fajna relacja - lubię to
Pawel_t11 Opublikowano 21 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 Relacja super a jak zdejmowałeś klamki ?
impex Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2015 Relacja super a jak zdejmowałeś klamki ? Tak szczerze to zdemontowałem tylko lewą klamke bo prawa...była chyba przyklejona tzn zamek...brak śrubek i strzelanie w momencie podważania. Jeżeli wszystko jest ok to zdejmujesz zaślepke i pod nia masz 2 śrubki-jedną wykręcasz całkowicie, a drugą krecisz do pewnego momentu az zacznie się luzować zamek(wkładka). Następnie odchylasz klamke, wyjmujesz wkładke i ciągniesz do siebie rączke. Mowa o tej zaślepce:
kubaPb Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 Super relacja Lakier odżył totalnie ale.. mógłbyś powiedzieć jakich padów / past używałes w jakiej kombinacji itp ?
Marq91 Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 Odszczurzanie konkret. Auto zdecydowanie odżyło.
impex Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 Super relacja Lakier odżył totalnie ale.. mógłbyś powiedzieć jakich padów / past używałes w jakiej kombinacji itp ? Cięcie wykonałem FG400 za zielonym 3m/białym flexi. Polish PF2500 i żółty 3m, żółty Liquid elements Finish-koch antihologram, niebieski/czarny 3M, zielony royal. BP 75 -cutting-biały flexi, scholl purple -polish-żolty flexi -finish-zielony royal Do zakamarków użyłem tri color+fg 400 i pf2500 Lampy i lusterka z piano black ruszyłem pf2500 i finish ff3000 Futra flexi uzywane jedynie na dachu.
Michał 330xd Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 Piękna robota. Jak Ci się zachowywał biały flexi ? Polerowałem ostatnio BMW F10 z oryginalnym lakierem FG 500 i białym flexi i ciężko było prowadzić maszynę, żeby nie skakała.
impex Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 Piękna robota. Jak Ci się zachowywał biały flexi ? Polerowałem ostatnio BMW F10 z oryginalnym lakierem FG 500 i białym flexi i ciężko było prowadzić maszynę, żeby nie skakała. Na początku praca jest troche uciążliwa, ale jak się juz nagrzeje wszystko w porządku.Gąbka robi się wtedy dosyć miekka i jest ok. Własnie dlatego używałem naprzemiennie biały flexi/zielony 3M aby mieć odpowiednią siłe tnącą.
tata_jerzyka Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 Świetna relacja, ogrom wkładu pracy. Szkoda tylko że Seaty to takie połączenie kiczu, tendety i plastikowego syfu. Przypominają mi bardziej chińskie zabawki z Pepco aniżeli samochody.
impex Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 Świetna relacja, ogrom wkładu pracy. Szkoda tylko że Seaty to takie połączenie kiczu, tendety i plastikowego syfu. Przypominają mi bardziej chińskie zabawki z Pepco aniżeli samochody. Dokładnie, tandetne troszke auto. Silnik tak samo 1.4 turbo, kompresor +dsg.Wiadomo fajnie się tym jeździ z odpowiednim kierowcą.Wchodzenie w zakręty przy prędkościach rzędu 160/180km/h to zaden problem-bardzo dobrze trzyma się drogi. Tylko, ze pije spore ilosci oleju, silnik po ok 100tyś km nadaje się do wyrzucenia, a jakość materiałow jest naprawde na bardzo niskim poziomie.Tutaj autentyczne ok 60tyś km, a wyglada na znacznie więcej.Nie wspomne o trzeszczących plastikach.
MatthewG Opublikowano 22 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2015 Bardzo fajna relacja, jedna z lepszych jakie tu ostatnio widziałem, duży plus za szczegółowe zdjęcia i kolejność wykonywanych prac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się