Dystrybutor Michas Opublikowano 20 Lutego 2010 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 jak się dogadam z jakimś sklepem internetowym ( a dogadam się na pewno:) )to dam znać ale na razie siedzę na zwolnieniu lekarskim...jeszcze tydzień.
Marco Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Nie stosujcie tanie tylko najlepsze produkty i akcesoria wtedy nie będzie problemów. Ale o co Ci tak naprawdę chodzi? Bo nie bardzo rozumiem? Uważasz ze pady do polerowania polskich producentów (lub inne akcesoria) są gorsze od tych renomowanych do amatorskiego użytku? Wybacz ale nie każdego stać na kupno chociażby kompletu gąbek 3M i BP tego samego producenta bo to już koszt dość spory ,ze nie wspomnę o porządnej polerce... Poza tym nikt tu nie mówi o żadnych problemach...
Gość Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Od jednego z użytkowników forum wiem, że całkiem niezłe do naszego użytku są pady http://www.autokosmetyki.pl/advanced_se ... =2a&page=2
Marco Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 marctwain, Profila -Przemcio testował I dlatego kupiłem
Dystrybutor Michas Opublikowano 20 Lutego 2010 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Nie stosujcie tanie tylko najlepsze produkty i akcesoria wtedy nie będzie problemów. że tak się wyrażę:
Gość Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Dzisiaj bawiłem się polerką, w garażu ok +5C, Pad niebieski Scholla + S17, lakier BMW i niestety bardzo słabe efekty.. nawet te minimalne ryski nie chciały zejsc Techniki różne... wiele przejsc, wolniej, mocniejszy docisk, lżejszy, szybciej itp itd... kombinacji bardzo dużo, prędkości od 4 do 6 ciu... Wczesniej oczywiscie auto umyte na 2 wiadra + glinkowanie. Czy to wina takiej temperatury ? Czy tak jak na DW.uk negowali pady scholla ? Efekt jakiś tam był.. ale na oko to 20% efektu na +
kuflik Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Ale o co Ci tak naprawdę chodzi? Bo nie bardzo rozumiem? Uważasz ze pady do polerowania polskich producentów (lub inne akcesoria) są gorsze od tych renomowanych do amatorskiego użytku? Wybacz ale nie każdego stać na kupno chociażby kompletu gąbek 3M i BP tego samego producenta bo to już koszt dość spory ,ze nie wspomnę o porządnej polerce... Poza tym nikt tu nie mówi o żadnych problemach... dziś mieliśmy spota w Poznaniu. z różnych przyczyn tym razem, zamaist na padach megsa i 3m pracowaliśmy na profilach(kupiłem kilka sztuk na próbę). wnioski: dwa pady są praktycznie do wywalenia(używaliśmy w sumie 3 sztuk), rozrywa sie na brzegu rzepu. Sa za wysokie, przez co podczas pracy z da się rozlatują;/ Tragedia, każdy obecny na spocie potwierdzi, ja przesiadam się na megsa...
Marco Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Sa za wysokie, przez co podczas pracy z da Może do DA się nie nadają , ale na rotacji się sprawdzą. Przemek wyrażał się pozytywnie.
Przemek Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Kuflik, podaj mi adres, to wyślę Ci megsa po 20 minutowym użytkowaniu do oglądnięcia. Co do Profila, to rozmiar jest nad wyraz dziwny, owszem. Natomiast, co do Michasia, to ma dobre pady. Tylko do teraz nie wiem jak to jest z kolorami... Biały, żólty, pomarańczowy i czarny?
kuflik Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Przemek, daj zdjęcia na forum:) będzie dla potomnych;p
Dystrybutor Michas Opublikowano 21 Lutego 2010 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Kuflik, podaj mi adres, to wyślę Ci megsa po 20 minutowym użytkowaniu do oglądnięcia. Co do Profila, to rozmiar jest nad wyraz dziwny, owszem. Natomiast, co do Michasia, to ma dobre pady. Tylko do teraz nie wiem jak to jest z kolorami... Biały, żólty, pomarańczowy i czarny? Biały, pomarańczowy, żółty, czarny. Ale z tymi kolorkami to według uznania. Ja np. preferuje żółty profilowany i czarny waflowy(karbowany). ten "dziwny" rozmiar rozumiem że chodzi o 150/50 [mm] to standard wśród padów z plastykowym uchwytem m'14, natomiast na rzep są zwolennicy zarówno padów grubych 50 [mm] jak i tych cienkich 25[mm]. W zależności od polerki, pasty no i oczywiście upodobań, przyzwyczajeń. Fajnie, że się sprawdziły. [ Dodano: 21 Luty 2010, 10:28 ] Czy ktos odpowie na moje pytanie? Jak rozpoczynałeś to lakier/ pad były suche bez wilgoci?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 22 Lutego 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2010 moalord, Używałeś maszyny DA czy Rotacji ?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 22 Lutego 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2010 moalord, To mógł być cały powód efekt DA jest dużo dużo słabszy i potrzeba naprawdę dużo cierpliwości żeby wykonać konkretną korektę, dlatego mało ludzi pełny zabieg wykonuje na DA. Ja stosując Meguiars Dual Action Clean/polish #83 na padzie polishing na rotacji i DA efekt był bez porównania. Takie jest moje zdanie na twój kłopot.
Przemek Opublikowano 22 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2010 Car Crazy,zgadzam sie. Moalord,jakiego konkretnie efektu oczekujesz?
JJ. Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Może próbuj wolniejszych przejść i paru więcej podejść? Sami Anty DA na tym forum..
aro_77 Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 A moze junkman2000 Cie wspomoze seria video Slow Cut? http://www.youtube.com/watch?v=nNOfIgaA ... PL&index=3
Łukasz Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Sami Anty DA na tym forum.. Może nie sami, ale niektórzy najwyraźniej nie są świadomi, że szybkość efektów uzyskanych rotacją jest zupełnie inna niż DA i teraz może być małe zdziwienie
Gość Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Dzisiaj dokładnie posiedziałem nad DA, temp. byla dzisiaj 7C i auto było w połowie na słoneczku, efekt wyszedł fajny. Najpierw S17 na niebieskim padzie Scholla, potem Waflowy PAD z S40, na koniec DODO Prime Lime Prime Lite + wosk coli 845
JJ. Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Sami Anty DA na tym forum.. Może nie sami, ale niektórzy najwyraźniej nie są świadomi, że szybkość efektów uzyskanych rotacją jest zupełnie inna niż DA i teraz może być małe zdziwienie Łukasz, mój drogi, ale za to wszyscy są chyba świadomi, że pośpiech nie jest w tej dziedzinie naszym przyjacielem moalord, a jakieś zdjęcia ze źródłem światła?
sebba75 Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Faktycznie trzeba poswiecic troche czasu z maszyna DA ale warto efekt moim zdnaniem dobry. To lakier na starym Subaru Legacy z 98 roku
Łukasz Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Łukasz, mój drogi, ale za to wszyscy są chyba świadomi, że pośpiech nie jest w tej dziedzinie naszym przyjacielem Jędrek mój drogi, oczywiście nie sposób się z Tobą nie zgodzić
JJ. Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 No i tym optymistycznym akcentem zakończymy niekończącą się dyskusję A żeby było w temacie: sebba75, bardzo ładne rezultaty..
sebba75 Opublikowano 24 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2010 No i tym optymistycznym akcentem zakończymy niekończącą się dyskusję A żeby było w temacie: sebba75, bardzo ładne rezultaty.. Dzieki staram sie dociaganac do poziomu profesjonalistow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się