Gesiu_15 Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 @ShiningCar powrócił stary sklep ? Coś nie tak ? Przez ten czas co był nowy nie mogłem się niestety zalogować .
ShiningCar Opublikowano 24 Września 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 Czyste szaleństwo! Tak w skrócie można to nazwać. Dzisiaj cały dzień technicy walczyli z przeniesieniem danych, jednak jak się okazuje, chcąc je w pełni zachować (a jest ich bardzo dużooo) dla Waszego komfortu, wyzwanie okazuje się spore. Praca w tle trwa i mam nadzieję, że kolejne wejście obejdzie się bez niespodzianek Wysoce prawdopodobne, że po pełnym przejściu na nowy system otrzymacie maila do stworzenia nowego hasła na swoim koncie. Z góry przepraszam wszystkich za powstałe z tego tytułu niedogodności!
Gesiu_15 Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 @ShiningCar ok. Zamówiłem tradycyjnie przelew wykonany. Zamówienie 30609. Proszę Cię żeby jutro wyszło od Ciebie bo muszę mieć na czwartek, piątek paczkę.
CarlosBlack Opublikowano 25 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2019 @Gesiu_15 moje wyszło więc pewnie Twoje również
Gesiu_15 Opublikowano 26 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2019 Cześć paczka doszła . Zamówiłem Geyon Boa Towel a przyszła jakaś pomarańczowa no name . Karol co powiesz na ten temat ?
ktm950 Opublikowano 26 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2019 @Gesiu_15 obejrzałeś dokładnie wszystkie rogi? Te wprasowane logo carpro jest bardzo nietrwałe - wystarczy, że fibra się trochę wymiętosi i już go nie widać. Jak dla mnie wygląda jak carpro boa.
smerf91 Opublikowano 26 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2019 @ktm950 ale @Gesiu_15 zamówił Gyeon BOA a przyszło Carpro BOA 1
Gesiu_15 Opublikowano 26 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2019 2 minuty temu, smerf91 napisał: @ktm950 ale @Gesiu_15 zamówił Gyeon BOA a przyszło Carpro BOA Dokładnie Zamówiłem Geyona a przyszło co innego a zależało mi na ciemniejszej fibrze
ShiningCar Opublikowano 26 Września 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Września 2019 @Gesiu_15 po przyblokowanym wtorku, mogła zdarzyć się ta pomyłka, za co przepraszam, ale postaramy się to wynagrodzić w kolejnym zamówieniu. Materiał pomarańczowej jest dokładnie taki sam jak fioletowej.
Gesiu_15 Opublikowano 26 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2019 @ShiningCar ok Niech zostanie 1
TOM3 Opublikowano 1 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2019 @ShiningCar kiedy spodziewasz się uruchomienia nowej strony ? Pytam ponieważ chciałbym zapłacić kartą, a obecnie jest to niemożliwe, więc kwestia czy czekać na uruchomienie strony czy zamówić od was przez allegro
ShiningCar Opublikowano 1 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Października 2019 @TOM3, sklep w pełni sprawny powinien funkcjonować od czwartku, w piątek będą wdrożone płatności. Przepraszam raz jeszcze, że tyle to trwa, ale przeniesienie okazało się bardziej skomplikowane niż się to wydawało!
KrzysiekT5 Opublikowano 2 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2019 Czy tylko mi zniknął rabat na nowej stronie sklepu?
Gesiu_15 Opublikowano 2 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2019 @KrzysiekT5 nie tylko Tobie
ShiningCar Opublikowano 2 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Października 2019 @KrzysiekT5 @Gesiu_15, jutro powinno wrócić do normy, w razie czego wpisujcie w komentarzach do zamówienia Forum KA. W razie czego będziemy się z Wami kontaktować. Dzięki!
Ari Opublikowano 2 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2019 Też rabat zniknął a po zakupie flexa był całkiem sporawy
ShiningCar Opublikowano 2 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Października 2019 @Ari naprawimy! Jeśli ktoś z Was chce złożyć zamówienie do końca tygodnia (a widzi problem z rabatem) to możecie nam podesłać informację (PW) z adresem mail, dopiszemy Wasze dane ręcznie. Dzięki!
xadamx Opublikowano 2 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2019 Rozumiem, że jak złoże zamówienie na allegro do końca tygodnia to ten rabat 16% będzie uwzględniony?
Fitte Opublikowano 3 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2019 Rozumiem, że jak złoże zamówienie na allegro do końca tygodnia to ten rabat 16% będzie uwzględniony?Nie wiem czego oczekujesz ale sklep internetowy oraz allegro to dwie inne platformy i malo opłacalne jest wrzucać na allegro jeszcze rabat ze względu na koszta, które są ponoszone za sprzedaz tamWysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
przemek2000 Opublikowano 3 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2019 Czy glinka bilt hamber będzie w promocji na nowej stronie? Wczoraj na starej była 1
xadamx Opublikowano 3 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2019 Godzinę temu, Fitte napisał: Nie wiem czego oczekujesz Odpowiedzi potwierdzającej lub zaprzeczającej. Nic więcej. Rozumiem, że jesteś przedstawicielem sklepu i twoja wypowiedź jest stanowiskiem sklepu?
ShiningCar Opublikowano 3 Października 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Października 2019 @xadamx, rabat 16% dotyczył promocji jednodniowej, która się już skończyła. Jeśli tylko dogramy końcówkę przeniesienia i wszystko będzie funkcjonowało zrobimy jeszcze jedną w odpowiedzi na Wasze zapytania @przemek2000, tak promocja na BH powinna być już aktywna. @Fitte, niestety tak to wygląda z naszej strony (jeśli chodzi o allegro), ale robim co możem
peciu Opublikowano 3 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2019 @ShiningCar bardzo fajnie to teraz wygląda, jak już uporacie się z przenosinami to poprawcie czytelność w historii zamówień. No chyba, że to tylko u mnie tak wygląda. Pozdrawiam 1
xadamx Opublikowano 3 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2019 15 minut temu, ShiningCar napisał: @xadamx, rabat 16% dotyczył promocji jednodniowej, która się już skończyła. Jeśli tylko dogramy końcówkę przeniesienia i wszystko będzie funkcjonowało zrobimy jeszcze jedną w odpowiedzi na Wasze zapytania Ok. To w takim razie poczekam jeszcze, bo jest kilka rzeczy którymi jestem zainteresowany. 1
przemek2000 Opublikowano 3 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2019 Złożyłem zamówienie 30651 , wybrałem paczkomat ale nie widzę nigdzie numeru konta do wpłaty. Dlaczego nie ma automatycznego przekierowania ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się