Rafal Posted March 21, 2015 Report Posted March 21, 2015 Ze względu że kupiłem sobie SlickRims i miałem UNC-R postanowiłem zrobić na forum porównanie tych dwóch powłok. Może UNC-R nie jest powłoką specjalną i tylko na felgi, ale kilka osób na pewno jest zainteresowanych jak to wygląda. w Takim stanie felgi przeleżały zimę Spiesząc się, pomyślałem że od razu użyje Prix-a, ale przecież był błąd, mimo to w ciągu 2 dni i około 5 godzin front felgi doprowadziłem do ładu No to myjemy Na zmianę używałem Prix-a i APC 1:5 Red Devil, poświęciłem około 2 godziny i musiałem lecieć do pracy więc zostawiłem felgi do następnego dnia. Nazajutrz Piana po polerce Po czym umyłem, wysuszyłem i zabrałem się za przygotowanie z użyciem IPA 3 razy i 3 razy Noval Tak się prezentowały felgi przed nałożeniem powłok Tutaj sprawcy zamieszania Zawartość opakowania SlickRims Wheel Sealant Na oponie opisałem po której stronie co gdzie leży Aplikujemy SlicRims Po aplikacji UNC-R Wiem że brakuję fotek po stronie SlickRims, ale naprawdę myślałem, że mam. Musicie uzbroić się w cierpliwość i poczekać na aktualizacje. Dodam że foty robione telefonem więc nie wszystko idealnie jest odzwierciedlone. Podsumowanie Zacznę od UNC-R. Nakładanie tej powłoki jest utrudnione tym, że nie widać gdzie jest, a gdzie jej nie ma. Winą jest kolor felg, bo na ciemnym lakierze widać gdzie skończyliśmy aplikacje. Ze względu, że UNC-R kładziemy tylko jedną warstwę, mogę przypuszczać, że ilość 30 ml wystarczy na 20 felg, a może więcej w końcu tą ilością 3 samochody prawie zrobiłem. SlickRims Wheel Sealant Nie podoba mi się dozowania produktu na aplikator, najpierw musiałem kilka minut wstrząsać dość energicznie buteleczką zanim produkt zaczął się wydobywać z buteleczki. W prawdzie po kilku dniach aby wydobyć produkt dalej trzeba wstrząsnąć, ale wystarczy krótka chwila, a nie jak za pierwszym razem kilka minut.Jak już produkt znalazł się na aplikatorze, to tutaj widać gdzie nakładamy produkt. Powłokę docieramy po 10 minutach od nałożenia i za przy pierwszej warstwie zostałem felgi na zewnątrz, 10 minut świeciło na nie słone i podczas docierania, gdzie produktu było za dużo fibra znacznie dostawała oporu, trzeba było się przyłożyć aby powłokę dotrzeć. W miejscach gdzie produkt była prawie niewidoczny od aplikacji nie było problemów z docieraniem, dodatkowo felgi które leżały w cieniu, niezależnie od ilości produktu docieranie było przyjemne. Po nałożeniu jednej warstwy felgi przeleżały 24 godziny na zewnątrz nawet w ujemnej temperaturze i następnego dnia nałożyłem 2-gą warstwę SilckRims-a. Slick poleżał na felgach 30 minut, bałem się ze nie dotrę, ale ku mojemu zdziwieniu było łatwiej niż dzień wcześniej Co do szklistości, to ciężko mi powiedzieć która powłoka dała jej więcej. Na pewno po obu jest zauważalna szklistość. Jak najpierw oblukałem felgę na której leży Slick byłem zachwycony, ale patrząc na felgę gdzie leżą obie powłoki nie potrafię jednoznacznie powiedzieć czy któraś daje większą szklistość od drugiej. Może na felgach w ciemnym kolorze było by to łatwiejsze do oceny. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z obu powłok, w sumie może nawet bardziej ze Slick-a ponieważ bałem się, że to nowość i może mnie zaskoczyć niekorzystnie, a tak się nie stało Aktualne felgi na aucie i wygląda mniej więcej tak
MatthewG Posted March 22, 2015 Report Posted March 22, 2015 Czekam na update, slick to nowość na naszym rynku. Nie zostawiaj kół w takim stanie na zimę
ShiningCar Posted March 23, 2015 Report Posted March 23, 2015 Ogólnie jestem bardzo zadowolony z obu powłok, w sumie może nawet bardziej ze Slick-a ponieważ bałem się, że to nowość i może mnie zaskoczyć niekorzystnie, a tak się nie stało Rafał, ciekawe porównanie slick to nowość na naszym rynku Nowość, ale działa
MatthewG Posted March 23, 2015 Report Posted March 23, 2015 ShiningCar, nie mam podstaw by nie wierzyć Zobaczymy jak się test rozwinie.
Rafal Posted March 24, 2015 Author Report Posted March 24, 2015 Zrobiłem 230 km od nałożenie i takie mamy efekty. Dodam, że tarczę są nacinane i nawiercane!! przed myciem, strona kierowcy tylnia felga na której jest tylko SlickRims, normalne tarcze hthttps://www.youtube.com/watch?v=5i2gA2ugZs8 no to myje kilka fotek kropelkowania SlickRims-a Poziom umycia felg nie jest idealny, nawet miejscami sporo zostało osadu. Nie mam fotki, bo moja 2 połówka ma samochód, jak wróci pod koniec tygodnia, zrobię foty. Dodam, że mycie wyglądało tylko tak jak na filmie, nic więcej nic mniej, do tego samą wodą
Rafal Posted March 25, 2015 Author Report Posted March 25, 2015 A jak przeciwnik Slicka? ale co jak się domył czy jak kropelkuje ?? Jeżeli chodzi o domycie, to porównywanie, felga nie jest czysta. Mam filmik z kropelkowania obu powłok, ale nie wiem czemu YouTobe mi go kasuję
Rafal Posted March 28, 2015 Author Report Posted March 28, 2015 Po ostatnim myciu zrobione około 100 km i taki oto mam felgi najpierw proszek płukanie po i mniej więcej jak się zachowuję sam Slick na feldze
Rafal Posted April 3, 2015 Author Report Posted April 3, 2015 Uważam ze nie ma sensu dalej prowadzić testu. Ponieważ wleciała ceramika na tarcze
Pimps Posted May 28, 2015 Report Posted May 28, 2015 Takie pytanko - a ile po otwarciu SlickRims wytrzyma/będzie przydatny do użytku. W przypadku 1 kpl. felg alu pójdzie go niedużo więc jak długą będzie miał trwałość ten który pozostanie.
ShiningCar Posted May 28, 2015 Report Posted May 28, 2015 Pimps, SlickRims spokojnie może leżeć +- 12 mcy po użyciu. Warunek - szczelne zamknięcie i odpowiednia temperatura przechowywania
ShiningCar Posted May 29, 2015 Report Posted May 29, 2015 Pimps, nie ma za co. Na YT i na naszym FB pojawił się niedawno film jednego z klientów po użyciu SR, warto obejrzeć
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now