tomsiu1972 Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2015 piotr13 , ile kilometrów zrobiłeś ?
Piotrek Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2015 tomsiu1972, Z tego co pamiętam to około tysiąca. Zrobię zdjęcie jak będę w samochodzie.
Piotrek Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2015 Aktualizacja, moim zdaniem jest
Piotrek Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2016 Temat nie umarł, tylko ze względu na pogodę nie miałem czasu umyć felg zabezpieczonych RIMem, dzisiaj była okazja umyć 2 sztuki z przedniej osi, więc wstawiam aktualizacje. Felgi zmieniłem 20.11.2015 przy przebiegu 103 634 km. Dla przypomnienia założyłem je 18.03.2015 przy przebiegu 99 753 km (na trzeciej stronie jest zdjęcie). Szybka matematyka daje nam: 3881 kilometrów i 8 miesięcy. Tak wyglądała felga po tym okresie: Felgi postanowiłem umyć szamponem (Presta), tak jak do mycia samochodu: Felgę spłukałem wężem: Do czyszczenia użyłem pędzla ala SV, z bardzo miękkim włosiem: Pierwsze rezultaty: Analogicznie z drugiej strony, przed: Po: Zbliżenia na kropelki: Dla lepszego z obrazowania wstawiam film z pędzelkowania i późniejszego odpychania wody. Bez statywu i na zimnie, więc jakość może nie zachwycać, ale coś widać: Jak widać na filmie i zdjęciach Gyeon ma się bardzo dobrze, brud schodzi przy użyciu szamponu i miękkiego pędzelka bez szorowania. Odpychanie wody i wygląd felg cały czas na bardzo dobrym poziomie. Test będę kontynuował w przyszłym sezonie
szymon Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 Piotrek, uzywasz jakiegosc srodka do mycia typy tuga czy cos czy wszystko schodzi od wody ??
Kryman Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 brud schodzi przy użyciu szamponu i miękkiego pędzelka bez szorowania
Piotrek Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 Piotrek, uzywasz jakiegosc srodka do mycia typy tuga czy cos czy wszystko schodzi od wody ?? Do bieżącego mycia frontów nie trzeba używać nic mocnego, nie wszystko schodzi pod samym ciśnieniem wody ale użycie neutralnej piany lub szamponu albo nawet wspomnianej Tugi pozwala domyć do stanu tuż po zabezpieczeniu. Na filmie jest tylko szampon z wodą i jak widać radzi sobie bardzo dobrze. Miejscami zostały jakieś zabrudzenie jak np. kropki od smoły.
cortezo87 Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2016 Panowie pytanie mam o Rima. Kolega oddał felgi do renowacji, zostały pomalowane i chciał to zabezpieczyć. Poleciłem mu RIM-a. Zrobił tylko jedna felgę puki co. Robił w zasadzie tak jak trzeba, odtłuścił IPA 2x następnie nakładał w temperaturze pokojowej... Mówił ze po nałożeniu odczekał 5 minut i zaczął docierać MF ale powłoka stawiała opór i dość długo schodziło mu na docieraniu wiec realnie w niektórych miejscach powłoka mogła być przetrzymana nawet koło 10-15 minut. Po kilku godzinach wyszedł na felgę bąbel.. Usunął go IPA, ale dzisiaj (3 dni po aplikacji) wyszły kolejne.... Zdjęcie poniżej. Gdzie w tym przypadku jest błąd? Za długo przetrzymał i nie dokładnie się dotarło?
vertix Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2016 dlatego felgi z taka iloscia zakamarkow nalezy dzielic na kilka czesci i robic powoli, a nie na juz na teraz.
kandy Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2016 Jak robiłem swoje, to dzieliłem je na 3 części jeśli chodzi o nakładanie, a wybitnie dużo zakamarków przy 10 ramionach nie ma. Na 3 str są zdjęcia
Piotrek Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2016 Tak jak obiecałem przy poprzednim poście, test będę kontynuował. Wczoraj ( tj. 25.03.2016 ) przy przebiegu 105 325 założyłem letni komplet na którym nadal jest RIM. Już po założeniu na samochód felgi umyłem Vampirem Liquidem, ale krwawienie prawie nie występowało. Właściwości hydrofobowe cały czas na bardzo dobrym poziomie, połysk i gładkość subiektywnie również.
Gozdziu23 Opublikowano 26 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2016 Na polerowanych rantach ładnie odpycha wode, i nie zabije efektu lustra , jedynie po kwasie na myjniach mocno nie daje rady ale wiadomo, wytrzymuje ph do 11
piotto0 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Dzisiaj wreszcie udało mi się zabezpieczyć felgi RIM'em Wcześniej felgi -> umyte smoły irony glinki były grane. Następnie dzisiaj fronty zostały przepolerowane Schollem S17+, felgi odtłuszczone 2x IPA 99% oraz Prep przed powłoką. Moje odczucia (pierwszy raz nakładałem powłokę na felgi, długo się zastanawiałem nad Gyeonem Rim a min. dzięki testowi Piotrek, wybór padł na ) na jasnych(srebrnych) felgach prawie w ogóle nie widać gdzie nałożona została powłoka. Można powiedzieć, że w 99% nakładałem "na pamięć" i po ponownym zmoczeniu aplikatora cofałem się o jedno "żebro" aby na 100% wszystko pokryć. Gdy nie byłem pewien czy na aplikatorze nadal jest powłoka -> dotknąłem palcem(rękawiczką) i jak była mokra to gra, jak już słabiej to -> czas na dokładkę Felgi robiłem w całości, przód i tył (17''). Tył dzieliłem sobie na "2" części tzn ramiona na jeden raz i reszta na drugi. Pierwszą felgę z przodu zacząłem na spokojnie i podzieliłem na 3 części, potem wystarczyło dzielić na 2 części i ogień. Trzymałem się ok~ 2 min i docieranie. Felgi przy docieraniu były tępe za to już po "wstępnym" utwardzeniu jest szkło Teraz koła sobie leżą w temp 22~ stopnie i już się nie mogę doczekać kiedy wpadną na auto. Przed zabawą: W trakcie: I po nałożeniu: Zużycie na 4 felgi 17'' (w całości, przód i tył)
Sparco Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Niestety ale akurat przy srebrnych felgach tak już jest,miałem ten sam problem,nie było widać gdzie położyłem gdzie nie,ja z kolei dla pewności położyłem drugą warstwę więc raczej nie ma szans żeby ominąć
Piotrek Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2016 631593 Moje odczucia (pierwszy raz nakładałem powłokę na felgi, długo się zastanawiałem nad Gyeonem Rim a min. dzięki testowi Piotrek, wybór padł na ) Fajnie, że ktoś śledzi Będziesz zadowolony, pięknie ziarno wyszło
prenrzyk Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Chyba ja muszę na moich 17 też to zrobić tylko problem mam taki, że muszę zdjąć wszystkie i gdzieś to robić pod blokiem nie mam jak
piotto0 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2016 No i tak, po tygodniu jazdy koła wyglądały: i po umyciu myjką ciśnieniową bezdotykowo. test palca: I kropelki: Kąty są Pierwsze wrażenia, ogólne wydobycie ziarna i "szklistość" oby tak dalej ! A za 2-3 dni wpadną nowe zaciski i tarcze na przód to powłoka będzie miała co robić
MatthewG Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2016 Tylko nie jeździj potem szybko po mieście
piotto0 Opublikowano 1 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2016 Tylko nie jeździj potem szybko po mieście Nie no będzie delikatnie, hamulce muszą się ułożyć.
Piotrek Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2016 Aktualizacja z mojej strony W tym sezonie założyłem je 25.03.2016 przy przebiegu 105 325, wczoraj (tj. 03.06.2016) przy przebiegu 106 849 nakręciłem film z mycia, odpychania wody. Mamy więc, trochę ponad 10 miesięcy i około 5400 kilometrów. Na liczniku jest co prawda 106 949, ale za późno zrobiłem zdjęcie (powrót do domu, i spot w dwie strony) więc odejmuje 100 kilometrów Liczby mamy za sobą. Tak jak na filmie, felgi umyte samym szamponem i pędzelkiem "repliką" SV Kropelki i zrzut wody nawet tuż po spłukaniu szamponu
piotto0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 Super to wygląda :-) Powłoka robi robotę.. w prawdzie zdjęć nawet nie robiłem bo u mnie na Sharanie tak samo to wygląda ( 2 tyg. brud z klocków schodzi samą wodą z szamponem ). Odpychanie wody - bdb. Wczoraj bawarka też zasłużyła to dostała nowe dekielki do felg i powłokę na fronty Tutaj felgi były/są bardziej zmęczone życiem ( dużo rysek itd.. ) a powłoka i tak zrobiła robotę, śmiało mogę powiedzieć, że przykryła sporo mikro rysek i do tego znaacznie poprawiła odbicia
kruger Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 nie bijcie mnie mocno, ale się zastanawiam nad sensem powłok tego typu na felgi tzn mówie ogólnie o powłokach na felgi nie konkretnie o tej. Jak rozumiem jej głównym plusem jest to że trzyma się np rok. Ale FK1000P już ponad 2k km u mnie jest na felgach, jak dotąd 3 pełne mycia i pył schodzi też od samego szamponu z wodą. To taka troche sztuka dla sztuki czy są jeszcze jakieś inne plusy których nie zauważam?
Piotrek Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 Trwałość przede wszystkim, powłoka po wspomnianych dwóch tysiącach będzie jak nowa, FK z mojego doświadczenia będzie już mocno nadwyrężone. Takie zabezpieczenie jest po prostu dużo bardziej trwałe.
kruger Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 czyli można powiedzieć że trwałość i wygoda (no bo ja będe musiał powiedzmy co 1,5 miecha sobie kłaść wosk od nowa na felgi)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się