Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyste szaleństwo! Tak w skrócie można to nazwać.

Dzisiaj cały dzień technicy walczyli z przeniesieniem danych, jednak jak się okazuje, chcąc je w pełni zachować (a jest ich bardzo dużooo) dla Waszego komfortu, wyzwanie okazuje się spore.

Praca w tle trwa i mam nadzieję, że kolejne wejście obejdzie się bez niespodzianek 😉

Wysoce prawdopodobne, że po pełnym przejściu na nowy system otrzymacie maila do stworzenia nowego hasła na swoim koncie.

Z góry przepraszam wszystkich za powstałe z tego tytułu niedogodności!

Opublikowano

@Gesiu_15 obejrzałeś dokładnie wszystkie rogi? Te wprasowane logo carpro jest bardzo nietrwałe - wystarczy, że fibra się trochę wymiętosi i już go nie widać. Jak dla mnie wygląda jak carpro boa.

Opublikowano

@Gesiu_15 po przyblokowanym wtorku, mogła zdarzyć się ta pomyłka, za co przepraszam, ale postaramy się to wynagrodzić w kolejnym zamówieniu.

Materiał pomarańczowej jest dokładnie taki sam jak fioletowej.

Opublikowano

@ShiningCar kiedy spodziewasz się uruchomienia nowej strony ? Pytam ponieważ chciałbym zapłacić kartą, a obecnie jest to niemożliwe, więc kwestia czy czekać na uruchomienie strony czy zamówić od was przez allegro 😉

Opublikowano

@TOM3, sklep w pełni sprawny powinien funkcjonować od czwartku, w piątek będą wdrożone płatności.

Przepraszam raz jeszcze, że tyle to trwa, ale przeniesienie okazało się bardziej skomplikowane niż się to wydawało!

Opublikowano

@Ari naprawimy!

Jeśli ktoś z Was chce złożyć zamówienie do końca tygodnia (a widzi problem z rabatem) to możecie nam podesłać informację (PW) z adresem mail, dopiszemy Wasze dane ręcznie.

Dzięki!

Opublikowano
Rozumiem, że jak złoże zamówienie na allegro do końca tygodnia to ten rabat 16% będzie uwzględniony?
Nie wiem czego oczekujesz ale sklep internetowy oraz allegro to dwie inne platformy i malo opłacalne jest wrzucać na allegro jeszcze rabat ze względu na koszta, które są ponoszone za sprzedaz tam

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Godzinę temu, Fitte napisał:

Nie wiem czego oczekujesz

Odpowiedzi potwierdzającej lub zaprzeczającej. Nic więcej. Rozumiem, że jesteś przedstawicielem sklepu i twoja wypowiedź jest stanowiskiem sklepu?

Opublikowano

@xadamx, rabat 16% dotyczył promocji jednodniowej, która się już skończyła.

Jeśli tylko dogramy końcówkę przeniesienia i wszystko będzie funkcjonowało zrobimy jeszcze jedną w odpowiedzi na Wasze zapytania 😉

@przemek2000, tak promocja na BH powinna być już aktywna.

@Fitte, niestety tak to wygląda z naszej strony (jeśli chodzi o allegro), ale robim co możem 😄 

Opublikowano

@ShiningCar bardzo fajnie to teraz wygląda, jak już uporacie się z przenosinami to poprawcie czytelność w historii zamówień. No chyba, że to tylko u mnie tak wygląda. Pozdrawiamshiningcar.jpg.106a224b0554acd9bd270fa9eab895b2.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano
15 minut temu, ShiningCar napisał:

@xadamx, rabat 16% dotyczył promocji jednodniowej, która się już skończyła.

Jeśli tylko dogramy końcówkę przeniesienia i wszystko będzie funkcjonowało zrobimy jeszcze jedną w odpowiedzi na Wasze zapytania 😉

Ok. To w takim razie poczekam jeszcze, bo jest kilka rzeczy którymi jestem zainteresowany. 🙂

  • Lubię to 1
Opublikowano

Złożyłem zamówienie 30651 , wybrałem paczkomat ale nie widzę nigdzie numeru konta do wpłaty. Dlaczego nie ma automatycznego przekierowania ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.